**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

Kiitos Eleonoora86, kyllä se onneksi alkaa olla voiton puolella jo, olot ja kaikki :). OKei täytyykin kysäistä tuosta gynellä tuosta ovulaatiohommasta perjantaina. Muuten kertoisitko mikä tämä greippimehujuttu on :) Foolihaposta jonkun verran kuullut mutta mikä vaikutus greippimehulla on?

pömppis
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Torstaina 10.1.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 25/33-38
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 23/27-31
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 49/27-29
Maame__________30v____km 7/12____________________KP 31/39
Cattibrie___25v__KKM 4/12, KEM 12/12_________________KP 38/28-30
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 4/32-34
Essence___33v___KM 1/13___________________________KP ?/29-34
Eleonoora86____26v___TM 11/12______________________KP ?/?

HAAVEISSA TOINEN

Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?/?
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 24/28-32
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 26/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 12
Marsilio____31.v__KM 09/12, KM 11/12___________________KP 20/32

HAAVEISSA KOLMAS

Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP 22/28
Hemu2___32v___KM 11/12______________________________KP 40
Stellini___30 v____KKM 12/12____________________________KP ?/?
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 24
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 16/30-35

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 15/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP 12/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 13/33

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP ?/?

***PIINAILIJAT***:popcorn:

Marlin dpo 7
Miramei dpo 1


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Miwwi, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart: PLUSSANNEET 2013 :heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Pakko purkaa hiukan oloani. Sain juuri tietää että tuttavani joka on vajaa vuosi sitten synnyttänyt odottaa taas lasta. Joka kerta kun todella toivon että se olisin minä, niin joku tuttavani ilmoittaa raskaudestaan :headwall: Tämä on jo kolmas kenen kuulen olevan raskaana ja itse saan kokea pettymystä toisensa perään, eikö meille enään suoda pikkuista...
Tänäänkin on vielä alamaha ja selkäkipua ja limainen olo, nyt alkaa pientä arkuutta tisseissä eli se on joko dpo 0 tai 1 eli piinailut alkaa taas... En osaa sanoa mikä sitten on minulla enään raskausoirita kun närästys alkanut pari päivää sitten ja nälkä on ja pissattaa ja väsyttää ja oksetti aamulla hetki sen jälkeen kun olin vitamiinit ottanut eli ei ollut niistä tänään apua kun tulivat ylös vauhdilla :$


Pidän muuten tuon listani lyhyenä eli en ole kemiallisiani sinne ilmoittanut, mutta syyni näihin pettymyksiin on juurikin ne kemialliset/epäonnistuneet kiinnittymiset. Niitä on ollut enemmän kuin ketään tahtoisi ja viimeksikin tunsin että jotain tapahtuu ja saimme sen haamun mikä vahvistui hivenen ja sitten alkoikin taas vuotamaan...
 
Viimeksi muokattu:
Pömppis pahoittelut keskenmenosta :( ja uutta mahdollisuutta kalastellaan :) Greippimehusta sen verran, että ihan huuhaatahan se on, ei siis mitään tieteellistä todistusta ilmeisestikään, jotta se auttaisi raskautumiseen. Mutta ilmeisesti se ainakin joillain auttaa oviksen bongaamiseen limojen vahvistuessa. Meillä ensimmäinen raskaus aikoinaan tärppäsi yk 5, juuri siinä kierrossa olin alkanut juoda greippimehua :D Ja litkin sitä nyt taas :p

eleonoora, sama juttu täällä , flunssan oireita ilmassa, kurkku kipeenä… :(

rupeltaja
, meillä oli ennen joulua koko perheellä kunnon oksennustauti, just ennen tätä kkm:a :/ on se vaan niin kauhee tauti, jos jotain positiivista pitää siitä omalla kohdalla hakea, niin ainakin paino putosi :D (mutta tuli ne pari kiloa kyllä takaisinkin!) Ja sanopa muuta tuosta kyselystä! Meillä sukulaistäti tietenkin tietämättömyyttään kyseli multa jouluna naureskellen kun serkun vauva (1 kk) itkeskeli, että "sä oot varmaan ihan tyytyväinen kun ei ole enää tommoista"… :stick: Niin joo tosi tyytyväinen, mitä tässä nyt edelleenkin vuodan raskauden rippeitä (en kyllä näin sanonut vaikka mieli teki). Mutta tuntuu tosiaan että raskaana olevat ja pienet vauvat ja kyselyt tulee vastaan joka paikassa!

carolina30+, toivottavasti se pian olet sinä joka saa kertoa niitä raskausuutisia! :hug: Meillä niitä kanssa tuntuu tulevan joka tuutista. Yksi ystävä jolle kerroin kkm:stä kertoi siinä samassa heidän alkaneen vauvan yritykseen. Kiva niin, mutta sitten kun sän kohta kertoo olevansa raskaana, tiedän että väistämättä tulee ajatus etten mä kestä, mun kuuluisi olla raskaana! Vaikka tietenkin tiedän ettei kenenkään muun vauvat ole minulta pois ja toki olen iloinen ystävienkin puolesta, mutta… no, tiedämme sen tunteen!
Tosi ikäviä noi kemiallisetkin, ensin on toivoa mutta sitten vedetään matto jalkojen alta :/

Omaa napaa vielä sen verran, että koska en osaa enää kroppaani lukea, en tiedä mitä tapahtuu. Onko ovis vai onko menkat tuloillaan... Menkkamaista kipuilua aina ajoittain ja puristavaa tunnetta alavatsalla, samoin TAAS verensekainen/vaaleanpunainen limainen vuoto on lisääntynyt. No, eipä tässä ole tyhjennyksestä laskettuna kuin kp 23/(28-29) joten kai se hormonitoiminta on vielä sekaisin…
 
Pakko purkaa hiukan oloani. Sain juuri tietää että tuttavani joka on vajaa vuosi sitten synnyttänyt odottaa taas lasta. Joka kerta kun todella toivon että se olisin minä, niin joku tuttavani ilmoittaa raskaudestaan :headwall: Tämä on jo kolmas kenen kuulen olevan raskaana ja itse saan kokea pettymystä toisensa perään, eikö meille enään suoda pikkuista...
Tänäänkin on vielä alamaha ja selkäkipua ja limainen olo, nyt alkaa pientä arkuutta tisseissä eli se on joko dpo 0 tai 1 eli piinailut alkaa taas... En osaa sanoa mikä sitten on minulla enään raskausoirita kun närästys alkanut pari päivää sitten ja nälkä on ja pissattaa ja väsyttää ja oksetti aamulla hetki sen jälkeen kun olin vitamiinit ottanut eli ei ollut niistä tänään apua kun tulivat ylös vauhdilla :$


Pidän muuten tuon listani lyhyenä eli en ole kemiallisiani sinne ilmoittanut, mutta syyni näihin pettymyksiin on juurikin ne kemialliset/epäonnistuneet kiinnittymiset. Niitä on ollut enemmän kuin ketään tahtoisi ja viimeksikin tunsin että jotain tapahtuu ja saimme sen haamun mikä vahvistui hivenen ja sitten alkoikin taas vuotamaan...
Olen pahoillani keskeytyneestä raskaudestasi, lämmin:hug:..niin väärin, siulla jo niitä liian monta:ashamed:..voi kunpa pikkanen jaksaisi kerran vielä tarrrata 9kk:n verran:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: carolina30+
Heippa kaikille! Oon täällä käynyt aktiivisesti kuulumisia lukemassa, mutta ei oikein oo ollu asiaa, niin kirjoittaminen on jäänyt. Tänään tulin kertomaan sellaisia hyviä uutisia, että raskaustesti näytti tyylipuhdasta negaa!!! :popcorn: Reilu viikko lääkkeellisestä tyhjennyksestä (rv 7+2), eli todennäköisesti kasvu oli jo pysähtynyt sinne viikolle 5 kun näin nopeeta hormoonit laski. Ultrassa rv6 alkion koko arvioitiin 5vkon ikäiseksi. Surullinen olo, mutta toisaalta helpottunut nyt kun voi taas lähteä kohti uutta yritystä!

:hug: kaikille menetyksen kokeneille ja tsemppiä meille kaikille uuteen yritykseen!

Greippimehu täälläkin aktiivisessa käytössä ;)
 
Minulle saa laittaa piinailijoihin dpo 2 :)

Muuten olo on todella "märkä" kun ei meinaa millään tuo limainen olo mennä ohi. Tissit aristaa kuten aina oviksen jälkeen ja ihmeellisesti on tehnyt mieli syödä salaattia jo muutaman päivän ajan (kaiketi oma elimistö vaatii jotain) ja juustonaksut joissa on cheddaria ja pekonia niin alkoi eilen tökkimään vaikka niistä yleensä pidän (liikaakin) ja vessahätä on usein eli nämä on monelle oireita raskaudesta ja minulle ne on vain oireita... Viimeksi juurikin oli näitä samanlaisia oireita kun raskaudessa niin heti oviksen jälkeen ja kuitenkin vasta pieni "outo olo" sai minut testaamaan aiemmin kuin olisi ollut aika ja silloin se haamu tuli ja vahvistui, mutta ei se sitten jaksanutkaan kiinnittyä. Minulla on aina ollut "palautuminen" nopeaa, kuten nytkin ja nyt vaikutti hiukan normaalimmalta ajalta tuo oviskin eli vielä on piinailemista.
Kuinka moni muuten on saanut haamun r-testiin oviksen aikaan? Itsellä on ollut 2 kertaa, kun olen uteliaisuuttani kokeillut kun ei ollut ovistestejä, mutta halppis r-testejä oli. Kysyin muuten yhdeltä sairaanhoitajalta juurikin noista pregcheg-testeistä ja apteekin omasta kun niihin tulee haamu, mutta on sitä väriä niin miten hän sen tulkitsee, niin sanoi että jos on "paljaalla silmällä" erotettavissa ja on punaisen sävyinen niin on plussa, mutta harmaansävyinen on viivanpaikka. Eli kyllä minä oikein olen omani tulkinnut ja luotan tuohon pregcheg:iin itse paremmin kuin moneen muuhun.

Tulipa taas tekstiä:O
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Lauantaina 12.1.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 27/33-38
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 25/27-31
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 51/27-29
Maame__________30v____km 7/12____________________KP 33/39
Cattibrie___25v__KKM 4/12, KEM 12/12_________________KP 40/28-30
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 6/32-34
Essence___33v___KM 1/13___________________________KP ?/29-34
Eleonoora86____26v___TM 11/12______________________KP ?/?

HAAVEISSA TOINEN

Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?/?
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 26/28-32
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 28/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 14
Marsilio____31.v__KM 09/12, KM 11/12___________________KP 22/32

HAAVEISSA KOLMAS

Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP 24/28
Hemu2___32v___KM 11/12______________________________KP 42
Stellini___30 v____KKM 12/12____________________________KP ?/?
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13__________________________KP ?/?
Nemmiina___24v___KKM 1/13___________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 26
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 18/30-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 17/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP 14/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 15/33

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP ?/?

***PIINAILIJAT***:popcorn:

Marlin dpo 9
Miramei dpo 3
carolina30+ dpo 3


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Miwwi, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart: PLUSSANNEET 2013 :heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
:wave:

Ihanaa viikonloppua kaikille!!! Ja HUI, kun bongasin itseni listasta; huomenna lauantaina minulla JO kp 25, whaaaaat..?? :) Mihin tämä kierto hävisi??? Kannattaa sairastaa oletetun oviksen jälkeen, aika kuluu paljon nopeammin! =) Pientä menkkajomotuksen kaltaista, paineentunnetta....mutta oli mitä lie, nyt tosiaan koitan työntää taka-alalle nämä aatokset ja odottelen vain niitä menkkoja alkaviksi :) Jospa vaikka hiihtoladulta saisi uutta puhtia eloon ja kevään tuloon....(ekaks olis haettava ne hiihtimet kaupasta.)

Tsempit kaikille! :heart:
 
heippati rallaa täältä sohvan nurkasta! sairaana täällä makoilen ja eilen alkoi tosi inhottava kipu vatsassa navan vasemmalla puolella. ei pitäis alkaa googlettamaan,vhaulla löytyi ärtynytvpaksusuoli, kohdunulkoinenraskaus, munasarjakystat jne.. no jos tänään ei maanantaihin mennnessä helpota menen lääkäriin.


mulla pitäis olla ovis ensiviikolla :D plussatuulia kaikille ++++++++++:whistle:
 
Mitähän tämä nyt on... Menkat nyt jo? Aamulla alkoi ihan vetinen mutta punaisen ruskea vuoto... Tyhjennyksestä nyt laskettuna kp25, normaalisti kierto on vähintään 28 päivää. No, kai se tässä selviää että kehittyykö kunnon menkoiksi vai mitä. Mitään menkkakipua ei kyllä ole, normaalisti on sen verran että joutuu särkylääkettä ottamaan.
 
Hei vaan kaikille! :wave:

Tahtoisin liittyä seuraanne kuumeilemaan.

Keskiviikkona np-ultrassa paljastui viikolla 12+0 että kasvu on pysähtynyt viikolle 8+5 eikä sykettä löydy. Toisaalta osasin jossain alitajunnassa asiaan varautua, kun raskauteen oli miltei kokoajan liittynyt vuotoja, eikä sydänääniä ollut viikon 8+4 jälkeen kotona tai neuvolassa kuulunut. Toisaalta ajattelin sen olevan normaalia, kun sintti on kuitenkin niin pieni niillä viikoilla. Silti uutinen tuli järkyttävänä yllätyksenä.

Minulla on ennestään kaksi lasta, ja tämä oli ensimmäinen kkm. Nyt on tyhjennys meneillään, ja tarkoitus olisi hiljalleen yritellä uutta, kunhan kropan saa kuntoon, henkinen puoli on omasta mielestä jo jonkinmoisessa kunnossa :)

Nemmiina kkm 1/12 haaveissa kolmas 24v

Alkaako kierto tästä tyhjennysvuodosta ihan normaalisti, tai et lasketaanko mulla olevan nyt kp3, kun torstaina alkoi vuoto?

Kuinka kauan lääkkeellisessä tyhjennyksessä teillä muilla on ollut kipuja?
 
Pahoittelut Nemmiina :( Samassa junassa ollaan kaikki, on kiva että tänne voi kirjoitella ajatuksiaan ja saada tukea! Kivuista, mulla lähes samoilla viikoilla todettu kkm ja kipuja mulla oli oikeastaan vaan varsinaisen tyhjennyksen ajan, joka kesti kolmisen tuntia ja eteni kuin synnytys. Sen jälkeen kivut loppui, jotain pieniä alavatsa tuntemuksia on ollut, mitä lie sitten ovatkaan, ovista tai menkat tekee ehkä tuloaan. Mutta siis kivut loppui kun kohtu ilmeisesti tyhjeni tuossa kolmessa tunnissa. Jälkivuoto oli aika niukkaa eikä kestänyt kuin suurinpiirtein viikon. Hyvä että henkisesti olo on jo vähän helpottanut :) Itselläni helpotti heti kun sai tyhjennyksen hoidettua.
 
Heippa vaan kuumeilijoille! :wave:

Olen vähän samoilla linjoilla täällä heiluttelemassa kuin Nemmiinakin, eli viime tiistaina sain ultrassa kuulla että meidän pienen palleron sydän on pysähtynyt :'( Ultrapäivänä oli vielä aamusta ensimmäinen neuvolakäynti 9+4, ja sen jälkeen sain sitten murskatuomion ultrassa, kehitys loppunut 8+1. Seuraavana päivänä kävin vielä naistenpolilla tarkastuksessa ja hakemassa ensimmäisen kohdun tyhjennykseen aloitustabletin ja 4 tablettia mukanani lähdin sekavana pelosta kotiin odottamaan seuraavaa päivää.
Tyhjennyspäivä oli kamala, mutta ihmettelen kun loppujen lopuksi homma hoitui vuodon osalta n. 4 tunnissa, sen jälkeen on hiukan vain pyyhkiessä tullut vuotoa?? Tosiaan täälläkin henkinen puoli alkaa olemaan kunnossa, mutta kroppa kipuilee kyllä ja raskausoireet ovat vielä läsnä.
Meille sanottiin että pitää odottaa yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä, mutta heti jos helmikuun alussa otettava verikoe näyttää negaa, niin aloitetaan. Voihan se olla että saattaa tietysti menkat ehtiä jo tulemaankin tässä välissä.

Olisin myös halukas ilmoittautumaan mukaan kuumeilijoihin, vaikka toistaiseksi vain taustalla. Eli Pikkusukka, 35v. kkm 1/13, kolmas toiveissa
 
Huomenta!
Heräsin tosi aikaisin,vaikka on vp. No menkathan ne oli alkaneet,
tänään kp 1/33-41 Onnittelut siis lyhimmästä kierrosta vuoteen...

stellini kiitos neuvoista.Meillä näköjään vain ehkäisyasioissa mennään perhesuunnittelu-
neuvolaan ja muuten terveyskeskukseen. Soitin sinne perjantaina ja sieltä suosittelivat yksityistä,koska kunnan gynelle on vaikea päästä,jos ei ole ns.akuutti tilanne.

Tervetuloa uudet purkamaan tänne tuntojanne, vaikka eihän tälle palstalle kukaan halua varsinaisesti. Täällä kaikkia yhdistää kuitenkin asia,josta monet läheisimmätkään ystävät eivät osaa puhua,jos eivät ole samaa kokeneet.Tältä itsestä ainakin tuntuu.

Kirjotan tätä puhelimella,joten nyt lopetan kun on niin työlästä.

Maame
 
Huomenta kaikille!
Onpa todella kummallista kuntnyt km:n alkamisesta viikko ja viime keskiviikkona äitipolilla sanoivat et lopussa on jo tyhjennys, eli luonnollisesti kaikki jo poistuneet. Mutta eilen alkoi todella runsas verenvuoto kun se jo siis oli hiipumaan päin. Ei kai tähän nyt menkat voi suoraan alkaa vai nytkö mulle joku tulehduskin vielä tulee :mad: Onpa tosi hieno nyt mennä vielä huomenna töihin...keles.. Vois vaan loppua tämä vuoto niin pääsis takaisin "normaali" elämään... :|
 
Pahoittelut Nemmiina ja Pikkusukka :hug: Pikkusukan kanssa kirjoiteltiinkin samaan aikaan tuolla elokuisissa. Käyn siellä vieläkin seurailemassa mitä porukalle kuuluu, toivottavasti kukaan sieltä ei enää tänne joudu!

Nemmiina, mulla kivut kesti vaan sen päivän oikeastaan kun otin ne lääkeet, pientä jomotusta ehkä vielä seuraavana päivänä, mulla tosin oli paljon vähemmän viikkoja kuin sulla, tai en tiiä onko sillä merkitystä. En osaa sanoa vuodostakaan/kierron laskemisestakaan muuta kuin et googlettamalla useimmat vissiin laskee sen juuri noin eli et vuodon eka päivä ois sama kuin kierron.

Pikkusukka, sanoiko lääkäri syytä miksi yksi kierto pitää odottaa? Meillä sanoi et heti vaan uutta yritystä kehiin jos siltä tuntuu henkisesti?

Stellini, oisko kiinnittymisvuotoa?? Jos ei kerran normi menkkakipujakaan ole? :popcorn:

Pömppis kurjaa tommonen ylimääräinen vuotelu :(

Täällä viikonloppu meni rentoutumistunnelmissa ja hyvällä mielellä, oviskin vois olla ens vkolla jos "normi"kierto pitää kutinsa ja menee niin että laskee ekasta vuotopäivästä... mulla on kuulkaa vahvat tutinat et meinaan heti teidät "hylätä" ja raskautua samantien uudestaan :) Toivoa antavaa oli kun kuulin kaveriltani että hänen ystävänsä joka kertaalleen joutui jo hoitohin turvautumaan saadakseen esikoisensa, tuli nyt luomusti raskaaksi esikoisen ollessa 8kk. Joten jos kerran on raskautunut niin ois sitten paremmat mahikset tulla uudestaankin nopeastikin!

