KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET~~<3 ~~ Kesäkuussa~~<3~~

Kleo onnea tuhannesti suloisesta tytöstä! :flower: Aivan ihana tuo kuva :heart:

nimbe :D upeaa, mahtavaa että ultrassa olikin kaikki hyvin.

murgu onnea plussasta ja tervetuloa joukkoon!

Tamperelaisia ja lähiseutulaisia tuntuu tosiaan olevan paljon tässä pinossa =) Tuo pinkkimielen tamperelaisuus multa oli kyllä mennyt jostain syystä aivan ohi.

Painonnousu-galluppiin: Mulla tuli heti alussa, siis viikolle 12 mennessä se reilu kolme kiloa ja sit tyssäsi paikalleen.

Nyt en jaksa sen kummemmin omaa napaa. Helle on kamala, ei oo jaksanut oikein mitään yli viikkoon :ashamed: Mä oikeesti valun hikeä...
Huomenna hienot poksut taas! =)

Meritähti :heart: Pömppis 16+6
 
SusSoo
Nimbe
hienoja ultrakuulumisia!

Murgu
nyt annat vain muutaman päivän kulua ja sitten testaat taas. Tiedän... odottavan aika on tuhottoman pitkä!

(.) Täällä on tänä iltana supistellut ihan mukavasti. Katsotaan mitä yö tuo tullessaan...

Sussoo ja S 37+3 :heart:
 
Hhah kiitos kannustuksista,aattelin kyl nyt jättää testailun,aiheuttaa vaan enemmän ressiä ja sitä en halua,kauheesti alavtasaa nippaillutänään,menkkamaisia kipuja,mut uskon ja toivon et ovat normaaleja ja pidän mieleni tyynenä :)
 
nimbe upeeta, mahtavaa!!!! Olikos se sittenkin se myöhempi hedelmöittyminen???

(.) Mun mahassa muljuu kivasti :D Taitaa olla pallopäällä jumppatuokio menossa ja kahden aikaan yöllä on seuraava yleensä jos satun hereillä oleen. Voiskohan nää olla tulevia ruoka-aikoja?

Huominen neukku jännittää ihan simona ja samalla odotan sitä innolla kun saa kela paprut. Mitäköhän sanoo noista vs-arvoista? Onkohan paino noussut paljonkin, liikaa? Onko pissassa sokruja? mites sykkeet? :/ Pää räjähtää!!!

Haettiin tänään pinnikseen patja Tampereen Vaahtomuovi Oy:stä. Patja on 60*120*7cm irroitettavalla päällyskankaalla ja patjankin saa suihkulla pestä tarvittaessa ( ei ole vaahtomuovia ) . Hintaa patjalle jäi karvan alle 30e. Jyskissä vastaava, ilmeisesti ihan vaahtomuovista oleva patja maksaa melkein 35e. Eli saatiin laadukkaampi patja halvemmalla tuolta :D


pinkkimieli ja pallopää 22+3
 
:wave: Täälhän n hurjasti ihania kuuluamisia :heart: onnea kaikille teille!! :heart: :heart:
Tääl on reissusta kotiuduttu. Meinas nuo helteet uuvuttaa mut ihan kokonaan, tultiin päivää aikasemmin kotia, mitä oli tarkoitus (ku ei vain jaksanu vaunussa tätä hellettä).. pitänee kaivaa tukisukat esiin, ku töitten jälkeen oli jääny kengistä mahtavat "rannut".. et nytkö se jo alkaa, tämä turvottelu |O Esikosta oli sama juttu, mut onneks myöhemmillä viikoilla (kun nuo tukisukat on ihan tuskasen kuumat)..
Sukkis ja peeni 17+1
 
Päivän diagnoosi neuvolasta : Raskausdiabetes :kieh: Voinette kuvitella miten nyt vituttaa. Nyt sit vaan odottelen TAYSista kutsukirjettä ensiviikolla saapuvaksi. :'( Silmät on taas turvoksissa itkemisestä. Miks mun raskaus ei voi olla helppo mitenkään päin???


pinkkimieli ja pallopää 22+4
 
pinkkimieli voi räkä :hug: Mitäs tuo nyt sitten meinaa jatkon kannalta? Piikittelyä? :hug:

Saanko kysyä oliko sulla ylipainon vuoksi se sokerirasitus? Mulla on se rasitus automaattisesti edessä kun on painoa liikaa jä mä kyllä pelkään että mun säkällä iskee tuo samainen ihanuus tännekin...

sukkapari mä en siis ole ainoa joka sekoaa tän helteen kanssa jo näillä viikoillakin |O
Jaksuja vaan kaikille joita tää kuumuus ei erityisemmin miellytä!

mamizuukkeli onnea hienoista poksuista jo etukäteen! :flower:

