Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Moi, miepä täältä kans kirjottelen kuulumisia.
Pahoittelut kaikille joille keskenmeno tullu. Itellä on tuosta jo jonku aikaa, mut muistaa kyllä kuinka kamalaa se oli.

Mulla se tilanne että oon nyt pari kiertoa syöny teroluteja. Esikoinen sai todennäkösesti niiden ansiosta alkunsa ko olin sillon niitä kolme kiertoa syöny ko raskaudun. No nyt menkkojen pitäs alkaa tässä parin päivän sisään ja tänään testasin haalean haamuviivan!! Innostus on korkealla, mut aattelin huomen käydä hommaan semmosen herkemmän raskaustestin. Jos siinä sit näkyis kunnon viiva.

Toisaalta JOS nyt raskaana olisin niin nyt jo hillitön pelko persiissä että sekin mennee kesken. Miten ihmeessä sitä ossais sit nauttia raskaudesta.... Noh. mut miepä tuun ilmottelemaan miten käy, vahvistuuko viiva vai ei.

Hirveesti onnea ja raskautumisia kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Molly333 ja Särki
Paljon onnea peikko <3

Mä päätin sitten koittaa ovulaatiotestilläkin :D olin pari tuntia pidättänyt ja juonut kyllä sinäkin aikana mut ovistestiin tuli haalea viiva. Mut en silti usko et toi meinaa mitään, ku niihin taitaa aina tulla jokunen viiva. Pakko jaksaa odottaa huomiseen. Mä vaan toivon ettei ne menkat ala huomenna.
 
Mistähän mahtaa johtua että ovistestissä on koko ajan vaalea viiva? Raskaustestit ovet nyt olleet selkeästi negatiivisia jo päiviä, mutta ovistesteihin tulee vaan vieläkin viivaa. Voiko ne vieläkin reagoida siihen menneeseen raskauteen? En uskoakseni ole raskaana ja enemmänkin olisi sellainen olo että olisi tosiaan menkat alkamassa eikä ovis. Taisipa muuten vastata omaan kysymykseeni. :confused:
 
Niinpä. Ei noista ota selvää! :LOL: Mäkin tikuttelen vaan sen takia että voisin yrittää ennustaa milloin ne menkat tulee (ja olishan se mukava tietää että ovuloi), että sinällänsä tässä kierrossa sillä ei edes ole niin väliä mutta nyt hämmentää. :ROFLMAO:
 
Pidän kovasti peukkuja, että olisi testi olisi positiivinen! Huimaus varsinkin ylös noustessa on hyvä merkki. Mulla ainakin aina semmoista raskauden alussa (alhainen verenpaine). Mulla täällä lääkkeellinen keskenmenon jälkeinen vuoto menossa. Nyt 4. Päivä menossa vuotoa. Tää voi ilmeisesti kestää pitkään? Alkuun tuntui, ettei halua yrittää heti uudestaan raskautumista, mutta nyt ajatus ei tunnu enää mahdottomalta..
 
Hei, mahtuuko vielä mukaan? Itsellä esikoinen haaveissa ja marraskuussa spontaani keskenmeno viikolla 12. Raskas kokemus fyysisesti ja henkisesti. Pikkuhiljaa alkaa olemaan pää kasassa, päivittäin toki mielessä. Kierrot alkaa pikkuhiljaa lyhenemään 50pvästä, viime kierto 39 ja nyt oletettavasti taas lyhyempi. Eilen bongattu ovis joten taas alkaa jännitys.

Sen verran noista ovistesteistä on kokemusta että positiivinen se on vasta kun viiva on täysin saman vahvuinen kuin testiviiva tai tummempi. Alkuun innostuin jo melkein yhtä tummasta viivasta, sitten haaleni ja parin päivän päästä viiva olikin jo jo todella tumma, melkein musta.

Pahoittelut km kokeneille, onnittelut plussanneille ja tsempit meille muille! :)
 
Kohta on viikko kulunut siitä kamalasta hetkestä, kun menimme varhaisultraan. Luulimme, että näemme pienen sikiön siellä ja kuulemme ne maailman Ihanimmat sydänäänet. Sen sijaan näimme vain mustaa, ei mitään. Lääkärin huolestunut katse ja sanat : "En löydä sikiötä". Taas iski hirveä suru.... Luulin jo, että en enää niin surisi. .
 
