**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

Miwwi eiku siis tarkoitin sitä että neuvolalääkäri ei edes tienny että mulla on keskenmeno tullut. Kyllähän se neuvolaan on kuitenkin ilmoitettu. Eka lääke laitettu tänään ja ohjeissa luki että mieskin pitäis hoitaa. Ei lääkäri miehen hoitamisesta mitää puhunu :O
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Torstaina 24.1.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___25v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 3/33-38
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 37/27-31
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 63/27-29
Maame___30v____KM 7/12____________________________KP 12/39
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 18/32-34
Essence___33v___KM 1/13____________________________KP ?/29-34
Eleonoora86____26v___TM 11/12_______________________KP ?/?
verppu___23v____KM 12/12___________________________KP 4/28
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 11/30-36
Pölö-______KM 1/13__________________________________KP 7/?

HAAVEISSA TOINEN

alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 12/28-32
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 11/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 26
Marsilio____31.v__KM 09/12, KM 11/12___________________KP 34/32

HAAVEISSA KOLMAS

Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP 8/28
Hemu2___32v___KM 11/12_____________________________KP 54
Stellini___30 v____KKM 12/12__________________________KP 11/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13__________________________KP ?/?
Nemmiina___24v___KKM 1/13___________________________KP ?/?
Pikkusukka___35v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
sydänx3___25v____KKM 1/13____________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 38
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 30/30-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 3/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP 26/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12________________________KP 27/33

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12____________________KP 11/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:




:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart: PLUSSANNEET 2013 :heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Stellini: Aika jännä teoria lääkäriltä. Että vanhan raskauden rippeet poistuisivat uuden alkaessa. Mielenkiintoista. Jään odottelemaan sun testituloksia :popcorn:

Rupeltaja: Kiitos kokemuksen jakamisesta. Ihminen vissiin juoksee pelosta pelkoon, koska juurikin pelkään nyt että alan kuumeilla liikaa :D. Viime kierrossa ostin ovistestejä kasan, aattelin silloin kokeilevani seuraavassa kierrossa. Nyt ajattelin, et kaapin perällä saavat pysyä, näköjään onnistuin ilmankin enkä halua ressata oviksesta. Sitten mietin et voikun pystyisi elämään ajattelematta koska on seuraavat menkat. Mulle on aina ollu hyvin tärkeää että pystyn kontrolloida menkkojen alkamiset. Siksi söinkin pillereitä sen 10 vuotta ja siirtelin minkä ehdin :/.. Oon alkanu valmistautuun henkisesti siihen, että nyt opettelen siihen, että en pohdi asiaa, tulkoon sitten vaikka yllättäen! En halua olla testi kädes dpo 7 lähtien :D Toivotaan! Tässä vaiheessa kiertoa sitä on vielä tälläiset fiilikset, mutta loppukierrossa testit varmasti polttelee :D Toivotaan myös sulle plussan tuloa pikapuoliin. Koitetaan yhdessä ajatella muutakin :)

Tänään on ollu kyllä oikein mukava päivä! Melkein ensimmäinen laatuaan tälle vuotta. Oon ollu ystävän kanssa kahvittelemassa ja oli mukava purkaa hänelle hieman tuntojaan. Sitten illalla siskontyttö kävi kylässä ja sai kuunnella vaihteeksi jonkun muun murheita. Jotenkin sekin on terapeuttista kun saa välillä syventyä toisen murheisiin ja pohtia toisen kanssa mitä hän vois tehdä omassa tilanteessaan. Sellanen pakomatka omista ajatuksista :)

Tosin kroppa mua vähän harmittaa, tänään on jo kuudes pvä vuotoa. Tosin nyt jo aikas niukkaa. Viime yönä valvoin monta tuntia kun sattui alapäähän. En tiedä paikantuko se tuonne kohtuun vai sen suulle vai tarkalleen minne. Hirveen vihlovaa kipua. Joskus ollu samanlaista kipua kun on ollu kuivat paikat. Tänää on tuntu et olis hiivaa. Hölmöjä kyselen, mutta onko teille kellekään ollut "kuivat paikat" km heti jälkeen tai hiiva tullu kiusaksi?

