***Keskenmenon jälkeen plussanneet joulukuu***

Mulla onkin tässä puolentoista viikon päästä seuraava neuvola ja saan sitten minäkin ne kelan laput.
Saa sit laittaa noi paprut meneen ja saapi sit äippäpakkauksen ja pääsee hypisteleen.
Musta ne vaatteet on näyttänee kuvissa aika "rumilta", mut serkulla näin sen paketin, kun se sen oli nyt saanut ja ei ne luonnossa olleetkaan kamalia, ihan nättejä. Varsinki se toppapuku oli musta tosi nätti.
Että ihan mielellään olen sen ottamassa.

Mutta vielä enemmän mä odotan sitä ens keskiviikon rakenneultraa.
Mut nyt täytyy lähtee viemään esikoista päiväkotiin...

buam 20+1

MLL
Buam muakaan ei kuvissa miellyttäny ne vaatteet niin, mutta kotona katseltuna ovat oikeen kivoja ja muutamissa kauniit yksityiskohdat. Yhtään ei harmita, että sen valitsin. En olisi varmasti osannut sillä rahalla ostaa yhtä hyviä ja tarpeellisia juttuja ja saipa sieltä taas läjän esitteitäkin, missä oli ihan mielenkiintoista luettavaa.

Täälä sokerirasitus takana, tulokset saa tossa parin tunnin päästä. Olikin aika helppo nakki vaikka etukäteen jännitin, yhtän ei tullut pahaolo, eikä nälkäkään kamalasti vaivannut. Eväsleivän sitten vetäsin sen jälkeen ja kävin kaupungilla pyörimässä, josta mies bongasi mut lounaalle mäkkiin :p Voi olla, että tulosten jälkeen ei sitten enää herkutellakkaan niin oli vähän sellanen viimeinen ehtoollinen tunnelma :D Palaan tulosten kanssa tuonnempana :wave:

MLL :heart: pojan pullero 26+1

moi, saanks mä hypätä tähän pinoon...?

mun kierto on vaihdellut, mutta laskin keskiarvoksi 26 päivää ja netin laskuri meinas et la arvio 19.8. ja rv 4.. pitää ettii tarkempi laskuri, et onko mulla 3+6 vai 4+0 vai mikä???osaatteko te neuvoo, oon nää jutut 7 vuodessa unohtanu :O nyt olis kp27/25-28

NIMI............IKÄ..........SYNNÄRI...........KM........MONESKO

Sinimarja 29(ens ti 30) K-PKS 02/09 TM toinen

Sinimarja Tervetuloa joukkoon.

Noista laskureista. Ite oon laittanu niihin aina kp:t 28 päivän mukaan, koska neuvolassa ainaki täällä lasketaan sen mukaan. Tsoin laskureiden mukaan mulla ois LA päivää myöhemmin, mitä neuvolassa sanottiin, mutt eipä tolla nyt niin väliä oo. Neuvoloissa on vissiin omat tyylinsä laskee noi ;)

Täälläki alkaa pikku hiljaa seliviämään noi Kelan jutut. Vien vielä tänään työnantajalle niille tarkotetut lomakkeet ja sit oottamaan päätöksiä. Olin hätänen ja vein jo viime viikon lopulla oman hakemuksen + todistuksen neuvolasta Kelalle (netissä en osannu täyttää) ja eilen käviki ilmi, ett töistä olisivat ton todistuksen omien papereidensa kans laittaneet eteenpäin. No vien kopion tänään sinne. On tää oikeesti niin sekavaa, kun on töissä. VArsinkin näin ensikertalaisena ei tajua mistään mitään.

Mutt nyt valmistautumaan viimeseen iltaan. Onkin sitten viimenen 10- tuntinen ilta. Tammikuun alusta siirrytään normaaliin 2-vuorojärjestelmään lomautuksien ja lyhennettyjen työviikkojen takia. Ärsyttävää olla perjantait töissä jos ei satu lomautuspäivä perjantaille :kieh: No ei montaa viikkoo enää töitä, kun jää pois.

JääKyynel ja Tuittu

sinimarja tervetuloa:flower:
täällä takana taas tuskainen yö lonkkia särkee niin perkeleesti et missään asennois ei oo hyvä ei ees tyynyn kans.. gramman panadoli vähän helpotti. ja sit se että mistä tätä kusta oikein riittää :D varmaan tunnin välein öisin ravaan vessassa enkä mä ees juo mitään ennen nukkumaan menoa :O

nyt alkanu pelottaa et torstaina tulee tuomio vuodelevosta kun pikkasenkin jos jotain fyysistä tekee kurottelee kyykkii yms nii alkaa supistelee.. ja sitten kun nää mun lonkatkin vaan pahenee.. kun istuu ja nousee ylös meinaa jalat lähtee alta ja kävely on tosi kankeaa...

