**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

Pikkusukka, mullakin vuoto oli aika minimaalista. Tyhjennyspäivänä tuli hieman enemmän, mutta jos alkion ulostuloa ei lasketa, vuoto oli kuin kuukautisissa jotka mulla on aika niukat. Kestää vaan aina 2-3pvä ja tyyliin yhtenä (max kahtena) päivänä voi käyttää tamponia, muuten menee pikkuhousunsuojilla. Itsellä vuoto kesti ma-la (tyhjennyslääkkeet otin ke). Lauantaina oli jo ihan tihkua mitä tuli vaan pyyhkiessä. Su tein raskaustestin ja näytti vahvaa haamua, seuraavan viikon pe oli jo täys nega.

Mitä olen lukenut niin yleensä ne suosittaa odottamaan yhdet kuukautiset mikäli on tehty kaavinta, joka on paljon rankempi kohdulle ja limakalvoille ja vanhan liiton lääkärit myös ton takia et on helpompi laskea laskettua aikaa. Mulla ei siis tosiaan määrätty edes verikoekontrollia vaan käskettiin testata kotona 3-4vkon päästä (kävin siis Kättärillä), mä innokkaana testasin siis jo reilun vkon päästä tyhjennyksestä sen negan. Nyt siis päästiin jo viikonloppuna asiaan ja uuteen yritykseen! Joten sanoisin et kun negan saat ja pää kestää niin uuteen yritykseen vaan! :)

Nemmiina, kun saat kotitestistä negan niin se tarkoittaa et kaikki materiaali on tullut ulos=keskenmeno on onnistunut. Näin sanoivat Kättärillä ja samoin luki niissä papereissa mitä sain sieltä mukaan.

Kirpsakkaa viikonaloitusta kaikille! :)
 
Kiitos Essence!! Ehkä mä en ole mitenkään toivottomassa tilassa :) Kätilö sanoi, että vuoto tulee olemaan runsaampaa kuin normaalimenkat, mutta nää tällaiset ei ole mun normaaleja kyllä nähnytkään. Tosin silloin torstaina kun oli se tyhjennyspäivä, niin olin niin pöllyissä niistä lääkkeistä, etten kyllä tajunnut analysoida sitä vuoron määrää niillä muutamalla vessatyhjennyksellä. : /
Teenpäs loppuviikosta testiä ja katellaan kuin käy. Innostus olisi kova vaikka mihin ;)
 
No niin, tänään ne hanat sitten aukesi, eli tyhjennyksestä nyt laskettuna kp 27. Mulle voi siis päivittää kp 1/28-29.

MUOKS. Sen verran, että samassa Kättärin lapussa joka Essencelläkin on ;) (erittäin tärkeä sivuhuomautus :D) lukee että ensimmäiset kuukautiset voi olla runsaammat ja kivuliaammat, tai jotain siine päin. No, mulla ei edelleenkään ole minkäänlaisia menkkakipuja eikä menkkatuntemuksia, ainoastaan tuota vuotoa saman verran kun menkoissa normaalistikin :O Mutta hyvä näin, en mä mitään kipuja kaipaakaan :)
 
Viimeksi muokattu:
tänne on näköjään tullut uusia :| voimia kaikille keskenmenon kokeneille :hug:

En jaksa selata juttuja taakseppäin,mutta lueskelen myöhemmin.Tulin vaan ilmotteleen välillä olemassa olostani.Oon käynyt täällä välillä lueskelemassa juttuja mutta en oo jaksanut kommentoida tai kirjottaa vähään aikaan mitään.Oon koittanut pitää vähän etäisyyttä tänne,kun tuntuu että ahistun kun vauvauutisia on joka puolella ja mun edellisen raskauden laskettuaika vaan lähenee,enkä oo vieläkään uudelleen raskaana ja se tuntuu tosi pahalle :'( On sellanen olo etten ees tuu enään raskaaksi ja mulla on ollut niin ihme vointia sen keskenmenon jälkeen että pelottaa jonkin olevan vialla.Joka ilta ajattelen että huomenna meen lääkäriin mutten oo vieläkään mennyt.Yksityiseen ei oo varaa ja tk lääkäreihin on mennyt luottamus ku ovat kämmäilleet niin paljon ku oon lapsia käyttänyt siellä.
Ja sitten mun pitäs saada muksut hoitoon jos joudun puhuun keskenmenosta ku nehän ei tiiä siitä mitään ja myös sillon jos sisätutkimusta tehhään... niin ja päivisin ei oo hoitajaa helpolla saatavilla.

