Heippa taas
Lupasinkos mä olla täältä hetken poissa...
En mä vaan osaa!!
Mitäs täällä on sitten viime hetkeen tapahtunut.. ? Katsotaas
Ajakaa mut sit heti pois, kun ette enää jaksa mun juttuja ja kuvia...niin poistun tosiaan sinne takavasemmalle :wave:
Lymypiilo Onneksi olkoon plussasta ja kovasti Onnea jatkoon ja tervetuloa tänne höpöttään...Tänne ihan tosiaan "Jämähtää"
Niin ihanaa sakkia täällä on
Tosiaan tämä on kiva pino siksikin, että täällä on niin monessa vaiheessa olijoita. Silloin on myös muksa kysellä asioista mitä muilla on ollut tietyillä viikoilla ym..
mymmyryy Ymmärrän sinua kyllä tosi hyvin, että pelottaa... tuo ultra ja nuo unet tietysti, mutta USKON, että siellä se pikkuinen kuitenkin porskuttaa etteenpäin ja SAATTE sen nyytin syliin ensivuonna
Onpas siellä ollut sukulaisella aavistus kohdillaan
NullPoints Mä ootan jo ihan varmaan yhtä ilolla teidän nyytti kuin omaa
Vauvat ON IHANIA
Jotenkin teillä vielä sillai "korostuu", kun mulle joulu on perhejuhla ja rauhoittumisen hetki ym.. niin miten ihana ajatella, että saatte lapsenne varmasti jouluna ja se on varsinainen joulun PERHEJUHLA
Mukavia pikkujouluja :wave: Toivotaan, että teidän neiti viihtyy yökylässä
Luminia Joo, siis mä en vaan osaa hävitä täältä :ashamed: :ashamed: Te vaan olette olleet KAIKKI niin SUURI TUKI, että mä vaan haluun käydä täällä ja katsella teidän kuulumisia ja masun kasvatuksia
Onnea työstä
Joo, tuo raskaana työllistyminen on tosiaan hiukka joskus hankalaa, mut hienoa että sinulla onnistui! Aika jännä tosiaan, että teillä ei ole enää neuvolalääkäriä
Meillä oli vielä joskus rv 36 ja siellä just katsellaan tuo alapään tilanne ja sit painoarvio (käsikopelolla masun päältä ) ja sit vielä noita lantion luita tunnustellaan, et mahtuuko.
ElinaMaria Ihan hyvä, että niitä tutkii etukäteen.. Tosin, nuo tutit on sellaisia, et jos on "vääränlainen" niin vauvahan ei sitä käytä :snotty: ja sit pitää ostaa taas lisää
Itse on kyllä huomannut, että mielellään sitä kaikkea ostelee
Tuosta rintapumpusta, et me ostettiin ihan sellainen käsin "paineltava" (Prismasta ) ja se maksoi vajaan 20 ? ja kallein oli sit 70 ? :x mut toimi kyllä jo sit ihan paristoilla
Danjuska: Nyt tosiaan sitten rauhallisesti siellä ettei pääse kuitenkaan ihan ennen aikojaan tulemaan
ja eihän nuo kivut ole mitän kivoja kuitenkaan edes sinulle.. jaksamista sinne väsymyksen ja päänsäryn kanssa
Toive: Mukavia juhlia :wave: Joo, mä kanssa huomasin että loppuajasta vaatteet oli vähän hassuja aina päällä, mutta minkäs teit
Niitä vaan oli päälle laitettava, vaik näky oli välillä kyllä melkoinen
Mä muistelen tosiaan, kun menin silloin viimeiselle polikäynnille..ja enhän mä nyt siis arvannut, että sektioon joudun kun odotin alatiesynnytystä ja mietiskelin, että en viitsi kotosalla pestä meikkejä kun sit supistuksien kovetessa käyn välillä suihkussa ja lievitän kipuja...niin sektiossa sit ihimiset tuumas, että onpas meillä kaunis äiti, kun kasvotkin meikattu
että etköhän sinä ole KAUNIS ja HEHKEÄ
Siis mua HÄVETTI, kun oli meikit naamassa, mut minkäs mahdoin.., kun en ehtinyt pois pestä
Siinä tosiaan eräs kokemus mistä vois sanoa, että koskaan EI koskaan kannata synnytystä kovin mietiskellä etukäteen, sillä harvoin menee kuten itse miettii
Mukavaa shoppailureissua ja otahan siellä varovasti että et ihan väsy ja kovin kipeydy, mutta NAUTI kuitenkin
Käytiin tosiaan tänään siellä Annin isoisoidin luona ja reissu meni hienosti ja tyttö oli taas ku unelma.. vieraskorea ehkä
Noh, isomummo ei vielä uskaltanut ottaa tyttöä syliin, mutta sitten vanhempana - Oli kyllä niin iloinen, kun sai ensimmäisen lapsenlapsen kotiinsa vieraaksi.. siellä oli ihan kaikki.. alkumaljatkin (alkoholin glögi ) ja huh, kaikki oli tosi laitettua :heart: Oltiin kyl miehen, mun veljen kans otettuja
Äitin soitteli tuossa päivällä ja sanoi, että isä ei olekaan juuri kipeä, joten soittelee huomenissa mitä tarvii ostaa ruokaa ym... niin sit tulee meidät aattona hakeen aamulla, joten saamme kuin saammekin sen toivomamme perhe-sukujoulun
Samalla pyysin äitiä et tosiaan ompelee lisäimuja vaippoihin ja...taidetaan saada samalla uusia puolipotkuhousuja ja paitoja..ja mitähän vielä :heart: Ihanaa, kun kaikki auttelee
Nukutin tyttöä tuossa 2,5 h sitten sylissä ja siinä se olikin.. noin 1,5 h (nukku kyllä melkein koko ajan ) niin kuuntelin samalla Queen:in - Who Wants To Live Forever ja mä sit itkin :ashamed: :ashamed: siis... mietin samalla tyttöä ja enkelivauvojamme (vaikkakin aikaisilla viikoilla menehtyneitä ) ja tuumasimme, että emme ikinä unohda heitä ja he elävät sydämissämme AINA ja ovat meidän rakkaita ja ehkä Annissa on osa heidän sydäntä, jotta olemme kaikki koossa
Tuli kyllä sellainen olo, että olemme siunattuja kun vihdoin tuo nyytin saimme.. :heart: ja olemme varmasti edes jotain hyvää tässä elämässä tehneet
Isännän kanssa ollaan puheskeltu, että missä vaiheessa menen töihin takaisin, kun sen velan takiahan mun olis mentävä viimeistään 9 kk jälkeen.. eli heti äippäloman jälkeen...niin mies sit tuumas, että katsoo nyt mikä tilanne hänellä on (kun valmistuu siis kesällä ) ja sanoi, että eihän sitä tiedä jos kakkonen tekee tuloaan
Isäntä on siis kasvattamassa perhettämme :heart: ja olishan se ihanaa tehdä Annille leikkikaveri ja lapsirakkaitahan tässä ollaan.. Oli se vaan jotenkin niin ihmetys
Pitäs miettiä noita kunniakummeja tytölle.. Se on TOSI vaikeeta
Kun haluaa lapselle sitä parasta, että kummit ei sit oo ihan mitä sattuu |O |O Mun omat kummit on olleet siis... :headwall: Noh, kauniisti sanottuna - Parempi, kun ei heitä mieti :snotty: EN HALUA samaa tytölle. Nähtiin tänään asu (ristiäispuku ) mikä laitetaan sit tytölle, kun on nimiäiset niin ihana se on ja ollut siis äidillä ja kahdella enollani, 3 serkulla ja sit veljelläni ja mulla, joten "pakkohan se on tytölle laittaa
Ostettiin tänään hoitokassiin tutteja, tuttipulloja, vauvanpuhdistuspyyhkeitä, kertakäyttövaippoja, sideharsoja, korviketta, kuumemittari, kertakäyttö vaipanvaihtoalusia... ja kaikkee mitä nyt ees joskus ajattelee tarvitsevansa..ja laukusta tuli iso
(normi olkalaukku )
Eipä tänne mitään tämän kummoisempaa kuulu... rauhallista perhe arkea.
Nimra