KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET~~<3 ~~ Kesäkuussa~~<3~~

Meitä Tamperelaisiahan alkaa jo olla täällä vino pino. Ei ainakaan kätilöillä TAYS:ssa tule aika pitkäksi. :D

Täällä ollaan saikulla ainakin viikonloppu, kun on ollut kipuiluja ja jonkinmoista supisteluakin. Neuvolan täti käski ottaa rennosti. Ja minähän otan! Eipä tällä helteellä paljon muuta jakasa tässä tilassa. :LOL:

Barbapörrö ja vauhti-Sius :heart: 22+5
 
SusSoo
Kleo
onnea! Onnittelen sitten ihan virallisesti vielä lisää, kunhan tulee itse kertomaan kuulumiset :)

Voih... olisinkohan minä sitten seuraava tästä pinosta
Viime yönä supisteli tunnin verran kymmenen minuutin välein. Loppui ja nukahdin toviksi. Eiköhän tuolla alakerrassa ala vähitellen jotakin siis tapahtua. Viikon verran aikaa siihen kun meidän kakkonen syntyi, joten katsotaan miten nyt käy


Sussoo ja S 37+2 :heart:
 
Kiitos :D



Siin se ois :heart: tyttövauva 3575g 48cm.. Pitkä kaikkiaan synnytys oli epäsäännöllisistä suppareista laskettuna mutta muuten meni hyvin, kaks tikkiä, ei muita naarmuja, 9,5h meni 1 vaiheessa ja 15 min ponnistuksessa! =)

Epiduraali on taivaan lahja :whistle:

Sara on oikeen temperamenttinen ja ärhäkäs vauva :heart:

kleo ja Sara 3vrk
 
Elikkäs elämäni eka raksuas päättyi km 20.03.2009. Ja sit sovittiin et nyt ehkäsy kehiin et katsotaan lasta sit myöhemmin.. Ja hups ehkäsyt vähän jäi ja nyt on tehty 2 positiivista testiä vaikka kuukautisten piti alkaa tänää :D elikkäs rv ois sit kaiketi 4+1 :> on tää aika jännää mut taas tosi pelottavaa,vieläkin pelottaa se km ku ei siit kuitenkaan kauaa oo :/ mut päivä kerrallaan eletään ja toivotaan parasta :) eli netin testin mukaan la ois sit 6.3.2010 :)
 
SusSoo
Murgu :flower: onnittelut plussasta ja peukutetaan sen puolesta, että kaikki menee hyvin! Tässä pinossa kannattaa jakaa kaikki pelot, surut ja ilot... täällä kyllä ymmärretään :) Mulla oli viime vuonna kolme perättäistä keskenmenoa ja neljäs kerta sitten vasta lähti kunnolla matkaan ja loppusuoralla ollaan. Ja lasten välissä oli vielä taannoin yksi keskenmeno. Omalla kohdalla varsinkin tuo alkuodotus oli yhtä pelkoa ja tuskaa, mutta kyllä se nyt loppua kohti on jo helpottanut. Tämän pinon väki on joutunut minunkin erilaisia ajatuksia lukemaan.

Sussoo ja Suloinen 37+2 :heart:
 
Juu pelko kyl kalvaa paljon mut silti jaksan peukkuja pitää ylhääl,noi testitki auttaa uskoon paremmi ku KM:s kaks ekaa testiä menkkojen alkamispäivän jälkeen oli negoja eikä siltikään näy menkkoja..sit 3 testi joskus 2 viikkoo jälkee oli hailee plussa..ja varhaisultrassa johon menin ku oli nuo kivut aika ilkeet vatsas ni näky vaan pieni piste :ashamed: ja siit viikko ni alko vuoto jo kauheet kivut ja siinä se meni :( ni nyt pelottaa varata neuvolaaki :S mut aattelin soittaa neuvolaan ens viikol ja kysyä aikaa verikokeesee et sais viel ihan varman tulokse :D mut kiva SusSoo et oot päässy noin loppusuoralle,ei oo paljoo enää jäljel :)
 
kleolle onnittelut kaunokaisesta :flower:
murgulle onnea plussasta :heart:

Hmm..
Sussoo miten sä oot jo noin pitkällä :eek:
Mihin ihmeeseen joku on piilottanu tän kaiken kuluneen ajan?

