**~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

kiitti kun ootte jaksannu vastailla =) Mä oon hölmönä jo testannu kolmena päivänä ovista, mutta noi testit reagoi varmaan tohon jäljellä olevaan istukkahormoniin, joten ei noita kauheesti iloa/hyötyä ole..toisaalta noilla näkis että lähteekö se viiva kuinka pian haalistumaan, nyt testiviiva paljon vahvempi kuin kontrolli.Siks testailin, kun mulla oli toissapäivänä ihan selkeetä oviskipuilua, ja sillon vasta 7 päivä keskeytyksen jälkeen..Lämmöt nous eilen normaalista 36,9 tonne 37,3 mikä mulla aiemmin on ollu oviksen jälkeen..Oudolle vaan tuntuis että olis näin nopeesti tullu??Toisaalta jos asiaan vaikuttaa se että vauvan menehtymisestä on nyt jo kolme viikkoa kulunut.

Heinämassu Voihan ne ovistestit tosiaankin reagoida istukkahormooniinkin. En oo varma. Mulla oli eka kierto 5,5 viikkoo ja luulen et mun ovis sattui sinne 3-4vkon pintaan. Mut todellakin kun en tikuttanut tai muuta, niin en oo varma tarkalleen.
Mä luulen et hormoonit alkaa vasta pelaamaan, kun kohtu on puhdas... Eli sit vasta alkaa munasolu kypsymään. Eli viikon päästä enemmän kyttäilyy??????
Tuo on mun arvio, mut EN todellakaan oo varma. :heart:

Heinämassu (ja Nullpoints) Ovistestit REAGOIVAT myös istukkahormoniin (siihen perustuu se, et niillä pystyy testaamaan myös raskauden ;) ). Eli siis istukkahormoni ja se, mitä erittyy oviksen aikaan, ovat hyvin samanlaisia. Ovistestit reagoivat molempiin, raskaustestit vain istukkahormoniin. :)

Mä ehkä tekisin niin, että tässä ekassa kierrossa en testais (tuhlais rahojani) ovistesteihin, vaan vähän enemmän koittais päästä sinne rento meininki -linjalle. Siis ei turhaa stressiä siitä, onko ovista jne. vaan ilman ehkäisyä eikä sen kummempaa ajoittelua. Jos hirveesti alkaa miettiä, milloin se on, onko sitä, tulinko raskaaksi ...noh, sehän tunnetusti kanssa toimii ehkäisynä. B) Ja mulla itsellä toimi melkoisena mielialan masentimena myös se, kun viikkoa kaavinnasta tein herkän raskaustestin (ajattelin, et kyllä se silloi on jo ainakin hyyyyvin haalea :whistle: :headwall: ) ja ruutuun pärähtikin niin armottoman punaiset kaksi viivaa, että voi... :saint: No joo, jälkikäteen sitten (kun olisi sen pari päivää malttanut vielä odottaa) sain tietää, että kohdussa oli vielä pienenpieni pala jotakin, mikä piti sitä hormonia hetkosen kohollaan. Kun se tuli ulos, hormonikin laski nopeasti. Mutta olis säästynyt paljon pahaa mieltä, itkua ja myös rahaa, jos oisin ootellu pari päivää. =)

Ja vaikka ei ekassa sit raskautuiskaan, tokassa voi jo paremmin sanoa, onko kyse oviksesta vai raskaushormoneista. :)

Tsemppiä! :hug:

Em (ei mä en välttele töitä... :D ) jos oisit kertonu merkit, ois helpompi kertoa tarkemmin, mutta näin pelkästään noilla ominaisuuksilla sanoisin, et eka kuulostaa Aventin tuteilta, joissa on säädelty myös se määrä, mitä sieltä pullosta tulee. Siis Aventin ekoissa tuteissa on niin pienet reiät, että siitä tulee yhtä heikosti kuin rinnasta, mikä sitten auttaa siihen, ettei se tuttipullon käyttö haittaa imetystä (ettei vauva totu siihen, et pullosta tulee liian helposti eikä viitsi rinnasta imeä, kun joutuu imemään kovempaa).

