KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET~~<3 ~~ Kesäkuussa~~<3~~

Voi piipiäinen, toivottavasti kaikki on hyvin! :hug:

elisar ihanaa että ultrassa oli vauvalla kaikki kunnossa! :heart:

Oma olo on ihan hyvä. Vähän kyllästyttää mutta kai se helpottaa kun miehellä alkaa loma. Olisi kiva päästä edes kunnon lenkille yhden kerran. Ilmakin on ihan plääh! :( Olenpas mä positiivinen tänään! :ashamed:

Meritähti ja pinkkimieli toivottavasti teidän miehet löytää töitä pian. :hug:

Päksäkkä 31+1 :heart:
 
SusSoo
Piipiäinen :hug: hcg:n mittaus on hyvä ajatus. Ja pyydät ehdottomasti uusia mittauskertoja, jotta pääset seuraamaan arvon kehitystä. Minäkin sain tässä raskaudessa tuosta mittauksesta itselleni mielenrauhan. Toivon kovasti, että kaikki on hyvin! :hug:
 
Toivottavasti nyt piipiäisellä kaikki hyvin!!! Ja elisarilla oli honmmat hyvin, kyllä mua aina tuppaa vähän pelottelemaan nuo vuotouutiset vaikka pitäisi jo pikkuhiljaa uskoa, ettei vuoto aina ole pahasta!!!

Nää on mielenkiintoisia aikoja kyllä, työttömyys tulee varmaan jokaisella ainakin tuttavapiirissä vastaan. Itse yritän ajatella positiivisesti. Miehen yrityksessä varmaan tulee yt:t vastaan, jos jää työttömäksi ni jää ja sit katsotaan päivä kerrallaan. Itse en ainakaan missään tapauksessa ala töihin ilmottelemaan, että olisin vuositolkulla poissa, ensin äitiysloma, ja sit jos jään ni puoli vuotta maks kerralla. Sen verran vanhaksi oon eläny jo, että tuttavapiirissä on paljon ihmisiä, jotka jo viime laman aikana kävivät pohjalla (esim just kiinteitöala) ja nyt taas elämä on hymyillyt jo monta vuotta. Pakko se on vaan ajatella, että tsempillä sitä taas tullaan ja alotetaan alusta. Toivotaan, että meillä kaikilla hommat lutviutuu ja töitä löytyy jatkossakin. :hug:

Mies oli kaivanut mun yllätyksekseni meidän vanhan pinnasängyn naftaliinista. Se on siis ostettu 10v sitten kirpparilta, se maksoi 50 mk. Ei paha. Ihan perushässäkkä, valkoinen. ainoa haitta siinä on ollut se, että toisessa päädyssä sisäpuolella on liimattuna puinen punainen kirjain. Tuo kirjain on kunnolla laitettu karhuntarralla ja joskus pohdittiin sen irrottamista ja todettiin, että maalipinta kärsii --> annetaan olla. Ei ole kirjain natsannut kumpaankaan edelliseen lapseen, mutku oon vähän sillai, et ei se niin justiinsa ni siinähän oli. Mä en ees muistanu tota, mutta huvittavaa on se, että nyt mielessä oleva nimi ja luvattu sukupuoli sopiskin tuohon kirjaimeen... Että kymmenen vuoden jälkeen osuu ehkä kohdilleen. Ehkä tuo on sitten meitä sen 50 markan edestä palvellut!!!

Ei oikein kesäsäät ole lupaavia, mutta entä sitten, täällähän mä töissä kökin!!!

