stellini Hyvä että arvot pysyny kotona kurissa
Muistaa vaan jättää turhan herkuttelun pois, niin sillä pääsee jo pitkälle. Toivotaan että arvot pysyykin hyvinä.
Fujin Ohho, sulla kyllä onkin ollut sitten suuria muutoksia
Equus Mulla kans oli jokin viikko sitten että vauva ei muutamaan päivään juuri liikkunut. Tais olla kääntyny niin että potki selkää kohti. Ja sullakin jos kerta istukka edessä, niin vaimentaa niitä liikkeitä. Kyllä ne siitä taas rupeaa sitten tuntumaan. Toivottavasti selviät sokerirasituksesta puhtain paperein
pömppis Nyt ei kannata huonoa omaatuntoa tuntea, sun ja vauvan vointi on etusijalla. Ja kuten joku mainitsikin, töitä kerkee tehä sitten myöhemminkin
Ammiina Nuo liitoskivut on niin inhottavia : / Minä kans mietin tuota joogaa, mutta ainoat kurssit mitä täältä meiltä löysin, niin on toisella puolen kaupunkia, ja matkaa tulis yli 10km suunta. Aika jännä että näinkin isossa kaupungissa on vaan yks ainoo kurssi.
Miirabell Kiva että sait puhtaat paperit rasituksesta. Tuo unettomuus on kyllä niin syvältä. Mulla kans nyt ollu muutamana iltana etten oo millään meinannu saada unta. Eilenkin menin jo kymmenen jälkeen sänkyyn, ja vasta yhen aikaan sain unen :headwall: Ja sulla vielä levottomat jalat siihen päälle : /
(.) Tänne ei sen ihmeempää. Repäsykivut on tullu takas, ja liitoskivut on välillä ikävän kipeitä. Meillä lapset alotti pk:ssa pari viikkoa sitten, ja käyvät yht 10pv/kk siellä. Aluksi tietty tunsin huonoa omaatuntoa, kun ite oon vaan kotona ja lapset hoidossa, mutta eilen neuvolassakin th sanoi että turha tuntea syyllisyyttä. Ovat kuitenkin maks 6t/pv siellä ja kun viihtyvät vielä, niin se on pääasia
Eilen oli tosiaan nla ja mua ärsytti mennä sinne kun en yhtään tykkää siitä punnitusosiosta. Oma vaaka näytti eilen +1.7kg viime torstaista, ja olin ihan järkyttyny. Oli vaan hieman turvotusta, kun tänä aamuna vaaka näytti eilisestä -1.7kg
Sain eilen ekaa kertaa liberon ja pampersin tuotepaketit. En sitä liberon kassia oon muistanu laitokselta pyytää, ja nyt se annetaan neuvolasta. Olin vaan hieman pettynyt kun liberon kassissa oli etukuponki Lindexille jolla saa newborn mallistosta ilmasen bodyn, vaan se kuponki oli menny umpeen 31.8 :headwall:
Vauva myllää iltasin ihan kunnolla mahassa, ja välillä antaa kunnon teräviä potkuja joita itekkin säikähän. Toissailtana vissiin venytteli käsiä, kun tuntu tosi epämiellyttävälle tuolla alavattalla. Ihan säikähin että joko se läpi tulee
Nyt jo tulee haikee mieli kun miettii että kohta ei taas saa näitä ihania liikkeitä tuntea. Mutta vielä ihanempaa on tietysti se, että saadaan vihdoin vauva tänne meidän luokse :heart:
Marlin ja Vimma 32+5