Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Tukutuku: onpa kurja, että joudut siellä edelleen raskausoireista kärsimään. Kohtuutonta kyllä! Hyvä, että tarjosivat myös kaavinnan mahdollisuutta, josko toipuminen olisi nopeampaa! Tsemppiä sinne, olet urhea!

Voi Fujin: ompa kökköä! Tuokin näköjään on taas tyypistä kiinni, mikä on ihan epäreilua. Olen myös Helsingissä ja molemmissa rakkauksissa saanut hcg:n. Sain sen kun soitin neuvolaan ja sanoin ettei digin viikot nouse ja keskenh.n se oli sitten hcg:n mukaan jo mennyt. Soititko tk:hon vai neuvolaan? Jos yrittäisit vielä neuvolan kautta? Yksityisellä (kävin Felicitaksella foorumissa) maksoi n. 50 e hcg:n mittaus ettei sekään paha ole mielenrauhasta :) tsemppiä!

millon vv:n ultra on??
 
Apua, oon raskaana! Napanuora ja käsi ja vaikka mitä! Ja syjän sykkii! Kokoa 2,5 cm ja 9+0. Isoin km-riski on takana.

Seuraava ultra on noin kolmen viikon päästä. Ehkä maltan odottaa sinne asti. Näinkin vähillä oireilla voi siis raskaus onnistua! Ja tällä iällä!

Oon ihan puulla päähän lyöty. En taida ymmärtää koko asiaa.
 
Apua, oon raskaana! Napanuora ja käsi ja vaikka mitä! Ja syjän sykkii! Kokoa 2,5 cm ja 9+0. Isoin km-riski on takana.

Seuraava ultra on noin kolmen viikon päästä. Ehkä maltan odottaa sinne asti. Näinkin vähillä oireilla voi siis raskaus onnistua! Ja tällä iällä!

Oon ihan puulla päähän lyöty. En taida ymmärtää koko asiaa.
Ihanaa! Paljon onnea VV:love:
 
Pahoitteluni Tukutuku. Voimia toipumiseen.

Vauvelille lämpöiset onnittelut, hieno juttu!

Meillä oli nt-ultra. Olihan aikamoinen kokemus. Tunnin makasin pöydällä ja kolme eri ihmistä tutki ja ultrasi. Hyvävointinen ja eloisa sikiö siellä oli ja niskaturvotus täysin sallituissa rajoissa. Hyöri ja pyöri siellä vallan kamalasti, pikkuinen sintturainen.

Mutta jotain outoa sieltä löytyi, ensin kätilö tutki ja tutki ja kävi hakemassa kollegan myös katsomaan. Kollega sitten tutki ja tutki ja lopulta soittivat lääkärin paikalle. Voin kertoa että olin jo aika surkeana siinä vaiheessa. Lääkäri tutki ja tutki ja sanoi että kaikki näyttää normaalilta. Kahdelle kätilölle näytti vieläpä "kädestä pitäen" mikä oli hänen perustelunsa asialle. Kaiken tämän tutkimisen jälkeen siis kotia kohti terveen paperit taskussa.

Rakenneultraa kuitenkin aikaistettiin muutamalla viikolla. Lääkäri pisti minut vannomaan että en rupea öitäni itkemään ja suremaan. Aika erikoinen olo nyt kaiken kaikkiaan, onkohan kaikki hyvin vaiko eikö ole. Mietin jo että pitäisikö mennä yksityiselle muutaman viikon päästä tarkistamaan tilanne.. Yritän kaikkeni että malttaisin nyt olla googlaamatta sitä mitä kätilöt epäilivät. En halua sitä ääneen tässä vaiheessa vielä ainakaan sanoa, ymmärtänette.