Voikaa hyvin!!!

wrv25



:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
AAM
:wave: tervehdys pitkästä aikaa.. am siis täällä häiriköi tutummin nykyisin AAM :ashamed:

uusia omppu ja piipiäinen oli tullut mukaan plussakelkkaan..

toivottavasti piipiäiselle ei ole ikäviä uutisia hcg:n mittauksesta :hug:

viikot on vierineet paljon teillä kaikilla ja sussoollakin on kohta isoa poksua lähellä, päksäkkä rv 31 vau ! :D :) pinkki ja rituri siirtyy kakkosella alkaville kohta

meritähden ja pinkkiksen ukoille samalla b:)d että löytyis hommaa.. tekevälle ihmiselle ei o mitään pahempaa kuin kotiin "unohtuminen" kun ei töitä löydy!! :headwall: :(

Leinikillä & barbapörröllä ihania ultrakuulumisia :heart: onskut poitsulupauksesta.. :)

dadalle jaksuja sydämen"suruihin" (tykytyksiin).. toivottavasti pysyy pumppu kondiksessa..

woodoo :wave: ja :hug: ultrasta...

elisar onneks kivoja uutisia eikä vuoto ollut mtn pahemman merkki..

antakaa anteeksi jos jonkun unohdin.. :headwall: :) on tuo pää niiiiiin hatara nykyisin :xmas:
).( vauva-arkea meillä täällä.. esikoinen on toipunut pahimmista ja vauva onnistunut soluttautua joukkoon suht sulavasti. Ristiäiset on sunnuntaina ja neitistä tulee Anya niminen pikkuiita sitten :heart:
Pukkaa räkätautia minulla ja neitillä kans, ukot on onnistuneet välttymään.. :/
painoa on 5,5 kiloa ja pituus jo 57 neuvola oli viime to ja hyvin kasvaa rinulimaidolla.. ja mieki oon alhaalta ok.. olo ei tunnu enää löysältä nahkahanskalta.. :whistle: taisi kätilö kursi taas pari ylimääräistä tikkiä :LOL:
Joo.. jos lähtis torkuille tuonne sohvalle ennenkö pappi tulee iltapäivästä löpisemään turhia..

:wave: palataan taas rakkaat siskot ja hoitakaahan masujanne :)

AAM & neiti Anya 6 vkoa ja rapiat :heart:
 
Huh huh mikä päivä, nyt tulee ihan omaa napaa, sori vaan etukäteen...

Heräsin aamuviideltä ja huomasin että nyt tuntuu jotenkin märältä. Käsi jalkoväliin ja vertahan siellä...
No vessaan siitä sitten ja paperi tuli ihan veriseksi ja pissatessa lisää.
Sidettä housuun ja miestä hereille ja joka kerta kun ravasin vessaan niin tuli verta, siteeseen ei kuitenkaan tullut juuri mitään.
Aamupalalle ja lähtö Tayssiin ja siellä saikin sitten odotella tuntitolkulla, minä aikana vuotokin vähän jo väheni ja muuttui punaisesta ruskeaksi.
Ultratessa selvisi että istukan reuna on vuotanut ja istukka on vain sentin päässä kohdunsuulta, vielä oli sellainen pieni vuotoalue siinä nähtävissä. Sikiö kuitenkin näytti voivan hyvin ja kasvaneen.

Nyt sitten pitää ottaa rauhallisesti saikkua tuli tämä viikko (ensi viikko onkin kesälomaa), sauna- ja uimiskielto, sekä yhdyntäkielto. Kahden viikon päästä kontrolli keskusäitiysneuvolan ultran yhteydessä, joka mulle olikin jo varattuna. Kuulemma pitäisi vuodella nyt hissukseen sen veren pois sieltä ja värillä ei ole väliä, kunhan ei runsaannu.
On tää hullua...aina tulee jotain mitä säikähtää. Primaspanin käski nyt lopettaa ainakin siksi aikaa kun vuotoa on kun se kuulemma vaikuttaa sen hyytymiseen.

Pömppistä väitti jo viikkoja 14+5 vastaavaksi....

Meritähti :heart: Pömppis 14+1

MUOKS: Piipiäinen tsemppiä, toivottavasti kaikki on hyvin! :hug:
 
Meritähti :hug: samalla tavalla siis kävi kuin mullakin! mut kahdessa viikossa oli sit se istukka jo noussu (ja mulla hyytymä hävinnyt), eikä vuotoa enää tullutkaan. Nyt vaan lepäilet! Mulla loppu vuoto heti kun lopetin nostelun, kantelun ja seksin.
 