ON: mulla huomen aamuna neuvola, saas nähhä mitä siellä taas nähhään :D


*poks* 27+0
 
tänään oli taas neuvola, kaikki kunnossa :)
painoo oli tosin tullu +500g/vk mut jonku verran siitä varmaan nestettä.
minkä verran porukal noussu paino missäki vaiheessa??
mulla tullu viitisen kiloa..mietin onko se nyt sit paljon vai sopivasti tähän mennessä :D


dada 27+1
 
dada:mulla painoa tullut 4 kiloa, ja viikkoja 19+2 :D eli ei toi sun painon nousu mun korviin ainakaan pahalle kuulosta :LOL:

murgu:onnittelut plussasta, lisäilen sut listoille tässä pikimmiten :D :flower:

Omaa napaa: iskiaskipu vaivaa, ja selkää särkee :kieh: maha on pömpsähtäny nyt sillä tavalla tohon eteen, että selän asentoa pitää tarkkailla jatkuvasti..

Liikkeitä ei kauheesti oo tuntunut, vieköhän tää helle vauvaltakin virrat pois :D eilen kyllä kovasti alkoi mylläämään, kun äiti söi nugetteja ja cili+ sweet and sour dippiä :p :whistle:

Jee jee, keskiviiikko lähenee vaan, ja rakenneultra :heart: saatiin lapsillekkin hoitaja, niin mies pääsee myös mukaan..np ultra hänellä jäi kokematta kun ei saatu lapsia siksi aikaa minnekkään.mun pitää olla sairaalalla labrassa jo 7:30, ottavat hepatoosin vuoksi nyt jo ensimmäiset kontrolliarvot. Pitää laittaa jääkaappiin lukko, kun pitää ruuatta muistaa olla 12 tuntia..Ja mulla kun on koko ajan nälkä :LOL: onneks edes vettä saa juoda, muuten mä varmaan oksentelisin pahaa oloani. Kätilö kehotti ottamaan eväät mukaan, labran jälkeen kun on rakenneuä, ja sitten vielä lääkäri erikseen tarkistaa että kaikki on kunnossa :)

Ihanaa kun on hyvässä hoidossa, ja ainakaan tarkkailun puutteesta ei tällä kertaa johdu, jos asiat menee pieleen.

Harhis ja BeBe, 19+2
 
Kleolle onnea :flower:

täää täti on kyllä ihan sekasin noitten kestojen tekemisestä :D . KOneessa pyörii kankaita toisessa esi pesussa jospa tämän jälkeen alkais leikkoon, täytyy vaan odottaa että kuivakankaat tulee. Pulia löytyi kaapista vielä 11 vaippaan joskin tyttöväreissä ja luulen että meille tulee poika , ei se haittaa =) ja näistä puleista teen kyllä omat vaippani ja liivinsuojatkin. Hahtuvasta on valmistunut kahdet vaipat ( nyt tilasin kaikkia eri värisiä sekä merinovillaa) sekä 3 hahtuva imua. tänään ajattelin että virkkaan tuosta hahtuvasta liivinsuojat/lämmittimet =) .

Mamizuukkeli ihan sekasin päästään :D sekä vilkas Sisukas rv 19+5 .

En jaksa enää pelätä, jos jotain tapahtuu se on tarkotettu niin, päivä kerrallaan :heart: . Nyt ainakin kaikki ihan hyvin.
 
kävin tosiaan tänään toistamiseen ultrassa, kun viime torstaina ei löytynyt sykettä eikä koko täsmännyt viikkoihin. Nyt oli kuitenkin kirinyt ja sydänkin löi :heart: Pitääpä siis sittenkin varata se aika neuvolaan :)
 
Ihanaa oli varmaan huokaista helpotuksesta ku piene sydämmen kuuli :) voi kun odotan sitä sitten :). nyt en mee kyl varhaisultraan, viimeksi maksoi 114e :S ja isot itkut kaupan päälle :/ ni nyt sinnittelen sit ilmaiseen ultraan asti x)
 

Yhteistyössä