*Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa* (päivitykset yksityisviestillä)

Pikainen tervehdys,kotiuduttiin tovi sitten reissusta :wave:


Onnea Huisi oikein paljon :heart:

Ihan mielenkiinnosta te joille tulossa vauva ennenkuin edellinen ipana on täyttänyt kolme,ja ei oo ollut töissä tässä välissä,miten äippärahahakemus täytetään? Tarviiko mitään liitteitä enää kun halutaan sama raha mitä aikasemmastakin lapsesta.... siis sitä samaa paperipinkkaa? Aikasta pohtiä,mut rupesin jo stressaa et mistähän löydän enää mitää dokumenttia :whistle:

Oma olo aika seesteinen,malttamattomana ootan jotain merkkiä vauvasta...lääkärineuvolaan vielä viikko.

Repa ja säynävä 13+1
 
Onnea hirmuisesti huisi :flower:


Täällä alkaa oksentelu olla takanapäin, ainakin niin uskon ja toivon :p ..nyt sitä alkaa vaan miettimään että onko tuolla masussa kaikki kunnossa kun ei tarvi enää pönttöä halailla.. :LOL: No, toivotaan parasta :)
Sain varattua ajan tuohon seulontatutkimukseenkin, se olis nyt sitten 17.8. Jännäillään siis sinne asti =)

Sasuma ja taapero 11+0 :heart:
 
Onnea Huisi uudesta perheenjäsenestä :heart: :)

Tulin vain aamuvarhaispoksumisille, tänään siis maagiset 12+0! Eli yksi etappi saavutettu. Seuraava välietappi jonka saapumista odotan, onkin sitten rv 23, jonka jälkeen syntyvää lasta tehohoidettaisiin. Josko tässä pikkuhiljaa uskaltaisi ruveta kunnolla kiintymään tähän salamatkustajaan, eikä koko ajan odottaa, että koskakohan keskenmeno alkaa.. (MIKSEN pysty nauttimaan tästä raskaudesta kunnolla, miksen, miksen? ÄRRIMURRI!)

Ihanaa alkuviikkoa kaikille :flower:

Kätsy ja Hilla-Helmeri 12+0
 
Onnea Huisille tytöstä! :heart: Voisi sanoa, että justhan me plussattiin, mutta onhan siitä jo ikuisuus...Ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä...

Kätsy Tuntuu niin tutulta... :hug:

(.) Toissa yönä taas kärvisteltiin supistelujen kanssa, mutta niinhän ne taas hiipuivat pois. Huoh. :headwall: Ja sitten koko eilisen päivän vauva oli hiljainen, toivottavasti vain väsynyt yön supistelumaratonista eikä mistää mieleen tulevista ongelmista johtuvasta. :ashamed: Viimeiset viikot oon ollut kyllä niin alakuloinenkin, vähintään kerran päivässä tulee itkut. Syntyis jo.. :/

zanz 39+3
 
Onnea huisi :flower: Ihania uutisia!

Repa minä olen juuri vienyt Kelaan vanhempainpäivärahahakemuksen ja toi vanhan päivärahan mukaan päivärahan hakeminen oli tehty ihan kummalliseksi (jännä nähdä onnistuiko mulla yhdellä yrityksellä vaikka täytin hakemuksen kelan virkailijan kanssa). Lomakkeessa ei siis ollut mitään rasti ruutuun kohtaa, että haluan hakea päivärahaa vanhan päivärahapäätöksen perustella, vaan asiasta piti vapaasti kirjoittaa niiden kohtien viereen joissa kyseltiin tuloista. Mulla vielä hommaa hankaloittaa se, että olen palannut töihin tässä välissä, mutta teen nelipäiväistä viikkoa ja sen takia haen päivärahaa edellisen lapsen päivärahan mukaisesti...

Täällä kaikki hyvin. Neuvolassa viime viikolla pääsin kuulemaan ekaa kertaa ipanan sykkeen joka oli reipas 150 =) Verenpaineet oli aika alhaiset, hemppa oli noussut ja paino samoin --> nyt jo + 4 kg lähtöpainoon...