Mulla ainakin tosiaan nyt keskenmenojen jälkeen on ollut muutenkin loppukierrosta tosi voimakkaita oireita. En siis ihmettele, että jos toisille käy samoin niin sitä helposti luulee olevansa raskaana jos on yritys päällä tai pienikin mahis olla raskaana... Mulla on esim. tissit nytkin ihan hullun arat, vaikka tästä kierrosta en tasan ole raskaana.

Ja se nyt ei todellakaan ole mikään luulo tai mielikuvitusta. Ne vaan ovat kipeät.
Samoin huimausta, kuvotusta ruokia kohtaan ja janoa on ollut mielestäni normaalia enemmän.
 
Mulla ainakin tosiaan nyt keskenmenojen jälkeen on ollut muutenkin loppukierrosta tosi voimakkaita oireita. En siis ihmettele, että jos toisille käy samoin niin sitä helposti luulee olevansa raskaana jos on yritys päällä tai pienikin mahis olla raskaana... Mulla on esim. tissit nytkin ihan hullun arat, vaikka tästä kierrosta en tasan ole raskaana.

Ja se nyt ei todellakaan ole mikään luulo tai mielikuvitusta. Ne vaan ovat kipeät.
Samoin huimausta, kuvotusta ruokia kohtaan ja janoa on ollut mielestäni normaalia enemmän.
Tämä on muuten hyvä tietää! Kiitti. Itse lähestyn toivottavasti ekoja menkkoja ja minulla on alkanut taas hajut tuntua nenään ja rinnat kipeytyä sivuilta niin kuin ennen plussaa. Panikoin jo, että olenko raskaana koska olen joutunut syömään lääkkeitä, mutta josko ne kuukautiset sieltä jossain välissä tulisi. (y)
 
Tänne ei ole tainnut nyt plussia pärähtää kellekkään..

Bettinah pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta:(.
Musta tuntuu kanssa että keskenmenon jälkeen plussattomat kierrot oli just niitä mistä oli paljon oireita, esim. tissit törkeen kipeet, nippailuja vatsassa jne. Outoja juttuja..

Täällä odotellaan vuodon loppumista. On tosin pientä enää, josko parin päivän päästä loppuisi kokonaan. Sitten odottelemaan kuin kuuta nousevaa uutta vuotoa, on tääki:D. Tosiaan pidetään nyt se yksi kierto välistä ennen yrittämistä. Nyt otetaan varman päälle o_O

Mut voi tosiaan lisätä uudelleen tuonne yrittäjien listaan ja ottaa vaikka sieltä plussanneista pois..

eli Meaminnis/ 37 v / 3. lapsi / KM 9/15 / KKM 2/16
 
Bettinah, pahoittelut uudesta kierrosta :( kp 1 on aina yhtä kamala ja masentava päivä mutta se on myös uusi mahdollisuus.

Voin yhtyä tuohon samaan, eli oireita oli itsellänikin ennen menkkoja vaikka olin varma etten raskaana ollut. Ja jopa menkkojen alkaessakin oli selviä oireita. Mm. Huimausta, pahoinvointia. Epäilin jopa hetken että olivatko oikeat Menkat kun oireet oli niin selvät.

Omaa napaa...Miehen kanssa päätettiin että tää on se kierto josta plussa pärähtää! :) (oiski niin helppoa) yhdessä liikutaan ja syödään terveellisesti ja koitetaan pitää mieli korkealla. Vitamiinikuurit molemmilla päällä. Sitte tiputtaa korkealta ja kovaa ko ens kuussa sama tilanne mutta ei näistä ainakaan haittaakaan oo :) niin ja petipuuhat on varmaan myös melko oleellisena tässä meän suunnitelmassa :) onko muilla mitään hyviä vinkkivitosia käytössä? :)
 
Bettinah, pahoittelut uudesta kierrosta :( kp 1 on aina yhtä kamala ja masentava päivä mutta se on myös uusi mahdollisuus.