Mä oon ärsytykseen asti positiivinen. Mutta toivotan teille kaikille parempaa mieltä ja positiivisuutta tulevaisuuden suhteen. Itsehän me vaikutetaan siihen miltä elämä maistuu kaiken tän kurjuuden keskellä! :)
p.s. kuitatkaa mulle positiivisuudesta sitten mun loppukierrossa ;)
 
Viimeksi muokattu:
rupeltaja Kiitos sulle myös vastauksesta, säikähdin vaan kun testi vieläkin näyttää plussaa. :ashamed: :)

MiNalo Niin ajattelinkin, ei tässä tosiaan oo kulunut kuin muutama viikko! :D Pelokkaana kun olen. :D

Cattibrie Voi eikä! Tsemppiä teille jatkoon! :heart:

p.ö.m.p.p.i.s Onnea ovisplussasta, ja eikun peittoja heiluttelemaan! Vai ajattelitteko heti aloittaa yrityksen km jälkeen? :)

sydänx3 Aijaa! :eek: Joo kyllä olisi hyvä, että joku tuki on lähellä kun tyhjennyslääkkeitä ottaa! Itse tosiaan meinasin pyörtyä, onneks mies oli tukemassa! muoks. Kuinka muuten sujui ensimmäisen lääkkeen jälkeen?

Pölö- Ihana, että sinulla on joku jolleka olet voinut purkaa asioita. :)

Mä varmaan kuuluisin tuonne taustailijoihin, kun tosiaan ei voida nyt yrittää, ennenkuin saadaan tuloksia, mutta tuolta näkee hyvin tiedot ym. niin antaa olla. :) Ovista vois kyllä sitten kokeilla seurailla, niin tietää sitten mainita tutkimuksissa, että ovis on ollut myöhään ja on edelleen (jos on) :) Tilailin itselle netistä vähän uusia vaatteita, tosiaan tähän suruun se hieman auttoi, kun ei voi niitä lastenvaatteitakaan ostaa, tai en nyt tiedä oliko tästä nyt mitään iloa kun rahaa tuhlaan, mutta saapahan itselle ainakin vähän paremman mielen! :)
 
Viimeksi muokattu:
stellini En tuota sun tilannetta huomannutkaan, kun eilen kiireessä luin ja vastailin. Mulla edellinen raskaus oli kohdunulkoinen, mutta luulin sitä ensin kemialliseksi. Mulla oli kahet menkat kuukauden sisään. Tein sitten toisten loputtua r.testin ja se oliki plussa :O Soitin tk:hon ja pääsin samana päivänä sinne ja labraan, ja ultraan pääsin sitten suraavalla viikolla, ja sieltä vielä naistentaut.polille, jossa varmistu että ollut ku. Eli soita vaikka tk:hon tai tosiaan sinne missä km hoidettiin, niin jospa ne sinut ottas tutkimuksiin :)
muoks. Mutta en siis halua pelotella sua että sulla ois nyt ku, vaan sillä sanon että varmaan aika herkästi ottavat tutkimuksiin :)
 
Viimeksi muokattu:
Marlin, kiitos vastauksesta, et pelotellut :) En elättäle toiveita nyt raskaana olemisesta, veikkaan kemiallista tai väärää plussatulosta omalla kohdallani, se eilinen plussakin oli niin haalea!

Kuitenkin se edellinen raskaus on kokonaan poistunut kun ne kahdet negatiiviset testit tein kuun alusta. Nyt taas kunnon vuoto loppunut, sitä ällöä puna-oranssia limaa vaan tulee, ei onneksi paljon sitäkään. Ajattelin nyt seurailla tätä tilannetta ja ottaa yhteyttä äitiyspolille jos vuoto ei lopu tai jos tulee jotain kipuja. Kai pitäisi taas joku päivä testailla uudestaankin että onko viiva hävinnyt kokonaan, voimistunut vai pysynyt samana...

Miwwi shoppailuterapia toimi mullakin, edes jotain millä saa itseään piristettyä :) Ja tosiaan se testi voi näyttää positiivista vielä 4 viikonkin kuluttua km:stä. Itselläni tuli nega 16 päivää tyhjennyksen jälkeen.