Anatominen musta on vaan semmoinen tavallinen muotoiltu tutti. Siis ilman tuota virtauksen säätöjuttua. Korjatkoon joku jos oon väärässä ...tai itsekin voin korjata, jos kerrot pullomerkit, joita tarkoitat. B)

B) Ehkä mä koitan rentoutua.. :D ja tosiaan ollaan pelattu varman päälle ja miehen oon puoliväkisin pakottanu peittoja heiluttelemaan :D en ovista testaillu kun yritys aloitettiin, sen verran tiheesti on toimintaa makkarin puolella ettei tarvetta testailuun ole oikeestaan ollut..Toivottavasti pian pääsen tähän teidän pinoonne mukaan!Siihen asti :wave: kaikille, onnea raskauksiin ja kiitos vastauksista!!!

Heipsan!

Toooosi pitkä aika, kun olen viimeksi kirjoitellut, mutta taustaillut sitäkin ahkerammin. Luulin, että ehtisin olla aktiivisempi, kun loma alkaa, mutta kiirettä on näköjään pitänyt nytkin :D
Parasta aikaa tortut uunissa, neljäs pellillinen tulossa.. Syön kyllä tasaiseen tahtiin kuormasta :D Mies teki jo kaksi pellillistä torttuja aikaisemmin tällä viikolla, mutta ne on kaikki syöty jo.. Vitsi ne on hyviä.. Meinasin jo vedellä pelkiltään sitä luumuhilloakin..

Täällä on ollut tosi kurjia uutisia, jotka sai mielen kyllä matalaksi meikäläiseltäkin moneksi päivää. Oikein paljon voimia teille Leinikki, Meritähti ja Epskeps. Toivottavasti te kaikki pääsette pian palaamaan tähän pinoon takaisin! Tosi surullista :'(

Lymypiilolle tervetulotoivotukset! :flower: Mukava nicki sinulla. Peukutukset myös Nasulle, josko siellä olisi pieni kasvamassa!

Kleopatran resepti huippaukseen oli kyllä huippu, oikein kehoitettiin salmiakkiin.. Otahan neuvo vakavasti :LOL:

Nimran vauva-arjesta on ollut mukavaa kuulla. Vauvaantuneet kun ovat aina niin pikaisesti tuonne kerhon puolelle siirtyneet, että tosi mukavaa että jaksat jakaa kokemuksianne ensi viikoilta meidän kanssamme. Ja ne kuvat :heart: Kauhean malttamattomaksi tulee tämän oman nyytin odotuksen suhteen kun näkee noin ihanaisia kuvia.

Moni oli saanut hyviä uutisia neuvolasta. Onnittelut Sophialle sydänäänistä ja Nullpointsin Tirrilläkin oli kasvu hyvällä mallilla! :flower: Ihanaa että saadaan ihan pian taas vauvauutisia, ensi viikolla on jo Nullpointsin vuoro. Ja tosiaan joulu-tammikuisia on monta vuorossa. :)

Sussoolle onnittelut hienoista arvoista. Nyt voi vähän hengähtää, eikös niin. Voihan se oman mielenrauhan vuoksi olla ihan hyväkin idea ottaa neuvolan ehdotus vastaan siitä riskiraskausryhmästä.

