KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET~~<3 ~~ Kesäkuussa~~<3~~

Rv 5 plus 1 mennään, maha todella turvonnut, rinnat arat ja turvonneet, mahassa möyrii ja vessassa ravaan lukuisia lukuisia kertoja päivässä. Valkovuoto on vähentynyt aika lailla, vielä pari päivää sitten oli todella runsasta. Ei kai tarkoita mitään huonoa???

Ihana lukea muiden kirjoituksia siitä,kuinka mahat kasvavat ja pienokaiset muistuttelevat olemassaolostaan pienen pienillä potkaisuilla :) Mahtaa olla uskomaton tunne tuntea oman lapsensa liikkeet ensimmäisen kerran!

Hyvää juhannusta kaikille, voi olla, että palailen vasta suven juhlan jälkeen areenalle :)
 
Huomenta

AAM onpa nätti nimi! :heart: :heart: :heart:

rituri ihanaa että ultrassa kaikki oli hyvin. :heart: Onnea! :flower:

nimbe onnea plussasta! :heart: Hyviltä sun oireet kuulostaa. Mulla esim. oli todella vähän minkäänlaisia oireita ja tässä ollaan. =)

Mä en voi nukkua oikeella kyljellä, kun vauva on ilmeisesti poikittain ja kun mä olen kyljelläni niin se potkii koko ajan sänkyä. Harvinaisen ärsyttävää. Yöllä heräsin siihen ja sanoin miehelle että sano lapsellesi että lopettaa! :LOL: Muuten olo on hyvä.

Ihanaa kun kaveri tulee tänään meille hänen kuukauden vanhan vauvansa kanssa. :heart:

Päksäkkä 32+1 :heart:
 
Moikka kaikille.

Tänään oli lekurineuvola ja lekurikauhisteli mittoja, että tulee varmaan iso vauva.

Onpa kivaa, sisälläni kasvaa jättiläinen?

Painon suhteenkin olen ihan nyt masentunut, nyt sitä vaan TULEE! Saldo on 5,5kg jo. Jospa se jättiläisvauva painaa jo sen 5,5 kg?


Heh.

Ihanat kesäkelit ja tolleen, terkkuja kaikille!!! Ja herkkupepulle onnea!!

:heart: :heart: :heart: :heart:

wrv26
 
nimbelle onnittelut plussasta!! :flower: :flower: Ja tervettuloa odottajiin :D

riturille onnea hyvistä ultrakuulumisista!! :flower: :flower:

Päksäkälle tsemppiä pienen potkurin kanssa. Meillä kanssa esikko oli jonkun aikaa masussa poikittain ja ei tosiaan ollut kivaa...

Omanapa. Tänään tuli doppleri kotiovelle klo. 12 aikaan, odottelinkin sitä jo melkein 3 viikkoa ja soitellut sen laitteen perään. No nyt se sitten paukahti ovelle ja siinä paketissa oli mukana pieni yöhaalari vauvalle, pienet housut ja hauska lehmäbody korvaukseksi odottelusta. No heti tietenkin ryntäsin kuuntelemaan mitä masusta kuuluu ja sieltä pienen hakemisen jälkeen jumpsutus löytyi. Kaveri vaan tahtoi uiskennella koko ajan dopplerin alta pois, joten aina sai hakea äänet uudelleen :D Mutta ihanaa taa tietää että masussa on kaikki hyvin ja vaavi on virkeä kaveri :heart:


Hyvää juhannusta kaikille!! Minä alan tästä pakkailemaan kun huomenna lähdetään mökille jussin vietteoihin :D

Ainiin. AAM:n Tytölle onnittelut ihanasta nimestä!!!! :flower: :flower:


Vernis & Baby-J rv 12+6 :heart:
 
SusSoo
Neuvolasta kotiuduttu. Kaikki ok. Painoa tullut +400g / viikko. Turvotusviikoillahan se oli +1200g / viikko :whistle: Hb oli 130 vaikka rautaa en ole syönyt pariin viikkoon. Samaten Primaspanit olen lopettanut tällä viikolla lääkärin ohjeiden mukaan.

Eilen supisteli muutamia kertoja tosi kipeästi. Tänään on tullutkin kipeitä supistuksia jo enemmän. Katsotaan nyt rauhoittuuko tilanne, vai pääseekö tässä yllättäen tositoimiin jo juhannuksena =) Mies ei jättänyt yhtään ruohonleikkuuta mulle vaikka halusin, vaan mies käski nyt vaan mun levätä. Sillä on juhannus töitä eli ei millään ehtisi laitokselle mukaan. Neuvolan mukaan olen jo valmis synnyttämään eli vauva olisi tarpeeksi iso.

Sussoo ja Suloinen 35+5 :heart:
 
nimbelle onnittelut plussasta!!

ja sit oma neukku:

rv 39+6
painonmuutos: -500g/viikko
RR 110/72
Pissa puhas
Sf 32,5cm
Lapsiveden määrä N
RT
Syke: 130-140
Liikkeet ++

Tunnusteli missä beibin pää niin on iiihan nii alhaalla ettei kuulemma alempana voi ollakkaan ilman että syntyis.. Sanoi et sykkeiden perusteella kyllä poikaa veikkaisi ja painoarvioksi heitti 3,5kg.. hahaha sehän oiski hupaisaa, no mä huomenna käyn ostaa valkoisen haalarin varulta kotiutumiseen jos se onkii poika:D

Kipuja on ollu RUNSAASTI TÄNÄÄN.. paineentunnetta ja vihlontaa, selkäkipua ja ei auta panadolitkaan, tunnin äsken sain nukuttua.. |O Jospa se lähtö koittais

kleo ja Sara 39+6 (kohta 40 poksahtaa)
 
Kiitos onnitteluista :heart: Ja onnea uusille plussanneille :hug:

Kleo kyllä sä varmaan kohta synnytät :D Mun kaveri eilen just puhui, oli käynyt erikoislääkärillä yksityissairaalassa aika myöhäisessä vaiheessa ja lääkäri oli ollut ihan varma tytöstä. Poika tuli kuitenkin... Jospa sulla kuitenkin ois se tyttö siellä!

Meidän poika on tänään tasan kaksi viikkoa vanha, kauheeta miten aika menee nopsaan! Pari kertaa herää yöllä ja yleensä jää viereen kun otan kainaloon tissille ja nukahdan... Minäkö unikeko??? |O Mies on ollut pois kotoa taas monena päivänä, kyllä vähän vois olla jo täällä. Nimralle kovasti jaksamista, kun mies on niin pitkään poissa :hug:

Kaikille oikein hauskaa juhannusta :wave:

HP & Poitsu :heart: ja tietty muukin porukka =)
 
Hyvää juhannusta tuli toivottamaan kaikille!

Täällä on lomailtu Kreikassa ja huomenna suunnataan mökille juhannuksen viettoon. Maha kasvaa ja Sisu kovasti siellä möyrii. Liikkeet näkyy ja tunttuu jo mahan päältäkin ajoittain. Kaikki siis sujuu hyvin.

Uusille tervetuloa ja onnea matkaan! :wave:

Barbapörrö ja Sisu :heart: 21+3 (niin vaan puoliväli tuli ja meni ihan huomaamatta)
 
SusSoo
Piti heti käydä kurkkaamassa mitä Kleo on kirjoittanut. Iso poksupäivä siellä ollut tänään ja toivottavasti pian alkaa tapahtumaan. Lepäilehän ja keräile voimia tulevaan!

(.) Mä oon tänään ollut monasti kävelylenkillä. Tuota kakkosta olen rattailla samalla lykkinyt. Neiti kysyi monet kerrat: "Miksi äiti sä pysähdyt?" En sitten ole viitsinyt alkaa kertoa, että äitiä vähän supistaa... vaan sanoin ihailevani maisemia. Tyttö ihmeissään katselee ympärilleen ja esittää kummissaan jatkokysymyksen: "Ai puitako?" Me siis asutaan maaseudulla ja meidän kulkureitillä oli vaan metsää ja peltoja :D Kovin montaa kipeää supistusta ei tänään kuitenkaan ole tullut. Viime yö meni taas valvoessa, niin kuin jo viikon verran. Mä kerroin miehelle, että tätä menoa mä nukun synnytyksen jälkeen putkeen pari vuorokautta :whistle: Viitteitä kyllä synnytyksen lähenemiseen on. Jotakin tuolla alapäässä on tapahtunut, mutta kun tietäis mitä ja kuinka paljon! :xmas:

Sussoo ja Suloinen 35+6 :heart:
 
Kleolle tsempitykset! Lepäile rauhassa, yritä kerätä voimia :flower:

ON: Mun jalat kuolee..särkee niin maan pkeleesti..nilkkoja,kantapäitä,päkiöitä,jalkapöytiä.
Syynä tähän takana oleva 10tunnin työpäivä Seisten :headwall:
No, täytyy nauttia, enää reilu 2,5vk töitä jäljellä, joista mulla tosin vaan 9 työpäivää :whistle:
Hassu ajatus, pois jääminen..
Mitä teet muut ootte keksiny elämäänne ennen synnytystä, loman jo alettua?
Mä en tajua mitä mä sitten teen..
Mulla ennen synnytystä tätä hukka-aikaa kuitenkin melkein 3kuukautta jos la:n mukaan laskee..huoh, miks meninkään ottamaan sen kesäloman tähän :LOL:
Vaik tiiän mä etten töissäkää olis kestäny.


dada ja ihanuus 25+4 :eek: :heart:
 
Sussoo ja dada thanks :hug: Mä oon päättäny et jos menee viikonlopun ylitte nii meen ma päivystykseen pyytää panacodia :ashamed: En mä kestä näitä selkäkipuja ku ne tuntuu hermossa asti :eek:

Oon koittanu nojailla joka paikkaan ja "heijailla" takapuolta/lantiota nii se lisää niitä vihlomisia eli pääsiskö vauva alemmas ku liikuttelen..

Mä päätin luottaa ultraan ja meen synnärille tyttövaatteitten kans, jos tuleekin poika niin mies voi ostaa jonku sinisen kevyttoppapuvun kotiutumiseen =)

kleo ja Sara 40+0 (kohta 1 päälle)
 
Onpas masentava ilma ulkona, mut niinhän se on melkein joka juhannuksena. Koittakaahan mammat nauttia juhannuksesta.

Minä en nauti juhannuksesta, kun ukko on päättänyt pämpätä tänään ja mun mielessä vaan pyörii mein Toukka jonka la olis ollut 23.06, eli meil vois olla jo oma nyytti kotona.

pinkkimieli ja pallopää 21+0
 
SusSoo
Voi Pinkkimieli :/ mites sulle saataisiin nyt vähän iloisempaa juhannusmieltä
Koita vaan ajatella iloisempia ajatuksia, enpä muuta osaa sanoa :hug:

Meillä on ihan ok keli. Siis ei sada, eikä tuule ;) Grillausta pitäis alkaa suunnittelemaan. Meillä mies ei varmaan kovin paljoa uskalla ottaa, jos tuleekin lähtö synnyttämään. Tosin en kyllä usko, mutta toivon kovasti että meille pian syntyisi pikkuinen. Supistelee ihan mukavasti heti jos jotain enemmän tekee. Mutta näin levossa sitten nekin supistukset häviävät jonnekin. Mä oon ennustanu meidän pikkuisen syntyvän 27.6, mutta katsotaan miten käy


Sussoo ja S 36+0 :heart:
 
Täällä poksutaan juhannuksen kunniaksi, 18+0

Muuta uutta tänne ei sitten kuulukkaan. Kleosta viimeinen tieto eilis illalta on se, että kasassa edelleen. Mä olenki ennustanut, että Kleon tyttö syntyy maanantaina :whistle: ei se voi siis ennen sitä tulla maailmaan :D

Kleo ilmoittautumaan taas ja HETI :attn:

Harhis ja BeBe 18+0 :heart:
 
Kleo :hug: toivottelen sulle kunnon supistuksia! :whistle:

pinkkimieli toivottavasti sulla on jo parempi mieli. :hug:

SusSoo sunkin on nyt päivittäin pakko ilmoittautua kun synnytyksellä uhkailet. =)

Harhis onnea poksuista! :heart:

Mun pitäisi tänään rueta pyykin pesuun, kun maanantaiaamuna lähdetään reissuun. Toivottavsti ilmat vaan paranisi.
Oma vointi on tosi hyvä. Täytyy varmaan kuitenkin varmuuden vuoksi laittaa kännykkään Seinäjoen sairaalan numero. Eihän sitä koskaan tiedä mitä kahdessa viikossa tapahtuu.

Palaillaan viimeistään huomenna!

Päksäkkä 32+4 :heart:
 

Yhteistyössä