Pölö positiivisin mielin vaan, parempi niin :) Itsekin siihen pyrin, viime aikoina onnistunutkin vähän paremmin vaikka vielä viime viikolla olin kaukana positiivisuudesta!
 
Voi luoja että mua nyt ärsyttää! Mulla jostain kumman syystä on tunne että pitäs tehä r.testi, vaikka tiiän että se on nega. Ei se voi olla mitään muuta, kun ne menkatkin tässä kerkes olla, ja ne oli ihan normaalit...kai. Ihmetytti vaan ku niukemmat ku normaalisti, vuoti kuitenkin ihan reippaasti ja sitten 2-3 viimestä päivää tuli semmosta ruskiaa vuotoa :confused: Kun siinä kohdunulkosessa se toinen vuoto oli määrältään niukempaa kuin normaalisti, ja sitten väriltään enempi semmosta ruskeanpunaista. Nyt sitten tietty pelkään että taas joku ku, vaikka täti tulikin ihan ajallaan kylään.
 
Heippa taas,

Täällä on tapahtunut paljon iloisia asioita ja vähemmän iloisia asioita, kun viimeksi olen käynyt kirjoittamassa. Uusille "kasvoille" paljon :hug: ja myötätuntoa tästä ryhmästä kyllä löytyy. Pahoittelut menetyksistänne myös minun puolesta. Ja pahoittelut kaikille niille, joille täti tulikin käymään. :( Ei muutakuin uuteen kiertoon positiivisin mielin. :heart:

ON: Itsellä tunteet heittelee laidasta laitaan. Tänään olisi pitänyt tädin tulla käymään, mutta ei ole näkynyt. Rinnat on arat, ihan niinkuin olisi maitoa rinnoissa; on painavat, alavatsassa tuntuu pientä menkkakipuilua ja alavatsassa on ollut koko päivän sellainen lämmin tunne :) ja aivastellessa tuntuu repäisykipuja alavatsassa. Jotenkin koko ajan odotan, että menkat alkaa vaikka kovasti toivon että olisin raskaana. Testiä en vielä halua tehdä, jotenkin testin tekeminen pelottaa. Kuitenkin kaksi peräkkäistä keskenmenoa takana niin testin teon jälkeen pelkäisin hulluna keskenmenoa. Toki pelkään sitä nyttenkin vaikka en ole todennut edes olevani raskaana. :/ Kamalaa tämä naisena oleminen. :D
Töissä juuri yksi työkaveri kertoi olevansa raskaana ja kuulemma ei ollut edes toivottu lapsi. :/ Kyllä rupesi ottamaan päähän oikein kunnolla. Toiset ne tekee lapsia ihan helposti ja toiset joutuu "kärsimään". Olisipa vaan niin helppoa että tulisikin vahingossa raskaaksi ja pikkuinen pysyisi mukana koko ajan. Mutta ei niin ei.

Ootteko muuten kertonut keskenmenoistanne kavereillenne/sukulaisille? Huomasin vaan kuinka vaiettu asia keskenmeno on. Itse en ole pahemmin kertonut kellekään, jotenkin häpeän asiaa. Mutta olen huomannut, että niiden kaikkien kenen kanssa olen keskenmenoista jutellut niin jokainen on itsekin kokenut keskenmenon. Yleistä taitaa olla...

Ehkä mä saan ajatukset vähäksi aikaa muualle, kun miehen kanssa juuri varattiin matka, pitkäviikonloppu kahdestaan Barcelonaan. Poika jää isovanhempien hoiviin ja me lähdetään nauttimaan toisistamme Espanjan auringon alle. :D Voin suunnitella reissua hyvillä mielin niin ei ainakaan tarvitse miettiä tulevaisuutta ja saan rentoutua kunnolla :D
 
Pikapäivitys! Olen yrittänyt pysyä poissa hetken, kun oma tilanne on ollut niin epämääräinen. Vuotoa ollut joulukuun alusta, puolessa välissä enemmän ja nyt sitten kunnon menkat loppumassa. Kävin jo lekurillakin, papa siisti ja crp ok. Ellei vuoto nyt lopu, niin sitten saan ultraan lähetteen. Mitäs jos tämä onkin oire vaihdevuosista?? No, Alexa 40vee ja kp10.

Alkaa todella mennä hermo tän tilanteen kanssa!

