Kuulkaas naiset, mä olen ollut niiiin kipeä alkuraskaudet
tytöstä olin vielä kipeämpi kuin tästä poikalupauksesta olen ollut. Ehkä nyt kun paikat on kerran löystyneet, niin ei kipeydy ihan niin kovin. Keskenmenneessä en ollut ollenkaan kipeä. Mun kohdalla ne kivut on siis olleet pelkästään hyvä juttu
ja vuodot tuntuu olevan ihan hirvittävän yleisiä. Tuolla kesäkuisten ketjussa yhdellä sun toisella oli alkuraskaudessa jotain vuotoja ja osalla niitä on vieläkin ja silti kaikki hyvin. Myös mun siskolla oli rv 11+ melko runsasta vuotoa ja nt-ultrassa kaikki hyvin. Serkulla oli pientä vuotoa ja kaikki hyvin. Että toooosi yleisiltä vaikuttaa nuo harmittomat vuodot
kyllähän ne aina säikäyttää silti.
Kipuja mulla tosiaan on ollut enemmän ja vähemmän. Välillä on just ollut alamaha tulessa, mutta ilmeisesti häpyluun liitoskivutkin voi aiheuttaa sellaista poltetta. Kyllä ne on aika säikäyttäneet. Ja edelleen säikyn kipuja ja olen huolissani milloin mistäkin tuntemuksesta. Nyt, kun tuntee liikkeitä, niin vähän helpottaa
paitsi silloin, kun ne liikkeet on hukassa. Kätilö kyllä sanoi, että kun istukka on edessä ja kaveri potkii kohti selkärankaa, niin se vaimentaa liikkeet tosi tehokkaasti. Yhtä pelkäämistä ja huolehtimistahan tämä raskausaika on. Olisipa kristallipallo, josta voisi nähdä, että kaikki menee hyvin. Ja kun sen vauvan saa, pelot ja huolenaiheet muuttaa vaan muotoaan, mutta ei ne koskaan katoa
Pitäisiköhän meidän aktivoitua pelkoinemme tuonne keskenmenon jälkeen plussanneisiin?
olisi vertaistukea.