morebabies Voi kun teidän tilanne kääntyis parhain päin ja olisi normaali raskaus aikaisilla viikoilla. Kovasti tsemppiä piinaavaan odotukseen!
Whisky Peat Pahoittelut menkoista.
Quu ISOT onnittelut!
Sovitaan, että kaikki menee tällä kertaa hyvin!
Sanle Voi ei! Toivottavasti kyseessä on harmiton vuoto. Onko nyt illan mittaan runsastunut?
Too-ticki :hug: Muistelenko oikein, että tuo Ashermanin syndrooma on kaavinnan jälkiseuraus? Todella ikävää, että olet saanut noin inhottavan lääkärin! Muutenkin outoa, ettei tulehdusepäilyä oteta vakavasti. Toivottavasti ei kuitenkaan kyse olisi tulehduksesta! Voikohan nuo Cytotecit nostaa lämpöä? Mulla oli tyhjennyksen aikaan koko ajan 37,2-37,5 lämpöä (ja sain siis Cytot 4 kertaa ennen kuin tyhjeni). Paljonpaljon jaksamisia sinne!
Millaisissa fiiliksissä
DingleLiDong on? Toivottavasti alkaa jo helpottamaan siellä!
ON: Luulen ovuloineeni toissa päivänä... Lääkärihän viime viikolla arvioi, että ovuloisin noin 5 päivän päästä ja tiistaina olisi juurikin se 5 päivää ollut täynnä. Illalla iski yhtäkkiä kova kipu kohtuun. Ei ole ikinä ollut samanlaista tunnetta! Koko kohtua särki ja kuumotti. Lopulti paikallistin kivun alkuperän vasemman munasarjan paikkeille (lääkärin mukaan ovuloisin vasemmalta). Kipua kesti noin 30 min. Mulla on ennenkin kipuillut vasemman puolen ovulaatio, mutta ainoastaan munasarjassa.
Onko muilla ovulaatiot ollet kipeempiä keskenmenon jälkeen?