KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET~~<3 ~~ Kesäkuussa~~<3~~

Laiskuri kopsailee

Eli (.) Turvottaa ja alavatsaa juilii, kuin ois menkat tulossa. Selkä ei sentään oireile. Eilen puursin puutarhassa, nostelin multasäkkejä ja istuttelin kukkia, niin tänään on tullut koko päivän punertavaa valkovuotoa. Muutamaan otteeseen tuli jopa vaaleaa vertakin. Toivottavasti johtuu vaan rehkimisestä, eikä enteile mitään pahaa. Eilen sain varattua neuvolankin, 3.7 ois aika. Jospa edes sinne asti pysyis pieni matkassa. Olo on välillä epätoivoinen ja vainoharhainen. Kai tää kuuluu asiaan. Viime raskaus kun meni kesken vasta rv 18. Sitä edellinen km rv 15. Hirvittää ja pelottaa..

Saisko vaikka aamupahoinvointia tai jotain muuta kunnon merkkiä raskaudesta??

omenaruusu 5+4 kai?
 
:wave: Tääl on töihin palaamisen myötä nin armoton väsymys, et ei illalla jaksa, ku olla.. esikkoki vain illat itkee.. tekis mieli itekki.. :'( :'(
mut tervetuloa uusille ja onnea upeista ultrakuulumisista! :flower:
omenaruusu: en osaa muuten lohuttaa, ku et alkuraskaudessa pieni vuotelu ja kivut ovat melko yleisiä, ja silti raskaus jatkuu onnellisesti loppuun saakka.. ei huolta, mikäli et ala vuotamaan runsaasti! Oireettomuudella/oireellisuudella ei sinänsä voi mitata raskauden jatkumista..:hug:

sukkis 14+3
 
Nyt oikeesti kaipaisin kunnon oireita: aamupahoinvoinnit. eikä vain tätä menkkamaista juilintaa ja ihme viiltely kipuja aikaajoin.
Ei siis pahoinvointi muuten kiinnosta, mutta siitä saisi jotenkin "vamuutta" raskauteen....

Valkovuoto on aika runsasta? Välillä aina säikähtää et onko verta kun tuntee pyyhkiessä...liekkö normaalia et se näin lisääntyy?

5+2
 
piipiäinen: toi vv juttu on ihan normaalia, todella moni valittaa samaa ja täälä myös yksi :wave: alkoi jo ennen plussaa ja jatkuu edelleen.

omenaruusu :hug: eiköhän kaikki ole nyt kunnossa ja odotus menee hyvin loppuun saakka!

OMA NAPA!!

Eilen illalla se sitten tapahtui, ekat kunnon liikkeet tuntui mahan päältä :heart: :heart: Onneks mies oli kotona/sisällä/paikalla, ja pääsi myös tuntemaan ton pienen ihmeen :heart: Ihan mieletön fiilis tuli! Koko päivän mietin ja huolesta soikeena olin kun liikkeet on olleet todella vähäisiä, mutta kyllä toi pieni vei äidin peloista puolet pois :D

Tänään käyn neuvolassa mittauttamassa hb:n, tietää sit tartteeko vieläkin enemmän lisää rautaa.

Heinis ja BeBe-potkuri 16+6 (huomenna poksuuu jeeeee) :heart: :heart:
 
kattiMaM toivottavasti viivat on jo vahvistuneet! :heart:

piipiäinen valkovuotoa riittää täälläkin. Kiva että hormonit oli nousussa! :heart:

sukkis :hug:

Heinis onnittelut kunnon liikkeistä! :heart:

Miehellä alkaa loma tänään. Piristää mun mieltä kummasta. On vähän helpompi suunnitella ja sopia ensi viikoksi omia menoja, kun on auto koko ajan käytössä. Ja kiva että se on mun seurana kotona! :D

Päksäkkä 31+3 :heart:
 
Täällä myös valkovuotoa riittää :$ Niin ja siis eilen illalla tein clear bluella testin johon tuli juuri ja juuri plussa,pikkuisen se sinertääkin ja tänään rfsun liuskalla tuli viiva mutta ilman väriä?! Täytyypi malttaa odottaa vielä ja toivoa että viivat vahvistuvat. Tänään pitäis menkkojen alkaa,suap nähä juoksenko iltavuorossa vessassa vähän väliä tarkistuttamassa tilanteen :LOL:

Hei tietääkö kukaan minkä hintasia ne digitaaliset raskaustestit on ja kuinka herkkiä ym?

kattimam 4+0 poks

PS: mä huomena ilmottelen itseni listoille mikäli testi yhtään vahvistuu :)
 
SusSoo
Olen kadottanut yöuneni
palauttakaa, jos tulee vastaan! En ole ainakaan neljään yöhän nukkunut kunnolla. Ottanut vaan pieniä puolen tunnin torkkuja. Ja vessassa pitää ravata ainakin viisi kertaa yössä!

Väsymyksestä huolimatta.. poksuista iloinen

Sussoo ja Suloinen 35+0 :heart:
 
Meritähti mukavaa mökki reissua. Toivottavasti kelit pysyy hyvänä =)

On se mein pallopää selkeesti alkanut liikkumaan enemmän, tai sit on vaan tullut vahvemmaksi, kun pystyn aistimaan liikkeitä :D Tuntuu sellasta ihme möyrimistä massussa, vaikkei se päälle päin vielä näykään.
Käytiin eilen katsomassa sitä ASO-asuntoa. Vähänkö voisin pissata hunajaa, kun oli niin tilava vessa ja ihana keittiö :LOL: Täytyy vaan toivoa, et pankinjohtaja meille myöntäis sen lainan lomautuksesta huolimatta.


pinkkimieli ja pallopää 20+1 :heart:

onneks kohta on jo maanantai ja ultra =)
 
Meritähdelle hyvää mökkeilyä, itse just eilen tulin mökiltä :D Ja torstaina lähden taas takaisin jussin viettoon.

Heinikselle onnea poksuista!! :flower: :flower:

Pinkkimielelle onnea rakenneultraan ja onnea hienoista poksuista :flower: :flower:

Omanapa. Kävin vihdoin ja viimein ostamassa mammavaatteita kun mikään ei enää mahdu päälle ja esikon o-aikaiset vaattet on ihan nuhjuisia jo. Mukavat trikoiset housut löysin ja mustat äitiysleggarit. Jotku mukavat puuvillaiset housut (mustat) pitäisi vielä löytää jostakin :D Masu on kasvanut viikon aikana ihan älyttömästi. Näin vanhan kaverin kaupassa eilen joka ei ole tiennyt raskaudesta, sanoi heti että jaahas teille on sitten perheenlisäystä tulossa. Eipä tätä näköjään enää pysty pahemmin piilottelemaan :heart:


Leinikki ja Baby-J rv 12+2 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Päksäkkä:
Onkohan HP jo kotiutunut? :attn:
Täällä ollaan, EILEN päästiin kotiin :wave: Kiva kun joku vielä muisti minutkin :) :flower:

POIKAoloni siis sai varmistuksen, kun pieni poikamme (tosin näistä neljästä suurin syntyessään) saapui maailmaan pienoisessa kesämyrskyssä 4.6.2009 klo 15.56. Painoa 3720 g ja pituutta 52 cm.

Synnytys siis käynnistetiin kalvojen puhkaisulla, sitä ennen monet tutkimukset ja käyrät. Painoarvio oli vielä siinä aamupäivällä 3300 grammaa eli vähän heitti... Itse synnytys sujui sen verran nopsaan, noin 3,5 tuntia kalvojen puhkaisusta oli poika rinnalla, etten ehtinyt saamaan kivunlievitystä eli luomuna tuli. Supistukset eivät näyttäneet heidän koneellaan kovilta, joten oli vähän kiirus jo kun alko ponnistuttamaan. Ponnistusvaihe itse kesti 11 min. Musta tuntui kyllä jo siinäkin ettei vauva mahdu ja niin pois päin, mutta mitään repeämiä/tikkejä ei tullut.

Siinä sitten oltiin, että lauantaina kotiin. PAH. Pe-aamuna veivät pojan teholle, infektioepäilyn vuoksi ja antibiootteja sai ihan urakalla. Sunnuntaina mulle tuli mahdoton horkka, tärisin niin ettei sänky meinannut pysyä paikoillaan jne... No, mullakin on tulehdus jossain, ei ollut varmaa missä. Kuume 39,9 ja antibiootteihin. Olin siinä, että hyvin menee meilläkin. Maanantaiksi sen verran helpotti, että ei enää täristänyt ja poikakin tuli vierihoitoon (kävi eiliseen asti teholla kolmesti päivässä hakemassa lääkkeet) niin alkoi omakin parantuminen.

Eilen päästiin kotiin kun pojan kuuri loppui, kesti viikon. Mä sain kotiin reseptin että mullekin tulee viikko täyteen ja toivottavasti nyt pysytään terveinä. En lähtenyt tänään lasten kanssa sukujuhliin, kun pelkään että sieltä olis tarttunut jotain ylimääräistä mukaan. Mies meni ja äsken soitti jotain muuta ja sanoi vaan, että oma vika kun et tullut, täällä on hauskaa -tyyliin. Arvatkaa pimahtiko mulla, YHDESSÄ päätettiin ettei kannata lähteä ja yksi sitten soittaa ja alkaa kettuilla heti. Muutenkin väsyttää ja on kurja olo ja koti ihan kaaoksessa.... :headwall: Argh.