Sikiö oli viikkojaan hieman isompi ja laskettua aikaa aikaistettiin jopa yhdellä päivällä. Nyt keskitän ajatukseni siihen voltteja tekevään ja hurjasti potkivan pikkukultaan joka tuolla syvyyksissä elelee, ja jolla toivon mukaan on kaikki paremmin kuin hyvin <3

Bosch 12+3
 
Voi mamma-Vv !!!!:):D:) Upeita uutisia! Olette varmasti onnesta soikeina!:DNiin ne "vanhatkin" onnistuu!!!:whistle: Oliko tää nyt eka ultra vai jo toinen? Päiviä taisi tulla muutama lisää?

Mulla huomenna eka neuvola. Pissaamatta pitäsi olla 4h......:eek::whistle:

ninnananna 8+5:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
bosch: sulla ollut henkisesti hikinen urakka. Kaikki on varmasti pienellä akrobaatilla kunnossa, mutta tiedän tunteesi ja huolesi. Jaksamisia.
 
Voi mamma-Vv !!!!:):D:) Upeita uutisia! Olette varmasti onnesta soikeina!:DNiin ne "vanhatkin" onnistuu!!!:whistle: Oliko tää nyt eka ultra vai jo toinen? Päiviä taisi tulla muutama lisää?

Mulla huomenna eka neuvola. Pissaamatta pitäsi olla 4h......:eek::whistle:

ninnananna 8+5:love:
Nokun mää en ole edes itkenyt mitä normisti teen. En varmaan tajua että kaikki on totta. Tämä oli toinen ultra. Eka oli reilu 2 viikkoa sitten ja silloin koko oli 0,73 mm ja 6+5. Nyt oli 2,5 cm ja 9+0. Yksi päivä tuli lisää. Mää olin itse sitä mieltä että la on tämä mikä tänään laskettiin, mutta ekassa ultrassa mitan mukaan oli päivän pienempi. Mää siis olen laskenut ovulaatiosta. Kuukautisista ei voi laskea kun oli kemiallinen välissä ja sen jälkeen ei ole vuotoa tullut.

Mulla on kanssa huomenna eka neuvola. Olin jo varautunut siihen, että peruutan sen tänään.

Bosch onpas sulla ollut piinaava ultra! Varmasti jäi huoli. Mää menisin yksityiselle, mutta mää oon mää ja pelkään aina pahinta ainakin näiden raskauksien suhteen. Mutta jos kääntäisi ajatukset toisin päin ja uskoisi lääkäriä että kaikki on kunnossa. Helpommin sanottu kuin tehty. Tsemppiä, eiköhän siellä kaikki ole ok!
 
Onnea Vv hyvistä ultrakuulumisista! :)

Ja Bosch, toivottavasti saat kuitenkin oltua rennoin mielin! Hyvä kuitenkin, että rakenneultraa varhaistettiin, siinä näkyy kaikki jo sitten niin paljon paremmin. Tsemppiä!

Minttumar taisi kysellä kertomisesta-- mun raskaudesta tietää aika moni ystävä. Lähes kaikki ne, jotka ovat myötäeläneet tässä "pikkukakkosprojektissa" nämä pari vuotta.

Eilen taisi olla aika hyvä fiilis raskauden suhteen, tänään taas ei. Pessimisti ei pety- ajatukset valtaa pään. Toivon vain, että jos on vaikka keskenmeno tulossa, tulisi sitten mahdollisimman pian. Ensi viikon ultraakin ajattelen nyt aika hälläväliä-fiiliksellä, saattaahan siellä vaikka juuri sillä hetkellä olla kaikki ok, mutta se ei takaa mitään. Ja kun ei vielä mitään rakenteitakaan näy. Kolmessa raskaudessa olen käynyt varhaisultrassa jossa kaikki oli hyvin, ja vain 1/3 päättyi onnellisesti.
Varmaan jotain itsesuojelu-ajatuksia nämä, kun koittaa olla kiintymättä ja innostumatta, jottei tekisi sitten taas niin kipeää. Tai sitten silkkaa, karua realismia. En tiedä!

Aika ikävää ja synkkää tekstiä multa nyt tulee, toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään, eikä lähde synkistelyyn mukaan. Jospa nämä ajatukset taas vähän väistyisi ja voisi hieman positiivisemmin suhtautua tähän kaikkeen!
 