Mukavaa sunnuntaita kaikille!
 
Sunnuntai-iltaa kaikille :)

Pömppis, mulla tuli tyhjennyksen jälkeen n. viikon päästä yhtenä päivänä runsaammin verta, mutta se ei kestänyt kuin sen hetken sinä yhtenä päivänä...

Kyllä mulla nyt näyttää jo menkat ilmeisesti alkaneen :O Eilisen kirjoitteluni jälkeen veristä vuotoa ei enää tullut, mutta tänä aamuna tuli taas ja päivän tauon jälkeen alkoi nyt illalla tulemaan. Vanhaa ruskeeta verta ja myöskin ihan kirkasta. Normaalista poiketen "hanat" ei ole auki kuin niagara niin kuin yleensä eikä mitään menkkakipuja ole. Ainoastaan tuntunut vähän semmoista painon tunnetta oiekan munasarjan kohdalla hetken aikaa, samanlaista josta tänen jo aiemmin kirjoittelin. Joten luulen että nyt on kp1/28-29 eikä 26/28-29, mutta ei päivitellä sitä vielä listalle, katsotaan miten tämä tästä kehittyy.. Toisaalta mieluummin näin päin kuin se että niitä joutuisi pitkästi odottelemaan, pääseepäähän nyt kierrosta vähän perille ja kunnolla uuteen yritykseen!

Essence, kiva että sulla vahva tutina ettet kauaa täällä meidän kanssa roiku, tervemenoa vaan sitten plussanneisiin :) Salaa itse toivoin samaa, mutten kyllä uskonut siihen ollenkaan että niin voisi mulle käydä, eikä nyt ilmeisesti käynytkään! Toivottavasti täällä ei kuitenkaan tarvitsisi pitkästi kenenkään kirjoitella vaan pääsisi sinne plussanneiden puolelle!
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Maanantaina 14.1.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 29/33-38
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 27/27-31
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 53/27-29
Maame___30v____KM 7/12____________________________KP 2/39
Cattibrie___25v__KKM 4/12, KEM 12/12_________________KP 42/28-30
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 8/32-34
Essence___33v___KM 1/13____________________________KP ?/29-34
Eleonoora86____26v___TM 11/12_______________________KP ?/?
verppu___23v____KM 12/12___________________________KP 22/28

HAAVEISSA TOINEN

Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?/?
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 2/28-32
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 1/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 16
Marsilio____31.v__KM 09/12, KM 11/12___________________KP 24/32

HAAVEISSA KOLMAS

Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP 26/28
Hemu2___32v___KM 11/12_____________________________KP 44
Stellini___30 v____KKM 12/12__________________________KP 1/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13__________________________KP ?/?
Nemmiina___24v___KKM 1/13___________________________KP ?/?
Pikkusukka___35v____KKM 1/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 28
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 20/30-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 19/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP 16/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 17/33

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP ?/?

***PIINAILIJAT***:popcorn:

Marlin - dpo 11
Miramei - dpo 5
carolina30+ - dpo 5


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Miwwi, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart: PLUSSANNEET 2013 :heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Pikkusukka, ja pahoittelut :hug: Itse olisin ollut heinäkuisissa, mutten uskaltanut edes liittyä, kun oli ollut vuotoja, ja sellainen "ei raskaana olo". Varhaisultrassa vuotojen jälkeen pääsin näkemään pikkuisen jolla oli kaikki kunnossa viikolla 7+1, ja se antoikin sitten väärää toivoa :(

Mulla kipuilu jatkuu. Torstaina sain tyhjennyslääkkeet, ja neljän tunnin ajan supisteli kunnolla, ja illalla vuoto loppui lähes kokonaan. Perjantaina vuotoa ei juuri sitten tullutkaan, kunnes yöllä alkoi helvetilliset kivut, supistuksia, ja kipuja ilman minkäänlaista helpotusta välillä, lääkkeet ja kaurapussikaan ei auttanu mitään. Sama la-su yönä ja eilen sitten se alkoi jo seitsemältä illalla ja jatkui neljä tuntia, kunnes tunnin välein otetuin burana+panadol, panacod, ja panacod+burana yhdistelmien jälkeen helpotti.

