***Keskenmenon jälkeen plussanneet joulukuu***

Niin ja Huisi, muistan sinut kyllä. :wave: Meinasin aiemmin kysyäkin, että etkö ollutkin huhtikuisissa, mutta jäi sitten kysymättä. :) Hienoa, että raskauduit näinkin pian. Muistan itse, miten pahalta tuntui tippua maalismasut 2009-pinosta ja sitten joka kuukausi toivoa, josko sitä seuraavaan odotuspinoon pääsisi. Erityisen pahalta tuntui, kun en päässyt vielä edes maaliskuisiin 2010. Ei siitä mennyt onneksi kuin kuukausi, kun pinouduin huhtikusiin.

Noista raskaustesti tuloksista olitte höpissy. Mullaki oli tuulimunassa haalea viiva, en nyt muista vahvistuko se koskaan kunnolla, mutt tosiaan siellä nt-ultrassa tää tuulimuna sit todettiin. Sinä päivänä kun menkkojen ois pitäny alkaa viiva oli niin haalea, ett sit tuskin näki eli valoa vasten piti tihrustamalla tihrustaa
---jääkyynel

noh juu mulla kyllä näkyy ilman tihrustamatta nuo haamut, sellasii vaaleenpunasii viivoja ne on... kuvittelin et hormoni lisääntyy joka 2.päivä et ne pian vahvistuis punaseks, mut ehkä mä oon vaan hätänen. ovistestit kun loppu niin en voi mennä vannomaan millon ovis olis ollu, mut veikkaan et oli kp11 ja kp24 näky eka haamu herkässä testissä ja seur. aamuna näky haamu marketin liuskatestissä, jossa samassa marketin testis ei aiemmin näkyny nitään kp 22 ja 23. kierto ollu 25-28 yleensä. yhen kerran ollu 34 tänä vuonna kierto myös...
kai mä oon hätäinen :ashamed: :whistle:
mun tuulimunassa näkyi "selvä" haamu, niinku nämä viivat nyt, sinä päivänä kun odotin menkkoja, kp 27 tai 28.... sit en enää testaillu. sillä kai tässä hermoilen et pitää saada kunnon viiva. kun mulla oli kunnon oireet 8lle rv:lle asti, sit kun ne loppu, aavistin pahaa ja vasta np-ultrassa 11+6 se varmistui.

muoks ja muoks :D mun lainaukset ei onnistunu oikein ihan ku piti mut sinnepäin :D

MLL en oo lämmintä kokeillu ku on mukamas niin vaivalloista työntää se kaurapussi pariks minuutiks mikroon :D jos kohta toi sauna auttas ees vähän.. ens torstaina ois neuvola ja lääkäri nii sit pääsee tarkastuttaa paikat. voisinhan mä aikasemminkin mennä mut... noh jää nähtäväks :p

tuntuu et joka päivä nää lonkka kivut vaan pahenee.. :( pikkuinen säikäytti mut tänään taas.. se ei ollu liikkunu koko päivään ja sit ajattelin et nyt meen sängylle makaamaan ja koitan saada sen liikkeelle ja jos mitään ei tapahdu niin lähden sairaalaan.. pitkän aikaan siinä jännäsin kunnes tää vihdoin sitte heräs =) olin jo ihan varma et se on kuristunu napanuoraan tai lapsivettä liian vähän ym :S

vitsi toi on kyllä komee toi valkoinen kuusi tänään oli tarkoitus laittaa siihen pinkit valot mut ei jaksa.. ehkä huomenna ja luultavasti koristelenkin sen jo :D ajateltii laittaa mustia ja pinkkejä ja ehkä kultaisia palloja..

Huisi huomasin että sullakin synnärinä phks =)

nanakuu ja pelotteleva ipana 24+5

juu, oletko mistäpäin siis nanakuu, Lahdesta vai ? esikoisesta on kyllä huonot muistot siitä sairaalasta ja nyt kun ei ole edes perhehuonetta mikä oli mulle silloin ihan ehdoton , kun olo oli henkisesti ihan rikki :'(

mutta toivotaan että tällä erää menisi kaikki paremmin myös synnytyksen jälkeen sekä raskausaikana :heart:

Piti vielä varmistaa tänään sillä clearbluen digitaalisella, jossa on se viikko näyttö. No kyllähän sekin nyt "oikein" näytti, ja viikotkin tuntui oikean suuntaisilta. Mutta miten mulla kipuilee näin kauheasti koko ajan maha? Tai juoksulenkillä maha kramppasi saman tien, ja se siitä lenkistä. Ja vähänkin kovempi vauhtinen kävely sattuu. Varmasti olen yliherkkä nyt, mutta silti mietityttää. Toisaalta, ehkä tää on kosto, "sitä saa mitä tilaa", kun on niin kauheasti halunnut uudelleen raskautua :kieh:

Pitäisi vähän paremmin lukea ketäs kaikkia muita täällä on. Muutamia tuttuja tuolta kuumeilupuolelta, onneksi olette pysyneet tiukasti tällä puolella :). Jaksamisia ja
:hug: kaikille tuskailijoille.

