*Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa*

Tännepä taidan minäkin kuulua :)

Hyvää juhannusta kaikille! Neljättä pienokaista odotan, rv 7-8 menossa riippuen siitä uskooko kuukautisia vai eilistä ar-uä:tä. Kolme poikaa on entuudestaan: 12/04, 11/06 ja 8/08 syntyneet. Kolme km:a myös 1/06, 12/09 ja tm 3/10. Lisäksi tahatonta lapsettomuutta 5v, mutta kaikki lapset saaneet alkunsa "luomuina" ilman hoitoja. LA nyt siis joko 1.2. tai 6.2. ja RV 7+6 tai 8+4 menossa, varmistuu sitten nt-ultrassa.

Nyt aivan hullaantuneena nautin tästä raskaudesta; tämä lapsi kun varmaan jää viimeiseksemme. Ennen eilistä ultraa olen elellyt kauhunsekaisin tuntein km:a kammoten. Itse olen 32v ja synnytyssairaala on Tays, Tampereella kun asustelemme.

Mukavalta pinolta vaikuttaa, alanpa kahlata juttujanne läpi :)

Terkuin Bonus + (apua! vauvelilla ei olekaan vielä tekonimeä...)

 
Bonustehtävä:Onnea ja tervetuloa! :flower:

ON:Täällä neiti hätähousu ei malttanut odotella vaan äsken metsästi sydänääniä ja LÖYSI ne! :heart: Maailman ihanin nopea jumputus :heart: Mieskin riensi niitä kuuntelemaan ja kyllä ne ihanalta kuullostaa. Muistui elävästi mieleen kun esikoisestakin välillä salakuunneltiin ;)Kyllä nyt kelpaa lähteä jussin viettoon!

Mahtavaa juhannusta kaikille!

Toive81 ja jumputijumputi Sintti 9+2 :heart:
 
Bonustehtävä: Tervetuloa :flower: Tampereella olen minäkin, tosin laskettu aika mulla kuukaus aiemmin, joten ei taideta osua samaan aikaan Taysiin =)

Sen sijaan huomasin juuri, että vappupommin kanssa meillä onkin nyt sitten sama laskettu aika ja synnytyssairaala, joten katotaan, ollaanko yhtä aikaa pakertamassa, meidän tuurilla tulee vähän ajoissa uuden vuoden yönä..

toive81: Onnea sydänäänien löytämisestä :heart:

BM ja Putti 12+1
 
Juu BM, sama la ois.... mies on jo ihan varma että joulukuun puolella lapsi syntyy ja on mielle ikuisesti katkera siitä että on ikäluolkansa viimeinen kaikessa :D No menkööt kouluun vuotta myöhemmin jos niin käy. Toivottavasti syntyisi jokus hyvissä ajoin ja kaikki kunnossa.... Vaikka mulla onkin nyt yhtäkkiä melko rauhallinen olo tämän raskauden suhteen. Vaikkei oo mitään oireita enää, paitsi se että housut kiristää. Jotenkin toi niskapoimu oli mulle semmoinen rajapyykki, et nyt saa huokaista., Vaikka kaikkea voi sattua, mut enää en jaksa pelätä.

Hyvää juhannusta kaikille!

vappupommi 12+1
 
Kiitos kaikille tsemppaamisesta!

Toive81: ihanaa kun olet löytänyt jo sydänäänet. Itse tilasin myös edellisen keskenmenneen raskauden aikana dopplerin. Uskon sen olevan hyvä apu mielenrauhan löytymiselle.

Tällä hieman etomista alkanut olemaan. Josko mahassa sittenkin on elämää. LA taitaa neuvolan laskujen mukaan olla 2.3, mutta oviksesta laskettuna 4-5 päivää aiemmin.

Hyvää juhannusta kaikille! Itse suuntaan yöksi töihin.
 
Hei!
Ilmoittautuisin mukaan... Viime viikolla itse plussasin ja huomenna aion soittaa neuvolaan aikaa.. :) Mutta siis tässä tietojani:
sasuma --- 20v. --- VKS --- KM 01/10 --- esikoinen

Niin ja tosiaan, LA omien laskujen mukaan olisi 5.3.

Sasuma ja vekara 4+1
 
Tervetuloa uusille ja paljon paljon onnea :flower:

Esikoisopoika täytti tänään 18v. Niin se aika vain kuluu, ettei edes huomaakkaan.