Hyvää alkanutta vuotta kaikille! Plussatuulia toivottelen!
 
Miwwi: Tuo shoppailu on kyl niin parasta terapiaa! Toinen on matkustelu, mutta paluu arkeen on sen jälkeen voi olla monta kertaa kamalampaa. Siksi pitäiskin muuten mennä nyt itekin vähä shoppaileen!! :)

Marsilio: Oon parille tärkeälle ystävälle kertonut. Osittain siksikin kun olisivat ihmetelly mikä viime aikoina on ollu vialla ja jotenkin mulla helpottaa aina asiat kun jollekin voi kertoa. En kuitenkaa halua kaikille kuuluttaa ja kellekään sukulaiselle en halua kertoa. En halua että tietävät että yritetään, se tieto on mulle enempi salainen. Mutta pakko sanoa että silloin kun olin lapsi. Niin kyllä tiedettiin montako keskenmenoa äiti sai, montako täti, montako sen ja sen kaverin äiti sai. Niistä puhuttiin silloin ja paljon. Äitini on saanut kaksi km ja yksi synty kuolleena, tätini kolme. He puhuivat siittä, ne ei ollu salaisuuksia. Silloin ei ollutkaan nettiä josta pystyi hakea vertaistukea ja kaiveltua kuinka yleistä asiat on. Serkkuni jotka ovat mua yli 10 vuotta vanhempia, on kokenu keskenmenoja, päivän pari he surivat ja uutta yrittämään. En tiedä on suvussani noita keskenmenoja sit vaan niin paljon.. Tosin, kuten sanoin, ne kavereidenkin vanhemmat niistä puhui. Nyt vasta itse tajusin mikä merkitys siitä oli, kun meille lapsille niistä puhuttiin. Sanoinkin tuos yks päivä miehelle, että vanhemmat jotenkin yritti opettaa kuinka voi käydä ja se on ihan normaalia.

Voi että voin kuvitella Marsilio kuinka ärsyttää tuollainen uutinen työkaverilta. Argh! Mutta pakko sanoa, että Barcelonasta tulin hieman kateelliseksi!! Itseäkin kovasti polttais matka ulkomaille, huhtikuussa kyllä mennään, mutta sinne on niin pitkä :/ Tulipas sulle nyt paljon tekstiä :D


Kauanko tätä vuotoa oikein kestää :/ Seitsemäs pvä menos ja iho ihan kipee siteistä :headwall: Vähän nakertaa positiivisuutta tuollaanen :stick:
 
Viimeksi muokattu:
Saa päivittää kp 1:'( Eilen kipu kesti noin 10min ja sitten 2 kertaa pyyhkiessä hiukan verensekaista limaa ja loppuiltana ei mitään. Aamulla alkoi sitten tippua pyttyyn asti ja nyt vuotaa jo todella kunnolla ja kipuja on välillä enemmän ja välillä ei mitään... Puhuimme että nyt varaan aikaa ensin omalle lääkärille joka tekisi lähetteen lisä tutkimuksiin kun ei jaksa tätä enään ilman selitystä että miksi pikkuinen ei jaksa kiinnittyä/pysyä matkassa mukana... Niin sain eilen illalla sen haamun siihen pregcheck testiinkin sitten... Siinä se vain pilkkasi minua vielä aamullakin koneen päällä kun unohdin sen siihen illalla...:'(
Voi rakas ystävä..olen todella pahoillani:'(..lämmin:hug:täältä..jaksuja:heart:
 
Viimeksi muokattu:
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Perjantaina 25.1.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___25v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 4/33-38
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 64/27-29
Maame___30v____KM 7/12____________________________KP 13/39
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 19/32-34
Essence___33v___KM 1/13____________________________KP ?/29-34
Eleonoora86____26v___TM 11/12_______________________KP ?/?
verppu___23v____KM 12/12___________________________KP 5/28
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 12/30-36
Pölö-______KM 1/13__________________________________KP 8/?

HAAVEISSA TOINEN

alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 13/28-32
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 12/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 27
Marsilio____31.v__KM 09/12, KM 11/12___________________KP 35/32

HAAVEISSA KOLMAS

Hemu2___32v___KM 11/12_____________________________KP 55/?
Stellini___30 v____KKM 12/12___________________________KP ?/?
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13__________________________KP ?/?
Nemmiina___24v___KKM 1/13___________________________KP ?/?
Pikkusukka___35v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
sydänx3___25v____KKM 1/13____________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 11
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 31/30-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 4/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP 27/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12________________________KP 28/33

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12____________________KP 12/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:




:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart: PLUSSANNEET 2013 :heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
Marlin


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Pölö- Mulla tuli km samoilla viikoilla kun sulla, ja vuoto kesti noin 3½vko:a. Ei tokikaan kovin runsaana ekan viikon jälkeen, mutta side housussa sai kuitenkin olla. Ja ekat menkat tuli heti sen perään, eli olin side housuissa yhteensä melkein viis viikkoa :whistle: Toivotaan että sinä pääset vähän vähemmällä :)

Mut vois siirtää taustailijoihin. Meillä on menny peittojen heiluttelu vähän siihen että kun menkat loppuu, niin ruvetaan pikkuhiljaa innostuun petipuuhista (tai siis minä rupian, mies ois koko ajan innokas). Ja sitten ovisviikolla touhuillaan ihan kunnolla, ja sitten se hippuu. Nytkin oli kolmen viikon tauko :ashamed: No, eilen sitten miehelle tokasin että tästä lähin me paneskellaan vaan sen takia koska se tuntuu hyvälle, ei siksi että minä pamahan paksuksi :D Toki siis vauva on edelleen haaveissa. Mutta kyllä nyt kuitenkin pitää jättää aktiivinen yrittäminen taka-alalle. Käyn kuitenkin täällä lueskelemassa kuulumisia, ja välillä myös kommentoimassa. Oon siis edelleen hengessä mukana :)
 
Viimeksi muokattu:
anteeksi kun käyn vain omaa napaa valittamassa mutta sain sain kuulla että taas on yks työkaveri raskaana!! varmasti ollut vahinko argh!!! en kyllä pysty onnittelemaan häntä kun seuraavan kerran näemme! eilen kävin gynellä niiden mun outojen mahakipujen takia jotka ovat kyllä jo hellittäneet. mutta kysta sieltä löytyi. gyne kuitenkin sanoi että pitäis tulla seuraavassa kierrossa ulos. mitähän seuraavaksi...
 
omaa napaa myös täältä, mulle voi päivittää kp ?/?

Tää helvatan vuoto jatkuu ja jatkuu :mad: Tyhjennyksestä nyt 5 viikkoa ja 2 päivää ja tänä aikana ei montaa täysin vuodotonta päivää ole ollut, vähintään jotain tuhrua tullut! Runsaampi vuoto eli ne kuvitteelliset menkat alkoi viime ma eli 11 päivää sitten ja taas vuotaa niin että sidettä saa olla koko ajan vaihtamassa. Raivostuttavaa.
 
Tsemppiä kaikille joilla vuodot jatkuu ja jatkuu... :hug:

Itsellä oma vuoto tuntui loppuvan pari päivää sitten, pienen kudospalan ulostuloon. Mahtoiko olla juuri se pala joka näkyi vielä ultrassa tiistaina :confused:

Mitäs olette mieltä, että kannattaako ilman suojausta tässä nyt harrastella mitään, kun minulla on vielä melkein viikon tuo toinen antibiottikuuri voimassa? Voisiko se aiheuttaa mahdollisessa raskaudessa jotain ongelmia?

Nykyään muuten ihan oikeasti ärsyttää ihmiset mitkä ihan pokkana selittävät näitä vahinkoraskauksiaan kaikille, mikä vimma on sitä kaikille toitottaa? Aikaisemmin en ole mitenkään asiaan kiinnittänyt huomiota, kuin negatiivisessa mielessä, nykytilanteessa taas meinaan räjähtää!!!
 
Cattibrie :wave: :hug:

p.ö.m.p.p.i.s Nyt vain ovista hyödyntämään, peukutuksia! =)

Pölö- Itse en ostellut ovistestejä, en tiedä mitä olisin asian suhteen tehnyt ajan kuluessa. (Plussa tuli siis maanantaina… :) ) Ja positiivisuus ei ole ollenkaan pahaksi, itse ainakin välillä soutelin sellaisissa surun syövereissä, että olisin kunnon positiivisuus-pläjäystä kaivannut! =)

Miwwi; shoppailuterapia toimii!