Huomenta!

Lisäykset laitettu listaan ja tervetuloa uudet!

Huisille mä mietin kanssa et olitkohan tuolla huhtiksissa meidän kanssa, ihana kun pääsit takaisin ja paaaaaljon tarrasukkia ja pikaliimaa pikkuiselle, että siellä nyt pysyy. :heart:

Onnellinenx5 lisäilen sut listaan sit kun tiedät LA:n ja jos itse sinne haluat.

Mulla oli viime yö jotain ihan tosi karmeeta. Mä näin samaa painajaista koko yön....Ei kiva...
Heräsin siis monen monta kertaa yön aikana, mut sama uni jatku aina uudelleen. Sit kun se vielä liitty eroamiseen ja pettämiseen, ni kyllä oli tosi ahistavaa.... :/
Nyt on sitten joka paikka ihan jumissa, varmaan pyöriny sängyssä paljon.

Mut mikä ihanaa, mä olen alkanu öisin heräämään myyn liikkeisiin. Se siellä pyöriskelee aina välillä öisin, mut kummasti ei ole vielä herännyt, vaikka normaalisti näihin aikoihin onkin jo myllänny. No, ehtiihän tuo... Jospa sitäkin valvottanu äitin hermoilut.

Mut toinen juttu, voi olla että meille tulee toinenkin vauva tässä vuoden vaihteen jälkeen...sellanen karvanen vaavi... :heart:
Mietitään nyt vielä tuota yhdistelmää et onko se sitä mitä me halutaan.... :whistle:

mut nyt kahville!!!

buam 20+3

huisi täältä hollolasta olen :p kaveri synnytti sielä vuoden vaihteessa ja ei kyllä kovin ystävällistä palvelua saanut.. mä olin pahoinvoinnin takia siinä naistentautien osastolla mikä nykyään on yhdistetty synnytys osastoon niin sielä oli tosi mukavia hoitajia.. johtuu varmaan siitä että ne oli opiskelijoita..

Buam noi on inhottavia tollaset unet.. mulle kävi kans niin ja sitten kun heräsin niin hyvä etten huitassu miestä ja vihoittelin sille aamulla :p mut onneks oli vaan uni.. minkäslainen karvavauva teille mahdollisesti tulis? meillä kaks kissaa nyt ne on anopilla vaan hoidossa tulevat kotiin mahdollisesti joulun jälkeen.. pelottaa miten ne sit reagoi vauvaan.. koska kissat on mulle tosi rakkaita ja jos joutuisin niistä luopumaan niin mun sydänsärkyis :S mut jos niin kävis niin onneks ei tarvis tuntemattomille niitä antaa kun anoppi sit ottais ne ja pääsis aina sitten näkee niitä..

aamulla soi ovikello ja vetäsin äkkiä sitten kylpytakin päälle ja avasin oven.. no siitä reissusta jäi käteen vartio torni lehti ja parin naapurin kummastuneet katseet :D mikä siinä on että ei vaan osaa sanoa että ei kiinnosta..

sinimarja tervetuloa mukaan!! :wave: toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä :heart:

nanakuu toivottavasti supparit ja lonkkakivut helpottasi, ettei tarvis ihan koko raskautta kipujen kanssa olla :hug:

MLL onnea hyvistä rasituslukemista :flower:

