Itseäkin hirvittää....nyt 9+5....viimeksi alkoi vuoto viikolla 11+? eli 12 viikolla oltiin.......pelon sekaiset fiilikset nostaa päätään päivä päivältä enempi.......
Tuon rajapyykin yli kun olette päässeet, niin helpottaa kummasti. Mulla se rajapyykki oli 7+5, jolloin eka meni kesken. Kohta te ootte ohittaneet omanne, kaikki menee hyvin!Itseäkin hirvittää....nyt 9+5....viimeksi alkoi vuoto viikolla 11+? eli 12 viikolla oltiin.......pelon sekaiset fiilikset nostaa päätään päivä päivältä enempi.......
Kai sulle ultra tehdään varmuudeksi ennen kaavintaa?Täällä rinnat eikun jatkaa kasvamistaan niin ettei voi öisin nukkua kyljellään. Ne on melkein jo kaksinkertaiset. Pahoinvointia edelleen vaikka illalla alkaa valmistautuminen huomiseen kaavintaan.. Ihan järjetöntä eikä pysty käsittämään!
Toivon mukaan ja kyllä ne sanoi että se tehdään. Toki huolestuttaa se, että cytotecit pitää huomenna aamulla laittaa tyyliin klo5 aamulla emättimeen että jos siellä on sittenkin elämää niin se on myöhäistä (toki epäilen kovasti) kun omiinkin silmiin oli selkeä tuulimunaraskaus...Kai sulle ultra tehdään varmuudeksi ennen kaavintaa?
Itsellä ei reisi vaivaa, mutta toinen pohje. On kuin suonta vetäisi koko ajan kun liikkuu. Mulle on reilu 10 vuotta sitten tehty veritulppatesti, kun oli lapsettomuushoidot alkamassa. Neuvolatätille laitoin asiasta eilen viestiä.....äidilläni on kahdesti ollut tulppa.....Onko kenelläkään muulla ollut sellaista reisikipua? Lihaskivulta vaikuttaa ja on vasemmassa reidessä. Vähän niinkuin kasvukipua/rasitussärkyä. Mietin tässä et mikäköhän veritulppaoire se on vai onkohan ihan tavallista..
Hyvä, että ikävä operaatio meni niin hyvin kuin voi. Odottelemme paluutasi..........kaikkea hyväTuun vaan kertomaan että kaavinta tänään ohi ja meni hyvin. Ei ollut yhtään paha kuin pelkäsin. Oikeaa nivusta jomottaa mut lääkäri löysikin sieltä keltarauhasrakkulan niin ehkä se on se kipua aiheuttava tekijä.
Toivotan kaikille onnea loppuraskauteen, Nauttikaa raskaudesta hyvät naiset! Mä tuun lukemaan teidän kuulumisia mutta en enää tänne kirjoittelee. Kiitos tuesta!
Hyvä, että operaatio meni hyvin. Paljon voimia asian käsittelyyn ja toivottavasti olet taas pian täällä.Tuun vaan kertomaan että kaavinta tänään ohi ja meni hyvin. Ei ollut yhtään paha kuin pelkäsin. Oikeaa nivusta jomottaa mut lääkäri löysikin sieltä keltarauhasrakkulan niin ehkä se on se kipua aiheuttava tekijä.
Toivotan kaikille onnea loppuraskauteen, Nauttikaa raskaudesta hyvät naiset! Mä tuun lukemaan teidän kuulumisia mutta en enää tänne kirjoittelee. Kiitos tuesta!
Hyvä että oot selvinnyt kotiin asti. Nyt on toipumisen aika, voimia ja tervetuloa pian uudestaan tänneTuun vaan kertomaan että kaavinta tänään ohi ja meni hyvin. Ei ollut yhtään paha kuin pelkäsin. Oikeaa nivusta jomottaa mut lääkäri löysikin sieltä keltarauhasrakkulan niin ehkä se on se kipua aiheuttava tekijä.
Tsemppiä huomiseen ultraan!Hyvä Tukutuku, että kaavinta sujui hyvin. Voimia toipumuseen!
Vauveli Vanhalle, mulla on kanssa tuota eritettä alakerrassa, aika lailla.. Lienee kuuluu asiaan! Oikeastaan ensimmäisiä raskausoireita tais olla tuo runsas valkkari.
Huomenna olisi ultra. Jännittää kyllä tosi paljon.
Voi, tsemppiä sinne! Nyt kuuluu sanoa, että vuodot ovat alkuraskaudesta yleisiä, mutta kakat se mitään lohduttaa siinä vaiheessa kun vuotoa tulee. Enkä sano että koita olla ressaamatta, koska sekään tuskin onnistuu.Nyt ei hyvä heilu. viime raskaudessa alkoi verinen vuoto 6+2 ja nyt tänään 6+1. Huomenna ultra ja veikkaampa että keskenmenotuomio tulee. Edellinen vuoti sinne 11+1 saakka jolloin todettiin kohtutulehdus ja kuollut pieni. Jotenkin en usko että tämä menee niin pitkälle.
Surullinen ja toivoton kaz