Ihan ensimmäiseksi, voimia Niplis :hug: Nyt paljon lepoa ja nestettä. Itsekin noudattaisin sitä vuodelepomääräystä ihan kaiken varalta. Kyllä sen tyhmempikin tajuaa, että etenkin kasvaessaan vauva painaa kohdunsuulle, kun itse on paljon pystyssä. Ja jos kerran muutenkin on heikkoutta havaittu, niin parempi olla mieluummin liian varovainen, ettei joudu katumaan. Pitkää pinnaa ja rentoja ajatuksia sinne
kyllä se vielä iloksi muuttuu, kunhan jaksat ottaa rauhassa
Vauvatoiveinen, onneksi nuo pienet vuodot on sulla olleet ihan harmittomia ja niitä ne varmasti on vieläkin. Uskon, että kaikki sujuu nyt hyvin, kun olet päässyt jo niin paljon pidemmälle kuin niissä keskenmenneissä. Tsemppiä
Jento, kiva kuulla, että saat mielenrauhaa dopplerista
itsekin sitä alkuraskauteen tosiaan mietin, mutta pelkäsin saavani vain stressin, jos en löydäkkään sydänääniä
Ariel, mulla oli ensimmäisessä raskaudessa pahoinvointia just sen viikon, kunnes katosi, eikä tullut takaisin. Se oli muutenkin melko oireeton raskaus siihen saakka, että alkoi liitoskivut
ja siitä raskaudesta on tuloksena tuo reilu 2 vuotias tyttö
tässäkin raskaudessa oireet välillä katosi ja pystyin elämään lähestulkoon normaalisti. Kunnes taas ne ihanat liitoskivut tuli seuraksi. Eli tuollainen oireiden katoaminenkin voi olla ihan normaalia
ymmärrän toki huolesi. Eiköhän kaikki kuitenkin ole ihan hyvin
Me tunnusteltiin vauvaa tytön kanssa aamulla. Mun mielestä puski peppua tuossa oikealla puolella, mutta tytön mielestä se oli pää
tosiaan en itse enää osaa varmuudella sanoa, miten päin nyt on, kun lauantaina kääntyi poikittain. Siihen saakka olin ihan varma, että on pää alaspäin ja niinhän se olikin. Tytöstäkin tiesin, että on perätilassa, mutta tästä en osaa sanoa yhtään. Välillä tuntuu, että puskee joka suuntaan
hikkakin tuntuu milloin missäkin. 2 viikkoa ultraan, joten sittenhän se asento taas selviää. Mulle on sinällään ihan sama, miten päin asettuu, kun ei mulla ole sellaista pakottavaa halua päästä synnyttämään alakautta. Etenkin kun edellinen on ollut sektio ja olen kaikki kauhutarinat lukenut siitä, miten seuraavassa synnytyksessä kohtu ei olekaan kestänyt niitä kovia supistuksia...