Viimeviikolla onnnistuin myymään meidän vanhat rattaat huuto.netissä ja saman tien tilasin tuplarattaat joiden saapumista joudutaan odottamaan 8-10 viikkoa (iCandy Peach, http://growingyourbaby.com/wp-content/uploads/2009/07/9938344.jpg). Siihen asti pitäisi pärjäillä esikoisen kanssa matkarattailla...

Poikanen muksii ja melskaa päivittäin joten mikäs tässä on ollessa B) Olen viime aikoina ehtinyt urheillakin ihan kiitettävästi joten vointi on kaikin puolin ok.

SpanishDancer & Poikanen (22+6)
 
Jääräpää, meillä ei ihan kaikilla tarvi olla "oikeata" turvaistuinta, mutta sellainen selkänojallinen istuin kylläkin isommalla porukalla. Näitä tarvis mittansa puolesta vielä kaksi ja tionen heistä vielä ihan muutenkin. Sitten jonnekkin väliin pitäis sujuttaa Gracon logico S. Mittailin tuossa ja totesein, että pikkuusen ahrasta tuppaa oleen. Autona meillä volkkari Passat Variant. Mietinki, että mitäs jos sitten nämä jokka ei mahu kyytiin tuppais peräkoslan puoelelle :LOL: No ei vaan, si pitää mennä kahella autolla, jos semmonen sauma tulee. Mut tila-autoo ei olla just nyt hankkimassa, kun pihassa tönöttää pikkubussi ja semmonen puolikkaan kokoinen linja-auto :D

Huisille ja koko perheelle suuren suuret onnittelut pikkuisesta ihanaisesta tytöstä :heart:

Kätsy, onnea paljon 12 viikon etapin saavuttamisesta :heart: Muistan ihan varmasti, miten hienolta se tuntui :D

Sasuma, hienoa, että yrjö lähteny kylästä. Voiko kurjempaa vierasta kesällä olla :x

(.) Pallo sen kuin pyöristyy ja olo alkaa olla sen mukainen. Lelujen keruuta rajottaa ihan kiitettävästi ja kävely tuntuu olevan ihan myrkkyä. Ei tarvi kun muutama kymmenen metriä kävellä, vaikka rauhallisesti, niin alkaa supistella ja ilkeä paineen tunne valtaa alamahan. Tukivyö vähän auttaa, mutta ei niin paljon, että voi kuvitella minnekkään koiran pissityslenkille lähtee. Toi meidän koiruus kun vaatii heti kerralla pidemmän lenkin. Närästys riesana, mutta ei vielä liian pahana. Fibromyalkia tekee kepposia ja selkä on välillä kuin tulessa ja muut nivelet turpoo. Sain neuvolan kautta lääkärin tämän viikon torstaille, hyvä niin. Pitäis meinaan alkaa palailla takas saikulta töihin ja musta tuntuu, että musta ei ole noita potilaita käänteleen. En vieroksu töitäni, pidän siitä, mutta nyt tuntuu, että vauva menee etusijalle ja odotus yleensä. En halua rääkätä itteeni hengiltä. En ota sen enempää mitään riskejä siitä, että vaavi tulis aikaisemmin...niin kauan tätä rakasta pientä on odotettu, että teen kaikkeni, ettei vaan sattuis mitään. Se menettämisen pelko on vain tulla takaraivossa varmaan ihan loppuun asti ja sen jälkeen tulee sitten ne muut murheet. Tarkoitan lähinnä, olenko pukenut pienelle tarpeeks päälle vai liian vähän jne... Hengittääkö kun nukkuu sun muut huolet. No, äidit on äitejä :)

Tänään taas poksuu viikot :D

Lumi-Marja ja Nuppunen 24+0 :D
 
Huisille onnittelut vielä täältäkin :heart:

Täällä ollaan tooooosi väsyneenä. Huolta on aiheuttanut nyt vauvan hiljaiselo. Kaikki perinteiset hikat ja myllerrykset on jääneet pois. Tosi hiljainen, mun mielestä liiankin. Olen koettanut soittaa neuvolaan, mutta siellä on verkot varattuina. Lieneekö kaatuneet myrskyssä... Ahistaa.

