Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Itseäkin hirvittää....nyt 9+5....viimeksi alkoi vuoto viikolla 11+? eli 12 viikolla oltiin.......pelon sekaiset fiilikset nostaa päätään päivä päivältä enempi.......:unsure:
 
Itseäkin hirvittää....nyt 9+5....viimeksi alkoi vuoto viikolla 11+? eli 12 viikolla oltiin.......pelon sekaiset fiilikset nostaa päätään päivä päivältä enempi.......:unsure:
Tuon rajapyykin yli kun olette päässeet, niin helpottaa kummasti. Mulla se rajapyykki oli 7+5, jolloin eka meni kesken. Kohta te ootte ohittaneet omanne, kaikki menee hyvin!

Mun oli pakko kuvata mahaa yövuoron jälkeen. On ihan järkky pallo, samaten tissit, vaikka kaukana nää on monen täällä mainitun daisareista :p Ja en laita kuvaa, haluan pysyä anonyymina vaikka tuntuukin siltä että tässä on joitakin tuntenut jo pidemmän aikaa :LOL::love:

Oon nukkunut viime päivinä superhuonosti. Yleensä saan öiden jälkeen hyvin nukuttua, mutta nyt on mennyt ihan lörinäksi. Jospa sitä tuli nukuttua tossa muutama viikko varastoon kun tuntui siltä ettei muuta tehnyt kuin nukkui. Väsy on kyllä hirmuinen edelleen.
 
Täällä rinnat eikun jatkaa kasvamistaan niin ettei voi öisin nukkua kyljellään. Ne on melkein jo kaksinkertaiset. Pahoinvointia edelleen vaikka illalla alkaa valmistautuminen huomiseen kaavintaan.. Ihan järjetöntä eikä pysty käsittämään!(n)(n)
 
Miulla menossa jännät ajat myöskin, nyt on rv 10+4 ja viimeksi km tuli rv 10+5. Rv 10+4 oli jo tuhruttelua, mutta kunnon vuodoksi kipujen kera se muuttui rv 10+5.

Punaista ei ole nyt pöksyissä enää sen viimeisimmän kerran jälkeen näkynyt, josta aiemmin mainitsin ja eilen sain aamulla taas sydänäänet kuulumaan. :love: Nyt en stressaa itseäni niiden etsinnällä hetkeen, ultraankin enää 11 päivää. :)
 
Onko kenelläkään muulla ollut sellaista reisikipua? Lihaskivulta vaikuttaa ja on vasemmassa reidessä. Vähän niinkuin kasvukipua/rasitussärkyä. Mietin tässä et mikäköhän veritulppaoire se on vai onkohan ihan tavallista..
 
Onko kenelläkään muulla ollut sellaista reisikipua? Lihaskivulta vaikuttaa ja on vasemmassa reidessä. Vähän niinkuin kasvukipua/rasitussärkyä. Mietin tässä et mikäköhän veritulppaoire se on vai onkohan ihan tavallista..
Itsellä ei reisi vaivaa, mutta toinen pohje. On kuin suonta vetäisi koko ajan kun liikkuu. Mulle on reilu 10 vuotta sitten tehty veritulppatesti, kun oli lapsettomuushoidot alkamassa. Neuvolatätille laitoin asiasta eilen viestiä.....äidilläni on kahdesti ollut tulppa.....
 
Liikkeitä on tuntunut tosi vähän viimeaikoina, tuntui siltä että tyyppi painui johonkin vähän syvemmälle piiloon (muuttui myös vaikeaksi löytää sydänääniä dopplerilla). Nyt tänä aamuna luennolla liikettä tuntui niin että välillä ihan häiritsi. Tuntui että oli jotenkin joutunut sellaiseen asentoon, että painoi vatsapeitettä - mikä tuntui äärimmäisen epämukavalta koska päällä oli ihan tavalliset farkut jotka sitten painoivat vatsaa ulkoapäin. Iltapäivästä oli pakko vaivihkaa heittää takki syliin ja avata farkkujen nappi :D

Tänään 16+0.
 
Tuun vaan kertomaan että kaavinta tänään ohi ja meni hyvin. Ei ollut yhtään paha kuin pelkäsin. Oikeaa nivusta jomottaa mut lääkäri löysikin sieltä keltarauhasrakkulan niin ehkä se on se kipua aiheuttava tekijä.

Toivotan kaikille onnea loppuraskauteen, Nauttikaa raskaudesta hyvät naiset! Mä tuun lukemaan teidän kuulumisia mutta en enää tänne kirjoittelee. Kiitos tuesta!
 
Tuun vaan kertomaan että kaavinta tänään ohi ja meni hyvin. Ei ollut yhtään paha kuin pelkäsin. Oikeaa nivusta jomottaa mut lääkäri löysikin sieltä keltarauhasrakkulan niin ehkä se on se kipua aiheuttava tekijä.

Toivotan kaikille onnea loppuraskauteen, Nauttikaa raskaudesta hyvät naiset! Mä tuun lukemaan teidän kuulumisia mutta en enää tänne kirjoittelee. Kiitos tuesta!
Hyvä, että ikävä operaatio meni niin hyvin kuin voi. Odottelemme paluutasi..........kaikkea hyvä:)
 
Tuun vaan kertomaan että kaavinta tänään ohi ja meni hyvin. Ei ollut yhtään paha kuin pelkäsin. Oikeaa nivusta jomottaa mut lääkäri löysikin sieltä keltarauhasrakkulan niin ehkä se on se kipua aiheuttava tekijä.

Toivotan kaikille onnea loppuraskauteen, Nauttikaa raskaudesta hyvät naiset! Mä tuun lukemaan teidän kuulumisia mutta en enää tänne kirjoittelee. Kiitos tuesta!
Hyvä, että operaatio meni hyvin. Paljon voimia asian käsittelyyn ja toivottavasti olet taas pian täällä.
 
Tuun vaan kertomaan että kaavinta tänään ohi ja meni hyvin. Ei ollut yhtään paha kuin pelkäsin. Oikeaa nivusta jomottaa mut lääkäri löysikin sieltä keltarauhasrakkulan niin ehkä se on se kipua aiheuttava tekijä.

Toivotan kaikille onnea loppuraskauteen, Nauttikaa raskaudesta hyvät naiset! Mä tuun lukemaan teidän kuulumisia mutta en enää tänne kirjoittelee. Kiitos tuesta!
Hyvä että oot selvinnyt kotiin asti. Nyt on toipumisen aika, voimia ja tervetuloa pian uudestaan tänne :)

Ninnananna juurikin ajattelin aamuyöstä sua :ROFLMAO: Että sulla tulee tänään täys kymppi täyteen! Onnea!

Mulla on ollut parin yövuoron jälkeen ihan tajuton kiristys nivusissa, etenkin oikealla. Olo on ollut jo epämiellyttävä. Oisko kohdun kasvusta johtuvaa ja kun kipuherkkyys on nollassa, niin tunnen kaiken herkästi.

Valkovuotoa tulee solkenaan, en tiedä onko se jotenkin yhteydessä tohon kiristyksen tunteeseen. Mutta pääasia että jossain tuntuu, tulee varmempi olo.

Jaksoin yövuorot hyvin, mutta muuta en sitten ole tehnykkään niiden lisäksi kuin nukkunut. Nyt on ihan armoton väsy, tuntuu ettei pari vapaapäivää riitä millään palautumiseen. Kohta alkaa väsymys väistyä ja alkaa tehokolmannes. Mullahan on siis asiasta iso kokemus, mutta niin ne sanovat :LOL:
 
Toipumista Tukutukulle :love:

Mulla on päällä nyt sama tunne kuin esikoisestakin näihin aikoihin. En haluaisi kertoa kenellekään enkä oikein osaa iloita koko asiasta. Äitini hössötyskin tuntuu tosi ylimitoitetulta. Huomenna meen töihin ja pakko tästä on jo kertoa kun maha on alkanut kasvaa ihan silmissä, mutta en vaan haluaisi! Mitä jos kaikki meneekin vielä pieleen?

Muutenkin suhtaudun jotenkin tosi miehisesti tähän asiaan, ymmärrän kai saavani lapsen siinä kohtaa kun se parkaisee synnytyssalissa :rolleyes: Ehkä asia muuttuu kunhan liikkeet alkaa olla kunnollisia. Mutta mitään masunsilittelijää minusta ei kyllä silti tule, tälläkään kertaa!

Näin ei varmaan saisi sanoa, mutta olen kyllä ihan iloinen siitä että tämä on viimeinen raskauteni. Henkinen puoli on aika raskas, eikä vähiten siksi kun sai niitä epäilysuutisia ultrassa :confused: Mutta muutenkin. Iso vauvamasu oli ja on kyllä ihana, tällä kierroksella iloitsen siitä erityisen paljon kun kerta jää viimeiseksi.

Ai niin, unohtui mainita tuohon tissiasiaan, että ihan järkyttävää miten kylmänarat voi rinnat olla :eek: Nytkin ulkona hyytävä pohjoistuuli ja kuusi lämpöastetta niin melkein huusin kivusta leikkipuiston reunalla. Kädet oli puuskassa rinnan päällä ;) Pitänee siirtyä parin vuoden takaiseen kikkakolmoseen ja ruveta laittamaan villasukat rintsikoihin.

Kenellä on seuraava ultra tai joku muu mitä voidaan yhdessä jännittää? Mulla seuraava neuvola kahden viikon päästä, sydänääniä jo innolla odottaen :love: Dopplerin päätin jättää hankkimatta siis.

Bosch 13+2
 
Neuvolaan soitettu. Sain varhaisultraan ajan, joka on 21.10. ja neuvolan ensikäynti 4.11. Vähän alko, en tiiä pelottaako vai jännittääkö tuo ultra. Onko siellä ketään. Olen tässä tehny viikon aikana 4 testiä johon on viivat tulleet ja kahdessa viimisimmässä testissä testiviiva on samanvahvuinen ku kontrolliviivaki eli viivatki on vahvistunu. Keskenmenneessä raskaudessa en ehtiny ekassa neuvolassa käydä.
 
  • Tykkää
Reactions: ninnananna
Mulle soiteltiin ultra-aikaa ja se on jo 11+2. Yritin siirtää mut ei onnistunut. Pakko kertoa esimiehelle kun joudun käymään kesken työpäivän.

Mitenköhän sitä osaa sitten olla töissä normaali, saa sitten hyviä tai huonoja uutisia. En halua kertoa vielä muille töissä. Neljä siellä jo tietää ja esimies on sitten viides.

No mutta, kiva päästä jo noin pian ultraan, näemmä reilun kahden viikon välein niitä on ollut. Silti aika tuntuu aikaiselta, kun riski on sinne viikoille 12 asti iso.
 
Hyvä Tukutuku, että kaavinta sujui hyvin. Voimia toipumuseen!

Vauveli Vanhalle, mulla on kanssa tuota eritettä alakerrassa, aika lailla.. Lienee kuuluu asiaan! Oikeastaan ensimmäisiä raskausoireita tais olla tuo runsas valkkari.

Huomenna olisi ultra. Jännittää kyllä tosi paljon. :(
Tsemppiä huomiseen ultraan! :)
 
Vv: mulle sanoi ylilääkäri täällä naistenklinikalla, että suuren riskin viikkoja on kymmenen ekaa. Silloin muodostuvat tärkeimmät rakenteet. 12 pidetään perinteisesti rajana koska keskenmenneet eivät vuoda heti ulos, mutta yleensä siihen 12 viikkoon mennessä.

Eli jos pääsee ultrassa varmistamaan että kaikki on hyvin, niin se turvallinen raja kulkee kymmenen eikä kahdentoista viikon kohdalla, joten älä stressaa aikaista ultraa :)
 
kaz
Nyt ei hyvä heilu. :( viime raskaudessa alkoi verinen vuoto 6+2 ja nyt tänään 6+1. Huomenna ultra ja veikkaampa että keskenmenotuomio tulee. Edellinen vuoti sinne 11+1 saakka jolloin todettiin kohtutulehdus ja kuollut pieni. Jotenkin en usko että tämä menee niin pitkälle.

Surullinen ja toivoton kaz
 
Nyt ei hyvä heilu. :( viime raskaudessa alkoi verinen vuoto 6+2 ja nyt tänään 6+1. Huomenna ultra ja veikkaampa että keskenmenotuomio tulee. Edellinen vuoti sinne 11+1 saakka jolloin todettiin kohtutulehdus ja kuollut pieni. Jotenkin en usko että tämä menee niin pitkälle.

Surullinen ja toivoton kaz
Voi, tsemppiä sinne! Nyt kuuluu sanoa, että vuodot ovat alkuraskaudesta yleisiä, mutta kakat se mitään lohduttaa siinä vaiheessa kun vuotoa tulee. Enkä sano että koita olla ressaamatta, koska sekään tuskin onnistuu.

Mulla ekassa ja tokassa raskaudessa vuoto merkitsi keskenmenoa. Nyt kolmannessa sitä tuli yhtenä päivänä ja kaikki oli kunnossa.

Pidän peukkuja pystyssä ja toivon, että huomenna saisit hyviä uutisia!
 

Yhteistyössä