Onnea Vv hyvistä ultrakuulumisista! :)

Ja Bosch, toivottavasti saat kuitenkin oltua rennoin mielin! Hyvä kuitenkin, että rakenneultraa varhaistettiin, siinä näkyy kaikki jo sitten niin paljon paremmin. Tsemppiä!

Minttumar taisi kysellä kertomisesta-- mun raskaudesta tietää aika moni ystävä. Lähes kaikki ne, jotka ovat myötäeläneet tässä "pikkukakkosprojektissa" nämä pari vuotta.

Eilen taisi olla aika hyvä fiilis raskauden suhteen, tänään taas ei. Pessimisti ei pety- ajatukset valtaa pään. Toivon vain, että jos on vaikka keskenmeno tulossa, tulisi sitten mahdollisimman pian. Ensi viikon ultraakin ajattelen nyt aika hälläväliä-fiiliksellä, saattaahan siellä vaikka juuri sillä hetkellä olla kaikki ok, mutta se ei takaa mitään. Ja kun ei vielä mitään rakenteitakaan näy. Kolmessa raskaudessa olen käynyt varhaisultrassa jossa kaikki oli hyvin, ja vain 1/3 päättyi onnellisesti.
Varmaan jotain itsesuojelu-ajatuksia nämä, kun koittaa olla kiintymättä ja innostumatta, jottei tekisi sitten taas niin kipeää. Tai sitten silkkaa, karua realismia. En tiedä!

Aika ikävää ja synkkää tekstiä multa nyt tulee, toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään, eikä lähde synkistelyyn mukaan. Jospa nämä ajatukset taas vähän väistyisi ja voisi hieman positiivisemmin suhtautua tähän kaikkeen!
Ymmärrän sun ajatukset täysin. Mää olen mennyt tässä raskaudessa molempiin ultriin ilman liikoja toiveita. Sitä suojelee omaa päätänsä tuolla asenteella. Ei voi kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta.
 
Ihanaa vv: paljon onnea <3 kyllä kaikki nyt hyvin menee!

Bosch: ymmärrän huolesi. Luotetaan kuitenkin lääkärin sanaan ja uskotaan että kaikki on hyvin myös siellä <3 eikä se yksityisellä käynti oo yhtää huono juttu jos siltä tuntuu!

Täällä kans huoli päällimmäisenä: miehellä ja ilmeisesti myös esikoisella on/oli enterorokko. Tietty nyt ihan vauhkona jos saan sen ite ja sillon lisää keskenmenon ja kohtuullinen riskiä. Ei video, miten saan rauhotettua itteni? VielÄ siis ei ainakaan mulla mitää oireita tiellä oo mut oon huolesta sekasin ja ahdistunut!!
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Ihanaa vv: paljon onnea <3 kyllä kaikki nyt hyvin menee!

Bosch: ymmärrän huolesi. Luotetaan kuitenkin lääkärin sanaan ja uskotaan että kaikki on hyvin myös siellä <3 eikä se yksityisellä käynti oo yhtää huono juttu jos siltä tuntuu!

Täällä kans huoli päällimmäisenä: miehellä ja ilmeisesti myös esikoisella on/oli enterorokko. Tietty nyt ihan vauhkona jos saan sen ite ja sillon lisää keskenmenon ja kohtuullinen riskiä. Ei video, miten saan rauhotettua itteni? VielÄ siis ei ainakaan mulla mitää oireita tiellä oo mut oon huolesta sekasin ja ahdistunut!!
Mun miehellä oli entero 3-4 viikkoa sitten. Olin siis ihan alussa silloin. Äitiyspolilta sanoivat ettei siitä ole vaaraa. Netistä saa lukea kaikenlaisia mielipiteitä. Mulle ei rokkoa tullut.
 
Apua, oon raskaana! Napanuora ja käsi ja vaikka mitä! Ja syjän sykkii! Kokoa 2,5 cm ja 9+0. Isoin km-riski on takana.