Voin yhtyä tuohon samaan, eli oireita oli itsellänikin ennen menkkoja vaikka olin varma etten raskaana ollut. Ja jopa menkkojen alkaessakin oli selviä oireita. Mm. Huimausta, pahoinvointia. Epäilin jopa hetken että olivatko oikeat Menkat kun oireet oli niin selvät.

Omaa napaa...Miehen kanssa päätettiin että tää on se kierto josta plussa pärähtää! :) (oiski niin helppoa) yhdessä liikutaan ja syödään terveellisesti ja koitetaan pitää mieli korkealla. Vitamiinikuurit molemmilla päällä. Sitte tiputtaa korkealta ja kovaa ko ens kuussa sama tilanne mutta ei näistä ainakaan haittaakaan oo :) niin ja petipuuhat on varmaan myös melko oleellisena tässä meän suunnitelmassa :) onko muilla mitään hyviä vinkkivitosia käytössä? :)
 
Voi sua Bettinah.. Pahoittelut <3

Mä kans muuten nyt kun alan aatella aiempia raskauksiani niin ei mullakaan ole juuri oireita ollu, ennen kun on plussannu ja yleensä sillon kun menkat on myöhässä. Oireet on tullu sitten plussauksen jälkeen ja yleensä viikot sillon ollu 5-6.
Voi olla et joidenkin kohdalla näin.

Mulla menossa nyt kp 17/26-28. Ovuloinu olen joko kp9 tai kp14. Kovimmat oireet oli tuolloin 9 päivä kohdilla. Kävellessä oikeen juili vasenta puolta alamahassa. Ja muutenkin taas repimistuntemuksia sillon.
Talleteltu ollaan suht ahkeraan, et pitäs kyllä olla ainaki sen puoleen ok :D

Nyt on ihan oireetonta. Ehke tissit vähä hellät mut ei muuta.. Saa nähä taas kuha loppukuusta testailen :)

Tervetuloo uusille, vaikkei se hyvä asia olekkaan. Tsemppiä ja paljon tärppionnee!! ♡♡♡
 
Kiitos kaikille <3

Tänään kävin katsomassa kun siskoni sai vauvan, myös ystäväni sai tänään vauvan. Molempia kävin katsomassa. Mielettömän söpöjä. Siellä sitten tuli yksi siskon miehen perheestä vastaan ja tuli mun luokse ja taputti mun vatsaa "teille sit seuraava vauva, koska?"
Niin, no siihen ku osais vastata. :(
Täällä kunnon vuotopäivät vielä. Ja mulle varattu verikokeeseen aikaa ja nyt alkaa sit tutkimukset miksi vauvaa ei kuulu.
 
Bettinah, nuo toisten kommentit osaa olla tökeröitä! Minua ärsytti jo ennen kuin päätettiin lasten hankkimisesta kun esim. töissä vanhemmat miehet kyseli että milloinkas niitä lapsia teette ja että onko vauvakuume. No olihan mulla mutta vattuakos se niille kuului. Mehän oltais ihan hyvin oltu vaikka vuosia yritetty tai juuri raskaus mennyt kesken, joten olisin hyvinkin voinut murtua siihen paikkaan. Ajattelettomia tuollaiset, ja nämä asiat ovat henkilökohtaisia eli niihin ei mielestäni tarvitse kommentoida mitään. :ninja: Pahoitteluni uudesta kierrosta, mutta hyvä että alatte tutkia asiaa! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Tervetuloa uusille vaikka harmillista toki että tänne puolelle olette joutuneet.

Pahoittelut myös uuteen kiertoon joutuneille.

Täällä odotellaan menkkojen saapuvan näinä päivinä. Taitaa olla kp 33 km jälkeen eli ei pahasti sekasin kun pitkä mulla on kierto muutenki. Tuhru alkoi eilen niin pian pitäs lorista. Alkas vaan niin pääsisin soittaan sinne klinikalle ja kyseleen että siirtävätkö pakkasesta jo nyt tähän kiertoon.
 

Yhteistyössä