Vernalis Lämmin osaanotto suuren surun keskellä :hug: Ei näitä elämän julmia asioita voi aina ymmärtää. Kaverin kaveri kuoli myös vast'ikää työtapaturmassa ja hänelläkin ikää vasta 23v. Kaipaamaan jäivät vaimo, lapsi 8kk ja masuasukki :'( Surullisia nämä tämmöiset tarinat.. kovasti voimia! :hug:

zanz tervetuloa mukaan :heart: toivotaan, että tällä kertaa kaikki menee mallikkaasti =)

huisi aina mahtuu mukaan :wave:

sukkis voima ja tsemppi hali :hug:

buam oih, nuo karvavaavit on myös aivan ihania :heart: :D

Omaan napaan ei ihmeempiä. joulukinkut pakkaseen hommattu, nyt vain malttamattomana odottelen,e ttä pääsis kinkun paistoon :p Olis jo kova hinku ostella vauvalle kaikkea, mut aion pidättäytyä rakenne uä:hän asti, joka onkin kuukauden päästä. Mää oon alkanu pelätä, että vauvalla on joku sydänvika :ashamed: Kaikkea sitä pitää kans miettiä :headwall:

Alisa & Hippu 16+4

Kiitos haleista!!
mä oon niin kade teille jotka ootta vasta puolessa välissä tms.. tääl viel kärvistelen mahani ja tän änkyrä vauvan kans.. mä oon jo lyönyt hanskat tiskiin, sen suhteen et pääsis ennen joulua jalolleen viime yö meni itkua tihrustaen, ku mä en vain enään jaksa tätä kärvistelyä
sukkis ja änkyrä 40+5

MLL
Alisa onko sulla joku syy uskoa sydänvikaan vai onko se vaan joku kauhukuva? Kauheeta kun tulee kaikenlaisia ajatuksia, joista on sitten vaikea päästä eroon :hug: Mekin alettiin ostella tavaroita vasta rakenneultran jälkeen, kyllä sitä sittenkin ehtii, vaikka tiedän kyllä kuinka pitkää odottavan aika on =)

MLL :heart: erittäin vilkas masukki 26+3

moiks kaikille :wave:
kiitti MLL hyvästä vinkistä, kokeilin toisesta marketista löytynyttä tikkutestiä, joku precheck tai jotain... ja nyt on onneks vahva plussa, ei yhtä vahva ku testiviiva, mut aika punanen. kivi vierähti sydämeltä! ainaki hetkeks...joka vessareissu pitää pelätä verta ja huokaista kun ei olekaan ja tissien kipeys on aamun eka asia mielessä:eek:nhan ne viel kipeät, onhan :LOL:
noh pikavisiitti nyt ja toinen kerta sit enemmän :)
ihanaa odotusta kaikille :heart: :heart: :heart:
Sinimarja + Ipana 4+0 :heart:

nanakuu beaglen pentua meille havitellaan tän dreeverin ja tollerin seuraksi. Mut tuo yhdistelmä mitä katottiin, ei oikein miellytä mun silmää. Mitäs on kasvattajaksi ryhtyny, ni vaikka olivat niiin maan perhanan sööttejä, ni ei. Kun sen koiran pitäis nimenomaan pystyä sekä ajamaan, että käymään mun kanssa pyörähtään kehissä ja ja ja ja ja :D
Eiku, lähinnä tuo yhdistelmä tyssäsi siihen loppujen lopuksi, ettei kumpikaan oikein tykätty emästä luonnossa, eikä sen luonteesta. + että on epävarma metässä tuo emä. Miehelle kuitenkin on tärkeää se, että on ajavasta suvusta. Toki, paljon on koulutuksestakin kiinni, mutta valitettava tosiasia on että nämä näyttelylinjaiset beaglet eivät aja metässä.
Mulla riittäis juteltavaa tästä vaikka kuinka =)

Mut koirajutut sikseen ja jahti jatkukoot.

Jaksuja kaikille kipuileville, täällä OLI pari kivutonta yötä, mut eipä ne kauaa kestänee, nyt jo alkovat uudelleen...

Nyt herätteleen miestä, on sen kanssa vähän puhuttavaa...
buam 20+4

sukkikselle jaksuja :hug:

MLL Ei oo mitään syytä sydänvian pelkäämiseen, keksin sen jostain ihan omasta päästä.. :ashamed:

sinimarja niin tuttu tunne tuo vessassa ravaaminen. Mulla on valkkaria tullu koko raskausajan ihan hulluna ja välillä sitä lorahteleekin vähän enemmän. Tulee vieläkin välillä kurkittua pöksyihin, ettei vaan olis verta.. :ashamed: :D

buam. Meiltä löytyy beaglen ja dreeverin sekotus. Eli emä beagle ja isä dreeveri :D Hassun näköinen kaveri, harmittaa vain ettei sitä viety mettälle niin kuin alunperin oli tarkoitus :/

Tervetuloa kaikille uusille ja onnittelut plussista!! :flower: :flower:

Täällä edelleen kärvistelen. Suppareita ihan jatkuvasti, muttei säännöllisiä. Kivuliaita kylläkin.. masu roikkuu jo alhaalla. Vielä kun tämä nyt ainakin pari päivää masussa pysyisi niin sen jälkeen saapi tulla ihan koska vaan. Sitten lapsenvahti paikalla ja mies saanut tärkeän työkohteen valmiiksi :D Kyllä niin toivon että jouluksi jo pääsisi kotiin..