Seuraava ultra on noin kolmen viikon päästä. Ehkä maltan odottaa sinne asti. Näinkin vähillä oireilla voi siis raskaus onnistua! Ja tällä iällä!

Oon ihan puulla päähän lyöty. En taida ymmärtää koko asiaa.
Mä aloin taas itkemään :D oon onnellinen etttä kaikki hyvin. <3
 
Hyvä vv ja helpotuksen huokaus! Täällä ollaan vuorostaan hyvin huolissaan. Viime viikko meni sohvan uumenissa 'lepäillessä'. Oksentaa ei ole tarvinnut, yökkiä kyllä edelleenkin hampaita pestessä mutta se kokoaikainen kuvotus ja voimattomuus, yööh. Ainoastaan nukkuessa tuntui kivalta. Nooh, nyt tällä viikolla pahoinvointia on vain pieni osa siitä ja pirteyskin on lähes normaalia. Tissejä ei arista kuin aiemmin ja lämmöt on tipahtaneet. Vilutus on vaihtunut kuumotukseen ( kauhia jano koko ajan). Jotenkin ei nytkyllä osaa iloita olon helpottumisesta :( . Huomisaamulle sain ultran. Tympeetä. F ja 8+5
 
Apua ! Mulla oli eka ultra tuolloin 7+ jotain? Tuntuu että sen jälkeen raskausoireet on alkanu loppumaan yksitellen.. Nyt parina yönä ei oo tarvinnu ees rampata vessassa...
Huono olokin on vaan välillä, jos sitä enää edes on(en tiiä kuvittelenko)..
Maanantaina on neuvolakäynti..Silloin oon kymppiviikolla menossa. Ultraispa ne siellä... Ei uskalla nyt kyllä iloita yhtään tästä raskaudesta, mutta silti sitä koko ajan miettii..
Vuotoja ei ole kyllä onneks tullu, toivottavasti kaikki ois hyvin...:unsure:

Niin ja ei olla kerrottu raskaudesta kellekkään, eikä varmaan kerrotakkaan ennen tota 12 viikkoa..
Tsemppiä epätietoisuuteen ja hyviä vointeja teille kaikille !:)
 
Voi ei ! Mulla oli eka ultra tuolloin 7+ jotain? Tuntuu että sen jälkeen raskausoireet on alkanu loppumaan yksitellen.. Nyt parina yönä ei oo tarvinnu ees rampata vessassa...
Huono olokin on vaan välillä, jos sitä enää edes on(en tiiä kuvittelenko)..
Maanantaina on neuvolakäynti..Silloin oon kymppiviikolla menossa. Ultraispa ne siellä... Ei uskalla nyt kyllä iloita yhtään tästä raskaudesta, mutta silti sitä koko ajan miettii..
Vuotoja ei ole kyllä onneks tullu, toivottavasti kaikki ois hyvin...

Niin ja ei olla kerrottu raskaudesta kellekkään, eikä varmaan kerrotakkaan enne tota 12 viikkoa..

Kiva et on hyviäkin uutisia tänne tullu ja paremmat voinnit kaikille ! :)
 
Hyvä vv ja helpotuksen huokaus! Täällä ollaan vuorostaan hyvin huolissaan. Viime viikko meni sohvan uumenissa 'lepäillessä'. Oksentaa ei ole tarvinnut, yökkiä kyllä edelleenkin hampaita pestessä mutta se kokoaikainen kuvotus ja voimattomuus, yööh. Ainoastaan nukkuessa tuntui kivalta. Nooh, nyt tällä viikolla pahoinvointia on vain pieni osa siitä ja pirteyskin on lähes normaalia. Tissejä ei arista kuin aiemmin ja lämmöt on tipahtaneet. Vilutus on vaihtunut kuumotukseen ( kauhia jano koko ajan). Jotenkin ei nytkyllä osaa iloita olon helpottumisesta :( . Huomisaamulle sain ultran. Tympeetä. F ja 8+5
Huhhei, mää elän ihan liikaa näitä muiden tuntemuksia, kun nytkin kouraisi syvältä mahanpohjasta. En siis tarkoita sitä etteikö olisi hyvä elää, mutta aistin niin vahvasti sen pelon ja epävarmuuden, mikä ihmisillä on.

