KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET~~<3 ~~ Kesäkuussa~~<3~~

SusSoo
Päksäkkä ja muut :wave: joo, joo... täällä ollaan. Nou hätä! Viimeisin kunnon kipeä pitkäkestoinen supistus tuli vähän puolenyön jälkeen. Yöllä nukuin ehkä neljä tuntia. Nyt ei ole tietoakaan supistuksista, joten en mä täältä minnekään lähde vielä hetkeen. Portaissa kävely aiheuttaa ihmeellistä "polttelua" alapäässä... en oikein tiedä mitä se nyt sitten on :/
Vauva potkii ja sätkii välillä vimmatusti. Lasten mielestä se selvästi haluaa tulla tuolta pois =) Esikoisen tulee varmasti ikävä äidin isoa masua. Neiti kun sitä niin onnellisena ohimennnen käy aina silittelemässä.

Sussoo ja S 36+1 :heart:
 
Päksäkkä ei tainnu tulla supparit tänne perille :LOL: Levoton yö muuten oli.. Veskissä ramppausta taas tunnin välein ja häpyluu tulessa..

Tänään saunomaan appivanhemmille ja nää raput |O 3 kerrosta ilman hissiä.. Niin jospa se alkais ens yönä sitte.. :eek:

Harhis :LOL: Joo, se ainaki piti unessas paikkansa et se vauva potkii ja sätkii kamalan paljon |O

40+2
 
Päksäkkä Kyllä on tänään jo parempi mieli =)
Kaveri laittoi äskön viestin, et sen ukko oli sanonut, et "jätä vaan pillerit pois. tehdään vauva." :D Musta siis sittenkin ehkä tulee kummitäti :D Tää kaverin ukko on ollut pitkään sitä mieltä, ettei hän enempää lapsia halua ( sillä on jo yks edellisestä suhteesta) ja nyt sit ykskaks haluaakin. Hienoa =)

Mitenkäs harhis, joko alat luottaan raskauden sujumiseen, kun jo noin isot poksut?


pinkkimieli ja pallopää 21+1
 
Ihana mennä nukkuun ja herätä pienen myllerykseen :D

Eilen kiertelin noita kaikkia vaunu sivuja ja kaikkia, ehkä hieman etuajassa, en kuitenkaan tilannut mitään. Kuhan katselin ja jos kaikki nyt vain menee hyvin niin taidan tilata nämä:

http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=2281

kahdet yhdistelmät ollut ja nyt olen päättänyt että haluan erillisenä tuon vaunu osan ja ratas osan. On ollut yhdistelmät kovalla ja pehmeellä kopalla ja niihin ei kyllä kauheen kauaa mahdu nukkuun nissä kopissa, josko tossa sitten mahtus :D (tämä vain minun kokemus ;) ). Minkäslaisia vaunuja muut on ajatellut ostaa tai olette ostaneet?
 
Jokos se Kleo on lähtenyt?

mamizuukkeli me ostettiin Dorjanin Novell Sport vaunut, kun niissä on aika iso koppa kun vertailtiin muihin. Mä en niinkään ajatellut että mahtuisi helposti autoon vaan että menisi mahdollisimman pitkään. No ennenkun en ole vaunuja valinnut niin en tiedä kuinka metsään menin valinnan kanssa. =)

Kiva kuulla että pinkkiksellä on parempi fiilis! =)

Päksäkkä 32+5 :heart:
 
mamizuukkeli me hommattiin nää heti rakenneultran jälkeen kun sattuivat olemaan tarjouksessa. Hinta oli silloin 250e ja nyt näyttäs olevan 339e

http://www.enfantti.fi/images/CHICAGOAIR_MUSTA2.JPG

En kyllä yhtään tiä millaset tulee oleen käytössä, mut ainakin nää mahtuu mein talon hissiin :LOL:

Massussa on alkanut kunnon myllerrys aika ajoin ja ukkokin tykkää nykyään kuunnella masun myllerryksiä.


pinkkimieli ja pallopää 21+2
 
Juu meilläkin on mylleryksiä vähän väliä, mielestäni huomattavasti vilkkaampi tapaus kuin sisaruksensa ainakin näin mahassa.