Nyt tuli vain omaa napaa, joka muuten kiristää :D

Poksut täysiaikaisuuden kunniaksi!

kreta POKS 37+0
 
SD,No muistelin et se oli jotenkin hankala...kerkesin niitä papruja katella sillon tuulimuna-raskauden aikana. Mut pitikö siihen sit olla mitää liitteitä enää...palkka yms.? Tietty aina voi panna lapun menee ja sit kattoo mitä ne pyytää lisäks =)

Kreta,eks sitä sanota että loppuakohden meno hiljenee... mulla oli kyllä sellasta muljuamista et ties että elossa on. Soita suoraan polille,kun kerran oot jo noin lopussa... käyt siellä nopsaan kuuntelemassa s.äänet. Sanot että on hiljaa niin varmasti ottaa..

Rasitin tossa itteni kotitöillä,nyt väsyttää...huoh...

Repa ja säynävä 13+2
 
tillukas:Tsemiä ultraan! :wave:

kreta:Mäkin uskoisin, että vauvalla alkaa tilanpuute olla ja ei riehu samalla tahdilla :) Mutta ihmeessä kuunteluttamaan äänet! :hug:

Onpa hiljaista...esikoista kun odotti niin tämä oli niin aktiivinen pino ja kirjoittelin silloisissa tammikuisissa tosi vähän. Nyt on ihan toistepäin :( Mälsää!!!

Täällä tuntui eilen varmuudelle Sintin tönimiset alamasulla ja mieskin tunsin muutaman kun kättään piti alamasun kohdalla :heart: Hassua mikä ero voi olla tokassa odotuksessa. Olin niin varma, että olisin jo ajat sitten liikkeet tunetnut kun esikoisesta tunsin ne niin ajoissa, mutta ei. Tai sitten on rauhallisempi tapaus :) Kunpa ne nyt tästä alkaisi tuntumaan useammin!

Toive81 ja Sintti 15+6
 
Toive,saman oon huomannu...hiljasta kuin huopatossutehtaassa :| Onnea liikkeistä...täälä kans ollaan niikuin odottavalla kannalla...mut kun ei oo hajuu mis istukka on,niin ei oikee tiiä millon odottas niitä :/

Repa ja säynävä 13+3
 
Hellout!

Kävin pitkälleen, söin puolikkaan suklaalevyn, join sokeri ja tuupin tyyppiä. Ja kyllä elossa on vielä! Sellainen rytyyttäminen alkoi ja hikat siihen päälle. Mulla oli kyllä kieltämättä huono olo siitä sokerimäärästä. Huh, helpotti mieltä kyllä. Lieneekö sitten tosiaan kasvanut tai jotain, kun oli niin hiljakseltaan. Nyt liikkuminen on jatkunut tasaisesti, mutta kyllä paljon vähemmän on mitä ennen.

Toive, mä tunsin liikkeet esikoisen kanssa paaaaljon myöhemmin ja tän kanssa tosi aikaisin. Se tuntuu vaan niin epätodelliselta, että siellä joku rymistelis.

Tillukkaalle tsemppiä ultraan!

Niin moni on jo niin pitkällä. Itsekin muistaa, kun on käynyt siis ilmottautumassa ja saanut keskenmenon ja sitten tulin uudestaan ja nyt olenkin jo loppumetreillä. Ihanaa myös huomata, että muitakin sieltä viikoilta 6-8+ jotain on jo ohittaneet puolivälin ja nt-ultrissakin käydään :heart:

Tillukkaan muistan sieltä kuumeilijoista. Ihan ihaillen luin juttujasi, kun olit niin reipas ja kehuit kroppaasi, kuinka se hoisi itse keskenmenot ja puhuit vain kerrassaan huonosta tuurista. Itse olin niin hajalla ja olin varma, että kaikki viat on oltava jne. Tietysti uskon, että km:t olivat rankkoja, mutta olit silti niin ihailtavan reipas :) Muistan myös, että niitä keskenmenoja taisi olla useampia?
Muistan teistä monia muitakin :)

Nyt täytyy mennä pitkälleen, ens viikolla alan toimia. Sit saa tää pulla luvan tulla.