mutta kaikesta huolimatta nautin mikään ei ole tällähetkellä ihanempaa kun tuntea pikkuisen liikkeet :heart:

tänään käydään miehen kans ostamas meille kärkkäiseltä valkoinen joulukuusi molemmat ihastuttiin siihen :)

Nanakuu ja rakkauspakkaus 24+4

MLL
Nanakuu jospa sullakin olisi vaarattomia supistukset ja kivut! Mulla kanssa supistelee kun tekee jotain, supistelee kyllä vaikkei tekisikään..Ja kävely on joinain päivinä tosi kankeaa ja mahaa pistää tosi inhottavasti. Lääkäri ei kuitenkaan ollu huolissaan, oisi kai saikkua tarjonnu jos olisi tarve, eihän tällasena töissä oikeen voi olla. Mulla siis vaan muutama koulupvä ennen parin viikon joululomaa niin aijon sinnitellä ne läpi. Ootko kokeillu lämmintä mahalle ja lonkille? Mulla ainakin kuumasuihku helpottaa oloa ja tänään ostin kaurapussin, josko se toisi samaa helpotusta. Tsemppiä sulle ja käyhän lekurin pakeilla tarkastuttamassa paikat! =)

Mun sokerirasitustulokset oli ihan normit! Jee! Paasto oli 4,7. Tunti litkun jälkeen arvo oli 8 ja kaksi tuntia 6.

MLL Tsemppiä loppurutistukseen koulussa ja onnea hyvistä sokereista!

nanakuu jaksuja niiden suppareiden kanssa ja kannattaa kyllä soittaa sinne neuvolaan jos vähänkään mietityttää, kun mullahan on niitä suppareita aika ajoin, ei mitenkään rankasti kumminkaan, mut silti paikat on hieman pehmenneet...
Mut huomenna pitää mennä varmaan käymään taas lekurilla, kun tänään on suppaillu aikalailla väliin, mut ei niinkään säännöllisesti...

sinimarja onnea plussasta ja tervetuloa, lisäilen sut tuonne listaan tässä piakkoin.

Mutta, mutta, Missäs on minun edeltäjäni, Vernalis???

Täällähän minä, aika koville otti se meidän kaverin äkillinen poismeno ja vieläkin tahtoo olla itku aika herkässä.. Kaverilla ikääkin oli vasta 25v joten tuntuu tosi hirveältä että hänen elämä jäi näin lyhyeksi. Ja se että itse olen ollut pahassa auto-onnettomuudessa ei paljoa ole helpottanut asiaa. Tuntuu että näen silmissäni jatkuvasti sen mitä kaverini siinä kohtaa on nähnyt, vanhat traumat herää henkiin ikävästi :( Mutta kyllä tämä taas tästä..

Hiukka kiirettäkin on pitänyt.

Yöunet taitaa olla lopullisesti mennyttä elämää.. :| Ihan väsynyt päivisin ja esikoinen kiukuttelee oikein kunnolla. Himppasen pinna kireellä ollut täällä..

Mutta tänään oli neuvola ja Baby-J on laskeutunut alas, ei kuitenkaan kiinnittynyt. Mutta ei kyllä esikoinenkaan ikinä kiinnittynyt. Kaikki oli muuten kunnossa ja nyt sitten vain odotellaan että koska alkaa tapahtumaan :D
Maha näyttää hassulta kun roikkuu jotenkin ihan alhaalla :LOL: Mutta ihanaa kun pystyy hengittämään paremmin.
Kävin myös tänään refleksologilla joka sanoi että kohdun vyöhykkeet tuntuu täysin valmiilta ja veikkaili ettei enää menisi kauan synnytykseen.. Saa nähdä silti roikunko täällä vielä uutena vuotena kuitenkin :)
Mutta hieroi kohdun alueet oikein kunnolla ja tämä ilta onkin sitten mennyt kunnolla supistusten kourissa. Ei kuitenkaan mitään säännöllistä onneksi. Meidän lapsenvahti eli äitini tulee vasta tiistaina meille asustelemaan, siihen asti pitäisi olla jalat ristissä :LOL:
Eli iloakin tänne kuitenkin mahtuu :)

Muuten kaikki on jo valmiina ja nyt vain sitten odotellaan ja ihmetellään.

