***Keskenmenon jälkeen plussanneet joulukuu***

Edessä on sata ovea, tuhat tietä. Valitse sydämelläsi, punnitse tunteella, käytä hiven järkeä. Ovet on tehty avattaviksi, tiet tallattaviksi, elämä elettäväksi. Jos erehdyt, uskalla itkeä, uskalla nauraa, uskalla muuttaa suuntaa. Ei mikään kasva ilman vettä, ei ihminen kypsy kyynelittä. Mutta silti odota parasta, äläkä pelkää pahinta, niin saat mitä ansaitset. Onnellista ja Rakkauden täyteistä Uutta Vuotta 2010 kaikille!! :heart:

Toivottaapi Alisa & Hippu 19+3
 
Hei, minä täällä taas...
Varovaisesti tuuppaan itseäni joukkoon mukaan. Olen melko säikkynä, mutta tämä raskaus on nyt kestänyt 3 päivää pidempään kuin edelliset. Toivoa se toki herättää, mutta vessassa käynti ym. tuntemukset aiheuttavat sätkyilyä, melko tiuhaan. Ensi viikolle on lähete alkuraskauden ultraan, jos sinne asti päästään. Voi, kuinka sitä toivonkaan, että kaikki menisi hyvin.

Mä olen viimeisen keskenmenon jälkeen tullut raskaaksi saman tein. Lääkäri tuuppas mulle keltarauhashormonia ja sanoi, ettei ongelma ole raskautumisessa vaan alkion kiinnittymisessä. Toivottavasti tämä nyt sitten ihan toden totta auttaa tämä hormonihoito!

Mutta raskasta tämä on. Yritän kuitenkin olla nyt raskaana, ja vaikka väkisin positiivinen =) Ns. pakkohymyilyt auttaa oikeasti aika paljon. :p

Niin, meillä on ihana pikku (omien sanojensa mukaan jo iso) tyttö 2-vuotias. Tarkempia tietoja multa saa sitten, kun olen oikeasti vakuuttuneempi. Nyt koetan vain uuvuttaa teitä peloillani ;) Ei vaineskaan, ihanaa, että olette niin lohduttavia. Siis tarkoitan, että olette raskaana vaikeuksista huolimatta, ja että niin monta täydellistä vauvaa on syntynyt!

Terkuin,

kreta 5+3

JA VIELÄ, HYVÄÄ UUTTA VUOTTA JA ONNELLISTA SELLAISTA VUODELLE 2010!!!!
 

Yhteistyössä