Joo no niinku mun kirjotuksesta huomaa niin kaikki on nyt hankalaa ja mistään ei tuu mitään enkä ees usko saavani enään sitä vauvaakaan :headwall:

Ahistaa sen verran että saatan käydä täällä nyt vähän harvemmin etten tuu ihan hulluksi vauvajuttuja lukiessani.Yritän ajatella nyt muutakin..jos pystyn

Mutta onnea yritykseen kaikille ja onnitteluja jos tänne oli plussia ilmestynyt :heart:

Ainiin ja väsymyksen takia ei oo edes jaksanut peittoa heilutella kuin ihan pari kertaa oletetun ovulaation tienoilla joka oli ehkä nyt viikonloppuna,joten sen vuoksikaan ei oo odotukset korkealla raskautumisen suhteen:ashamed:

rakkaudesta äiti kp 16/28
 
Täällä olisi yksi joka ilmottautuu mukaan, valitettavasti.. :( Hetken olen seuraillut vierestä teidän keskusteluja mutta nyt uskaltautuu mukaan!

verppu___23v___KM 12/12________KP 22/28
ja esikoisesta haaveillaan.


Eli spontaani keskenmeno rv 9+5 23.12. Onko teillä muilla ollut keskenmenon jälkeen mahassa tuntemuksia? Minulla ei kipuja ole, mutta nyt viimisen viikon aikana vihlaisuja, nipistelyä ja kuumotusta? Uusi raskaus mahdollinen mutta eihän nyt niin hullusti ole voinut käydä että heti uudestaan raskaana olisin, vai palautuuko kohtu vai mitä tämä on? Raskaustesti näytti negatiivista pian keskenmenon jälkeen että mitään ei pitäisi olla sisään jäänyt. Vai ovulaatio kipuja vai täh häh?
Kuin pihalla voi kehonsa kanssa olla.. Turhauttavaa! :headwall:
 
Pahoittelut verppu :( Aika samoissa mennään, mulla oli lääkkeellinen tyhjennys 19.12., mutta nyt onkin jo 1/28-29. Jos luet mun aiempia viestejä niin huomaat ettet ole ainoa joka on pihalla oman kehonsa toiminnasta... Turhauttavaa tosiaan, kullakin olisi periaatteessa ollut uusi raskaus mahdollinen, mutta koska mun kohdalla ei ollut siitä kyse niin jos vaikka sulla olisikin! :)
 
Stellini: lohduttavaa huomata että sulla kierto alkanut noin nopeasti. :) Ku ite just kuumeilee sitä että ku alkais vaan ne menkat ja sit toisaalta toivoo että ei alkais.. En kyllä usko että uutta raskautta ois. Mutta mistäpä sitä ikinä tietää..
 
Iltoja!

Pahoittelut Verpulle keskenmenosta :( Ja voimia "rakkaudesta äiti" :/ KYllä ne asiat siitä vielä parhain päin menee, vaikka ei varmaan välillä kenelläkään meistä tunnu hetkittäin siltä.
Odotan kuumeisesti milloin tämä vuoto loppuu ja eilen jo kirosinki täällä kotona että nyt riittää vois mennä jo saunaan ja tehä jotain muutaki ku piellä käestä :D
No tänään töissä sitten huomasinkin, että hei tänään ei ole tullutkaan yhtään vuotoa ihan pienen pientä silloin tällöin huraa toivoa ei ole menetetty, ehkä :D
Mutta täytyy tosiaan kysyä perjantaina gyneltä kun menen tarkastukseen, että miten sen ovulaation laita.. näkeekö sitä ja voiko se tulla about milloin...
Hei milloin tässä nyt kannattaa tehdä raskaustesti, siis että voi jo kotona tarkistella näyttääkö se sitä negaa...? Jännä miten sitä alkaa pientä intoa löytyä taas tähän elämään kun alkaa olotila normalisoitua, vaikka vasta viikko sitten oloin ihan rikki... mutta näin sen kai kuuluu mennäkin :heart:
 