Sinimarjalle tervetuloa ja onnittelut plussasta! :flower:

Vernis ja Baby-J rv 38+0 POKS!!! :heart: :heart: :heart: Ei enää millään malttaisi odottaa että näkee oman pienen kullan :heart:

kiitos kiitos =) :flower: :heart: :heart: :heart:

mukava kun täällä on tuttuja nimiä :) kotoisa olo....

jaa-a täytyy sit kai laskeskella sen 28kp:n mukaan raskausviikkoja ja laskettua aikaa. tänään maha turpos. niinhän se teki tm:ssäkin mut olin unohtanu sen. näytän siltä kuin olisin erittäin pitkällä raskaana. koitapas tässä salailla sit sinne rv:lle 12. ekassa onnistuneessa raskaudessa jouduin käyttämään isompia housuja rv 10 paikkeilla ja tuulimunassa joskus rv8 paikkeilla. sittenhän ne oireet loppukin ja alkoi pahat aavistukset. vaan joutui oottamaan niskapoimu-ultraan asti varmistusta ja tyhjennystä.
nyt toivon et onnistais saada vauva ihan oikeasti syliin asti :heart:

voi nanakuu ihanaa ajatellakin liikkeitten tuntemista :heart:
minä tykkään kans siitä valkoisesta kuusesta mut kun aina oon halunnu aidon kuusen....mut se on niin ihana se valkee :saint:

mut pitäs mennä nukkumaan.... :wave:
aamulla pittää taas pissiä tikkuun et vahvistuuko viiva :)

Hei, mahdunko mäkin mukaan?

Kesäkuun lopussa todettiin nt-ultrassa 12-viikolla kehityksen pysähtyneen jo 9.viikolle. Enemmän ja vähemmän synkkien jaksojen jälkeen plussasin nyt keskiviikkona. :) Kierto muuttui perus 28. päivästä noin viikon pidemmäksi km:n jälkeen, joten en ihan uskoisi tohon 28 päivän laskuriin... 32 päivän kierrolla laskettu aika olisi 17.8. ja viikkoja 4+3. Muuten tiedot:

NIMI............IKÄ..........SYNNÄRI...........KM........MONESKO
zanz 24 TAYS 6/09 ensimmäinen

jee sinimarja ja zanz, mä en o "yksin " täällä, muutkin alussa :D

täällä on monen monta tuttua huhtikuisten pinosta missä vietin ekat yhdeksän raskausviikkoa, esim empuu yms. muistatteko minua vielä :heart:

täällä on ihan kauhea väsy kokoajan ja kauhea turvotus, en mahdu mihinkään lempivaatteisiin ja viikkoja pian n. kuusi :whistle:

mun tarkat tiedot olisi siis myös,

huisi 30 phks km 08/09 toinen tulossa toivottavasti :heart:

eli toivottavasti mahdun myös mukaan :saint:

Hei, en oo ollu nyt taas vähään aikaan täällä kirjotteemassa.. pitää lukee ajan kanssa ja vastailla mitä täällä ollaan juteltu.. :)

Meillä vaihtuu viikot taas.. ihanaa <3

tiitu ja nella rv 25+0 :heart:

huomenta kaikille ja morjens zanz ja huisi

mä olen nyt MUOKS kolmena aamuna tehny pregent stick liuskatestejä ja viiva ei vahvistu vielä. itse asiassa tämänaamuinen oli haaleampi ihan hippusen ku eilinen, joka oli ehkä hippusen vahvempi ku sitä edellinen. ja kaikki 3 on vahvempia tietenkin ku ne negat viime viikonloppuna :LOL: . koitin katsella kuvia plussatesteistä,miten ne on vahvistunut. osalla oli nopeasti joka päivä ollut tummempi ja hyvin varhain testanneilla vahvistui hitaammin viivat.
no, oireet on tallella ja väsymys on ihan kamala... -en saanut vietyä esikkoa esikouluun ja aamun terapia jäi väliin, josta nyt sit saa maksaa sakkomaksun....hups! väsytti :ashamed:
ehkäpä se hedelmöittyminen on ollu myöhemmin ku luulin, tai hormonia ei vielä ole lähtenyt kunnolla kehittymään tai jotain... sillä ei musta tunnu vielä, että tää olis menossa kesken , vielä on kuitenkin sellainen vakaa "olen raskaana" olo. ainaki niin kauan ku rinnat on kipeet, nännejä vihloo, mahaa nippailee, turvottaa, väsyttää, nenä tukossa...eilen oli esikon synttäribileet ja huomasin kuinka äitini tuijotti vatsanseutuani. se oli aika turvonnut iltaa kohti, myönnetään... ja noilla vanhemmilla ihmisillä on kauhean hyvä "vainu" näissä asioissa... esikon raskaudesta kun kerrottiin vasta rv12 niin kaikki oli jo sen asian päätelleet. näkyi kuulemma silmistä. tiedä tuota.
lisää aamukahvia kiitos, niin kauan kuin se maistuu hyvältä :D

:wave:

MLL
Toivotetaampas myös Zanz tervetulleeksi :flower: =) Huisin ja Sinimarjan huomioinkin vissiin (toivotavasti) jo aijemmin :saint: Vähän toi muisti puoli pätkii... :D Kivaa kun tulee uusia, toivottavasti vietätte täälä leppoisat kuukaudet ensi kesälle.