Vointeja kaikille,

kreta 37+1 :wave:
 
Hiljasuus voi johtua ihan siitäkin, että meitä on täällä monia niin eri vaiheissa raskautta. Itsellä on ainakin menossa semmonen suht "ei raportoitavaa"-vaihe ennenku päästään rakenneultraan parin viikon päästä =)
Tosin juuri äsken sohvalla tunsin eka kertaa selkeästi harjoitussupistuksia, joita olinkin ehtinyt ihmetellä, missä luuraavat. Viimeksi kun sain "harjotella" oikeen urakalla ja aika varhaisesta asti.. Onneksi tällä kertaa tietää heti mistä on kyse, enkä siis naksahtanut :D

tillukkaalle ultratsempit, samoin muillekin, joilla nt-ultra edessä :flower:

kretalle hyviä lepohetkiä ennen viimeisiä koitoksia :heart:

Vielä on vähän alle 5kk laskettuun aikaan, vaikka aika kuluu, ei siltikään riittävän nopeasti tälle hätähousulle..

BM ja Putti 18+5
 
Huh huh! Meil oli sellainen ulkoilureissu tänään että toista samanlaista en seuraavaan neljään kuukauteen aio tehdä :attn: Ja taas huolesta vääränä :attn: Eli Käveltiin ihan nätisti 2v ja 3v:n kanssa isovanhempien mökille joka ihan 400 m:n päässä. Välissä vilkkaan tien ylitys. No poistulo ei mennytkään niin nätisti kun oltiin siellä mökillä pidetty sadetta ja lähdettiin takaisin kun sade lakkasi. Oli kuitenkin lätäkköä lätäkön vieressä ja kauheesti vettä. No 3v riehaantui eka ja hyppi kaikissa lätäköissä ja riuhtaisi itsensä otteewstani irti (mulla oli vielä painava muovikassi mukana). Pikkususko tietty perässä yritti riuhtoa itteään otteestani. No 3v:n tienylitys onnistui ja vettä oli risteyksessä niin että sai kahlata. Kun oltiin 2v:n kanssa risteyksessä niiin hälle iski joku ihme ajatus ja rupesi laittamaan älyttömässti hanttiin ja heittäytyi istumaan keskelle tietä lätäkköön :kieh: . No ei siinä auttanut muu kuin alkaa häntä väkisin vetämään ylös sieltä kun ei itse suostunut yhteistyöhön :headwall: . Kyllä koko kropallani sain tehdä töitä että päästiin kotiin turvallisesti ja ajttelin taas sitä vakiopelkoa että nyt se istukka varmaan irtos kun selkään sattui... Tai kohdunsuu alkaa aukeemaasn tms... VAuva ainakin alkoi mahassa potkimaan kovasti. Mitä olette mieltä että kun tosiaan jouduin kaikella voimallani vetämään rimpuilevaa lasta pois sieltä risteyksestä niin voiko se aiheuttaa jotain noista pelkäämistäni asioista?? KAinaloon en häntä uskaltanut nostaa kun painaa jo niiin paljon ja oon välttänyt nostelua. Vaikka ehkä helpommalla olisin niin päässyt.
Tänään rv 23+5
 
jääräpää:Jos ei mitään kipeitä suppareita ala tuntumaan tai vuotoa niin uskoisin vauvalla olevan kaikki ok. Toki jos mieltä kovin painaa niin soitat jonnekin mistä voit vielä varmistaa! :wave: :hug: Varmuuden vuoksi otat nyt tämän illan levon kannalta :)

BM:Tottahan tuokin on, ollaan niin eri vaiheissa ja tosiaan kuukausipinoissa paljon ihmisiä samassa kohtaa niin tulee paljon tekstiäkin :) Itse vaan tunsin tämän pinon esikoista odottaessa enemmän kotoisammaksi :) Oli kyllä niitä keskenmenoja taustalla niin ei osannut silloin olla niin hirmu positiivisella mielellä ja silloisessa tammipinossa moni oli niin paljon rennompi (mikä tietysti hyvä juttu) fiilis ja porukka osti vauvallekin vaatteita vaikka kuinka aikaisin. Itse aloin hommaammaan varovasti vasta rv30 vauvalle tavaraa :D Mutta nyt tosiaan täysin eri fiilis tässä odotuksessa ja olen nauttinut huomattavasti enemmän :) Vaikkakin oli keskenmeno maaliskuussa niin jotenkin vain tuo yksi elävä lapsi anta sitä uskoa enemmän, että tämäkin voi onnistua. Mutta kivaa kun tännekin välillä iskee kirjoitusbuumi :)

kreta:Jee hyvä juttu!!! On vaan vauvalla vähemmän tilaa :)
 
