KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET~~<3 ~~ Kesäkuussa~~<3~~

Kukas tietää tuo laskuri mikä mullä tossa profiilissa nyt on....eikö se päivitä itsestään tuota viikkoa+päivää? Ja saako sitä mitenkään niin et se tulis ainaautomaattisesti allekirjoitukseksi?

piipiäinen 4+4


 
Nostellaanpas meitä vähän, kylläpäs porukka osaa kaikota näin viikonloppuna!
Hujauksessa meni kyllä tämä viikonvaihde: eilen juhlittiin miehen valmistumista nuorison kesken ja tänään tarjottiin kahveet vanhuksille.
Ens pe alkaakin 9 päivän lomapaussi, ihanaa :D

Meritähti :heart: Pömppis 13+5
 
piipiäinen: en osaa tuohon kysymykseen sanoa mutua kuin, et se päivittää sen automaattisesti.. profiliin sen saa liitettyä ainakin, mut en tiedä saako sitä liitettyä automaattisesti allekirjoitukseksi
Sukkis 13+6
 
piipiäinen ja omenaruusu tervetuloa! :hug:

Heinämassu mulla oli kuivaa ihoa ja näppyjä johonki rv 14-18 asti, tarkaan en muista mutta näpyt hävis itekseen ja kuiva rupinen päänahka parantui kans itestään!!!

Mulla oli neuvola------------>

Rv 38+1
Painonmuutos +160g/vko
RR 116/66
HB 120 (vau! itestää noussu, ilman rautaa)
Sf-mitta 31cm omalla alakäyrällään kulkenu
Tarjonta RT (jeeeee!!!!)
Syke 130-140
Liikkeet ++

Ja käsikopelolla arvioi kolmekiloiseks vauvelin..

kleo ja Sara 38+3 :heart:
 
Onnea dadalle eilisistä poksuista! :flower: :heart:

Tänne ei mitään ihmeellistä. Viikonloppu meni taas tosi nopeasti. Vauva potkii ihan hirveästi. Välillä mä yritän pyytää siltä että ottaisi hieman rauhallisemmin. =)

Päksäkkä 30+6 :heart:
 
Tervetuloa kirjoittelemaan piipiäinen ja omenaruusu ja oliko vielä joku muukin... ja paljon onnea matkaan!

Oon näköjään laiska käymään koneella, kuulumisia ei juurikaan oo tullu kirjoteltua. Muuten kaikki tuntunu olevan ok, mutta viime perjantai-iltana hulahti veret housuun... :( ei sitä kai tullu kovin paljoa, mutta n. vrk:n ajan sitä tuli vielä aina pyyhkiessä ja vähän wc-pönttöön. Oon koittanu ottaa rauhallisesti, mut sen verran säikäytti että kävin jo KM:n mielessäni läpi. Huomenna olis np-ultra, sitten näkee mikä on tilanne... :/ Oireita on kyllä ollu edelleen reilusti. Piinaavaa...

Onnittelut hienoista ultrakuulumisista ainakin Leinikille, Meritähdelle ja Barbapörrölle :flower:

ja :wave: kaikille muillekin!

elisar 11+6 (tai 13+1, huomenna toivottavasti saadaan tarkempi aika)
 
Voi elisar, toivotavasti kaikki on kunnossa. Tsemppiä ja onnea ultraan :hug: Tule sitten kertomaan mitä näkyi.


Piipiäiselle ja omenaruusulle onnittelut ja tervetuloa tänne odottajiin. Niin ja toivottavasti myös pysytte täällä, eli paljon tarriksia mukaan :hug:

Dadalle onnea hienoista poksuista :flower:

Omanapa. Tänään oli taas kerran neuvola, kaikki oli hienosti ja sykkeenkin sai kuulumaan :D Kerkesin jo vähän pelkäämään ettei kuulu vielä hetkeen kun luin sitä lääkärin kirjoittamaa paperia sieltä np-ultrasta niin siinä luki että istukka on etuseinässä, kun edellisellä kerralla kun ultrasi niin sanoi että se on takaseinässä. Mutta nopeasti vielä syke löytyikin eikä tarvinnut kauaa etsiä :D
Tällä viikolla saan sen dopplerinkin, mutta kun olen perjantaihin asti toisessa kaupungissa niin mies hakee sen postista ja pääsen sitten vasta pe metsästämään omalla dopplerilla niitä sykkeitä.

Meritähti. Aika jännää muuten että meillä oli niin samanlaiset np-ultra kokemukset nt:mittoinen kaikkineen. Jospa nämä joulun ihmeet on sellaisia vilkkaita kavereita :heart:

Jep, nyt touhuamaan pojan kanssa :)

Leinikki & B-J rv 11+4 :heart: (torstaina tulee hienot poksut )
 
Moikka kaikille.


Vähän on passiivinen olo ollut, olen kyllä lueskellut, mutta ei oikein ole asiaa ollut. Varmaan se alkustressi kun meni ohi ni nyt menee sellasena hengailuna tää olo. Ja olo on siis hyvä, ei ole vaivoja eikä mitään kipuja. Missään tapauksessa en raskaudesta nauti, eli kivaa ei ole, mutta ei kyllä mihinkään satu. Olen jaksanut hyvin, edelleen käyn jumpassa usean kerran viikossa. Painoa on nyt lisää tasan 4 kg. Ja kamala stressi siitä edelleen.

Mutta esim jumpassa parikin tyyppiä jo sanoi, että itseasiassa olisin kasvoiltani laihtunut... Tiedä sitten, kattovat norsua ja ajattelevat, että keksitään nyt jotain kivaa.. :LOL:


Ens vkl on yhet häät, kyllä oli vaikeaa keksiä päällepantavaa. On se vaan todettava, että hoikentavaa kudetta ei tässä tilanteessa ole. Aikamoinen seremoniateltta oli lopullinen kude, mutta ehkä kestän sen.

Ihanasti on Baby-J ja Meritähdenkin pömppis edenneet, ja tietysti muidenkin. Nuo kaksi vaan on aina mielessä kun samanaikaisesti peräkkäisiä keskenmenoja oli.

Meidän skidi potkii nyt ihan mukavasti, tossa ehdin jo pohtia, että oisko baby-j vähän ennenaikaisesti ottanut tuon tittelin, jospa meidän skidi onkin se joka syntyy (lähes) neitseellisesti pyllyn kauttaa, hassusti tuntuu potkut tuolla alaosastolla. Vatsan päältä ei tunnu juuri mitään, mutta välillä tuntuu, että oikein penkiltä pomppii ylös kun iskee pyllyn puolelle. Sen muistan, että yläasteella pojat intti vähän hölmön uskonnonopettajan kanssa siitä, että syntyikö Jeesus pepusta jos kerta neityys säilyi, ni jos se peppusynnytys on mahdollista ni tämä kaivelee nyt sinne kyllä jo koloa. Tällaset jutut tänään,

VOIKAA HYVIN!!!!

wrv 25

(ai niin masennuin, luin juuri madonnan konserttiohjeista, että retkipallia EI saa ottaa mukaan, mäkun olin ajatellut parkkeerata bajamajan viereen pallini kanssa. Pitää varmaan sitten parkkeraata Bajamajaan....)


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Uä:ssä käyty ja hyvältähän siellä kaikki näytti! :heart: Pikkuinen vastasi viikkoja 12+2, löyty jalat, kädet, pompottava sydän ja kaikki niinkun pitääkin... niskaturvotusta 1 mm. On ihanan helpottunut olo! :) Vuotelusta ei oikein osannut sanoa, mitään syytä siihen ei näkynyt.

Ehkä tässä pikkuhiljaa voi alkaa uskoa oikeasti olevansa raskaana.

kiitos kaikille ihanasta tuesta ja tsempityksestä! :hug:

Elisar :heart: 12+2
 
Hienoa elisar :flower: Onnea hyvistä uutisista.

Oma olo on ei oikein millanenkaan. Ei siis hyvä, eikä huonokaan.
Masentaa vaan raha / työtilanne, kun ukko nyt lomautettuna ja kelan päivärahalla kotona. Asumistuki päätöskään ei ollut niin hyvä kun odotettiin :( Vetää mielen matalaksi ja mietteliääksi.

pinkkimieli ja pallopää 19+4 :heart:

ps. vajaa viikko r-ultraan
 
SusSoo
elisar =) ihania ultrakuulumisia sinulla! Onnea!

Päksäkälläkin poksui tänään.. hienoo! =)

Pinkkimieli :wave: harmittavaa, että rahatilanne mietityttää. Toivotaan, että teille tulee asioihin iloisia muutoksia piankin.

Sussoo ja Suloinen 34+4 :heart:
 
elisar superhieno juttu, onnea kovasti :flower: =)

woodoo kiva kuulla että asukki on alkanut potkimaan, johan ehdittiin epäillä onko sillä jalkoja ollenkaan ;) Kiva kuulla että vointi on hyvä.

Pinkkimieli sympatiat :hug:

Täällä kanssa mies valmistui juuri ja töistä ei ole tietoakaan. Rahatilanne kanssa mietityttää ja sitäkin enemmän tuo miehen mieliala. Pelkään että se masentuu, on jo ollut pitkään työttömänä nuorempana kun valmistui ekaan ammattiin keskellä 90-luvun lamaa ja nyt sitten tää tilanne muistuttaa siitä. On semmoinen tyyppi ettei yhtään osaisi olla kotona.
Kun nyt saisi edes jotain hanttihommaa, ei niin väliä jollei olis heti omaa alaa.

Raskauden suhteen on taas sellainen onko tää nyt tottakaan olo. Viikko sitten ainakin löytyi sydänäänet neuvolassa, mutta nyt on taas sellainen olo että onko siellä muka joku?
Kait siellä on, mutta ei sitä oikein mistään huomaa. No ensi viikon oon lomalla ja mökillä niin siellä ei ehkä niin tule näitä mietittyä ja sit onkin loman jälkeisenä tiistaina ultra taas.
Kait se aika äkkiä menee mutta kyllä edelleen on sellainen odottava, päiviä laskeva tunnelma...Tänään poksuu taas!

Meritähti :heart: Pömppis 14+0 (POKS !!!)
 
Meritähti :hug: Meilläkin tuo ukko masentelee nyt kun on työttömänä.
Huolestuttaa tietty tuo mielenterveys ja sen lisäksi vielä tuo sen kroppa. Ukko kun on nyt reilussa kuukaudessa (jonka työttömänä ollut) paisunut noin 5kiloa ja se näkyy :eek: Oon yrittänyt siitä huomauttaa, mut ei sitä kiinnosta lähtee ees lenkille joka päivä.


pinkkimieli ja pallopää 19+5
 
HUOH :headwall: PÄIVITTELIN LISTAA JA AJATUKSISSANI EN TAAS TEHNY SITÄ OIKEIN..MUT KORJAAN KUNHAN JAKSAN...

Mulla on jotenki hermot pinnassa, kiukuttaa vähän kaikki. Ja vauvakin sais liikkua enemmän. Tuntuu ettei raskaana oliskaan, ihan kuin mahakin olis pienentyny :headwall:

Anteeks kiukuttelu, jotenki nyt vaan on tällänen turhis-olo.

elisar ihania ultrakuulumisia! :flower:

Meritähti :heart: onnea poksuista

Heinis ja BeBe 16+4 (menis vaan nopeemmin aika, miks tää nyt hidastuu taas..)
 
Heräsin tänään kamalaan mahakipuun :'( :'( :'( :'( :'( eilen oli ihan pientä lima-ruskeaa vuotoa, pyyhkiessä. Kunnon verta ei ole vielä tullut, mutta kipuilee niin kuin menkat alkaisi :'( :'( :'(
Tiedättekö, mä en kestä taas tätä. Tän alkuraskauden jännityksen kanssa tulee oikeesti hulluksi! Ensin jännittää tärppääkö, onko raskaana vai ei ja kun plussa tulee ei voi olla onnellinen kun heti pitää alkaa kuulostelemaan oireita raskaudesta et onko oikeesti raskaana ja km oireita et millon tulee ulos :/ :/ :/

Meinaan tänään mennä verikokeisiin jossa näkee hcg arvon, turha lääkäriin on mennä kun ultrassa ei kuitenkaan näy mitään....ja ei ne voi mitään jos kesken lähtee taas tulemaan :'( :'( :'(


 

Yhteistyössä