Onneksi meet huomenna ultraan! Epätietoisuus on pahinta. Haluan kannustaa sua, sillä mullahan on ollut niukat oireet ja välillä ei juuri mitään. Silti kaikki oli eilen kunnossa. Nyt kun olen miettinyt, niin on mulla joitakin oireita ollut, mutta en ole halunnut uskoa niihin. Mutta kuitenkin, olen päässyt todella vähällä. Tsemppiä, sulla on pitkät tunnit edessä!

Mulla on pitkästä aikaa hyvä olo. On niin iloinen että itkettää. Se valtava pelko on nyt poistunut vaikka mitä vaan voi vielä tapahtua. Nyt uskallan ekaa kertaa todeta, että oon raskaana. Tekisi mieli tehdä jo vaikka mitä hankintoja, mutta jäitä hattuun, niiden aika on myöhemmin.

Kiitos teille isosta tuesta :love:
 
Kiitos paljon teille myötäelämisestä, kyllä siitä vaan apua saa. Luulenpa että kunnolla huokaisen helpotuksesta vasta rakenneultran jälkeen silti. Eihän tuollaista epäilyksen häivähdystä vaan pysty unohtamaan, tai en minä ainakaan. Tein silti vakaan päätöksen että kertaakaan en kirjoita Googlen hakuriville sitä asiaa.

Kuitenkin päälimmäinen tunne on ilo ja onni, eka kolmannes alkaa olla ohi ja amatöörin silmään vauva näytti oikein hyvinvoivalta ja eloisalta. Kerroin niille muutamalle tietämättömällekin jo asiasta, että meille tulee vauva :love: Äidillekin annoin luvan kertoa kaikille (koko suku asuu toisella puolella Suomea.) Töissä ei vielä tiedetä mutta ei tätä enää paljon peitelläkään, eli kohta se paljastuu joka tapauksessa.

Hei miettikää, me kaikki ollaan raskaana ja meille kaikille tulee ensi vuonna vauvat kainaloon :ROFLMAO::LOL::love::love:
 
Hitsi, tänään on taas ollut jotenkin todella varma olo tän raskauden kanssa. Molemmat keskenmenot olen aavistanut alitajuisesti jo ennen tapahtumaa ihan vaan varmalla tunteella siitä, että kaikki ei ole hyvin.
Tän kanssa on vain pelko siitä, että mitä jos, mutta olo on jotenkin tosi varma. Toivottavasti ei tiputa korkealta ja kovaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
kaz
Tukutukulle pahoittelut.

Kiva kuulla mukavia ultrakuulumisia :)

Itse sain edellisen kmn jälkitarkastukseen vedoten ultran ensi viikon keskiviikolle jolloin 6+2. Saas nähdä että onko mitään nähtävää.

Fujin minäkään en saanut rfsun testeihin jotka myös onestep vahvaa viivaa. Tosin en löytänyt netistäkään sillä testillä vahvoja viivoja.
 
Neuvola terkkuja:)

Eka neuvola tässä raskaudessa ja en voi taas kun kiittää ihanaa neuvolatätiäni. Aivan upea ihminen. Kaikki ok ja lääkärin paperin mukaan oliskin menkoista laskettuna "jo" 9+2 eli kymppi viikko meneillään. Ultran mukaan olis 8+6.

Tunti juteltiin ja tehtiin papereita ja välillä naurettiin kippurassa. Laskettuaika olis 2.5 eli jos kaikki menee hyvin ja loppuun saakka niin meille tulee VAPPUPALLO!

Vielä ei turvalliset fiilikset ole, kun kesken meni viimeksi viikolla 12, mutta päivä kerrallaan......

ninnananna 9+2:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Fujin

Yhteistyössä