Marsilio; toivotaan että testi aikanaan näyttäisi plussaa… Ja joo, kyllä tuollaiset uutiset ärsyttää! Itse kerroin KM:sta ensin vain parille ystävälle, jotka raskaudestakin tiesivät. Sitten kun aikaa kului, niin kerroin joillekin muillekin…en kuitenkaan huudellut kaikille, ja esim. appivanhemmat eivät asiasta tiedä. Vaikka ajatukset KM:n suhteen eivät enää muutaman kuukauden päästä olleet niin raskaat, niin silti huomasin, että aina kun siitä jutteli niin oma olo tuntui helpommalta ja kevyemmältä… Ja eipä enää kaikki niin hanakasti kysele niitä vauvauutisia vaan antavat ”olla rauhassa” kun tietävät, mitä viimeeksi kävi. Miksi häpeät? Sehän ei ole koskaan kenenkään oma vika, jos raskaus keskeytyy spontaanisti! :hug:

Alexalle tsempit epämääräiseen vuototilanteeseen! :hug:

Marlin; kuulostaa tutulle tuo peittojenheiluttelu-rytmi..ja on niin inhottavaa, kun itse tajuaa sen, että (jos) seksistä tulee vain pakonomaista siemenen kylvöä… Toivotaan, että saat(te) ajatukset muualle kuin vauva-asioihin ja petipuuhiin tulisi intoa! ;) :kiss:

Eleonoora86; kyllähän ne vauvauutiset toisinaan vetää mielen matalaksi! Älä kystasta murehdi, eikös ne ole aika tavallisia ja yleisiä? Tsempit! :hug:

stellinille jaksamista vuotelemiseen…jos ei ala rauhoittumaan niin pääsisitkö KM:n hoitaneelle taholle vaikka kohdun ultraan?

MiNalo; olisin pyytänyt päivitystä, että saapi siirtää plussanneisiin, mutta olitkin sen jo tehnyt.

ON: Aamulla (huvin vuoksi) tehty digitesti näytti ”raskaana 3+” eli ihan niin kuin pitikin. :heart: Neuvolaa en vielä varaile, haluan ensin käydä ainakin yhdessä, ehkäpä kahdessa varhaisultrassa (työsuhde-etuja..). Jos ette pahaksenne pistä, niin täällä tutussa ja turvallisessa ketjussa edelleen pyörin, teitä tsempaten ja kuulumisianne lueskellen. Ihanaa viikonloppua naiset, unohdetaan kuumeilut hetkeksi ja keskitytään niihin rakkaisiin! :heart:
 
Voi v***u prkl sentään! Nyt 5,5 viikon jälkeen selvisi ettei kohtu ole kunnolla tyhjentynyt ja kaavintaan mennään! Äitiyspolilla siis käyty tämän jatkuvan vuotelun takia ja ultrassa sitten selvisi että kohtuun on jäänyt jotain. Kaavinta-ajan sain maanantaiksi, sitä odotellessa. Eipä tule meille sitten tätä menoa vauvaa ainakaan tänä vuonna :(
 
rupeltaja On meillä kyllä sitä intoa ollut ;) Mutta aika kalenterin mukaan tosiaan menty. Käyny aina miestä sääliksi :ashamed:

stellini Voi ei. Ompas inhottava tilanne. Mutta pääasia että nyt kuitenkin selvisi syy vuodoille :hug:
 
stellini Voi että onpa kurjaa vielä tuon ajan jälkeen mennä kaavintaan... jaksuja :hug: Kaikki on vielä mahdollista vauvahaaveiden kanssa, ei oteta ressiä :heart: Raastavaa se on tiedän:|

Itsellä ei taida mennä päivääkään etten ajattelisi tätä vauvahaavetta ja tilanneta ylipäätään. Yirtän silti pitää paineet pois tästä tilanteesta ja mennään päivä kerrallaan, mutta silti aina se ajatus piilee taustalla että montako päivää on mihinkin etappiin. On se vaan jännä ettei niitä voi sivuuttaa kokonaan ajatuksista...
No nyt ainakin on odotettavaa että jos ollaan ajan tasalla niin ens viikonloppuna pitäisi menkat alkaa :)

