**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Sunnuntaina 20.1.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 35/33-38
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 33/27-31
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 59/27-29
Maame___30v____KM 7/12____________________________KP 8/39
Cattibrie___25v__KKM 4/12, KEM 12/12_________________KP 48/28-30
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 14/32-34
Essence___33v___KM 1/13____________________________KP ?/29-34
Eleonoora86____26v___TM 11/12_______________________KP ?/?
verppu___23v____KM 12/12___________________________KP 28/28
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 7/30-36

HAAVEISSA TOINEN

alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 8/28-32
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 7/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 22
Marsilio____31.v__KM 09/12, KM 11/12___________________KP 30/32

HAAVEISSA KOLMAS

Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP 4/28
Hemu2___32v___KM 11/12_____________________________KP 50
Stellini___30 v____KKM 12/12__________________________KP 7/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13__________________________KP ?/?
Nemmiina___24v___KKM 1/13___________________________KP ?/?
Pikkusukka___35v____KKM 1/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 34
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 26/30-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 25/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP 22/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12________________________KP 23/33

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12____________________KP 7/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:

Miramei - dpo 12
carolina30+ - dpo 11


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart: PLUSSANNEET 2013 :heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Pitkästä aikaa taas kirjoittelen tänne, ei ole fiilikset olleet kovin korkealla.

Uusia on tullut, Verppu ja sydänx3 tervetuloa ja pahoittelut.

Miwwi, suuret osanotot teidän perheelle, en osaa edes löytää oikeita sanoja. Suurta surua tunnen tilanteestanne. Toivon suuresti että tutkimuksissa syy löytyy nopeasti ja pääsette nauttimaan stressittömästä odotuksesta nopeasti!

Marlin, pahoittelut menkoista, tiedän tunteen että toivo herää mutta sammuukin nopeasti... Hyvä kuitenkin että tutkimuksissa paikat ok.

Nemmiina, selviskö jatkosuunnitelmat jo?

Pikkusukka, kummallista toimintaa polin puolelta. Mulle soittelivat jopa perään pari päivää sen jälkeen kun kävin hcg-verikokeessa ja arvot korkealla että joko kävit uudessa kontrollissa. Samoin varasivat suoraan jopa ultranki uudelle verikoepäivälle. Yllätyin kyllä kovasti että niin katselivat perään... Minulla siis kohtu ei ollutkaan tyhjentynyt osastolla lääkkeellisen tyhjennyksen toimesta täysin vaan jotain pientä palasta löytyi vielä joka näkyi sitten hcg:n korkeana arvona, tuhruvuotoa oli monta viikkoa. Ultrassa tämä todettiin ja jäätiin odottelemaan että kohtu tyhjentyy menkkojen toimesta. Nyt kolmannet menkat olivatkin sitten normaalit, kahdessa ekassa tuli istukan rippeitä vielä.

Stellini, erikoiset menkat kyllä. Onko sulla ollu ovulaatiovuotoja aiemmin, voisiko olla sitä?

carolina30+, itse päädyin käyttämään kummissakin testailuissa vain Pregcheckejä joita olen hamstrannut kauppareissuilla ettei tartte nuukailla testauksissa. Ovat luotettavimmasta päästä ja edullisia. Kesken menneessä raskaudessa testailin "Erittäin herkkien raskaustestien" kanssa ja leikkimistä tuo tahtoi olla kun plussa oli erittäin hento, Pregcheck antoi suoraan kunnon plussaviivan. Nyt vaan kun kierto olis siinä vaiheessa et vois tehdä muutakin kuin odotella... Ehditkö jo itse testaamaan? :)

Essence, mulla on ovis nykyään tosi selkeä, alavatsa on todella kipeä ja ihmettelinkin sitä. Kysyin gyneltä et vaikuttaako synnytys asiaan et tulee oviskin selkeämmäksi ja hän kertoi et se on ennemmänkin iästä kiinni. Eli näin "37v senioriyrittäjänä" tunnen oviksen selkeämmin, ei ehkä asia mitä olisin halunnut kuulla... ;D

rupeltaja, täällä myös fiilikset todella matalalla... Mites, onko uutisia suuntaan tai toiseen?

mamuska7, harmillista kun ovis meni sivu suun... Itselläkin mies reissas viime vuoden puolella reilusti ja nytkin on jonkin verran jo tulossa työmatkaa. Harmittaa jo etukäteen et voi vaikuttaa yrittämiseen kun itsellä paineet raskautumiseen tosi korkealla. Tsemppiä.

