**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

Huijui jui =) Nyt jännittää ja kovasti.Kuukautisten piti tänään alkaa,mutta ei ne alkaneet ja mulla vuoto ruukaa alkaa heti aamusta ni nyt tuntuu että ei niitä todellakaan oo tulossa:D Limakalvotkin tuntuu jotenkin kuivilta.Ei tuu valkovuotoa eikä mitään limaakaan mitä usein tulee ennen menkkavuotoa.

Siis vau!! Voiko mää todella olla raskaana :D Koitan olla vielä tuulettamatta mutta en oikeen voi,ku aijemmin mulla ei oo jääny menkat tulematta/myöhästynyt muusta syystä ku raskauden vuoksi(paitsi sillon lapsettomuusaikana jäi tulematta mutta sen jälkeen ei koskaan).
Eilen tuntu menkkakipua ja tänä aamuna myös ja päivän oonkin kulkenut pikkuhousunsuoja housuissa,ku oli menoa ja aattelin että tulva tulee kuitenkin siellä,mutta päivällä tajusin että nyt on parempi rynnätä apteekkiin että saa huomenna aamulla testattua,ku housut oli yhä kuivat...ja ette usko kuin se testi houkuttelee kaapissa:D

Nyt on kyllä kaikinpuolin seko olo.Toivon koko sydämestäni että oon raskaana ja samalla pelkään ihan kauheesti että miten selviän selväjärkisenä alku raskaudesta,ku viimeraskaudesta jäi sellanen menettämisen pelko.
Nyt on sellanen olo että kun ei oo kunnon oireita niin voiko kaikki ollakkaan hyvin vaikka oisin raskaana ja huolettaa myös se matala hcg.Mutta aijon mennä maanantaina verikokeeseen vaikka testi oiskin positiivinen niin nään onko hcg noussut tarpeeksi.
Ja ultran varaan tällä kertaa jo rv 6 ettei tarvi pelätä ja stressata liika pitkään ennenkuin tietää miten asia on.

Määhän oon jo ihan selvästi päättänyt että raskaana nyt ollaan ku menkkoja ei näy:whistle:

Tuun huomenna kertoon mitä testi näytti.Pitäkää peukkuja.

carolina voimia inhottavaan tilanteeseen :hug: halaus!!

stellini voimia sinulle myös :hug: Ite oon jännittänyt tässä ihan samaa maanantaista asti ku mulla on keskeytyneen keskenmenon jälkeen ollut mahakipuja ja muitakin oireita ja maanantaina tosiaan oli hcg hiukan koholla,mutta kuitenkin niin vähän että heti ajattelin ettei se raskaudesta voi johtua vaan pakko olla jäänyt jotain kohtuun melkeen kolme kuukautta sitten olleesta tyhjennyksestä.Meinas jo hermo mennä ku oon stressannu koko viikon et kaavintaan lähetään kolmen kuukauden raskauden odottelun jälkeen mutta nyt ilmeisesti oonkin uudelleen raskaana:heart: Mutta huomenna sit testailen ja varmistuu oonko oikeessa tän tunteeni kans.

Voiku vois saada vielä varmuuden että kaikki menee sitten hyvin tällä kertaa.

Rakkaudesta äiti kp.28/28 ehkä raskaana???? :heart:

Pakko vielä sanoa että mulla ei ollu tältä kierrolta paljon ootuksia ku oon ollu niin väsyksissä iltasin että "yritykset" jäi ihan muutamiin kertoihin ja ajattelin että tulkoot nyt vaikka välikuukausi kunnon yrittämisestä ja nyt sitä ehkä ollaankin raskaana kun ei tosissaan yritelty....
 
Viimeksi muokattu:
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Sunnuntaina 27.1.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___25v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 6/33-38
Maame___30v____KM 7/12____________________________KP 15/39
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 21/32-34
Essence___33v___KM 1/13____________________________KP ?/29-34
Eleonoora86____26v___TM 11/12_______________________KP ?/?
verppu___23v____KM 12/12___________________________KP 7/28
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 14/30-36
Pölö-______KM 1/13__________________________________KP 10/?