Pinkkimieli, ihania juttuja muutenkin tuolla enfantissa =) . Kaikkeeee ihanaaa :heart: ! ehkäpä tulee jotain tilattua ja yhden lahjankin löysin tuolta, kiitos linkistä :D :flower: Ihanat sivut eikä ole tuotteet hinnoilla pilattu :D
 
SusSoo
Vai on Kleo vieläkin kasassa. Kyllä sä kuitenkin seuraava tästä pinosta olet, joka synnyttämään lähtee (jos yhtään lohduttaa...) =)

Mun supistukset hävisivät eilen saunareissulla. Mies sanoi, että seuraava sille sopiva synnytyspäivä olisi ensi sunnuntaina. Joten mä taidankin siirtää synnytystä sinne sitten :D Mä olen kyllä veikannut tuota Elvin päivää ensi lauantaina synnytyspäiväksi :xmas: Mä singahdan pian kävelylenkille lasten kanssa :wave:

Sussoo ja Suloinen 36+2 :heart:
 
Heissan taas,

Nyt on kyllä niin paljon tekstiä että ihan täysillä ei ehdi paneutumaan kun ei ole reiluun viikkoon käynyt.
Täällähän nikitkin vaihtuu kun hetken on poissa, on tässä taas opettelemista :LOL:
Terveppä terve Harhaanjohtaja ja Vernalis! :wave:

HP:lle tuhannesti onnea pojan syntymästä! Toivotaanpa terveitä päiviä nyt ettette enää sairastelisi.

pinkkimieli :hug: Toivottavasti tunnelin päässä alkaa jo pian näkyä valoa raha-asioidenkin suhteen!
Rahavaikeudet on rankkoja, samoin kuin kotona oleminen kun kaipaisi töihin. :hug: Harmi ettei lainaa irronnut, mutta kiva kuulla että Pallopää jo potkuttelee, ja onnea tyttölupauksesta ja rouvalupauksestakin. =) Ihanan paljon kivaakin onneksi mahtuu elämään tässäkin taloustilanteessa =)
Minusta ihan hyvä idea tuo siunaus ristiäisten yhteydessä. Vaikka ei vihkiminenkään siinä samassa minusta ole huono ajatus.

riturillakin oli hyviä ultrakuulumisia, onnea kovasti :flower: Teillä haluaa sitten pieni pitää jännityksessä loppuun saakka kun ei jalkoväliin päästänyt kurkkimaan :)

nimbe onnea plussasta :flower:

Kleolle tsemppiä loppumetreille, kyllä se siitä kohta! :)

Mitäs omaan napaan: mökkireissu teki todella hyvää! Viikkoon ei tv:tä, lehtiä eikä juuri puhelintakaan. Vain laineiden liplatusta, saunan lämmittämistä, grillausta ( en kyllä mene vaaalle viikkoon... ) sorsien ruokkimista ja pitkiä päiväunia. Olo on kuin uudelleen syntyneellä.

Vatsa on nyt kummallinen. Aina ylös noustessa, kumartuessa tai makuullaan kääntyessä tekee vähän kipeetä ja silleen ei parane kääntyä ollenkaan että mahalleen menisi. Sellaista vähän pistävää kipua, ja välillä niinkuin ois kauhee pissahätä ja joku painais mahaan.
Onpas taas sekava selitys, tajuskohan kukaan? Mitä vois olla jo näillä viikoilla?

Tiistaina on kontrolliultra ja toivon kovasti että ois istukkakin jo paremmalla paikalla ja Pömppis vois hyvin. Siellä voi noista kääntyilykivuistakin tietty kysäistä.

Meritähti :heart: Pömppis 15+5
 
Kleo toivottavasti pian alkaa tapahtumaan. :hug:

SusSoo jännä nähdä että oletko vielä kasassa, kun mä tulen reissusta. =)

Me lähdetään huomenna aamusta reissuun ja ollaan pari viikkoa poissa. Mä olen netin ulottumatomissa, ainoa vaihtoehto on kirjasto jossa pääsisin koneelle, joten yritän selvitä ilman teidän kuulumisia.
Voikaahan kaikki oikein hyvin! :wave:

Päksäkkä 32+5 B)
 
Meritähti Kiitos tsempityksistä =) Raha-asioissa ei näy vielä valoa tunnelin päässä, mut onneksi on nyt tätä muuta ajateltavaa, kuten tulevat häät.
Mietittiin kyllä myös tuota vihkimistä ristiäisissä, mut pikkuveli meinaa tehä niin, niin enhän minä voi (veljen eukon la on 5 viikkoa ennen omaani) ja tuo mein tapaamis päivä on kuitenkin ennen la:ta, niin se sopii paremmin meille.

Taisin kokea ekan harjoitus supparin tänään kävelyllä ollessa. Eka tuntu kummallinen pisto/kramppi oikealla puolen mahaa, sattui niin et oli pakko pysähtyä. No se kun helpotti ja jatkettiin matkaa niin tuli varmaan neljä samanlaista kramppia ja joka kerta oli pakko pysähtyä. Seuraavaksi tuntui koko alamahassa joku krampin oloinen ja melkein menin kaksin kerroin kivusta. Oliko se siis supistus?
En oikein osannut verrata km:n supistuksiin, mut kivuliaampia ne silloin kuitenkin olivat.
Taitaa tämän mamman lenkit olla jatkossa huomattavasti lyhyempiä, sillä tänäänkin oltiin vasta hieman yli puolen välin lenkkiä.

Nyt takaisin leffan pariin sohvan nurkkaan =)


pinkkimieli ja pallopää
 
Omaa napaa..
Sunnuntain kunniaksi oli jälleen poksupäivä, ihanaa..
Asukki potkii jo tosi mojovasti aina välistä, riehaantuu kerran päivässä oikein kunnolla.
Mies kuunteli eilen pienen sydänääniä, kuuluu jo hyvin masun läpi :heart:
Enää vähän töitä jäljellä ennen lomailua, sitä ootellessa.


**Maanantain puolella 26+1**
 
Kopsaan tuolta helmikuisista...

Kauhujen viikonloppu takana. Reilun viikon on tuhrutellut ruskeaa vuotoa ja juhannuksena sitten alkoi tulla punaisempaa, kunnes eilen huvipuistossa kävellessä alkoi tulla kunnolla verta ja isoja hyytymiä. Kotiin tultua soitin ensiapuun ja sainkin ohjeet tulla heti tarkastukseen. Gynekologi teki vaaditut tutkimukset, ultrasi ja löysi pienen ihanan sydämen sykkeen!! Aivan mieletöntä. Olin varautunut jo kaikkeen mahdolliseen ja siellä se pieni sydän tykytti. Lääkäri sanoi, että niin kauan kuin sydän lyö toivoa ei ole menetetty. Siitä keksin työnimenkin pienelle.

Nyt olen vaan paikallaan tämän viikon. Onneksi tulee mahtavat kelit, joten aurinkotuoli kutsuu.

omenaruusu+Toivo 7+1
 
Sokerirasitus tulokset oli 4,7 10,0 ja 8,5 Raja-arvot on 5,3 10,0 ja 8,6.
Eli meikäläisellä käry kävi :kieh: 10,0 takia joudun alkaan tarkkaileen sokeritani.
Neukku on klo 12.15 jotta saan ne sokeritestaus jutut ja pääsen keskustelemaan ruokavaliosta. PLÄÄH! Taas kyllä vituttaa elämän epäreiluus.
Maalanpa nyt sit piruja seinille...Mulla varmaan on sit raskausmyrkytyskin loppuvaiheessa, kun tuntuu taas kaikki paska osuvan mulle.

pinkkimieli ja pallopää 21+3
 
SusSoo
Kahdesta pisteestä päätellen Kleo on vielä kasassa


Omenaruusu :wave: hui... sullahan on ollut jännitettävää.

Omat äitiyspolikuulumiset tältä aamulta: Kohdunsuu sormelle auki, ja pään lääkäri kuulemma tunsi siinä kohdunsuuta kokeillessaan. Painoarvio tällä hetkellä 2614g ja syntymäpainoksi arvioitiin aikalailla tasaa kolmea kiloa. Eli semmoinen normaalikokoinen meidän muihinkin lapsiin verrattuna. Uutta äitiyspolikäyntiä ei tarvi enää tehdä, vaan seuraavaksi sitten mennään synnyttämään. Neuvolakäynnit tietenkin jatkuu normaalisti. Lääkäri kysyi halutaanko tietää kumpi on tulossa. Ei haluttu, mutta mä luulin taas näkeväni siellä pojan varustukset. Kai se on vain toiveajattelua ;)

Toivon kovasti, että tuolla paikkojen tutkimisella olis vähän kypsyttävää vaikutusta. Mua tutki siis sekä lääkäri että ammanuenssi (vai mikä se on...
) eli ihan tuplaten tuli sitten ronklattua meikäläisen värkkiä


Meillä on ihanan rauhallista täällä kotona. Esikoinen meni leirille ja mies on töissä. Tuo meidän kakkonenkin leikkii rauhassa huoneessaan... Luultavasti tämä kolmevuotias tulee kohta kunnon meikit naamassa sieltä näyttäytymään, jos on käynyt isosiskon meikkilaatikolla. Huulipunaakin on sitten levitetty puoleen naamaan :D

Ihan kiva kun on luvattu lämpimänpää keliä... Mutta mun olotilaan ja turvotukseen siitä ei ole ainakaan mitään hyötyä. Täytynee mennä puutarhaan lepotuolille lepäilemään jonnekin sopivaan varjokohtaan


Sussoo ja S 36+3 :heart:
 

Yhteistyössä