MLL :heart: pullero 26+2

MLL
Sinimarja mulla ei tästä raskaudesta apteekin oma testi ollu vahvistunu mihinkään kun testasin joskus rv 7+? uudelleen kun olin jotenki varma etten ookkaan raskaana :D Ekan testin tein siis joskus 4+ jotain ja se oli tallessa vielä. Voithan kokeilla jotain toista testiä jos siltä tuntuu, mutta toisaalta ehkä voisit myös luottaa omaan oloosi :)

kiits MLL vastauksesta. esikosta pärähti heti selvä viiva sinä päivänä kun menkat piti alkaa, tuulimunasta tuli haamu enkä testannu enää uusiksi kun mulle riitti silloin se yksi testitulos.

nyt sain laskurin etittyy netistä ja päätin laskee kp28 mukaan jos kerran neuvolassakin niin tekevät. mun kp:t siis heitelly 25-28 ja yhen kerran 34 kun ovista ennen oli flunssa, nih menkatki siirtyi. eli sit la olis 21.8. ja sydän alkaa lyödä jouluna. ja nyt sit mä en voi olla itkemättä kun ajattelen sitä.
ai niin ja kp28 mukaan mukaan pääsen kirjoittamaan että:
Sinimarja ja Ipana 3+6 :D :D :D :heart: :heart: :heart:

Heips!
Mulla keskenmeno 15.11.09 ja nyt raskaustesti näytti plussaa...maanantaina kattoon ultralla mikä tilanne vatsassa on..En oikein meinaa uskoa ja pelottaa jos taas menee kesken....Oireet on:tissit kipeet ja vessassa juoksuttaa...Voimia teille kaikille!

Tervetuloa uudet ja onnittelut plussasta!! :hug:

Keskiviikkona kävin neuvolassa kaikki sikäli OK, oli puhetta et viikon päähän perjantaille varataan käynnistysaika jos ei ole siihen mennessä syntyny.
Merkittisköhän tämä jotain? yöllä heräsin moneen otteeseen, ku ala maha oli ihan *piip* kipeä nyt aamun supistellu epäsäännöllisesti, mut tuntuvasti ja kohdun suuta polttelee/kipristelee.. mut hyvin skeptisellä mielellä, taitaa vauva vain tehää tilaa alaspäin.

Mua pelottaa!!! :'(

sukkis ja änkyrä 40+4

Pari kertaa olen kirjoitellut, mut en vielä ole päässyt listalle mukaan. Eli kuudes raskaus menossa rv 11+1 eli la olis 1.7.2010. Kaksi lasta ja kolme keskenmenoa, yksi niistä rankka kokemus rv:lla 18.
Nyt näyttäsi kaikki olevan kunnossa, ei vuotoja tai kipuja, mitä nyt alkavia liitoskipuja, mut ne kuuluu asiaan.

Pahoinvointia on ollut runsaasti ja väsymystä. Maanantaina pitäis mennä np-ultraan kurkkaamaan mitä masusta löytyy :heart:

Tässä mun tiedot:

omenaruusu..........32..........KOKS....10/01..10/08..07/09....kolmas

omenaruusu 11+1

Tervetuloa mukaan zanz ja Onnellinen x5 :flower:

Tänne ei kyllä mitään ihmeellistä. Tuitulla oli eilen megabileet. Tuntu ihan siltä, että pyrkii pihalle. Aamupäivästä johki iltaan säännöllisin välein alotti sen nyrkkeilyottelunsa. Tai mitä lie tekiki. Tänään onki ollu vähän rauhallisempi, mutt silti vähän väliä tuntuu muksahdus tai "kutittelua". Taitaapi tulla isäänsä, levoton kaveri :/

Noista raskaustesti tuloksista olitte höpissy. Mullaki oli tuulimunassa haalea viiva, en nyt muista vahvistuko se koskaan kunnolla, mutt tosiaan siellä nt-ultrassa tää tuulimuna sit todettiin. Sinä päivänä kun menkkojen ois pitäny alkaa viiva oli niin haalea, ett sit tuskin näki eli valoa vasten piti tihrustamalla tihrustaa. Tää toinen raskaus oliki sit iha eri luokkaa. Sain jo ennen menkkojen alkamispäivää raskaustestiin haalen viivan ja ovulaatiotestiin jo paljon aikasemmin monta haaleaa viivaa, vahvistuivat vaan koko ajan. Ovistesteillä oli pakko kokeilla aikasemmin kuin mitä r-testillä ois näkyny, kun mulla vaa oli sellanen tunne, ett ois tärpänny. Ja niin olikin :heart:

Kivaa viikonlopun alkua kaikille!

JääKyynel ja Tuittu

Yhteistyössä