HAAVEISSA TOINEN

alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 15/28-32
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 14/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 29

HAAVEISSA KOLMAS

Hemu2___32v___KM 11/12_____________________________KP 57/?
Stellini___30 v____KKM 12/12___________________________KP ?/?
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13__________________________KP ?/?
Nemmiina___24v___KKM 1/13___________________________KP ?/?
Pikkusukka___35v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
sydänx3___25v____KKM 1/13____________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 13
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 33/30-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 6/28-30

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12________________________KP 2/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12____________________KP 14/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:




:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart: PLUSSANNEET 2013 :heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
Marlin
*tinakenkätyttö*


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Sydämellisesti onnea Marsilio!!! :heart: :flower:

rakkaudesta äiti Minähän sanoin et sä oot raskaana! :) Ihanaa! :heart: Eiköhän sieltä kirkuvan punainen plussa pärähdä testiin aamulla! Tulepas sitten heti kertomaan ilouutiset tännekin! ;) Minä oon kaksi kertaa tullut raskaaksi heti kun ns. yrittäminen on lopetettu..Kyllä tämä on niin stressaavaa puuhaa, ettei ihmekään kun ei onnistu! : /
 
Ainiin piti vielä sanomani. Itse olen ajatellut tänään asiaa kanssa jos ei nyt tärppää ja alkaakin menkat ens viikonloppuna niin annan tän asian olla sit omalla painollaan tai ainakin yritän :) Tänään nimittäin jaksoin jo 8 aamulla lähteä kuntosalille ja ajattelin keskittyä ehkä vähän muihin juttuihin, kun jotenkin tästä raskausasiasta on tullut nyt tämmönen sydämen asia. Mutta odotetaan kuitenkin ja elellään päivä kerrallaan. Mutta ihana huomata että täällä näitä plussatuulia kuitenkin puhaltelee :heart:
 
Marsilio: Ymmärrän sua. Vaikka oma sukuni on jakanut tätä tietoa niin en oo heille pystynyt sanomaan.. Ehkä ajattelen että heidän asenne on liian välinpitämätön, sellasta sattuu asenteella.. Ehkä joskus myöhemmin voin sanoa kun asia ei satu enää niin paljon. Enkä esim. anopille pystyis sanomaan, hän on muutenkin loukannut mua vuosien saatossa niin verisesti vauva ym. asioissa. Mutta hei, ihania uutisia sulla!! Varovaisesti onnittelen. Ja saat tietenkin jäädä tänne vielä :) Toivotaan että pikkuinen nyt ymmärtää tarrata tiukasti kiinni :)

Rakkaudesta äiti: Toivotaan parasta, että aamulla täälä olis mukavia uutisia :)

p.ö.m.p.p.i.sOon sulle kade tuosta aamulla kuntosalille menosta! :) Voikun saisin itseäni niskasta kiinni! Aattelin aloittaa huomen aamun lumitöillä! Nyt kun sanoin sen jollekin, niin mun on pakko toteuttaa se! :D Jospa sais ajatuksia purettua niihin lumitöihin!

Vähän alkaa pelottaa onko kaikki tullut ulos kun vuoto vain jatkuu.. Josko yrittäisin nyt rauhallisin mielin vaan odotella. Ottaisin vaikka tuon torstain päämääräksi ja soittelen sitten johonkin.. Sitten olis kaks viikkoa menny... Mihinkähän sitä sit pitääs soitella... Tuntuu että tämäkin on sellanen viidakko, ettei tiedä mihin pitää mennä ja kelle mun asia kuuluu.. No kaippa se selviää..
 
RASKAANA <3 <3 <3 <3 <3

En oikeen osa nyt muuta sanoa :) Olo on ihan sekava :) Onnellinen ja kiitollinen ja toiveikas että kaikki menisi tällä kertaa hyvin.Lokakuussa minulla olisi vauva <3 Sittenkin tämän vuoden vauva vaikka meinasin jo heittää toivomasta että niin hyvin kävisi.
Raskaustestiin pamahti samantien plussa vaikken ees kerinnyt kellosta aikaa katsoa joten luulisi hcg: n hyvin nousseen :)

rakkaudesta äiti ja lokakuun lapsi <3
 
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
rakkaudesta äiti onnea ihan hirmuisesti:heart: nyt vaan luottavaisin mielin eteenpäin ja paljon onnea matkaan :hug:
pölö meillä on työpaikkaetuna kuntosali ja uinti mahdollisuus niin se on ihan kiva=) ja ajattelin oikeesti näin joulun jälkeen vähän skarpata tän liikkumisen kanssa niin saa myös jotain muuta ajateltavaa. Ja hei lumityöt on kans kovaa hommaa että eikun kolan varteen :D
 
