Heissan kaikille pitkästä aikaa!
Ensinnäkin onnitteluhalit kaikille plussanneille, teitä olikin jo melkoinen lössi!
Olen niin onnellinen puolestanne ja toivon, että kaikki menee hyvin raskauden loppuun asti.
Minulla oli tosiaan suolistotutkimuksia ja sain terveen paperit. Avioliittokin on hieman rakoillut ja ollaan mietitty, onko tässä enää mitää järkeä sinnitellä yhdessä. Päätimme, että on ja vastoinkäymiset tulee ainakin joskus vahvistamaan meitä, vaikka nyt vaikealta tuntuukin. Kyllä lapsettomuus ja tuo kohdunulkoinen raskaus ovat muuttaneet niin paljon elämää...
Kk-kierto on tasaantunut 26 päivään jälleen. Nyt on kp 27 menossa, eikä hirveästi menkkatuntemuksia. Olen järjettömässä flunssassa ja lämpöä on ollut neljän päivän ajan keskimäärin 37.5 astetta. Eilen aamulla tein raskaustestin, jossa jonkinlaista viivaa oli havaittavissa, mutta kyseessä on pahamaineinen Sofin testi. Viime yön laukkasin pissalla ja aamulla en jaksanut liruttaa testiin, joten huomenaamuna sitten uuden testin tekoa, jos menkat ei ala siihen mennessä. Pessimistinen asenne kyllä, kun seksiä oli hurjat 2 kertaa alkukierrosta.
Työrintamallakin puhaltelee uusia tuulia, sain unelmien työpaikan
Nyt jos olenkin raskaana, niin tämä on kohtalon ivaa