Snowball alkaa tosiaan olla jo tosi pitkällä, samoin EM. Aika tuntuu tuossa vaiheessa oikein lentävän. Mutta kuten Toivekin totesi, niin loppuvaiheessa se tuntuu pysähtyvän.. Samoin alussa päivät oikein matelevat. Ja nyt viikot eivät tunnu poksuvan millään. Ei sen puoleen, ei tässä mikään kiire ole, vielä kuusi viikkoa olisi laskettuun aikaan ja ihan mukavaa olla kotona. Parin viikon päästä voi tosin olla ihan eri ääni kellossa. :D

Tämä kotona oleminen on ollut yllättävän rankkaa :D En ole tietenkään pystynyt ottamaan levon kannalta vaan hääräillyt minkä ehtinyt. Miehen kanssa ollaan siivottu+laitettu joulua ja jouluverhot+valot olen viimein saanut paikalleen. Yksi päivä leivoin pari kuivakakkua ja piparit pyöräytettiin lasten kanssa. Eilen ravasin vielä kaupoilla ja illalla oli lasten joulujuhla koululla. Se sitten tuntuikin ja tuntuu vieläkin. Maha oli ihan julmetun kipeä, ilmeisesti supistelee eikä mitenkään kivuttomasti. Menee ihan kireäksi ja koskee. Helpottaa kun menee makuulleen tai istuu tekemättä mitään. Mahassa on myös melkoinen rumba menossa, en yhtään tiedä miten päin neiti on kun liikkeitä ja muljuamista tuntuu joka puolella. Tiistaina olisi neuvola ja tarkastus, miten päin on. Noiden suppailuiden lisäksi on ollut "menkkakipuja" koko viikon ajan, joka päivä aika lailla. Tylsä juttu, että täällä ei ole enää neuvolalääkäriä loppuraskaudessa, viimeinen oli viikolla 27. Kysyin viime neuvolakerralla muuten siitä uimisesta (Toivekin tuossa taannoin kyseli täällä ) ja täti oli sitä mieltä että voi vielä ihan hyvin käydä uimassa, sitten ihan lopussa ei enää saa, jos kohdunsuu auki ja lapsivettä vuotaa :eek: No ei varmaan tulisikaan siinä tapauksessa mieleen enää uida.. Mutta mistä tässä enää tietää, miltä tuo alakerta vaikuttaa, voihan siellä jo tapahtua jotain kun tällaiset on tuntemukset.. No, täytyy ottaa ihan oikeasti rauhallisesti, jospa asettusivat.

Vielä vähän omanapaista juttua, näyttää taas runosuoni pulppuavan kun ei ole pitkään aikaan naputellut konetta =) Sain töitä. Laitoin viime viikolla ihan huvikseni hakemuksen ja sain saman tein kuulla, että minut valittiin! Saan saman tein äitiysloman sijaisen, mutta halusivat minut siihen hommaan. Kiva juttu, että kerrankin näin, kun kauheasti puhutaan miten raskaana olevia sorsitaan työnhaussa. Nyt vaan ahdistaa, että kun kyse on määräaikaisesta työsuhteesta, niin haluaisivat tietää (sijaistakin ajatellen) milloin olen suurin piirtein palaamassa äippälomalta ja pakko on palata aika piankin, jos meinaan saada jatkoa siellä.. Olisin niin mielelläni kotonakin. Se hyvä tuossa hommassa vielä on, että koska on sama työnantaja (mutkan kautta) kuin nytkin on ollut, työsuhde ei katkea ja saan äippäloman alusta sen 3kk:n palkan.

Missäs SS muuten on?

Nyt taitavat tortut palaa.. Jos tulee kauhean huonon näköisiä, joudun syömään ne pois.. :D
Mukavaa viikonloppua!

Luminia ja potkuttelija rv34 (POKS!) (vikan ultran mukaan 35+5..)

Em no just niistä pulloista sitten kyse, joihin en ole tarkemmin tutustunut. :LOL: Mut jos on sama kuin mameissa, se saattaa olla vain sitä, et siinä on erikokoinen reikä, mikä säätää sitä virtauksen määrää. Mutta mameissa se ei ole sama kuin noissa Aventin eli aventit (tämä ei ole markkinointipuhe B) ) toimii paremmin (= niistä tulee "aidommin" ). Mamit antaa pienelläkin reiällä liikaa maitoa pullosta (mikä VOI haitata imetystä, ei tietty välttämättä ). Anatomisuuden väittäisin noissakin tarkoittavan vaan tuota tutin muotoilua (se tuttiosa ois hyvä olla nänniä matkiva, jotta vauva ei opi imemään eri tavalla, eikä tuttiosasta sais tulla liian helposti, jottei tule liikaa ilmaa mukana jne.)

NP ja kärppis täytyy varmaan hommata molempia. :D Sit voi kokeilla et kumpi toimii... mä oon nyt pari päivää seikkaillu netissä ja miettiny et haluisin jotain ihanaa tilata vauvalle mut EN OSAA!!! :headwall:

Mistä mä tiiän onko variable flow parempi ku anatominen.... hitto minkälaisia kaikkia vempeleitä sitä onkaan tässä vauvantarvikemaailmassa. En kohta osta mitään. :snotty:

Em mä oon kans todennu, et kyllä on kilpavarustelua nykyisin lastenhankkiminen. :D Mä ostin Aventin rintapumpun (on muuten alessa tällä hetkellä yhdellä sivustolla), siinä tuli mukana pari noita tuttipullojakin. Lisäks mulla on pari niitä (isompana kokona) perintönä papun serkulta, joten enempää en osta tuttiksia (tiiä, tartteeko niitä ees). Mut viimeisen vuoden ajalta on kokemusta lähipiirissä sekä Aventin käyttäjiltä että Mamin käyttäjiltä ja tulos oli, et Aventin käyttäjä oikeasti kärsi vähemmän ilmavaivoista. Joten sit ajattelin, et siltä varulta, et papuskalla on ilmavaivoja, otetaan nyt sit nuo Aventit. :) Lisäks se, et niitä ainakin mainostetaan sillä, ettei niiden pitäs häiritä imetystä (tutti matkii mahdollisimman paljon nänniä ), oli mulle plussaa, sillä toiveissa ois kyllä pystyä imettämään mahdollisimman kauan jne. B)

Aa ja piti vielä lisätä, et ei tuo flow ja anatomisuus ole toisiaan poissulkevia ainakaan noissa Aventeissa. =) Ja muutkin virtausta säätelevät tutit on kyllä noita anatomisia, pelkistä anatomisista vaan puuttuu tuo virtauksen säätely eli niistä tulee holisemalla. :)

EM taitaa olla eri pulloja ku mä oon käyttänyt. Aventit oli täälläkin käytössä. Ne toimi imetyksenkin oheella...... Pää on kyl tänään sahanpurua. :headwall:
Kärppä totta turisit et ovistesteilläkin näkee raskauden. Itse kun en niitä siihen käyttäny, niin unohdin totaalisesti.......
Ainoo juttu tossa tuli vaan mieleen on se et jos testailee ovista, niin saa ainakin alussa LA helpommin. Eli ei tarte odottaa ultraan asti. Kierto kun on pitempi kuin normaalisti...
Menen pois etten enempää sekoile.... :headwall:

nojoo... mä en ees aatellu rintapumppua ostaa ku vasta sitten jos sitä tarvii. Joku ilmoitti mulle että kaupat on auki vauvan syntymän jälkeenkin ja et sit harmittaa jos laittaa montakymmentä euroa rintapumppuun jota ei kertaakaan tarvitse...

Em mä ehdin muuten just tehdä tuonne pienen lisäyksen sulle noista tuteista. :D Mut joo, totta on, et kantsii ostaa vasta sitä mukaa kuin tarvii. Kuitenkin tuo pumppu on melko varmasti jossakin vaiheessa tarpeellinen, sillä tissit voi täyttyä (varsinkin alkuaikoina) liikaa, jolloin on parempi pumpata ensin vähän pois, jotta vauva pääsee paremmin imemään. Ja sit taas joskus sä saatat tarvita jättää vauvan hoitoon ja silloin on hyvä, kun voit pumpata vauvalle maitoa siksi aikaa (siis vaikka oisitkin vain pari tuntia pois ja isä vahtis). Ja toisaalta, jos sitä maitoa sulla tulee vaan enemmän kuin vauva tarttee jne. :)

...mistä muuten huomaa, että meillä on vasta vähän aikaa sitten käytynä nuo neuvolan imetysvalmennukset. :LOL:

Ja nullpointsia piti lohduttaa, et sahanpurua on täälläkin (yks vakiovarusteista tässä pakkauksessa). Ja univajetta. :whistle:

heip

tulin kuulumisia kirjottelee mut eka kommenotinti niin ei kokonaan unohdu ;)

Sussoo: Ihanaa että arvo kasvanut!! :hug: Nyt vaan stressitöntä olotilaa =)

Lymypiilolle tervetuloa!

Nasulle
pidän peukkuja että siellä pikkuinen matkalainen olisi mukana!

Unicco: Mullahan aivan raskauden alkuvaiheessa todettiin kohdussa sikiön lisäksi jotain (?) en tiedä mikä se oli ja ei osannut läääkärikään varmaksi sanoa. näkyi vaalnetumana kohdussa.. lääkäri epäili että voisi olla mahdollisesti alkanut kaksoisraskaus joista vana toinen pikkuinen on alkanut kehittyä.. mutta ei siis mitään varmaa osannut sanoa.. mulla oli sitten kontrolli aika myöhemmäksi ja muistaakseni tuo outo vaalnetuma oli hävinnyt itsekseen eikä miään vuotoja kyllä ole tullut... Toivotaan etä sinullakin täysin vaaraton! :hug:

Heinämassun kysymykseen en osaa vastata minä mitään... itsellä kierto heitteli miten sattuu... ja kesti kauan ennen kuin uudelleen tärppäsi..

NP:lle mukavaa ja rentoa huomista iltaa =)
tuuhhan neuvola kuulumiset sitten kertomaan.

Täällä armoton väsy ja päänsärky |O
eilisen pv:n olin aika kipeä.. yö meni ketuiks ja aamulla kun vein pojan kerhoon ja lähdon lenkille koirien kanssa niin hyvä kun pääsin pois. alkoi sen verran ilkeesti kohtua vihlomaan ja supistelemaan..
Kävin päivystyksessä ja lääkäri totesi että kohdunsuu auennut.. että nyt pitää ottaa iisiti sitten.. sinänsä ei paniikkia joska kanavaa oli hyvin jäljellä ja oli napakka mutta että muutosta siellä on tapahtunut :| no, otan nyt hieman rauhallisemmin.

nyt en muuta jaksa.. äkkiä pitkälleen sekunniksi enne kun poju herää...

danjuska ja vilma 25+6

Väsy moi!

Heti osui silmään iloisia uutisia eli Lymypiilolle paljon onnea plussasta ja tervetuloa joukkoon! Täällä kans 2 keskenmenoa takana ja nyt tää kolmas näyttäisi etenevän loppuun asti :D Ollaan saman ikäisiäkin! Odotatko esikoista? Täällä odotellaan. Mutta onnea ja nyt se pieni siellä saa luvan pysyä loppuun asti mukana =)

Luminiakin kertoili kuulumisiaan, kivaa. Koitahan ottaa rauhallisesti niin ei äidy nuo supistukset liian koviksi! :p Mutta hyvillä viikoilla jo olet. Mäkin huomaan vauvan melskaavan silloin enemmn kun on iste "riehunut" enempi. Varman siellä koittaa viestittää, että ottaisi tuo äippä nyt rauhallisemmin :D Uimaan en sitten koskaan mennyt kun totesin etten bikineissä kehtaa ja laiskuuttani en jaksanut ostaa mammauikkaria. Mutta edelleen haaveilen paljussa lillumisesta ja siitä saunasta!!! :D Onnea uudesta työpaikasta!!! :)

Nimra:Ääh, mä en kestä mikä syötävän näköinen prinsessa-tonttu kuvassa köllii. Aivan yli ihku! Oon vähän kade... ;) Tahtoo kans oman tonttusen jo sylkkyyn! Pidetään täällä peukkuja, että pääsette jouluna kyläilemään! :whistle:

Unicco:Onnea sykkeestä! Toivotaan vuodon olevan harmitonta ja loppuvan ennen kuin moinen kehtaa edes alkaa! Ota kuitenkin rauhallisesti eli älä turhia juokse ympäriinsä!!! :hug: Mulla näkyi vielä toisen alkion "varjo" 8+4 ultrassa, mutta se liukeni itsekseen takaisin kudoksiin, onneksi!

NP:Tsemiä neuvolaan! Nautihan nyt viimeisistä odotuspäivistä täysin rinnoin!!! B)

Oma iso ja väsy napa:Iso siksi, että eilen sitten sain aikaiseksi sovitella vaatteita tämän illan juhliin. Joo-o, kiva köpötellä peilin eteen kun mies hirnus koko ajan kun en mahdu yhteenkään vähäänkään siistimpään mekkoon!!! :eek: Olin siis "lievästi" sanottuna naurettava näky! Juu onhan se masu timminä tossa edessä, mutta sen takia niin hassulta näyttääkin kun takaapäin ei mitään huomaa ja kun kääntyy sivuttain niin jösses mikä pallo siinä on pystyssä :LOL: Lopulta hirnuin jo minäkin...No päädyin sitten valkoiseen pooloneuleeseen ja farkkuminariin(mammamalli) ja onneksi edes saapikkaat mahtuivat koipiini niin ihan ok asuste tuli. Ja sovitin onneksi illalla kun silloin olen muhkeimmillani ja mahdolliset jalan turvotukset ois paljastunut. Mut oli operaatio! :whistle:

Väsy siksi kun viime yö oli tähän astisista repaleisin! :ashamed: Siis joka paikkaa särki ja kolotti ja ähisin ja puhisin ja MISSÄÄN asennossa ei ollut hyvä olla. Mieskin jo mua sääli kun sanoin, että saisi jo Mini syntyä kun nyt oon niin rikki! Toki tiedän ettei se syntymästä paljon parane, mutta loppuisi paikkojen särky! Noh, onneksi yleensä menee niin, että muutama huonosti nukuttu yö niin kolmannen nukunkin ihan pers huurussa :D Mutta näky ei kovin nätti nyt ole. Te pyörtyisitte kun näkisitte mun komiat silmäpussit! Oikein odottavan äidin hehkua :LOL: Mä saan uittaa naamani meikeissä, että olisin edes siedettävässä kunnossa illalla. Koitin ottaa päikkäriä, mutta särky ei helpota yhtään eli se siitä. :kieh:

Huomenna on sitten edessä pitkä shoppailureissu. Yhteensä matkaan menee reilu 200km (meno-paluu) ja tuskin muutamassa tunnissa selviydytään shoppailusta niin odotan mielenkiinnolla minkälaisessa kunnossa äityli on sitten huomen illalla! :p Mutta olen jo kyrsiintynyt täällä asunnossa oloon niin uskon, että tekee van hyvää päästä tuulettumaan kun vielä voi mennä :D

Mini oli yöllä villi ja nyt neiti tuntuu vetelevän sikeitä kun ei mitään tunnu. Noh, välillä kun silottelen niin vähän jäseniään oikoo... :heart: On tää niin hullua kun tosissaan yöllä lähes anelin, että saisi jo syntyä, mutta toisaalta toivon, että saisi mennä tammikuulle. Mä en ole koskaan mihinkään tyytyväinen :D Mut nyt varmaan täytyis koittaa tälle naamalle alkaa tehdä jotain...