Kp1. Tällä kertaa olen ihan iloinen, että pari päivää sitten testattu haamu ei vahvistunut, kun koko ajan tiputteli. En olis jaksanu taas sitä hermopainetta, että milloin keskeytyy. Jospa nyt vihdoin kroppa tajuais, miten toimia, ja loppuis tiputtelu. Rupeaa hermo menemään, kun ensin vuosi ja tiputteli 8,5 viikkoa keskenmenon jälkeen ja sitten menkat reilun viikon. Kuivaa kautta reilu viikko, ja sitten taas tip tip tip näihin menkkoihin asti. Voisko joku sulkea hanan, kiitos.
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Tiistaina 15.1.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 30/33-38
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 28/27-31
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 54/27-29
Maame___30v____KM 7/12____________________________KP 3/39
Cattibrie___25v__KKM 4/12, KEM 12/12_________________KP 43/28-30
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 9/32-34
Essence___33v___KM 1/13____________________________KP ?/29-34
Eleonoora86____26v___TM 11/12_______________________KP ?/?
verppu___23v____KM 12/12___________________________KP 23/28

HAAVEISSA TOINEN

Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?/?
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 3/28-32
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 2/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 17
Marsilio____31.v__KM 09/12, KM 11/12___________________KP 25/32

HAAVEISSA KOLMAS

Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP 27/28
Hemu2___32v___KM 11/12_____________________________KP 45
Stellini___30 v____KKM 12/12__________________________KP 2/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13__________________________KP ?/?
Nemmiina___24v___KKM 1/13___________________________KP ?/?
Pikkusukka___35v____KKM 1/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 29
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 21/30-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 20/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP 17/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12________________________KP 18/33

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12____________________KP ?/?

***PIINAILIJAT***:popcorn:

Marlin - dpo 12
Miramei - dpo 6
carolina30+ - dpo 6


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Miwwi, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart: PLUSSANNEET 2013 :heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tulee taas ihan omanapaista juttua, mutta kysymys teille, joilla keskenmenosta jo vähän pidemmän aikaa! Mä oon ihan ihmeissäni, eilen siis alkoi ekat menkat, vuoto alkoi ihan kunnolla kp 27 tyhjennyksestä, mutta mutta: yön aikana ei ollut tullut enää mitään, eikä tänäänkään! Ja mitään menkkakipuja ei ollut missään vaiheessa... Onko teillä, joilla ekat menkat km:n jälkeen tullut, ollut ekat menkat ihan tavalliset? Mulla näköjään tämmöiset yhden päivän pikamenkat... :/
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Keskiviikkona 16.1.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 31/33-38
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 29/27-31
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 55/27-29
Maame___30v____KM 7/12____________________________KP 4/39
Cattibrie___25v__KKM 4/12, KEM 12/12_________________KP 44/28-30
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 10/32-34
Essence___33v___KM 1/13____________________________KP ?/29-34
Eleonoora86____26v___TM 11/12_______________________KP ?/?
verppu___23v____KM 12/12___________________________KP 24/28
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 3/30-36

HAAVEISSA TOINEN

alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 4/28-32
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 3/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 18
Marsilio____31.v__KM 09/12, KM 11/12___________________KP 26/32

HAAVEISSA KOLMAS

Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP 28/28
Hemu2___32v___KM 11/12_____________________________KP 46
Stellini___30 v____KKM 12/12__________________________KP 3/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13__________________________KP ?/?
Nemmiina___24v___KKM 1/13___________________________KP ?/?
Pikkusukka___35v____KKM 1/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 22/30-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 21/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP 18/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12________________________KP 19/33

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12____________________KP 3/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:

Marlin - dpo 13
Miramei - dpo 8
carolina30+ - dpo 7


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart: PLUSSANNEET 2013 :heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Minä tuun taas takasi tänne, keskenmeno taas jälleen kerran.