SusSoo
AAM :wave: kiva kun kävit meitä moikkaamassa. Joo pian poksuu lopullisesti tämä mamma :D

Meritähti :eek: hui... varmasti pelästytti moinen vuoto! Onneksi ei mitään pahempaa. Nyt otat oikeesti tosi rennosti, että kaveri pysyy matkassa mukana ja vuotoja ei enää tulisi. Mullakin oli samoilla viikoilla vuotoa, tosin vähäisempää suhun verrattuna. Ilmeisesti johtui silloin helmikuussa siitä, että olin hiihtänyt... Sukset heitin lääkärin käskystä nurkkaan ja niin vuotokin loppui. Ihme kyllä, Primaspania napsin ihan normaaliin tapaan vuodosta huolimatta.

Woodoo :wave: meillä on jokaisella lapsella ollut eri pinnasänky. Viimeisinkin sänky on paloina, kun eräänä aamuna herättiin lapsen seisovan sängyssä pari pinnaa kädessään :whistle: Nyt ensi viikonloppuna pitäisikin hakea serkuilta pinnis ja turvakaukalo. Ei ihan viime tippaan kuitenkaan jätetty.

Tämän viikon nappailen vielä Primaspania, ensi viikosta lähtien sitten pitää pärjätä ilman. Ajoissa pitää lopettaa, etten sitten synnytyksessä vuoda ihan kuiviin. On se hienoa, kun oma la lähestyy. Missä muuten Kleo on? Varsinkin näin loppuajoista täällä pitää kyllä käydä vähintään kerran päivässä ilmoittautumassa...

Sussoo ja Suloinen 34+5 :heart:
 
AAM kauniin nimen olette tytölle valinneet! :heart:

Meritähti sun kirjoituksen alkua kun luki niin kyllä hyppäsi sydän kurkkuun. Onneksi vuodon syy löytyi. Nyt muistat ottaa rauhallisesti. :hug:

Onkohan HP jo kotiutunut? :attn:

Pakko jakaa teidän kanssa: ihanaa mun vatsa on alkanut taas toimia paremmin. Piimä vissiin auttaa! =)

Päksäkkä 31+1 :heart:
 
Minäkin käväsen täällä kolkuttelemassa,tosin en tiedä olenko tullut jäädäkseni :whistle: Lokakuussa 08 minulla todettiin keskeytynyt km ja sen jälkeen ei ole yritystä ollut mutta nyt sitten näin toissa yönä unta että tein plussatestin ja heti aamulla silmät sirrilläni tein ovistestin ku muuta ei ollut ja plussa pärähti. Tänään sitten olen tehnyt ihan kaksin kappalein r-testejä joihin molempiin ilmestyi hailakkaakin hailkkaampi jälki :whistle: Nyt jännityksellä ja kauhulla täällä odotellaan mitä tuleva tuo... Menkat ei siis ole vielä edes myöhässä, ke-pe pitäis alkaa mutta oireita on ollu jo parisen viikkoa mutta vasta tuon unen jälkeen aloin summailemaan... Eli selkää jomottelee,väsyttää vietävästi ja älytön valkovuoto :x
että tämmönen pieni avautuminen täällä :D Pahoittelut näikin OM viestistä mutta olen ihan sykkyrällä ja hämmentynyt..
 
piipiäinen :hug: toivottavasti olisi hcg-arvot nousu suunnassa.

Meritähti oli säikähtänyt kunnolla. :hug: Onneksi kuitenkin kaikki hyvin =)

Meille tarjottiin tänään semmosta ASO-asuntoa, josta olen haaveillut jo jonkin aikaa =) Ongelmana nyt vaan on se, et saadaanko me siihen lainaa, kun tuo ukko on lomautettuna. Tuossa kyseisessä kolmiossa olisi halvempi käyttövastike, mitä mein nykyisessä kaksiossa on vuokra. Silläkin se houkuttaisi. Ja tietty neliöitä olisi hieman enemmän kuin nyt meil on, mut siinä olis TILAVAMPI VESSA ja oma sauna =)
Täytynee siis ottaa yhteyttä pankkiin, et millä mielellä ne olis lainan suhteen.

pinkkimieli ja pallopää 19+5 (enää kaks päivää poksuihin :D )
 
SusSoo
Piipiäinen
ihanaa kun saat siellä onnesta itkeä! Hyvältähän tuo arvo vaikuttaa. Kai pääset pian mittaamaan arvon uudestaan?

kattiMaM :wave: toivottavasti testisi viivat vahvistuu ja pääset tänne meidän muiden odottajien seuraan :)

Päksäkkä :D eläköön piimä
! Tuon aineen oon huomannu pehmittävän meikäläisenkin vatsan oikein tehokkaasti.

(.) Mä oon tänään ehtiny tehdä vaikka mitä... Istutin ulos kasvattamani kesäkurpitsan, kurkun ja tomaatin taimet. Aamusta aloin myös tehdä makaronilaatikkoa oikein ison satsin. Sain tämän päivän aterian lisäksi kolme muuta annosta pakkaseen sairaalassaoloni (tai laiskotuksen) ajaksi. Lisäksi tein lihakepakoita, jotka maustin chilituorejuustolla ja herkkusienillä :p Noistakin sain osan pakastimeen pahan päivän varalle. Lisäksi vielä leivoin noin 70 pullaa... Valitettavasti niitä tulee kyllä syötyä vastaleivottuina ihan liikaa


Pian tämä energisyys varmaankin loppuu... viimeistään kohta saunan jälkeen kaadun sänkyyn


Sussoo ja Suloinen 34+5 :heart:
 
Heippati.

piipiäisellä toivon kaiken olevan hyvin :hug:
'
ON: enää kolme viikkoa töitä, sit on kesäloma ja sit on mammaloma :heart:
Ihanaa, tänään ekan kerran tuttu asiakaskin (oon kaupassa töissä siis ) tuli kysymään saisiko udella olisko perheenlisäystä tulos :D
Eli kai se näkyy..
työkavereitakaan kun en joitain ollut vajaaseen viikkoon nähnyt ni ah mikä kummastus niillä.
tuntuu ihan ku masu olis pomppinu iiihan uusiin mittoihin ihan viikossa-parissa :D


Dada 24+3 (piti kattoa kalenterista viikot kun tuntuu vielki ku olis vasta eilen plussannu) :D
 
AAM
piti tulla piipiäisen tilanne katsastamaan vielä :heart: :hug: onneks oli kiva uutinen :)
meritähti hui !! kyllä se istukka siitä siirtyy, sulla on kohtu vielä kasvaa niin pali että oksat ja vuodot pois :)
Dada :D mä kans ollut kaupassa töissä se on hauska ko oli noita "vakkari" asiakkaita, no molin kassalla nii enempi vähempi oli niitä ja samanlainen hölisijä olin silloinkin ko nyt :ashamed: :xmas: *paljon asiaan sen asian vierestä ;) * niin takasin asiaan.. tuli aikoinaan puheeks yhden asiakasukkelin kanssa että naimisiin menen niin eikös ukko ko oli jossain viininviesti/tuonti firmassa töissä niin tuonut jotai kuohojuomaa pullon häälahjaks :eek: olin että täh ? ja kiitos ja häissä kun kumottiin ja todettiin että kylläpä oli hjuvaa niin selvis ko guuglattiin että sitäpä ei saakaan mistää myynnistä ja oli tehty jotai parisataa kappaletta koko laatua :headwall: niinpä tietysti meidän säkää (taas).. no mut pointtina että nice gesture asiakkaalta jota hardly i know.. :)