Jahas jokos SusSoolle pian tulee lähtö. Sut pitääkin laittaa merkkaus-velvoitteeseen ettei tarvitse ihmetellä jollei sua näy. =)

Omaan napaan ei ihmeempiä. Ihanat poksut, jostain syystä oon odottanut juuri tätä viikkoa kovasti, en osaa sanoa miksi... Kait silloin kun tulin tänne joku vanha tuttu oli viikolla 17+ ja katselin että oi miten pitkällä tuokin jo on, sinne kun pääsisi. Ja se jäi mieleen =)

Meritähti :heart: Pömppis 17+0 ( POKS!!! )
 
Aah tää pahoinvointi,eipäs ollut viime raskaudes tällästä :D hyvä ku ei oikesti laatta lennä :D
neuvola ois sit 15.7,kauheesti jännää :) viimeks ei sinne asti päästy ni jos ny si..toiv. on mukava täti ja jos vaik sais kuunnella sydän ääniäki sillo :) jos niitä kuuluu viä sillo :D
niin ja mut saa lisätä listalle,6.3 oli se la :p ja TAYS synnäri
 
SusSoo
Eieieiei... täällä minä edelleen kärvistelen kuumuuden ja turvotuksen kanssa :/ Pahuksen supistukset hävisivät illan ja yön aikana. Tänään ei mitään, vaikka olen siivonnut puoli taloa. Koko talo käsittäisi lähes 300 neliötä, joten koko talon siivoaminen tässä tilassa yhtenä päivänä olis jo lähes mahdottomuus!

Sussoo & S 37+4 :heart:
 
Meritähti En itekään tarkkaan tiä mitä jatkossa tuleman pitää, mut nyt ainakin ens alkuun tarvii taas mittailla noita sokruja sormenpäästä 4 kertaa päivässä 6 päivän ajan. Kuulemma kutsu TAYSiin tulee ensi viikon aikana ja siellä tapaan sisätautilääkärin, synnytyslääkärin ja diabeteshoitajan. Katsovat kuulemma kai vauvaa ultralla ja arvioivat painoa. Tarkastelevat ruokapäiväkirjaani ja noita tuloksia, mitä mittailen kotona ja ohjaavat ruokavalioon liittyvissä asioissa, ettei tarvitsisi alkaa piikittämään lisä insuliinia (eivät kuulemma anna pilleri muodossa raskaana oleville, kun on niin vähän käyttökokemuksia).
Jostain luin, et äidin sokereita siis korjataan tuolla insuliinilla, mut insuliini ei läpäise istukkaa ja näin ollen lapsi joutuu tuottamaan itse lisä insuliininsa kohdussa, mikä aiheuttaa matalia verensokeripiotoisuuksia vastasyntyneellä, joita ei riitä korjaamaan äidinmaito.

Tässäpä tämä taisi olla mitä tällä hetkellä tiedän asiasta. Siis nyt yritän TAAS tottua tähän kuivaan ja sokerittomaan ruokavalioon.

Koen tällä hetkellä olevani huono äiti jo valmiiksi, kun kroppani haluaa "satuttaa" vauvaani. Enhän minä tätä valinnut.


pinkkimieli ja pallopää
 
SusSoo
Täällä sitä ollaan hereillä :xmas: :headwall: Vessa on tullut tutuksi... vatsa löysällä, oksettaa ja päätä särkee. Onkohan tämä vatsatautia vai enteileekö jotain muuta? :/

S & S 37+5 :heart:
 
Kleolle oikein paljon onnea :flower: Suloinen nyytti :heart:

SusSoo toivotaan ettei olisi vatsatautia, vaan ihan jotain muuta ;) Mulla oli kakkosen kohdalla maha ihan löysällä kun synnytys alkoi...

Meillä sitä kasvetaan, kohta ollaan jo kuukauden ikäisiä. Kylläpä aika menee nyt nopeasti, raskausaikana ei todellakaan näin nopsaan... Helteet ahdistavat vähän vauvaakin, ei oikein meinaa rauhoittua iltaisin. Nyt kyllä nukkuu kun itse heräsin enkä saanut unta. Muuten mennyt tosi hyvin, juhlaputkeen valmistautuessa...

HP :heart: Pikkuinen melkein 4 vko (meidän tyttökin sanoo vauvaa Pikkuiseksi, en tiedä mistä keksi kun en tätä nimeä ole kotona käyttänytkään :D )
 
SusSoo
Kyllä tämä taitaa olla jotain vatsatautia :x Mitään ei ole mistään päästä tullut enää yön jälkeen, mutta olotila on aika etova edelleen. Täytyy yrittää juoda vieläkin enemmän kuin normaalisti, ettei pääse kuivumaan tässä helteessä. Toisaalta toivon, että tuo vatsan tyhjennys olisi merkki tulevasta synnytyksestä.

S & S 37+5 :heart:
 

Yhteistyössä