Perjantaina kävin yksityisellä gynellä ja sielä alkio oli 3mm ja pieni sydän sykki, lauantaina tuli kauheat supistukset, ruskeaa valkovuotoa rupsesi tulemaan sunnuntaina ja vuoto vaan runsastu ja maanantaina sitten alkoi kivut ja verinen vuoto, eilen kävin päivystyksessä ja gyne ultras ja alkio oli kasvanut ja oli 6mm, mutta pikkuisen sydän sykki liian hitaasti, silloin gyne ei vielä löytänyt syytä vuodolle, mutta yöllä alkoi niin kauheet supistukset ja vuosin ihan jatkuvasti, ja tänään sitten ultrattiin ja kohtu oli tyhjä.. Kävin samalla ottamassa verikokeita ym. toistuvien keskenmenojen takia, ja mies menee sitten huomenna ottamaan kromosomi näytteen.. :ashamed:
 
MiNalo Kyllä oli kolmas, tai 2 km oli pidemmällä ja sitten 1 vähän vähemmän viikkoja, mutta km kaikki. Mua vähän pelottaa, että mistä nämä johtuu, onko kaikkiin jokin hoito tai muu vastaava? :ashamed: Ja osaako joku sanoa hintaa?? Miehen kromo näytteen otto siis maksaa, mutta mitä?

muoks. Mut voi siis lisätä listaan eli 5/12 km, 9/12 km, 1/13 km. kp 3/30-36
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi Noista hinnoista en kyllä tiedä. Itseltäni otettiin juuri nyt viime maanantaina noita verikokeita. Julkisella puolella olen siis käynyt keskenmenojen tiimoilta eikä ne ainakaan tietääkseni maksa mitään. Mieheltä ei ole niitä vielä otettu. Hyytymistekijäkokeet otetaan vasta myöhemmin. Negatiivisesta raskaustestistä (joka siis otetaan tk:ssa 4viikon kuluttua km:sta) täytyy olla kulunut 2 kk, jotta ne voidaan ottaa. Tässäpä oikeestaan kaikki mitä itsekään tiiän keskenmenotutkimuksista tähän mennessä. Todella paljon voimia sinulle!! :heart: Tiedän liiankin hyvin, miltä susta tuntuu. Mullakin tää kolmas keskenmeno tapahtui varhaisilla viikoilla ja kaksi aiempaa oli myöhemmillä.
 
MiNalo Niin teilläkin 3 km takana, tsemppiä teillekin!! <3

Lääkäri sanoi vaan, että minulle nämä on ilmaisia, mutta mieheltä otetaan maksu.

Saatko muuten jonkun lapun kotia tuloksista vai pitääkö itse soittaa vai soittaako lääkäri? Unohdin tuota kysyä. :) Onko tietoa koska mieheltäsi otetaan jotain verikokeita? ihme kun minulle sanottiin heti, että mieheltä otetaan kans kromo verikoe. :O
 
Miwwi mullaki kaksi keskenmenoa, mutta lääkäri naikkarilla sano että laskevat, että olisi vain yksi, koska kaikkien pitää olla ULTRALLA todettuja. Siis pitää olla todettu että siellä oli elävä alkio. Mulla vain ekalla kerralla näkyny sydämenlyönnit.
 
Miwwi En tiedä miten vastauksista ilmoitetaan. Niissä vastauksissa menee kuitenkin 1-2 kk jopa 3kk! Oletan, että lääkäri on niistä yhteydessä sitten minuun. Minulla toki on jatkuva hoitosuhde hoitopaikkaan, joten mulla tulee käyntiä sinne parin kuukauden välein. Joo, minullekin sanottiin että mihestä otetaan kromosomitutkimukset, mutta lähetettä sinne ei vielä ole..Täytynee soittaa ja kysäistä tuosta asiasta.
 
Miwwi :hug: En löydä sanoja jotka uskoisin sinua lohduttavan tuossa surullisessa tilanteessa. Kovasti voimia toivotan silti, ja uskon suuresti että teille vielä suodaan oma pikkuinen. Onneksi pääsette nyt tutkimuksiin.
 

Yhteistyössä