MiNalo, kiitos listan päivityksistä ja tsemppiä tutkimuksiin!

Miramei, minusta kyllä tosi kummallista toi ultra-vaatimus keskenmenon toteamiseksi että se lasketaan. Eihän siellä sydämenlyöntejä voi ilman raskautta olla, en ymmärrä, kummallisia kommentteja moiset... Ei pidä tällaisilla asioilla kiusata ihmisiä lääkärien toimesta kun muutenkin todella vaikeasta tilanteesta kyse.

kanella, tsemppiä tiputteluun ja pahoittelut menkoista.

Olisikohan siinä nyt aika moni, mielelläni yritän kaikille jotain kommentoida mut tää on mulle jostain syystä hirmu haastavaa saada kaikki tuolta keskustelusta poimittua, en jotenkin hahmota kunnolla tilannetta... Pahoittelut jos joku jäi välistä, yritin kyllä! :)

ON: kuten mainitsin, fiilikset on todella matalalla, mieskin mainitsi et läheisyys ollu tosi kortilla minkä tietysti otin heti itseeni... Hyvällä se vaan sitä puhu mut jotenki miellän tällaiset aina et se on mun vika, pitäis jaksaa panostaa. Alkaneet menkat veti taas mielen pohjamutiin. Kaippa ne limakalvot oli sittenkin liian ohuet kuten gyne vähän antoi ymmärtää oviksen jälkeiseksi tilanteeksi kun ultrassa yksityisellä kävin eikä munasolu kiinnittynyt. Luin sitten keskusteluja netistä (todella luotettavaa tietoahan sieltä löytyy ;) ja hamstrasin e-vitamiinia ja helokkiöljyä jos auttaisivat limakalvoa paksuuntumaan. Soija taitaa myös olla hyväksi. Luultavasti ihan haihattelua mut jotain tuntuu et ois tehtävä. Nyt vuoto jo ohi ja viikon päästä varmaan ovis. Menkkavuoto oli nyt vihdoin sellainen normaali, kuten ennen km:a. Vähän sellainen väliinputoushetki ja mieli tyhjä. Liikuntaharrastus on taas päässy käyntiin kun mieskin on taas paremmin kotosalla vahtimassa esikoista, joogaan olen innostunut pitkästä aikaa. Mukavasti rentouttaa myös mieltä mikä on kyl tarpeen. En tiedä oikein miten sais taas tsempit päälle.
 
Sofi one step antoi viivanpaikan tänä aamuna ja mieli maassa, dpo 11 kp 25 ja vain viivanpaikka. Tuntuu kuin oma kroppa olisi pettänyt minut pahemmin kuin uskonkaan...kaikki oireet niin vahvat että ja tissit yhden koon suuremmat, lämpö 37.5 tänä aamuna, tissit on "tulikuumat", kipeät,niin ettei poika voi edes halata kunnolla kun se tekee niin kipeää, kahvi on kitkerää, pakko syödä ettei mene taju, pissattaa janottaa ja vaikka mitä....
 
Carolina 30+ elä heitä kirvestä vielä kaivoon, ite testasin joulukuussa noilla sofin testeillä ja pari ekaa kertaa näytti vaan "viivanpaikkaa" mut sit se yhen päivän tauon jälkeen näytti haaleaa plussaa ja tummeni joka päivä. Se voi olla pienestä kiinni=) peukut pystyyn :)
Mie oon noita ovistikkuja nyt kolmen päivän ajan kokeillu ja tänään se miun mielestä oli yhtä tummana molemmat viivat eli ilmeisesti se nyt tarkoittaa ovulaatiota... =) No siitähän sen sitten muutamien viikkojen jälestä tietää miten on käynyt. Meillä on tässä nyt käytössä ihan tämmönen 3 päivän sääntö niin katsellaan kuin käy ;)
 
Heippa kaikille! Mä olen muutaman päivän pitänyt ihan hiljaiseloa täältä, joten jospa nyt jotain kirjoittelis!

pömppis, hyvä että kaikki kunnossa ja tosiaan uutta yritystä kehiin vaan, on kyllä ollut tyly lekuri sulla!

sydänx3, tervetuloa ja pahoittelut :(

alien, näköjään tuota mielen mataluutta on liikkeellä, sama täällä… Mutta kyllä se vielä tästä, vai mitä =)

carolina 30+
, minunkaan mielestä ei kannata heittää kirvestä kaivoon, kuitenkin "vasta" dpo 11! Itse olen testannut plussan tuosta meidän toisesta lapsesta vasta DPO 27!!! Sitä ennen ei tullut edes mitään haamujakaan… Raksaus kuitenkin sujui normaalisti, mitään tietoa ei ole miksei hcg noussut normaalisti ? Joten toivoa on!

Mä tuun kohta hulluksi näiden mun "menkkojen" kanssa!:mad: Vuoto loppui torstaina kunnes sitten eilen alkoi taas tulemaan verensekaista limaa. Ei tule siteeseen asti, mutta pyyhkiessä melkein joka vessakäynnillä. Mulla ei ole koskaan ollut mitään tiputteluvuotoja, ovisvuotoja, ei siis minkäänlaisia vuotoja menkkoja lukuun ottamatta! Rasittavaa. Jos mulla joku tulehdus olisi niin kipuilisiko se jotenkin? Menkkakipuja ei ole ollu, paitsi tänään tuntui vähän aikaa jotain sen tyylistä, tosi lievää kylläkin ja meni nopeasti ohi.

Toinen asia mikä nyt ihmetyttää on se, että mä olen kuin hirviö! Varsinkin tänään, kaikki ketuttaa ja huudan ja raivoon joka asiasta, käyttäydyn kuin mikäkin mielipuoli. Joskus nuorempana oli tämän tyyppistä pms-oireilua, mutta ei enää vuosiin ja jos ne mun menkat kerran jo tossa viikolla oli, niin mistähän tämä nyt sitten tuli…? Iltapäivällä mies "pakeni" lasten kanssa pihalle leikkimään kun mä meuhkasin täällä siivoamisesta ja ties mistä turhasta, hyvä minä… Tuntee taas itsensä kerrassaan loistavaksi ihmiseksi ja äidiksi :headwall:
 
carolina ja muutkin Mulla on keskeytyneen keskenmenon jälkeen alknut joka kuukausi ovulaation jälkeen oireet joista oon ollut lähes varma että oon raskaana ja kova harmistus tullut joka kerta ku menkat ovat alkaneet.Nyt pelottaa kirjottaakkaan tätä mutta kirjotan silti,eli oireet ovat taas alkaneet(neljä päivää sitten) ja toivon raskautta,mutta pelkään pahinta :'(
Mulla on tällä hetkellä lämpö koholla,nännit ovat väliin arat(ei oo ollu ikinä,muullon ku raskaana eikä juuri sillonkaan),huonoa oloa on lähes aamusta iltaan,pissattaa,väsyttää ja mikään makea ei maistu ja jos maistuu tulee ällö olo.Niin ja "selkein raskausoire" on varmasti tuo alamahan nipistely ja alapään vihlominen.

Synttäri iltana puhkesin suihkussa kyyneliin ku pelkään niin paljon että oon sairastunut johonkin vakavaan sairauteen ja kun ajattelin lasten jäävän ilman äitiä jos minulle tapahtuu jotain..se oli liikaa ajatuksenakin:'( Nää "oireet" saa mut ihan sekasin ku selvää syytä niille ei oo ja alan jo kuvitella kaikenlaista.

Jotain syitäkin sain ku soittelin voinnistani neuvolaan.Kroppa voi kuulemma olla yhä sekaisin keskenmenosta ja joka synnytyksen ja kuulemma myös keskenmenon jälkeen kroppa voi muuttua(tai siis kierron tuntemukset muistaakseni ja menkat myös) ja keskenmenosta johtuen voin kuulemma tuntea nyt vahvemmin kroppani tuntemukset??? Joo en todellakaan halua tuntea näin vahvasti mitään muuta ku raskauden!! Tai no tietysti sen jos jotain ois vialla mutta mistä senkin tietää.....
Tänään oon nyt aluksi viemässä pissanäytteen tk:seen josta katotaan onko pissatulehusta ja sit katotaan myös raskaustesti ja jotenkin oon ihan varma että nää mun oireet on taas huijannu mua:ashamed: Toivotaan carolina että sää saat plussan testiin ku menkkojen pitäs alkaa,jos se ei vaan nyt vielä näytä sitä.Mut jos et saa ni vois olla jotain samaa ku mullakin:hug:

rakkaudesta äiti kp23/28
 
Täälä on onneks ollu kiireinen viikonloppu niin ei oo paljoo ehtiny miettiä tätä asiaa, vuotoa tulee edelleen ihan vähän ja kivutkin on onneks kadonneet. Mua rupes jotenkin heti masentamaan enemmän tää asia kun palasin töihin.. Koko ajan mielessä, mitä jos on sellanen vika johon ei oo mitään hoitoja. Koskahan tulokset saadaan? kuinka kauan siinä menee? Mä raskauduin, alku meni hyvin, mutta alkio ei taaskaan kehittynyt kunnolla, senkö takia tää loppui? mistä johtuu, mitä tää on? Ja sekin masentaa, että pitääkö meidän nyt käyttää ehkäisyä, etten tule raskaaksi ennenkuin saadaan selville mikä mättää.. Anteeks taas tämä oma napaisuus, onhan teilläkin huolia vaikka olisikin vasta ensimmäinen km tai vastaava menossa. :ashamed:

rakkaudesta äiti Mä mietin ihan samaa, että mitä jos mulla on joku vakavampi sairaus joka vaikuttaa näihin keskenmenoihin, oon trampannut lääkärissä mun vaivojen kanssa, mutta tuntuu, että kukaan ei ota vakavasti, mitä jos mulla on joku ja se vaan pahenee.. :ashamed: Tsemppiä sinne! <3
 
sydänx3 ja muut uudet; pahoittelut tapahtuneesta mutta tervetuloa ihanaan vertaistukiryhmään! :hug:

carolina 30+ Olen samaa mieltä kuin p.ö.m.p.p.i.s , ei kannata heittää kirvestä kaivoon! Ja mitä jos testaisit vasta sitten, kun kuukautiset ovat myöhässä? Ei tulisi niitä nega-pettymyksiä ainakaan liian aikaisen testaamisen vuoksi? :hug:

rakkaudesta äiti; :hug:
Toisinaan me naiset pystymme (valitettavasti) toivomaan raskautta NIIN kovasti, että saamme (enkä siis tarkoita, että kuvittelemme) todellisia raskausoireita…jotka kuitenkin monilla saattavat olla ihan normaaleja, kierron eri vaiheisiin liittyviä. Ne vain mieltää mahdollisiksi raskausoireiksi, koska sitä raskautta toivoo niin kovasti ja sen myötä tarkkailee itseään megasuurella suurennuslasilla.

alien_1 Ei niistä öljyistä ja vitamiineista varmaan haittaakaan ole?! :) Ja liikuntaharrastuksen aloitus/elvytys on aina hyvä juttu, muutenkin kuin raskautumisen kannalta! Itse ostin sukset ja ladulle pitäisi suunnata…katsotaan, kuinka käy. Tsemppiä sinulle uuteen kiertoon!

stellini; tsemppiä kummalliseen ja ärsyttävään tilanteeseen! Mielestäni pelkkä epämääräinen vuoto ei yksistään ole oire tulehduksesta; yleensä mukana on myös esim. alavatsakivut, vuodon paha haju ja kuume..

Miwwi:lle ihan tosi paljon tsemppiä ja jaksamista!!! Voin vain kuvitella, miltä sinusta tuntuu…! Toivon kovasti, että keskenmenoihisi löytyisi sellainen syy, jolle jotain voidaan tehdä ja lopulta saisit kokea raskauden loppuun saakka! :hug:

ON:
KP 34, aamulla apteekin raskaustestillä saatu vahva plussa. Huh. Olo on kummallinen. Onnellinen, helpottunut…samaan aikaan jännittynyt; odottava – käykö taas samalla tavalla kuin viimeeksi? Kuluisipa aika nopeasti… Samaan aikaan poden syyllisyyttä ja huonoa omatuntoa; miksi juuri minä plussasin vaikka on monia, jotka ovat toivoneet ja odottaneet niin paljon kauemmin… Naisen mieli on ihmeellinen. (Plussanneisiin tms. en vielä halua.)
 
ONNEA RUPELTAJA!!!!!!!!!! :heart: Ihanaa :)

Tosiaan suotta podet syyllisyyttä, sinänsä kuitenkin minullekin tuttu tunn, samaa syyllisyyttä olen potenut kun mun raskaudet ovat saaneet helposti alkunsa. Mutta sinun raskautesi ei ole pois keneltäkään muulta! Ja ihan varmasti olo on jännittynyt ja pelottaakin, voin vain kuvitella. Mutat ei kai auta kuin yrittää luottaa siihen että kaikki menee hyvin? Helppoa se ei varmasti kyllä ole. Mutta tuhannesti onnea!!!

MiNalo, nimenomaan voimia meille mieli maassa kamppaileville, kyllä täältä vielä noustaan :hug:

Omaa vuotopäivitystä sen verran, että verensekainen vuoto on taas vähentynyt. Ja taas tänään alavatsalla tuntuut pientä menkkamaista kipuilua. Eilen illalla mies kysyi multa että "pitäisköhän sun tehdä raskaustesti?" kun kiukkusin menemään, ei ole mulle ollenkaan tyypillistä käytöstä mutta justahn mulla ne (oudot) menkat oli niin tuskin tässä nyt raskaaana ollaan. Muuten vaan hormoonihirviönä :p Mies väitti että samalla tavalla kiukkusin alkuraskaudesta kakkosta odottaessa mutta en mä vaan muista.... Mutta joo, olisihan se tosi epätodennäköistä olla raskaana kun menkatkin oli ja kkm:stä vasta vajaa 5 viikkoa.
 
Rupeltaja kovasti onnea plussasta! :heart: Mukavaa lukea iloisia uutisia kun monella muuten niin mieli maassa. Jospa tää tois vähä ilosuutta muillekin. :) Ja kyllä me muut plussataan kans ennemmin tai myöhemmin! Ei saa tytöt vaipua epätoivoon! :heart:

Sitten omii juttuja: Mulle voi päivittää kiertopäivä 1/28! Koskaan en oo ollu kuukautista näin onnellinen! Pelkäsin että menee vielä monta viikkoa kun joillakin keskenmenon jälkeen on niin pitkään menny. Ja onneksi tuun olemaan ensviikosta seuraavat kolme viikkoa miehen kanssa samankaton alla niin että yritystä tulee luultavasti olee enemmän ku tarpeeks! Kunpa se yritys vaan riittäisi...
Mies tuli toissayönä kuiskaamaan korvaan kun nukuin että "haluun sitä vauvaa kyl niin kovasti.." Ihana ku miettii öisin kaikkee perheeseen ja vauvaan liittyvii juttuja. Näköjään voi miehilläkin olla vauvan kaipuuta. :) Toivottavasti nopsaan nyt vaan tärppäis nii saatais se nyytti.:heart:
 
Tulimpas nyt tämänkin tärkeän asian tänne kertomaan:ashamed:
Kuulin että serkkuni vaimoineen saa vauvan ja ilahduin uutisesta,mutta kun kuulin että heidän vauvansa syntyy kesäkuussa niin tuli jotenkin ihan hirmu surullinen olo siitä että varmasti joka kerta kun nään serkun vaimon vatsan niin ajattelen että minäkin oisin nyt tuossa vaiheessa raskaana ja jos ja kun nään vauvan niin voi olla aika herkkä hetki mulle.Voi NYYYH :'( Mullakinhan piti olla kesäkuussa vauva.

Nyt pitäs oottaa pari tuntia verikokeiden ja pissakokeen tuloksia ja tuntuu sietämättömälle ajalle :headwall: Sitten saan kuulla että raskaustest on negatiivinen(en kuitenkaa oo raskaana:ashamed:)

Vois ehkä vetästä itkupotkuraivarit samantien jos raskaustesti on nega:mad:
Joku kirjotti vihasuudesta.Sitä on väliin täälläkin,väliin surua,väliin vaan masentaa ja väliin muistaa iloita muista lapsista ilman surua menetetystä elämän alusta.

Mutta nyt poikien kanssa syömään ja sitten vaan odottelen,odottelen ja odottelen kunnes saan soittaa labraan

rakkaudesta äiti
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Maanantaina 21.1.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___25v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 36/33-38
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 34/27-31
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 60/27-29
Maame___30v____KM 7/12____________________________KP 9/39
Cattibrie___25v__KKM 4/12, KEM 12/12_________________KP 49/28-30
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 15/32-34
Essence___33v___KM 1/13____________________________KP ?/29-34
Eleonoora86____26v___TM 11/12_______________________KP ?/?
verppu___23v____KM 12/12___________________________KP 1/28
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 8/30-36

HAAVEISSA TOINEN

alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 9/28-32
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 8/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 23
Marsilio____31.v__KM 09/12, KM 11/12___________________KP 31/32

HAAVEISSA KOLMAS

Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP 5/28
Hemu2___32v___KM 11/12_____________________________KP 51
Stellini___30 v____KKM 12/12__________________________KP 8/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13__________________________KP ?/?
Nemmiina___24v___KKM 1/13___________________________KP ?/?
Pikkusukka___35v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
sydänx3___25v____KKM 1/13____________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 35
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 27/30-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 26/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP 23/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12________________________KP 24/33

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12____________________KP 8/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:

Miramei - dpo 13
carolina30+ - dpo 12


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart: PLUSSANNEET 2013 :heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
rupeltaja Ihanaa!! :) ONNITTELUT:heart:

Sain osan tuloksista ja kaikki oli ok josta oon tietysti tosi huojentunut,MUTTA raskaustesti oli negatiivinen josta oon kyllä taas niin pettynyt :'(

Koitan saada muuta ajateltavaa ja toivon että vauva syntys ees ens vuoden alkupuolella.Sehän ois varmaan vauvallekkin kivempi ettei tarvis alottaa sitten koulua "liian" pienenä.Esikoinen on syntynyt joukuussa ja toinen lapsi tammikuussa ja eron todella huomas nuiden kahden välillä ku toinen lähti eskariin ja kouluun melkein vuotta nuorempana kuin toinen.Ei sinänsä mitään isoja ongelmia ollut,mutta jotain pientä ja esimerkiksi esikoinen väsähti kauheena eskarin alotuksesta ku oli vielä niin pieni(5v).Mutta katsotaan miten käy...ottasin kyllä mielellään loppuvuoden lapsenkin jos vaan saisin:heart:

Taidan alkaa shoppailemaan vauvanvaattetta suruuni että niitä on sitten vauvan syntyessä iso kasa :LOL: ...niin tein esikoisen kanssakin,kun kärsittiin kolmisen vuotta lapsettomuudesta niin sinä aikana tuli heräte ostoksia tehtyä ku en vaan voinut vastustaa söpöjä nuttuja.Kun esikoinen syntyi niin niillä vaatteilla ois saanut puettua useammankin vauvan.Oli ihan kiire että kaikkea ihanuuksia kerkesi pitää päällä ennenkuin vauva kasvaa ulos niistä :D Nyt ei ehkä sellasta läjää kerkee ostella,ku pitää ostella niin paljon vaatetta näille isommille lapsille jotka tuntuvat kasvavan kokoajan entisistä vaatteista ulos=)

Mutta voimia kaikille surullisen olon kans kamppaileville :hug: ja erityisesti plussatuulia ihan jokaiselle!! Ite meen vielä lääkäriin tutkittavaksi tällä viikolla mutta menkkojen jälkeen aijon alkaa taas yrittämään täydellä teholla.Ovulaatiotestitkin taidan ottaa nyt avuksi....
 
rupeltaja Onne plussasta :heart:

Minut voi lisätä listalle sydänx3 25.v kkm 1/12 Kp ??? Ja kolmas siis haaveissa

Mä pistin tänää tilaukseen r testejä niin saan testattua jossain vaiheessa näyttääkö se negaa.

Unohdin tänään soittaa ultraan ja peruttaa nt ultra ajan joka ois nyt torstaina. En tiiä onko ne tajunnu viime viikolla sitä perua. No pitää varmistaa se nyt huomenna. Jotenkin tuntuu pahalta soittaa sinne :/

Essence Tosiaan on kyllä elokuisista todella moni jäänyt pois :'(

Paljon voimia kaikille ja toivotaan plussa tuulia myös paljon :hug:
 
Moiks!
rupeltaja onnea hirmuisesti! :hug:
rakkaudesta äiti vielä se tärppää... älä luovuta vielä :hug: Mutta ymmärrän että tuntuu nega pahalta ja varsinkin jos joku lähipiiristä ilmoittaa vielä odottavansa:|

ON: onnistuin tikuttamaan oviksen. Eli alotin testailut 3 päivää sit ja oli haaleaa aluks sit tummeni ja eilen tosi tumma. Tänään testasin niin tosi haalee. Eli ilmeisesti se oli sit se ovis :D No katsotaan kuin käy :)
 