Sussoo tuuks leipomaan meille ensi viikonlopuks ? ;) mansikkatäyskäri ja joku muu kakku sen seuraks ja sit pari suolasta piirakkaa pitäis tekasta :D :LOL:

kattiMAM onneks olkoon :heart: :flower: :hug:

päksäkkä kiitos :) tytön nimi mulla oli aikoinaan ensin jo valmiinakin vaikka poika tuli ekaks.. ja tiiättekö voiko olla niin karseeta oloa kun vauvakuume... jo tekis mieli uudelleen väsätä pikkanen tuloilleen.. :headwall: :LOL: :xmas: sekopääkö olen ?????

mut joo nyt punkkaan niin jaksaa babybioilla huomenna likkojen kanssa. . .

AAM & neiti Anya 6vkoa ja rapiat :heart:
 
AAM monenkaan en ole kuullut haluavan ihan noin nopeasti jo seuraavaa vauvelia alulle pantavaksi. Eli taidat olla tosiaan hieman :xmas: (siis hyvässä mielessä) :D :LOL:
Repesin muuten totaalisti lukiessani tuota aiempaa nahkahanska kommenttiasi :LOL: :LOL: Ukolle kun sen mainitsin, niin alkoi naama muuttua valkoiseksi väritykseltään. Taisi iskeä todellisuus vasten kasvoja, et mitä on tulossa tulevaisuudessa :LOL: No luulen, et mein perheessä ei kolahda ukkoon niin pahasti pakkoselibaatti kun meikäläiseen. Oli silloin KM:n jälkeenkin mulla vaikeampaa pitää näpit irti ukosta, kun sillä musta :D

pinkkimieli ja pallopää 19+6 ei enää pitkä aika maanantaihin ja ultraan :heart:
 
kattiMaM : tervetuloa minunkin puolestani :flower: ilmottelehan tietoja sitten kun tuntuu sille niin lisäilen sut listoille :heart:

AAM : ihana kun käyt täällä meitä moikkailemassa :heart:

Omaan napaan ei oikein mitään uutta..aika tylsää vaihetta mennään. Sais toi vauva potkii äitiään enemmän :D

mulla istukka edessä niin vaimentaa näköjään tehokkaasti liikkeitä.

Heinis ja BeBe 16+5
 
Heipähei!

Terkkuja sairaslomalta.. olenkin nyt sitten äippäloman alkuun asti sairaslomalla, oikeassa ranteessa on jänne pinteessä ja käsi on lähes käyttökelvoton. Tosin sain siihen tiistaina kortisoonipiikin ja se kyllä on auttanut selvästi. Toivottavasti vaan nyt pysyykin vähän parempana tai sitten pitää pistää lisää kortisoonia..

Muuten menee ihan mukavasti, koneella ei vaan tule käytyä kovinkaan usein... käyn kuitenkin lukemassa kuulumisianne. Mukavat odotukset kaikille! :heart:

Sini ja tyttönen, rv 31+2
 
SusSoo
AAM :) sori vaan... mulla on jo muuta menoa ensi viikonlopuksi. Saat kuule itse leipoa kakkus
:D

Niin joo... ja täällä toinen joka potee jo NYT vauvakuumetta
Mies ei ole kovin innostunut ainakaan vielä tässä vaiheessa uudesta raskaudesta... :whistle:

Piipiäinen :wave: ok. Tsemppiä tulevaan ultraan! Mä kävin tässä raskaudessa hcg-mittauksessa joskus rv 8 ja mulla oli arvo muistaakseni silloin jotain yli 20 000. En nyt ihan satavarma ole noista viikoista ja arvosta, mutta sen verran suuri se numero oli, että en mennyt edes uusintamittaukseen.

Sinille leppoisia sairaslomapäiviä :)

Pian taas täällä poksuu...


Sussoo ja Suloinen 34+6 :heart:
 
Kiitos kaikille tsempeistä, eilen kyllä säikähdin tosi pahasti. Nyt on kuitenkin olo jo rauhoittunut ja niin on tehnyt vuotokin, ei tule enää juuri mitään. Ja meinaan kyllä ottaa rauhallisesti nyt, todellakin.
Toivon vaan että se istukka tuosta siirtyisi paremmille hollille ettei koko raskautta tarvitsisi tällaisten takia jännäillä. Vaikka toisaalta, sama se miten menee, kunhan menee.

