Painosta. Mä voisin ottaa muutaman gramman. viimeks neuvolassa oli taas paino laksussa ja kauhia läksytys siitä. Mä an tajua mitä se terkka tuosta mun painosta vaahtoo, kun mulla on ylipainoo niin hirveesti, että musta sais melkein kaks saman mittasta ihmistä eikä ne näyttäs luurangoilta kuitenkaan. viimeks paasas kun painoo tulee ja nyt sitten paasaa, kun sitä ei tule, höh.
Meillä kans flunssaa ja jos jotain köhää ilmentyny. Ei kiva näillä helteillä olleskaan.
Sasumalle ultrasempitykset :flower:
Oma olo on nivelsärkyä, närästystä ja käsien puutumista. Rannekanavaoireyhtymä muistuttaa jälleen olemassaolostaan. Rennie ei enää auta närästykseen ja gaviscon on niin :x mut pakko siihen on vaan turvautua. Nukkuminen alkaa olla hankalaa, kun lonkkia kivistää ja selkä on kipiä. Muuten olen masustani enemmän kuin onnellinen, kun viikkoja kertyy koko ajan ja vuoto-ongelmat jää vain kauemmas ja kauemmas taakse On se pikku myllääjä vain niin ihana tuolla ison masun suojissa :heart:
Lumi-Marja ja Nuppuska-tytteli (kai se ultraaja näki oikein? ) 24+6
Meillä kans flunssaa ja jos jotain köhää ilmentyny. Ei kiva näillä helteillä olleskaan.
Sasumalle ultrasempitykset :flower:
Oma olo on nivelsärkyä, närästystä ja käsien puutumista. Rannekanavaoireyhtymä muistuttaa jälleen olemassaolostaan. Rennie ei enää auta närästykseen ja gaviscon on niin :x mut pakko siihen on vaan turvautua. Nukkuminen alkaa olla hankalaa, kun lonkkia kivistää ja selkä on kipiä. Muuten olen masustani enemmän kuin onnellinen, kun viikkoja kertyy koko ajan ja vuoto-ongelmat jää vain kauemmas ja kauemmas taakse On se pikku myllääjä vain niin ihana tuolla ison masun suojissa :heart:
Lumi-Marja ja Nuppuska-tytteli (kai se ultraaja näki oikein? ) 24+6