Huomenna olis sitten se kontrolli. Siis siitä istukan reunan irtoamisesta. Kyllä täytyy myöntää, että vähän pelottaa. Vaikka kaikki tuntuisi olevan näin päällisin puolin hyvin, ei sitä tiedä mitä sisällä tapahtuu. Huolestuttaa vain... Mut eipä parane alkaa liikaa murehtiin etukäteen, ettei mene yöunet.

Lumi-Marja ja Nuppunen 17+6
 
Hyvää alkanutta viikkoa ja tervetuloa uusille :flower:

Laitoin Bonustehtävän ja sasuman listoille. Laitoin sut nyt Bonus sille 1.2. päivälle, ilmoittelet sitten tarkemmin, jos päivä muuttuu =) sasuma korkkasikin sitten maaliskuun jo!

Vastaisuudessa, LAITTAKAA TIETOJANNE MULLE YV:NÄ NIIN MUN ON HUOMATTAVASTI HELPOMPI PÄIVITTÄÄ NIITÄ! Joskus voi käydä niin, etten huomaa tekstien seassa kaikkea, joten helpompi näin, ja kiitos niille, jotka näin ovatkin jo tehneet. :wave:

Alkaa kesäkuu olla lopuillaan ja heinäkuu kolkuttaa ovella. Ajattelin laittaa uutta pinoa vielä heinäkuuksi, jonka jälkeen toivon jonkun jatkavan päivittäjänä =) Alkaa tuo aika käymään piukille. Ja mielelläni vapautan itseni tästä tehtävästä (odottajana), jotta saan oman kääröni kainaloon =) Vaikka viikkoja on vielä jäljellä, olen silti mielettömän malttamaton ;)

Täällä ei siis kummempia. Pienesti huolestuin, kun liikkeitä ei tullut juurikaan viikonlopun aikana, mutta alkoivat kuitenkin eilen illalla ihan mukavasti. Tais poika kasvaa ja nukkua juhannuksen. Ainakin nyt tuntuu siltä, että maha on iso ja on jo makuuasennossa vaikea hengittää. Ja tämän kun pitäisi tästä vielä kasvella.

Ihanan aurinkoista on nyt, saa jatkua =)

kreta ja POKS 31+0
 
Soittelin tänään neuvolaan ja sain "sisäänkirjautumisajan" 16.7. Neuvola täti oli niin ihana, ei tarvinnu kun sanoa nimi niin se sano jo että joo, mä muistan sut ja ihana kuulla että plussasit näin nopeaa uudesta. :hug:
 
Lumi-Marjalle tsemppiä huomiseen kontrolliin! Kyllä kaikki hyvin on! =)

Mulla huomenna neuvola pitkästä aikaa ja mielenkiinnolla odotan hemppa-arvoa jospa saan aloittaa sen rautakuurin! Mun täytyy kysellä sieltä myös mitä teen tälle huonosti toimivalle suolistolle kun ummetus vaivaa. Oikeastaan mulla on tuhat ja yksi kysymystä mielessä kun oon niin monista asioista tähän raskauteen liittyen huolissani. Tuntuu että aika meneee kauheen hitaasti. Tänään siis rv 17+3.
 
jääris, voi kiitoksia ja hyvin kyllä tiesit :flower: =)

Nyt olen ilkeä ja harrastan copy pastea, on niin ajatukset pilvissä, että en osaa enää mitään uudelleen kirjottaa :D

Tänään käväsin lääkärillä sain niin hyviä uutisia, kuin vain ikinä saatoin edes toivoa ja kuvitella! Istukka on ottanut takaisin kiinni, hematoomasta jäljellä ehkä herneen puolikkaan kokoinen pallo ja sekin ihan siinä hilkulla kohti poistumista. Vauveli vastasi täysin viikkoja ja pikaiseen tutkiskeltuna kaikki kohdallaan. Tyttöä veikkasi, mutta jätti pienen marginaalin, jos onkin jotain muuta, kun sanoi olevansa vasta erikoistuva lääkäri, eikä vuosia vuosia ultrakuvia katellut. Itukan paikka ei nyt ole se ihanteellisin, edessä alhaalla. Edelleen sen 3cm kohdunsuulta. Mutta se, että se on kiinni, on enemmän kuin hyvä asia.

Nyt ei ole enää niin suurta pelkoa keskenmenosta, vaan lääkärin mukaan kaikki menee hyvin todennäköisesti kunnialla loppuun asti, kunhan maltan elää rauhassa. Sain luvan käydä kaupassa, kunhan joku muu kantaa tavarat, mutta sehän sopii mulle Minähän sitä sitten kävin vähän tuhlaamassa ja ostin mekon kaverin häihin. Vähän asustekoruja ja kunhan vain nautin hyvän tovin sen jälkeen olostani kahvilassa ja yritin olla hymyilemättä koko aikaa suu korvissa, etten saa ihan kahelin mainetta

Mut on kyllä nyt hyvä olla, niin kertakaikkiaan hyvä. Nyt uskallan iloita jo raskaudesta, olla onnellinen ja kääntää uuden sivun odotuksessa. onhan mahdollista, että takapakkia tulee, mutta nyt en sitä etukäteen sure. Nyt on aika nauttia

Lumi-Marja ja niin mahdottoman rakas Nuppunen 18+0 POKSIS
 
Sasuma ja bonustehtävä,tervetuloa jokkoon :flower: :flower:

Lumi-marja,aivan ihania uutisia... nyt saat vihdoin nauttia raskaudesta :heart:

Täällä on ollu muutamina päivinä tosi heikko olo,tänään vähän parempi. Pahinta tässä on se et tää olo kestää aamusta iltaan... volyymi vaan vaihtelee. Mut toisaalta vois kuvitella et on hyvä juttu,vaikka mistä näistä tietää. .. Piti soitella neuvolaan tänään,mut autuaasti unohin kun se soittoaika on niin älyttömän huono :/ ja lyhyt.... Meinasin eka jättää sinne torstaille kun on ultrauutiset tiedossa,mut sitten rupesin miettiin että arvaako jättää niin myöhäselle kun viimeks oli vähän ongelmia ajan saannissa. Saahan sen sitte peruttua. Jos huomenna yrittäs...mut mikäli unohan huomenakin nii sit se on kai yks ja sama :D

Eli palaan todennäkösesti keskiviikkona ultrauutisten jälkeen =)

Repa ja säynävä 7+1
 
Hei vaan arvon kanssasisarille :heart:

Mä olen tänään täynnä iloa ja onnea, koska tämän päivän uusintaultrasta löytyi kuin löytyikin oikeankokoinen gestaatiosäkki ja ruskuaispussi. Sykekin mahdollisesti, lääkäri sanoi että jos olisi ollut hiukan paremmat koneet niin olisi ollut satavarma siitäkin :) Outoa toki, että torstaina löytyi alle 5mm nesterakkula ja tänään lähemmäs 14mm, kun kaikkien lähteiden mukaan kasvunopeus on n. 1mm/vrk, mutta en minä nyt jaksa vaivata päätäni tämmöisellä :D Kun kerran oltiin lähes satavarma km/ku -tuomio saatu, ja nyt kävikin näin <3

Kaikki tuntuu taas paljon ihanammalta ja aurinkoisemmalta :D Eihän tämä nyt mikään tae onnistuneesta raskaudesta ole, mutta... Ollaan tässä nyt jo paljon vahvemmilla kuin ikinä ennen :)
 
Ihania uutisia Lumi-Marjalla ja Kätsyllä , aivan mahtavaa!!! :heart: :hug:

Uusille tervetuloa! B)

Repa:Innolla odotan jo ultrakuulumisia sieltä, varmasti nyt siellä köllii ihka oikea vauva!!! =)

Toive81 ja Sintti 9+5 :heart:
 
Mahtavaa, onko pelkkiä hyviä uutisia täällä tullut. :) Korkeintaan inhottavia raskausoireita, ainakin Repalla, mutta nekin loppuvat sitten jossain vaiheessa. Voimia olon kanssa. :hug:

Tervetuloa Peppioliina, bonustehtävä ja sasuma ja onnea plussauksesta. :flower:

Onnea hienoista np-ultra kuulumisista vappupommi ja BlondeMonsoon! Todella hyvä tuo sun riskiluku BM. :heart:

Lumi-Marja ja Kätsy myös saaneet hyviä uutisia. :flower:

ON: Raskauden saralla ei oikein mitään, melkein jo unohtaa että on raskaana, kun oireet ovat pysyneet taustalla. Huomenna on neuvolalääkäri. Pääsen sinne valittamaan tänään alkanutta flunssaa ja kyselemään, että määräisikö hän jotain lääkkeitä. Flunssa alkoi inhottavalla kurkkukivulla ja nyt särkee päätä ja on lämpöä. Meillä on muutto meneillään ja mun täytyisi jaksaa pakata ja siirtää tavaroita, mutta päivä on mennyt sohvalla makoillen ja palellen. Toivottavasti tämä menee nopsaan ohi.