Voi perskules, nyt alkoi pelko nostamaan päätään oikein kunnolla... noin tunti sitten viilsi alapäästä oikein kunnolla ja nyt sitten kipuilee hiukan alamahaa, ihan kuin vuoto alkaisi millä hetkellä hyvänsä... En kyllä nyt haluaisi tätä enään tuntea, vaan vihdoin sen plussan testiin ja pikkuisen kasvamaan ja täyttämään meidän syli ja sydän...
Ajattelin että huomenna tai ylihuomenna testaisin uudestaan kun haluan että se viivanpaikka muuttuisi viivaksi!!!!
 
carolina30+ TIedän että on varmaan hankala olla ajattelematta mitään muuta kun sitä testiä, mutta älä suotta testaile ja saa itsellesi pahaa mieltä aikaiseksi, odottele muutama päivä :) Hei ja voihan alkuraskaudessakin ennen kun testi näyttääkään plussaa niin olla kipuja ja vaikka mitä myös menkkoihin verrattavia jomotuksia, eli otat nyt ihan iisisti siellä eikös =)

Ite oon tässä miettiny että jos minulla siis oli se ovis niin ilmeisesti kiertokin on niinkun oikealla mallillaan, eli vois sitten ehkä odotella menkkojakin alkavasti normaaliin aikaan. Mut voihan luonto tehä myös tepposet ja sit ei tiedäkkään mistään mitään.
Mut mikähän on sellanen aika mikä kannattaa (on normaalia) odotella menkkoja km:n jälkeen, siis jos niitä ei vaan kuulu ja ei ole raskaana. Milloin niitten pitäis sitten viimeistään tulla.. se neuvolalääkäri kun ei oikein osannut mulle mitään ihmeellistä infoa antaa kun niitä makuuhuonesääntöjä :D
 
Kiitos MiNalo, stellini, verppu, rakkaudesta äiti, sydänx3 ja p.ö.m.p.p.i.s! :heart:

Kyllä, vahvoja naisia olemme kaikki täällä ja oman plussan kestävyyden ohella toivon teille kaikille muillekin sitä plussaa, kun sen hetki on tullakseen! :hug: :heart:

Nyt iltaa kohti oma olo on jotenkin...rauhallinen. Ensimmäisessä raskaudessa nousi ”pissi päähän” ja olin suurin piirtein heti vaunuja katselemassa ynnä muuta… Ja silloin kuulostelin itseäni KOKO ajan. Nyt ”sain rauhan” plussatestin myötä…ja ainakin hetkeksi aikaa raskautumisen paine hävisi. Ehkä nyt olo on sellainen, että suhtaudun asiaan realistisesti, kun tiedän mitä kaikkea saattaa tapahtua. Päivä kerrallaan mennään….en varmaankaan asiaa ala kuuluttaa kenellekään (kahdelle ystävälle tänään kerroin) mutta en myöskään suostu jatkuvassa pelossa elämään – se tapahtuu, mikä on tapahtuakseen ja se tulee, mikä on tullakseen. Toivon kovasti, että tämä raskaus sujuisi alusta loppuun hyvin. :)

MUOKS. p.ö.m.p.p.i.s Minun mielestäni semmoinen AINAKIN 4-6vk (ellei enemmänkin) on ihan normaalia. Kaikilla on niin yksilöllistä se, kuinka nopeasti kehon normaali hormoonitoiminta keskenmenon jälkeen palautuu raiteilleen...ja varmasti kuukautisten alkamiseen vaikuttaa myös tyhjennysvuodon kesto & määrä. :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Rupeltaja plussasta!! :flower:

on: pari päivää pyöritty melkein 40 asteen kuumeessa ja eilen suostuivat polille ottamaan minut aamulla tutkimukseen. Kohtu lähes tyhjä, hcg alle 100, jotain riekaleita enään jäljellä, eli minun tyhjennys hoitui sitten 4-5 vessakäynnillä, siteitäkään en olisi tarvinnut koko aikana, mutta olempas nyt varmuuden vuoksi niissä kulkenut : / Mahaa kramppaa etenkin öisin, särkylääkkeitä on joutunut vieläkin popsimaan.
Tulehdusarvo oli 100, johon sain nyt sitten antibiootit ja tulehduslääkkeen. Eikähän täältä vielä nousta... Kahden viikon päästä uudet verikokeet sekä ultra.
 

Yhteistyössä