Minulle tämä pino on tärkeämpi kuin kuukausipino, koska tunnen teidät lähes kaikki niin pitkän ajan takaa. Tulihan kuumepinossa oltua toista vuotta miinus parin kuukauden piipahdus täällä. On niin ihanaa saada taas kuulla niidenkin kuulumisia, jotka pääsivät kuumepinosta eteenpäin. Vaikka nyt on esim. Uniccoa kova ikävä. Kuukausipinolaisista en muista vielä yhtään uutta, vain niitä, jotka ovat samoissa pinoissa olleet. Toisaalta enpä ole vieläkään niin kauhean sitoutunut muutenkaan ryhmään, kun koko ajan pelkopeikko kuiskii olkapäällä (kohtahan se nähdään, että aiheetta).

kretalle jaksuja viimeisiin viikkoihin. Minä kävin esikoisen kanssa neuvolassa kuunteluttamassa sydänäänet, kun hiukankin epäilytti. En siis edes soittanut, menin vaan. Joku terkkari aina ehti kuuntelemaan jossain välissä alle puolessa tunnissa. Viikonloput oli silkkaa tuskaa, kun lähin doppler oli silloin synnärillä tunnin ajomatkan päässä.

Kävin aikanaan muuten lauantaina (synnytin seuraavana tiistaina) paikallisessa päivystyksessä epämääräisen kamalan olon vuoksi mittauttamassa verenpaineet. Mittasivat verenpaineet ja ottivat muutaman tuubin verta ja sitten tulosten saavuttua konsultoivat vielä synnäriäkin, mitäs tämän naisen kanssa tehdään (rv 39+3), kun ei heillä yleensä ole näin lopussa olevi asiakkaita. Synnäriltä oli vaan todettu, että kaikki kuulostaa olevan kunnossa, mutta käskivät pakkaamaan sairaalakassin. Synnytys tapahtuisi kuulemma ihan lähipäivinä. Eli kyllä ne sen tiesivät.
 
Tillukas tsemppiä ultraan! Toivotaan että kaikki on hyvin :) Mä en uskaltanut edes katsoa sitä monitoria, ennenkuin sekä mies että ultraava kätilö olivat moneen kertaan sanoneet, että kaikki on hyvin :D

Minulle myös tämä pino on tärkeämpi, mahdollisesta hiljaisuudesta huolimatta. En jotenkin ole valmis vielä menemään "ulkomaailmaan" vielä, vaan tunnen tämän paljon turvallisemmaksi paikaksi :) Etenkin kun keskenmenopelko on vieläkin niin pinnassa. Ja täällä on kuumeilupuolen tuttujakin, kuukausipinosta tosiaan tuttuja ovat vain ne, jotka kirjoittelevat täälläkin. Olen kyllä yrittänyt aktivoitua kuukausipinossakin, mutta eipä ole onnistunut :)
 
:wave: Minä myöskin tunnen tämän ketjun omakseni! En ole edes ilmoittautunut mukaan tuonne kuukausiketjuun, vaikka sitä silloin tällöin lueskelenkin. Keskenmeno tietysti on tehnyt raskaudesta vähän erilaisen, mutta erityisesti sikiöseuloista kiinni jääminen aiheutti tähänkin raskauteen niin paljon epävarmuutta, etten missään määrin tunne kuuluvani tuonne kuukausiketjun vaaleanpunaisiin tunnelmiin... Parasta täällä tietysti on se, että teidät kaikki muistaa jo pitemmältä ajalta ja tuolta kuumeilupuoleltakin.

tillukkaalle paljon onnea tämän päivän ultraan!