Mutta hyvin täällä menee, vauvasta nauttiessa. Kova poika on nukkumaan, toivottavasti jatkaakin tuota (tai sitten ne lääkkeet vielä vaikuttaa, kun ne unettavat). Tässä arkeen taas totuttautuessa ja pienen ihmisen kanssa eloon :heart:

Terveisin, HP

 
HP:lle hirmuisen isot onnittelut pojan syntymästä!!! :flower: :flower: Harmi että infektio iski kummallekkin :( Meillä kanssa esikko sai infektion syntymänsä jälkeen ja oli se kyllä kurjaa :'(

Jaahas, Heiniksestä tuli sitten Harhis :D :LOL: Ihme ja kumma mutta minä sitten taas olin jotenkin kuvitellut sut suunnillen tuon kuvan näköiseksi, joten minä en ollut ihan harhaan johdettu :saint:
 
herkkupeppu : :flower: :flower: :heart: Paljon onnea pienen prinssin johdosta :heart:

Leinikki : :snotty: hyvä että en kaikkia huijannut :snotty: tuolla mitäs nytin puolelle sain kakkaa niskaan, että miks mulla moinen nikki on kun ei vauva kerran synny heinäkuussa..oli kuulemma harhaan johtava nimimerkki :D toisaalta meni kyselijä hiljaiseksi kun selitin, että esikoinen syntyi heinäkuussa, ja toisenkin vauvan piti syntyä heinäkuussa :|
 
No Harhaanjohtaja en ollut vilkaissut sun profiilia. Kuvittelin näin: lyhyehkö, hoikka, puna hiuksinen, hieman hipahtava :LOL: Eli pieleen meni aika paljon.
Mistäköhän tämänkin mielikuvan on mieleni luonut?

Nyt tulee sit vaan valitusta :ashamed: Anteeksi jo etukäteen.


Meillä valvottu viime yö, ei tosin ukkosen johdosta kun kiersi sopivasti meitin alueen. Meillä valvotti raha-asiat. Vaihteeks :ashamed: Itkettiin molemmat ukon kanssa kun tasan ei mee taas nallekarkit. Aina ei jaksais vaan kitkuttaa.
Ja molemmat nyt yritetään laskeskella, et pärjättäiskö me mitenkään jos huolittais se uus (mun unelma)asunto ja saatais siihen se laina.
Ukkoa tietenkin mietityttää myös tuo työ tilanne, kun ei ole varmuutta kaataako pomo firman kokonaan vai odotteleeko kuinka pitkään, et helpottais tää perkeleen taantuma. On ukko tosin hakenut muitakin töitä, mut eipä ole ainakaan vielä tärpännyt. Ja työllistymistä osaltaan tietty vaikeuttaa autottomuus.


Iloisempia asioita:
Pallopää potkii! :D Eilen valitin mein äireelle, et "varmaan munasarjoissa jotain vikaa kun on kipee tosta oikeelta puolelta". No mein äiree laitto kätensä sit siihen kohtaan ja heti tuli jotain monotusta tjs. :heart: Seuraavaks ukko kokeili ja sekin tunsi sen. Oon tosiaan luullu, et jotain vikaa olis sisuskaluissa (sukuvikana munasarjakystat, niin pelkään niitä ilmestyvän) tai sit olis jotain kasvukipuja, kun on tehnyt jo useamman viikon kipeetä tossa samassa kohtaa. En vaan oo tajunnut, et on monotuksia. :xmas:

pinkkimieli ja pallopää 20+2

HUOMENNA ON SE KAUAN ODOTETTU MAANANTAI :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkimieli:
No Harhaanjohtaja en ollut vilkaissut sun profiilia. Kuvittelin näin: lyhyehkö, hoikka, puna hiuksinen, hieman hipahtava :LOL: Eli pieleen meni aika paljon.
Mistäköhän tämänkin mielikuvan on mieleni luonut?
:LOL: no jonkun verran meni pieleen joo :D pituutta on lähes 170cm, hiukset on kyllä joskus ollu punaset..ja hippivaihekkin oli joskus lukiossa :saint:
 
HP paljon onnea! :flower: :heart: Toivottavasti säilytte nyt terveinä kumpainenkin! Ihanaa kuitenkin kuulla että nyt olette kotona ja kaikki on hyvin! :heart:

dadalle onnittelut poksuista! :heart:

pinkkimieli onnea huomiseen ultraan! :heart: Täällä on peukut pystyssä. Harmi kun joudutte raha-asioiden kanssa valvomaan, se on kyllä suurin stressin aiheuttaja! :hug:

Täällä on kaikki hyvin. Masussa on jatkuvasti elämää. =) Huomenna on taas neuvola. Sen jälkeen tuo lähineuvola menee kuukaudeksi kiinni ja heinäkuun mulla on sitten vieras terkka. Harmi kun oma on niin mukava. :( Toivottavasti sijainenkin on.

Päksäkkä 31+5 :heart:
 

Yhteistyössä