Tuittu- 13+0 *POKS*
 
Ja minä palaan pehva 1700 km leveämpänä. Kummityttö tuli ripitettyä hiukan kauempana kodistamme. Täti huomasi asiantilan, vaikken puklinutkaan. Enkä sinänsä ihmettele, tuo mahaturvotus on jotain aivan käsittämätöntä!

Tervetuloa uusille ja onnea monille hyvistä ultrakuulumisista! Erityisesti Kätsylle onnea "palautuksesta"! Itse olen huomenna menossa TYKSiin seurantaan ja kaipa sitä voi varovasti sitten sykkeen näkymistä odottaa. Olen kyllä varautunut siihen, että laitteiden tarkkuus ei riitä.
 
Lumi-Marja ja Kätsy saaneet hyviä uutisia, ihanaa!

Itse tein tänään vielä varmistukseksi cb:n viikkonäytöllisen ja sain tulokseksi raskaana 3+ eli kyllä siellä jotain kasvaa. Tulos tuli alle puolessa minuutissa eli luultavasti raskaus pidemmällä kuin menkoista laskettuna. Pitäisiköhän se varhaisultra kuitenkin varata?

Peppioliina rv 4+6 (tai enemmän)
 
Kätsylle kovasti tsemppiä piti kirjoittaa ja onneksi uusintaultra antoi lisää toivoa! Seuraavalla kerralla sykkeet esiin!

Merkkailen vaan lyhyesti, torstaina vasta varhaisultra, en enää millään jaksaisi odottaa... Onneksi juhannus meni vauhdilla, nyt on vielä pari hidasta arkipäivää maltettava.

R
 
Talvicci, kiitos kaunis :flower: Olisihan se enemmän kuin elämältä voisi toivoa, jos nyt tällä kertaa kaikki menis kunnialla loppuun. Tätä pientä on niin kauan haluttu ja rakastettu, että ei mitään rajaa :heart:

Kätsy, onnea viikkoejen poksumisesta :flower: On se vaan upea tunne joka kerta :)

Riinu, pian se päivä tulee, mutta tiedän tasan miten pitkältä sitä tuntuu odottaa.

Peppioliina, kyllä siellä todellakin jotain tapahtuu, ihanaa :) Varaile vain se ultra, kyllä se niin paljon antaa mielenrauhaa, ettei tosikaan.

Minä se täällä lasken jo melkin päiviä rakenteeseen. No sinne on hurjasti vielä aikaa, melkein kuukaus. Mielummin lasken kolme viikko ja muutama päivä...ihan kuin se jotenkin lyhentäisi aikaa.

Tänään onkin todella lämmin päivä. Taidan tästä kohta puoliin suunnata ulkoilmaan nautiskelemaan. Varjoon tosin, en ole auringonpalvoja vähemmissäkään määrin. Saan vaan armottoman migreenin paahteesta.

Viimeyön nukuin pitkästä aikaa hyvin ja pitkään. Heräsin karmeeseen uneen, jossa joksin vessasta toiseen ja kaikki oli joko tukossa tai varattuja ja sit se ainoo joka löyty, en saanu sinn emitään tehtyä ja pissatti vaan hirveesti. Sit heräsin ja tajusin, että alitajunta kai yritti herätellä vessaan, kun tuntu todella siltä, että pääkin jo varmaan räjähtää rakon paineesta :LOL: Mut saimpa kerrankin nukutuksi :)

L-M & N 18+1
 
Terkkuja tällekin puolelle! :wave:

Niin ne päivät vaan vähenee, tänään 39+5. Synnytystä kovasti odottaa koko perhe. Uskomatonta, että pian on reilun kahden vuoden odotus takana ja meillä on pieni vauva :heart:

Huomenna neuvolaan ja torstaina onkin sitten jo LA, ihanaa!!

Onnea kaikille odotukseen!!

omenaruusu 39+5
 
Onnea uusille ja varsinkin lumi-marjalle hyvistä uutisista!

(.) Tässä sitä, olen jopa jaksanut zumbata tänään ja pyöräilemään pitäis tänään ehtiä illemmalla. Jos toi mahan kasvaminenkin hidastuisi kun liikkuisi :ashamed:

olemme kertoneet juhannuksena kaveripariskunnalle ja veljelleni. Olivatkin miettineet että olen lihonut :LOL: Piti salailla alunperin pidempään, mut oikeesti tätä mahaa ei pidä piilossa.

vappupommi 12+5
 

Yhteistyössä