kretalle tsemppiä raskauden loppumetreille. Muistan edellisestä raskaudesta, että n viikon ennen synnytystä pienokaisella alkoi olla tosi hiljaisiakin päiviä välillä. Kiva, että vanha kunnon sokerin syöminen auttoi pienen hereille ja melskaamaan =)

jääräpää niihin kelan papereihin ei tällä kertaa pitänyt täyttää tietoja tuloista. Jätin vaan kaikki tuloista kertovat kohdat tyhjäksi. Kaavake jäi kyllä niin keskeneräisen oloiseksi, että jännityksellä odotan mitä kaikkea joudun raportoimaan jälkikäteen ja tuleeko sieltä kerralla oikea päätös... Sitten tuosta sun eilisestä rehkimisestä vielä. Minä en mitenkään usko, että olisit tuolla aiheuttanut sikiölle jotain ongelmaa. Monet harrastaa rankkaakin urheilua pitkälle raskauden puolivälin jälkeen - kyllä kohtu pientä suojaa. Itse seisoin astangajoogassa päälläni ja tein sillan edellisessä raskaudessa 5 päivää ennen synnytystä rv 39+5 :p Ja joogaamassa kävin eilenkin... Niin ja meidän 1v 8kk tyttö painaa 11kg, enkä todellakaan välty häntä nostelemasta päivittäin.

Omaan oloon ei mitään uutta. Maha kasvaa hirmuista vauhtia ja töissä aletaan tänään etsiä mulle sijaista. Enää 10 viikkoa töitä =)

SpanishDancer & Poikanen (23+1)
 
Mäkään en ole missään vaiheessa liittynyt kuukausiketjuun, kun aluksi pelotti niin paljon ja kaikki se epävarmuus. Tuntui, että muut tunsivat niin erilailla, joten se jäi. Eikä sitten enää myöhemmin viittinyt liittyä. Nyt taas tuntuu, kun täällä on niin pitkällä, että muilla on erilaiset ongelmat ja jää tänne jonnekin jalkoihin juttuineen...

Kreta Mulla ainakin vauvalla on välillä tosi hiljaisia aikoja, ja kauhea paniikki toki päällä. Mutta sitten taas välillä liikkuu paljonkin. Ja noi sydänäänethän mies kuulee ihan mahan päältä, joten aina töistä tulleessaan ensimmäinen homma onkin vähän kuunnella...Tosiaan kuitenkin kaiken kaikkiaan liikkeet vähentyneet ja hiljentyneet.

(.) Tänään taas neuvolaan, mielellään vipaa kertaa tässä raskaudessa! Olo on niin malttamaton, mutta ei ihmekään kun on jo niin supistellut yms. Ja sitten huolettaa noi vähentyneet liikkeet ja kaikki muukin.

zanz 39+5
 
Kiitos uudesta pinosta, en olekaan tänne vielä kirjoittanut....Tietokone oli tiltissä ja sitten oltiin viikonloppu reissussa, ja kannettavan mokkula aina välillä tökkii. Lukenut olen kyllä viestejä....

Huisille onnea kovasti :flower: :heart: :flower:

ja zanzille ja kretalle jaksamista :hug: Hurjaa ajtella että itse on kohta puolivälissä raskautta.....Ei todellakaan tunnu vielä siltä. Oikeastaan odotan että koska sitä alkaisi "odottamaan", alun jännitys esteli hieman ja nyt takaraivossa on rakenneultranpäivämäärä.... Mut eiköhän sitä ehdi vielä. Täytyy nauttia vielä kun vointi on ok.

Jääräpää en usko että istukan irtoamista voi saada itse kovin helposti aikaan, uskoisin että pitää muksahtaa kyllä kunnolla maahan tai saada voimakas isku vatsaan ja eiköhän siitä aiheutuisi mielettömät kivut.

vappupommi 19+0

muoks zanz ja kreta, olkaa helposti yhteydessä sinne synnärille jos jotain huolta vauvan voinnista. Mä tulen varmaan asumaan siellä viimeisen kuuakuden.....
 
Kyllä minäkin tunnen tän pinon ja porukan enempi omakseni,mutta tosiaan hiljaista täälä on verrattuna esikoisen aikaan vaikka samalla lailla oltiin eri viikoilla kaikki silloinkin.... toivotaan että tästä piristyy :) Juurikin sen hiljaisuuden takia on tullu kirjoteltua kuukausipinoon ihan kiitettävästi,mut siellä on se sama juttu mikä aikoinaan esikoisen aikaan,et porukkaa on niin rutosti et harvoin kukaan kommentoi ja tulee fiilis et lukeekohan kukaan ees näitä tekstejä... Mulla on nyt ollut pelkojen kannalta ajateltuna parempi tilanne kuin poikaa oottaessa,sillon olin hamaaseen loppuun hermoheikko ja ravasin s.ääniä kuuntelemassa. Nyt voi tietty olla kun oireet on ollu niin vahvat,et se kertoo kaiken olevan siltä osin kunnossa :)

Voikun tillukkaalla olis hyviä uutisia tullessaan kertomaan ultrasta ja mulla ainakin on hyvä kutina :heart: :heart:

Jääris,En usko et mitään vahinkoa kävi,etenkin jos mitään vuotoja tms. ei oo ollu.... miäkin välillä mietin kun toi 2v mukiloi mua mahaan yms. et mitähän koko vauvasta on jälellä |O

SD,vastasit kyl jäärikselle mun kysymykseen,mut kiitti kuitenkin...tai en tiiä onko jääräpääkin sitä aiemmin kysyny,mut siis jokatapauksessa arvokasta tietoo ettei tarvi enää lappujen kans lärätä =)

zanz,Huhuh,kohta poksahtaa... :p

Jokohan voi tuntee liikettä...tuntuu sellasia muljahduksia iltasin...satavarma en oo et onko vauva vai joku muu. täytynee ootella vahvistusta asiaan :heart:

Repa ja säynävä 13+4
 
Minä olen selvinnyt ekasta kolmanneksesta elävä lapsi sisälläni!!!!!!

Pitkän arpomisen (lääkäri laski jo ihan manuaalisestikin kalenterista viikkoja, ei vain sillä kiekollaan) lasketuksi ajaksi tuli juuri se, miksi sen olen koko ajan sanonut, eli 21.2.

Nyt minä itken. Onnesta!!

*muoks* tillukas ja Onni 12+2

(Ja tätä onnea ei kätketä enää!)

*muoks 2* (lisää tekstiä, sitä mukaa kun mieli tasoittuu) Olipa tärkeää päästä kertomaan teille. Helpotuksen hanat aukesivat ja vollotin tuokion kaiken stressin pois. Mutta nyt uskallan siis todeta, että aistin kohdussa liikehdintää. En sanoisi, että tunnen liikkeet, mutta tunnen, jos Onni osuu rakkoon. Olen ajatellut, että luulen vaan, mutta miksi se ei voisi olla pienen jumppahetkiä. Uudelleensynnyttäjät ja liikkeitä kokeneet tietävät sen tunteen, kun muksu ottaa rakon nyrkkeilysäkikseen. Tunne on sama, mutta tosi mini, kuin joku antaisi rakolle pikkuruisen luunapin; sellainen alle sekunnin mittainen paineenlisäys.

Istukka on siirtynyt etuseinästä ylös. Eli liikkeitä odotellessa. Esikoisesta tunsin 16+0, istukka takaseinässä ja lähtöpaino sama. Katsoin myös esikoisen odotuspäiväkirjasta, että koulussa lapset olivat kysyneet open olotilasta 17+6. Olen nyt suunnilleen saman kokoinen kuin esikoisesta puolimatkassa... Kannanottoja: Mulla on ensi viikolla vanhempainilta, olen siis palaamassa nyt töihin esikoisen jäljiltä (2,5-vuotias). Koitanko edes hiukan kätkeä asiantilaa vai annako mennä vaan ja saattaa sanattomasti asia heti vanhempien tietoon?
 


siinä meidän pieni prinsessa vol. 2 :heart: riippukehdossa kotona

toivotan kaikille oikein ihania raskausaikoja loppuun asti, siellä se palkinto odottaa ja nyt tuhisee rinnalla :D :heart: ihanaa on olla nupun kanssa :saint: :)
 

Yhteistyössä