Rakkaudesta äiti, onnea hirmuisesti ja enkeleitä matkaan pienen alun turvaksi:heart:

Keskenmenoista puhuminen/kertominen.
Mä olen tosi rohkeasti kertonut omista vaikeuksistani, ystäville ja ihmisille jotka ovat asiasta suoraan kysyneet. Mulla oli itsellä niin vaikeeta jossain vaiheessa, etten vaan pystynyt salaamaan, tai iloitsemaan muiden raskauksista.
olen myös raskauden keskeytyksestäni kertonut (sikiön vakavan vamman vuoksi keskeytettiin rv 19), koska luonnollisesti ihmiset kyselivät mitä on tapahtunut kun vauvamaha hävisi.
Oli ne hiton rankkoja aikoja, enkä olisi selvinny jos en asioista olisi puhunut. ja ihmiset ovat ymmärtäneet ettei oo mitään sammakoita päästelleet kun ovat mun tilanteesta tienneet.
(uusille pikahistorianluento: mulla siis 2 tyttöä, 04 ja 05 syntyneet (05 syntyneellä huuli-suulakihalkio) aikaisemmasta liitosta, 12/08 kromosomi poikkeava raskaus, jonka vuoksi keskeytys, 06/09 KM/TM, uudessa liitossa KM:t 06/10 , 10/10, 11/10.
10/11 syntyi vihdoin jälleen äärimmäisen toivottu tyttö siis (sain tyroksiinit raskausajalla kilpirauhasen vajikseen joka todettiin KM tutkimuksissa), ja TM 03/12 KM 05/12. Mutta nyt siis tuolla odotuspuolella mutta käyn aktiivisesti täällä lukemassa teidän kuulumisia, tää on vaan ollu mulle niin henkireikä tämä pino jo pitkän aikaa)


Tsemppiä ja plussaonnea kaikille tänne!:hug::heart:
 
Onnea nyt vielä näin virallisesti rakkaudesta äiti!!! :heart: :) Olet onnesi ansainnut! Niinkuin jokainen meistä. Sinun tekstejäsi lukiessani, olen ajatellut, että kylläpä osaat hyvin pukea sanoiksi kaiken sen, mitä itse en osaa, vaikkakin tunnen samoja asioita. Oikein oikein kovasti tarraliimaa matkaan pikkuiselle!
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai-iltaa kaikille!

Km:stä kertomisesta
: itse olen aika avoimesti kertonut sekä töissä että kavereille. Tuntuu että puhuminen on mulle se oikea tapa käsitellä asioita. Paljon on kyllä tullut samanlaisia tapauksia eteen, vähintään jollekin kaverin kavereille sattuneita….

Onnea Marsilio ja rakkaudesta äiti! :heart: Ihan huippua että plussia tulee, se antaa pientä toivoa itsellekin että ehkä joskus mullekin… :)

pömppis; sama juttu, mietin että yritän antaa asian nyt edetä omalla painollaan. Mutta mun kohdalla ehkä helpommin sanottu kuin tehty :p

Pölö, itse soitin sinne samaan paikkana jossa kkm hoidettiin eli äitiyspolille. Toivottavasti sulla ei olisi kuitenkaan sama tilanne kuin mulla!

tulkinnanvarainen, höh :(

Omaa napaa: nyt on taas vuoto melkein loppunut viikonlopun aikana. Nyt illalla pitää ottaa cytotecit ja aamulla osastolle. Vielä on ultraus ennen kaavintaa ja pienen pieni toivonkipinä mussa elää ettei kaavintaan tarviiskaan mennä. Mutta todennäköisesti tarvii kun pe ultrassa näin kerran todettiin eikä vuotoja sen jälkeen ole ollut :/ Ellei noi cytotecit sitten irrottais kaikkea mitä sinne on jäänyt. Vähän pelottaa ja jännittää huominen mutta kai e hyvin menee. : /
 
stellini Tsemppiä tähän päivään :hug:
tulkinnanvarainen jaksamista sulle ja toivotaan et pian tärppäis :heart:

ON: itellä on jotenkin sellanen hassu olo ihan ku olisin sisäisesti van niin iloinen en tiiä hankala selittää. Enkä jaksais odottaa viikonloppuun alkaako menkat (toiveena tietty että ei ala). Eihän sitä kyllä tiedä että onko tää kierto ees normaali ja millon niitä menkkoja pitis odottaa. Mutta silti toiveet on korkeella kuitenkin. Onneks on töissä tekemistä paljon niin saa muuta ajateltavaa. =)
 
  • Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Maanantaina 28.1.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___25v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 7/33-38
Maame___30v____KM 7/12____________________________KP 16/39
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 22/32-34
Essence___33v___KM 1/13____________________________KP ?/29-34
Eleonoora86____26v___TM 11/12_______________________KP ?/?
verppu___23v____KM 12/12___________________________KP 8/28
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 15/30-36
Pölö-______KM 1/13__________________________________KP 11/?