Osaisko muuten joku sanoa mikä mitta on BP? Oli TAYSsissa merkannut neuvolakorttiin että BP 26.5 mm???
Jännä muuten kun laski mun viikkoja siellä ja niiden laskurin mukaan mulla oli 14+3 kun neuvolan mukaan 14+1. Mitenkähän ne eri lailla sen laskee, outoa...netin laskuritkin kyllä näytti mulle sen 14+1 eilen.

Heinämassu mie muistelinkin että sulla oli samanmoista, toivottavasti mullakin se istukka tosiaan siirtyy.

Piipiäinen hieno juttu että arvot oli kohdallaan :flower:

KattiMAM toivottavasti viiva siitä vahvistuu, sitten vaan rohkeasti mukaan. =)

pinkkimieli toivottavasti ovat pankissa suopeita, tuo kuulostaisi kyllä hyvältä vaihtokaupalta!

Vai että kärsii AAM jo vauvakuumeesta! :D Voipi olla ihan hyvä, jos se mies vielä vähän toppuuttelee ;) Ihana nimi teidän tytöllä!

Nyt loppui muistikapasiteetti kesken, sori unohdetut...sohva kutsuu taas.

Meritähti :heart: Pömppis 14+2
 
Aurinkoista päivää kaikille!
Olen ollut laiskaakin laiskempi tänne kirjoitteleen, lukemassa olen kyllä käynyt usein.. :ashamed:

Meritähdelle :hug: onneksi vauva voi hyvin ja vuotokin on rauhoittunut, mutta kyllä tuollaine aina säikäyttää.
[/b]Piipiäisellä arvot hienosti nousseet!

(.) Tänään oli neuvola, kaikki on hienosti.
Vauvan :heart: 150 krt/min
Maha kasvaa yläkäyrällä mikä kuulemma tyypillistä näin 22vko:n tietämillä.
Mulla kun on ollut tosi pieni maha edellisissä raskauksissa, ihan alakäyrän alla on kulkenut omaa käyrää kasvu.
rautaa pitää alkaa syömään vaikka ei nyt kovin alhanen hb ollut nimittäin 120, mutta kuulemma nykyään suositus puoli välin jälkeen kaikille tuo raudan syönti..
Painoa ollu tullut noin 4,5kg koko raskaus aikan, ei siis vielä kovin paha..

Kelan paperit sain ja kehotuksen varata sokerirasitusaika noin vko:lle 26 kun on nimittäin sukurasite, niin se on käytävä.

Vauveli potkiskelee todella paljon, jumppaa säännöllisesti joka päivä :D

Enään viikko töitä ja sitten kuuden viikon kesäloma!

Aurinkoista päivää kaikille toivottelee Rouva ja masukki 22 poks!
 
Jee tänään poksuu rv 12+0!! En olisi ikinä uskonut että näin pitkälle päästään tässä raskaudessa. :heart: Maanantaina oli neuvola ja saatiin sykkeetkin kuulumaan hienosti, kaikki oli edelleen hienosti. Paino on vaan edelleen laskusuunnassa.. Mutta kai se sieltä alkaa nousemaan.

Meritähdellä on ollut pelästyksen aihetta!! Hui kauheeta, mutta onneksi kaikki oli hyvin ja vuoto on rauhoittunut. :hug: Mullakin on vielä istukka hieman kohdunsuun päällä mutta ei ole kyllä vuotanut vielä ainakaan. Lääkäri sanoi että nopeasti se sieltä nousee parin viikon kuluessa. Toivottavasti näin olisi.

Nyt jatkan mökkeilyä. Huomenna menen takaisin kotiin miehen kainaloon :heart:

Leinikki & Baby-J rv 12+0 :heart:
 

Yhteistyössä