Alisalle
kiitos osanotosta ja myös kaikille muille. Vielä rankempaa juu olisi ollut jos häneltä olisi jäänyt lapsia. Nyt suremaan jäi vain nuori avovaimo, perhe ja iso lauma ystäviä.

Sukkikselle jaksuja ja toivottavasti pian todella alkaa tapahtumaan. :hug:

Mites Meritähti? Joko on vauveli kainalossa? :D

Mitkäs tunnelmat on Julietalla? Jännittääkö jo kovasti?

Vernis ja Baby-J rv 38+3 :heart:

Näköjään en tänne ilmottanut tosta varhasesta keskenmenosta, La:n piti olla 1.7. :/ nyt on uudestaan saatu haaleeta viivaa tikkuun. Mut en uskalla vielä intoilla. Ettei käy uudestaan mitään. Liian monta pettymystä tullut jo. Mut uuden La on 21.8.10. Mut voi laittaa taustailee. :D

Kiitos kaikille jaksuhaleista.. ootta ihania :hug:
Pitää yrittää tsempata ittensä aina uuteen päivään. Aamut meinaa olla henkisesti kaikkein vaikeimpia :'(
sukkis ja änkyrä 40+6 huomenna heti klo 8 neuvola, et pitää muistaa laittaa klo soimaan

Iltaa :wave:

Tännehän on tullut uusia odottajia!!! Onnittelut ja jarrusukkia matkaan! :heart:

Sukkaparille paljon jaksamista :hug:

Täällä sitä roikutaan mukana kynsin ja hampain :D Nt-ultra oli ja Heppuli siellä vilkutteli :heart: Nt oli 1,2 ja veriseulasta lupasivat ilmoittaa, jos hälytyskellot soivat, muuten kertovat riskiluvun vasta rakenneultrassa :eek: Eli jännitystä riittää...
Eilen ensimmäistä kertaa löysin dopplerilla kunnolla äänet, musiikkia korville. Ensin en meinannut ukolleni moista kampetta näyttää, mutta hääkin innostui =) Tänään sitten uskallettiin kertoa jo lapsille :heart: Arvailu alkoi heti kumpihan sieltä tulee, ja sitähän kestää aina kesään asti! Olo on huojentunut ja onnellinen. Jos vaikka nyt alkaisi raskauden seesteinen vaihe. Saisi vain väsyn ja etovan olon karkoitettua kauas pois :D

Oliivitar ja Heppuli 13+2

Pikaisesti tulin ilmoittelemaan, että meille syntyi rv 40+1 eli 09.12.2009 terve tyttövauva :heart: Mitat 3710 grammaa ja 52 senttiä.
Tyttö näki päivänvalon sektiolla 42 tuntia vesien menon jälkeen kun synnytyksen todettiin pysähtyneen ja tulehdusarvot niin korkealla että oli pakko ottaa veitsi käyttöön. Ponnistamaan en koskaan päässyt kun olin vielä tuossakin vaiheessa vain 3 senttiä auki.
Nyt ollaan kotona :heart: Palailen myöhemmin satuilemaan lisää.

Onnea meritähdelle ja koko perheelle :flower:

me metsästettiin tänään niitä vaaleanpunaisia valoja kuuseen kun se vanha oli liian lyhyt.. no eipä löytyny enää mistään sitten bongasin hong kongista sellaiset tosi nätit siniset valot ja tietenkään niitäkään ei enää ollut mutta onneks se kiltti myyjä täti myi mulle sen malikappaleen ja pelasti mun joulun =) sain sitte valot aseteltua kuuseen ja voi että kun tuli nätti :)

tänään poksuis viikotkin 25+0 :heart: enää 15 viikkoa jäljellä.. hui :eek:

mies on päättänyt että hän käy pikkuiselle ostamassa pelicansin fani paidan ku huomas että niitä saa 80cm kokoisia.. mun mielestä kyllä ihan järkyttävää maksaa niin pienestä kangas palasesta 70? :x

Yhteistyössä