HAAVEISSA TOINEN

alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 16/28-32
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 15/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 1

HAAVEISSA KOLMAS

Hemu2___32v___KM 11/12_____________________________KP 58/?
Stellini___30 v____KKM 12/12___________________________KP ?/?
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13_________________________KP 24/28
Nemmiina___24v___KKM 1/13___________________________KP ?/?
Pikkusukka___35v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
sydänx3___25v____KKM 1/13____________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 14
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 1/30-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12_____________________KP 7/28-30

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12________________________KP 3/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12__________________KP 15/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:




:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart: PLUSSANNEET 2013 :heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
Marlin
*tinakenkätyttö*


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tsempityksistä! Toimenpide on onnistuneesti ohi, pala istukkaa oli jäänyt kohtuun ja kaavinnassa kaksi lääkäriä tarkasti että nyt pitäisi olla kohtu tyhjä. Olo on tosi hyvä ja huojentunut :) Ehkäpä nyt oikeasti voi normaali elämä jatkua...

Carolina30+, ohhoh! Ei kai voi testit plussaa näyttää jollet raskaana ole...? :)
 
Minulle voi päivittää kp1/30-35 :/

Onnea ja tarrasukkia rakkaudestaäiti + muut plussanneet. :hug: kaikille sitä tarvitseville.
Mieli ja toiveet maassa mutta eiköhän tästä taas nousta. Jospa se plussa tulis meillekkin vielä :) ja ennen kaikkea jatkuis sen 9 kuukautta.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille ja kovasti tarraliimaa! :heart:

Mulle voi päivittää kp1. Masentaa :(
Mutta sain nyt sentään sit miehen puhuttua,et nyt loppu itekseen yritys ja haetaan apua,eli huomenna "sain luvan" soittaa klinikalle. Jos se sitte sitä kautta meillekkin pian jo tulisi,se oma pieni nyytti. Lähipiiri kun tuntuu sikiävän pelkästä ajatuksen voimasta..voi kun tietäisivät kuinka onnekkaita ovat. :heart:
 
Neiti-81: Oletpas sinä sitkeä kaveri. Paljon olet menetyksiä joutunut kokemaan, hienoa että oot jaksanut yrittää! Oikein ihanaa odotusaikaa sulle ja toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin :heart:

P.ö.m.p.p.i.s: Oi, mikä etuus! Aivan mahtava! No, sain minä itseni eileen tuonne pihalle tekeen lumitöitä. Lunta oli niin vähän että pakotin miehen lenkille.. Tänään pakotin taas ja käveltiinkin useampi kilometri. Aattelin että alan pakottaa tuota nyt harvase ilta kävelylenkille, tekee hyvää molemmille :). Raitis ilma tekee ihmeitä mielelle, pakko se on nyt allekirjoittaa.

Stellini: Mukavaa, että normaali elämä voi nyt jatkua sulla ja kaikki meni tänään hyvin.

Voi, pahoittelut tätien tulosta niille joiden oven taakse se nyt tuli :(.

ON: Mä jo melkein uskallan sanoa, mutta aivan niinkuin melkein mulla olis vuoto loppunu.. Rtestikin näytti negaa, miten siitä voi olla iloinen että se näytti negaa?? :D Kauan piti tihrustella ja tihrustella ettei vaan näy mitään.. Tunsin itseni niin pöhlöksi kun tietää että pian sitä testiä tihrustaa et näkyispä jotain :LOL: Kovasti mietin että kokeilisinko vaan noita ovistestejä, ku niitä nyt kasa on. Ihan vaikka sen takia, et tietää koska ootella menkkoja.. Mutta entä jos ne paineet kasvaa tästä vauvakuumeesta. Se on kuitenkin se pahin negan tuoja, stressi vauvan saannista..
 
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81

Yhteistyössä