Täällä oli myös puhetta tilanteen kertomisesta. No itse olen kertonut työpaikalla, koska olin viikon poissa ja meillä aika tiivis työyhteisö niin ihmeteltiin ja kyseltiin mitä on tapahtunut ja näin. Töissä asia on ymmärretty todella hienosti ja olen sieltä saanut kovasti tarmoa eteenpäin, iso kiitos työkavereille :heart: Sisaruksille ja omalle äidille kerroin silloin myös kun olin saanut itse tietää tilanteen.

Ärsyttää vaan nyt kun jotenkin olen ihan poikki väsynyt ja haluaisin vaan nukkua ja työpäivän jälkeen ei jaksa kun kantautua kotiin. Olisi ihana jaksaa taas lähteä juoksuradalle ja muuta mutta tuntuu ettei nyt saa oikein voimaa sellaseen. Oisko tää talvi vai raudan puute... No eikun rautaa naamaan ja koittaa jaksaa :)
 
Pikaisesti pelkää omaa napaa: 1/28 Jee!!!! Vähänkö oon onnessani, nyt näyttää siltä että kierto alkaa tasaantua ja mukautua normaaliksi. Eli minullahan sillon ennen muinoin oli oma kierto se 28. Reissussa oon, enemmän sit kun kotiudun. Mukavaa viikonloppua kaikille (en ennättä lukea muita kommentteja kun olen "laina" koneella eli kylässä)
 
Pölö-Itsekin kerroin ensimmäisestä km niille, jotka tiesivät raskaudesta eli siskolleni ja parille parhalle kaverille. Äidilleni en asiasta ole kertonut. Vaikka olemme äitini kanssa läheisiä niin en halua häntä "rasittaa" omilla ongelmilla. :D Meillä suku ei muutenkaan puhu näistä asioista suoraan :) Sukupuusta sain selville, että äidilläni olisi yksi veli enemmän, mutta hän on ollut kuollut joko syntyessään tai kuollut pian syntymän jälkeen. Paremmin en tiedä. Kysyin asiaa äidiltäni, mutta hän ei asiasta kertonut mitään :) Meillä taidetaan olla vähäsanaisia joistain asioista :D Toisesta km en kertonut kuin parhaalle kaverille. Toisesta raskaudesta olin vaitonaisempi kuin ekasta. Keskenmenojen välillä kun ei ollut kuin pari kuukautta. :/

Odotan Barcelonaa niin innolla. Kyllä se huhtikuu sieltä tulee niin pääset sinäkin reissuun :)

Rupeltaja Ehkä häpeän km sen takia, kun olen aika täydellisyyden tavoittelija ja lasten saanti ei onnistukaan :D Kahden peräkkäisen km:n jälkeen tulee pakosti mieleen, että itsessä on jotain vikaa vaikka kuinka itselle yrittää takoa päähän, että en ole voinut asialle mitään. Ja lapsettomien kaverien kommentit, kun olen asiasta kertonut ei hirveästi mieltä ylennä. :/ Joten ei ole ollut oikein ketään kelle purkaa tunteita, niin sekin vaikuttaa häpeän tunteeseen, vaikka en olekaan keskenmenojen kanssa yksin. En kuitenkaan ole ainut ihminen joka keskenmenon on kokenut :/ Onneksi on tälläisiä keskusteluryhmiä joissa voi purkaa omia tuntoja ja saa vertaistukea. Ainakin on ihmisiä, jotka tietävät mitä olen kokenut :heart:

ONTänään tein testin ja aivan selkeä plussahan sieltä pärähti. Oireista osasin jo aavistaakin tuloksen, mutta silti en uskonut että olisi onnistunut. Nyt täytyy vaan toivoa, että kaveri jaksaa pysyä mukana koko ajan. Täytyy toivoa, että pystyn olemaan liikoja stressaamatta ja olla tutkimatta kaikkia oireita ja kehontuntemuksia. Positiivisella asenteella vain eteenpäin. :D En vielä siirry plussanneiden ketjuun, jos kaikki ei menekään hyvin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä