Sarasofia, en mäkään sitä virhettä huomannut, ennenkuin sanoit
mutta tuon olen huomannut, että monet tekee hankintoja jo tyyliin ennen ekaa ultraa. Me ei olla vielä hankittu mitään. Viimeksi alettiin tekemään hankintoja rv30+ ja hyvin ehdittiin
eikä meidän nyt tarvi hirveästi mitään hankkiakaan, kun kaikki on tallessa tytön vauva-ajoilta. Tytölle sänky ja varmaan tuplarattaat on hommattava
Vauvatoiveinen, mähän olin alussa ihan varma kohdunulkoisesta, kun vasemmalle puolelle vatsaan sattuu välillä ja sitten tuli vielä hartia/lapa kipeäksi. Vasemmassa munasarjassa paljastuikin nt-ultrassa nesterakkula ja hartiat/lavat mulla kipuilee muutenkin herkästi
mutta niin sitä vaan kaikki kauhukuvat maalailee.
SaLVe, mullakin oli kaikki konstit käytössä. Foolihappo ja mammavitamiinit ihan alusta saakka. Kalaöljyä en uskaltanut aloittaa, kun pelkäsin, että ultrassa todetaan taas kkm ja omegat ohentaa verta. Varauduin siis pahimpaan. Nt-ultran jälkeen aloitin sitten rohkeasti ne omegatkin
foolihapot lopetin rv13+, nyt menee vain se, mikä raskausvitamiinissakin on. Lisäksi syön maitohappobakteereja, kalsiumia ja magnesiumia. Tarvitsisin dosetin
nyt siis rv21+0
Jento, odottavan aika on pitkä. Noin tekisin kyllä itsekin, jos ei sillä kerran voi vahinkoakaan aiheuttaa
tsemppiä! Ja tännehän nimenomaan sai avautua ja purkautua
Hui, kun jotenkin kävi pelottamaan, kun luki muiden myöhäisistä keskenmenoista. Vaikka missä vaiheessa tahansa jotain voi sattua ja tokihan sen tiesin jo valmiiksi. Jotenkin sitä silti pikkuisen on ajatellut, että on jo "turvallisemmat" viikot. Ei se auta kuin elää päivä kerrallaan ja toivoa parasta. Mähän myös edelleen puhun, että "jos tämä vauva saadaan". Onneksi liikkeitä tuntuu joka päivä ja tämä tuntuu olevan aika kova jumppailemaan
Mehän kerrottiinkin tästä raskaudesta muille vasta viikko sitten
mun vanhemmat ja siskot on tienneet pidempään, kun niitä niin paljon nähdäänkin. Tietävät myös keskenmenosta. Kaikki muut pidettiin pimennossa viime viikonloppuun saakka. Eikä tätä mahaa kyllä enää peitelläkään
Toivottavasti meidän kaikkien raskaus päättyy tällä kertaa onnellisesti