Yritin soittaa naistenklinikalle, mutta eihän sieltä kukaan vastannut, vaikka on soittoaikakin :kieh: Kait noi on jotain jälkisupistuksia sitten, kakkosen jäljiltä niitä oli, mutta ne tuntui normaaleilta kun tuli aina imetyksen yhteydessä, tässä kmssa se on outoa kun ne alkaa ihan vaan yhtäkkiä, ja sitten kipu onkin jo sietämätön..

En tiedä uskaltaako sitä alkaa heti "yrittämään" kun vuoto loppuu.. Pelkään että joku yrittää kiinnittyä, ja sit kohdussa on vielä jotain edellisen raskauden riekaleita jotka kohtu työntää ulos, ja samalla sit uuden tulokkaan. Ja sit se hcg verikoe kun on 30.1. niin jos ne siellä näkee nousua ja pistää kaavintaan, niin sithän se menee se uuskin siinä samalla, mikäli sinne on uutta saatu..

Onko muita väsyttänyt kovasti? Mie meinasin eilen nukahtaa pystyyn monta kertaa, ja tuntuu ettei silmät pysy millään auki. Tänään aamulla ekaa kertaa pirteämpi olo :)
 
Huomenta! :)

Osaisiko joku sanoa, että onko normaalia, ettei tyhjennyspäivä mukaanlukien, ole siteeseen tullut vuotoa nimeksikään? Samalla siteellä olisin pärjännyt koko ajan, jos en hygieniasyistä vaihtaisi? Alaselkää ja -mahaa juilii, välillä kovastikin, viikonloppuna piti turvautua särkylääkkeisiin. Päänsärky on järkyttävä! Perjantaina soitin polille ja sanoivat että soittele maanantaina jos vuoto ei ala, yritin soittaa mutta eivät keskuksesta siirrä vaikka selitin asian Haluaisin nyt vain unohtaa tämän koko asian ja siirtyä tulevaan, mutta teenkö hallaa itselleni? Voinko saada esim. kohtutulehduksen, jos onkin jäännyt jotain jumiin? Onko teillä kellään mennyt vastaavasti? Stellinillä ainakin oli aika rivakasti tuo tyhjennys mennyt ohi? Onko sinulla ollut/tulossa jokin jälkikontrolli?

Samoin kuin Nemmiina, niin pelkään että jos uusi raskaus vaikka alkaisikin, niin kuin käy sitten kun pitää mennä verikokeisiin? Ja miksi jossain paikkakunnilla riittää että tekee kotitestejä ja sitten täällä taas pitää käydä verikokeissa varmistamassa asia? Tiedän että nyt menee tunteet järjen edelle tässä asiassa, mutta vauvakuume on kova ja olotila kipuja mukaanlaskematta normaali?


Essence, kätilö sanoi vain että on järkevää odottaa seuraavat menkat ennen kuin yrittää että on sitten helpompi laskea laskettua-aikaa.Eniten mietityttää tuo verikoe, joka on neljän viikon päästä, siitä sanoi että ehdottomasti käytävä siellä. Mutta jos siellä onkin sitten uusi tulokas :confused: Mutta vu:n menen jokatapauksessa, että ei kai se haittaisi vaikka ei tietäisikään? Ja aikaisemmin olen ainakin oviksen bongannut varmuudella, kipuilut ollut sitä luokkaa, ettei ole voinut olla huomaamatta. Ja minäkin käyn päivittäin lukemassa elokuisten kuulumisia, tuntuvat niin "läheisiltä".

Pikkusukka
 

Yhteistyössä