Kaikille ihanaa alkavaa viikonloppua!!! :heart:

Yliväsy Toive81 ja rakaskultu Mini 37+5 :heart:

Neuvolassa käyty, eikä siellä sit sen kummempaa ilmaantunut.
Pissa puhdas, sf 38, paineet 120/80 ja Tirri pompotteli vauhdilla 140. Eli normaalia kaikki.
Sanoin mun kyljestä ja siitä karmeesta flunssasta & yskimisestä, kun toi tyyppi on mun normi lekuri myös. Se sit kuunteli keuhkoja ja sanoi et kaikki on hyvin. Hyvää matkaa vaan synnärille toivotteli ja se oli siinä.
Luminia paljon onnee uudesta duunista!!!

Danjuskalle paljon rentouttavia hetkii! Ota vaan rennosti todellakin ettei ala vielä paikat liikaa aukee! :heart:
Toive Luulen et mulla tulee olee sama kohtalo vaatteiden valinnassa huomiseksi. :ashamed: Ei kauheesti huvita mennä katsastaa mahtuuko mikään. :headwall:

Toive81 ollaan samanikäisiä, joo! Esikoinen meilläkin toiveissa!

Unicolle
toivon parasta, tuskin se mitään vaarallista on. Älä turhaan murehdi :hug:

Kommentoin muille sitten vähän myöhemmin, kun pääsen teidän juttuihin sisälle B) Kiitokset tervetulotoivotuksista kaikille, kiva tulla tänne teidän porukkaan :heart:

Nyt lähden pikkujouluilemaan ja kertomaan valkoisia valheita autolla ajosta :LOL:

Lymis rv 4+2

Pakko hehkuttaa tännekkin!!!!Mun oviplussa aamulta vaihtui nyt negaksi!!Eli saattoi oikeesti olla ovis, ja jos ei ollu niin hormoni on laskussa jo niin hyvin että kohta on mahdollisuus uuteen yritykseen!! :D Oon just nyt todella hyvällä mielellä!Kiitos vielä kerran kaikille jotka viitsi vastailla mulle!

Multa kysyi yksi sukulaistäti tänään ihan suoraan, että ookko raskaana, kun toi sun sivuprofiili on mahakas :saint: . Mähän ihan hämmennyin ja sanoin, että ei kommentteja :eek: . Ja hei mulla vasta vkoja 9+?
Jotenkin viime yön jälkeen on vähän epätoivonen olo, että onko siellä masussa kukaan enää elossa. Nyt iskee paniikki :ashamed: , vaikkei mun pitäny panikoida...

Mymmis :hug: :hug: on se siellä!!! :heart: Nyt vaan koitetaan luottaa, eiks jeh?

Luminia Onnea uudesta työstä!!!

DAnjuska nyt sitten vaan otat tosi iisisti!!!!!

Kaupassa käyty ja ostin itselleni kimpun punaisia tulppaaneja... :D Mä RAKASTAN tulppaaneja... niistä tulee aina niin keväinen olo. :)

Tilasin muuten sellaisen Bola-riipuksen joka kilisee tuossa massun päällä... onko kellään sellaista? :)

Omaa napaa tuli... sorry. :p

EM ja Dodo 19+3 :heart:

Miul on Bola -riipus! =) Huutonetistä hommasin ja koitan välil muistaa pitää :p tosin useammin kyl pitäs..

Onnea Lymypiilo plussasta!! :heart: :hug: :flower:

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!

Mie olin miehen kans miu porukoilla eilisen. Men koko pvä ku käytii mun kamunki luona ja suuntaansa sinne o matkaa 220km=)

Tänää naurettii miehe kans ku masu hytky ku mytty vähän monotteli :D

Eli tänne ei ihmeitä, vkot poksahti!!!

SS & mytty 24+0 :heart:

Yhteistyössä