Terppa taas!
Kiitokset kun sain täällä eilen aamulla päästellä höyryjä! Se helpotti oikeesti. Nyt olen jo huomattavasti rauhallisempi, mutta kyllä eilen vielä välillä sain itseni kiehumaan kun kyseistä naista muistelin :kieh:
Lymypiilo: :kieh: Ärsyttävä on kyllä sun "kaverisi". Näemmä sitten näitä pösilöitä löytyy mistä vain! Mutta tuo on kyllä törkeää, että koitetaan saada toinen kertomaan raskaudestaan ja "uhkaillaan" listerialla. Mä olen labrassa töissä, missä olen niin valitettavan usein törmännyt näytteisiin (sikiöiden,istukkaa) jossa listeria on jyllännyt niin tuo ei mielestäni ole edes pienellä pilallakaan hyvä vitsi. Potkut tollasen tyypin persuuksiin!
ElinaMaria:Oi, huomenna pääset näkemään vauvasi, ihanaa! Varmasti saat sieltä hyviä uutisia. Haluatko tietää sukupuolen jos on mahis? =)
Eliisa80:Voi mikä kaunotar teillä on! Oikein suloinen pakkaus :heart: Ihanaa, että kaikki on mennyt hyvin! =)
Luminia:Joo mä en kans ymmärrä tuota, että parempi jos lapsi syntyy tammikuun puolella. Tunnen monia ketä on joulukuussa syntynyt ja ihan loppupuolellakin niin ei he kovin traumatisoituneelta ole vaikuttaneet! Ja jos siinä on vain syynä se, että sitten joskus on viimeisten joukossa kun pääsee baariin ja saa ajokortin niin voi tsiisus sentään...Mä ainakin opettaisin omalle lapselleni, että kääntää aina asiat niin, että tulet olemaan aina se "parhaiten säilynyt" ja kyllä niissä baareissa ehtii sitten ihan tarpeeksi hillua
Meillä mies toivoisi, että pysyi masussa tammikuulle, mutta mua ei henkkoht haittaisi yhtään jos Mini nyt päättäisi tulla maailmaan. Sitten se olisi jo totta, että vauva tuli! =)
Täällä monet ovat kovasti jo joulua laittaneet. Me ollaan laitettu kuusi kuntoon ja hyasintit kukkii. Ihana jouluntuoksu vallannut asunnon :xmas: Tänä vuonna kun ekan kerran vietetään kaksin joulu niin paistetaan itse kinkku (iiks) ja koitetaan väsätä porkkanalaatikko (iiks taas). Aattoaamuna sitten tehdään riisipuuroa. Muutenkin koitetaan kaupasta haalia paljon ruokia mitkä kuuluu joulupöytään =) Eiköhän me hyvä joulu saada ihan kaksistaankin. Ollaan aina oltu joulu miehen vanhemmilla. Tai aamu+päivä ensin mun äidin luona ja illaksi menty sitten anoppilaan, jossa viihdytty tapaninpäivään ja vielä silloin uudelleen mun äidin luo syömään. Eli koskaan ei omaa joulua olla tehty. Kuustakaan ei ikinä ennen olla itse laitettu. Mutta hyvähän se on nyt harjoitella kun perhettä ollaan kasvattamassa
Oltiin eilen shoppailemassa ja hyvin jaksoin. Tosin täysin väsy olin kun oltiin reissu tehty ja pienet päikkärit otin, mutta viime yö (nyt se kolmas yö) meni hyvin ja nukuin kuin tukki! Muutama kivuton supistus tuli, muttei kummempaa.
Painosta täällä puhelitte ja
turhamaisuudesta. Vaikka itsellä on nyt se 12kg tullut yhteensä (rv 38) niin se on kuitenkin niin maltilla tullut ettei se sillai "tunnu" missään
Noh, paitsi öisin paikat särkee, mutta muuten. Ehkä oloa helpottaa myös se ettei ole mitään turvotuksia ainakaan vielä tullut niin olo senkin takia suht normi. Masupallo on kasvanut niin salakavalasti ettei sekään tuossa ahdista
Mulla on vaan välillä ollut vaikeuksia löytää (siis ennen raskautta) tarpeeksi pieniä ja hyvin istuvia vaatteita kun normi koko oli 32-34. Paitoja löytynyt aina, mutta housut tuntuu, että aina liian isot! Mutta kyllä niitäkin vaan on kertynyt kun suurin osa myy kuitenkin aika hyvin laidasta laitaan kokoja
Sanoinikin miehelle, että on saatava paino sitten takaisin siihen 48kg kun muuten saan ostaa todella paljon uusia isompia vaatteita
Mun paino ennen tätä kolmatta odotusta oli aina 45-46kg ja jouduin lihotuskuurille, vaikka aina olen siis sintti ollut ja kuukautiset tulleet! Oli aika työn ja tuskan takana saada se nousemaan tuohon 48kg (halusin sen siihen terveellisesti), mutta nousihan se sitten siihen. Mulla ei siis ole ollut syömishäiriötä vaan puhtaasti kulkee geeneissä että nuorena ollaan todella hoikkia, mutta vanhemmiten voi käydä melekinpä päinvastoin! Äitini on hyvä esimerkki. Oli aina mun syntymään asti (sai mut 37v) todella luikku, mutta nyt vanhemmalla iällä reilusti ylipainoinen. Varmasti siihenkin vaikuttaa niin monet asiat. Mutta en aio stressata yhtään painon puolesta! Luotan, että kunhan muistan syödä terveellisesti ja edes vähän liikkua niin eiköhän se painokin löydä oman paikkansa syntymän jälkeen
Ja turhamaiseksi lukeudun minäkin! Jos kauppaan menen tai asioille kaupungille ON saatava meikattua. Koiran kanssa voin mennä ilman meikkiä lenkille, mutta silloin naama on piilossa lippiksen alla ja kesäisin arskalasien takana
Ja vältän sosiaalisia kontakteja muiden kanssa
No, jaarittelinpas taas... :ashamed: Tänään jälleen poksuu ja profiilista löytyy tuorein kuva! Vyötärönympärys kasvanut sentillä ollen nyt n.96cm (jännäksi käy ehtiikö mennä satanen rikki
), mutta paino edelleen tasan 60kg. Mini möyrii. Olo hyvä. Onkohan jollekin tullut sinä päivänä kun on vauva sitten alkanut syntymään niin olo, että tänään se tapahtuu? Ois ihan tervetullut olo
Tahtoo nähdä kristallipallosta koska se maaginen päivä koittaa!
Tiistaina jälleen neuvola!
Vointeja murut!
Jo paremmalla fiiliksellä...Toive81 ja Mini 38+0 (POKS!) :heart: