Bebel, olen niin pahoillani :hug: Paljon voimia sinulle! :heart:
Naive88, noi homeongelmat on todella ikäviä työpaikoilla, äitini joutui aikanaan pitkään työskentelemään työpaikalla, jossa oli selvä homeongelma, ja aiheuttihan se kaikenlaista ongelmaa, varsinkin kun äidilläni on muutenkin allergiaoireita ja astmaa. Ja sinun tilanteessa uskon, että aiheuttaa varmasti paljon ylimääräistä stressiä, jota ei todellakaan kaipaisi yhtään lisää. Toivotaan, että saisit pian siirtyä toisiin tiloihin, jossa ei tätä ongelmaa olisi.
Omaa napaa: Nyt on dpo8 menossa, olin aamulla niin malttamaton, että tein Clearbluen digitaalisen, kun tiesin, että tänään on soittoaika Väestöliitolta. Negaahan se näytti, mutta en tiedä, voisiko näin aikaisessa vaiheessa vielä plussa ollakaan. Sehän lupaa, että aikaisintaan neljä päivää ennen oletettua kuukautisten alkamista, eli vielä on ihan liian aikaista. Eli kärsivällisyyttä vaan, ja myöhemmin testaamaan uudestaan. Lääkärillä oli hyviä uutisia, eli sekä minun että miehen kromosomikokeiden tulokset oli täysin normaalit. Lisäksi multa otettiin kilpirauhasarvot, keliakia ja prolaktiini, ja ne arvot oli myös kaikki kunnossa.
Nyt siirrytään siis suunnitelmaan B, eli alan käyttää oviksesta kolmen päivän päästä Lugesteron kapseleita. No nyt on tietysti kierto jo pidemmällä, eli oviksesta jo 8 päivää. Lääkäri kuitenkin suositteli, että aloitan joka tapauksessa tänään Luget, ja testaan ensi viikon puolessa välissä, ja mikäli negatiivinen, lopetan Luget, ja jos positiivinen, niin jatkan 11. raskausviikolle saakka. Nyt on ainakin selkeät ohjeet miten toimia.
Luulin muuten, että noi Lugesteronit olisi sellaisia puikkomaisia, tai että niissä olisi joku asetin kun kerran alakautta otetaan, mutta nehän on ihan muuta.. Saa nähdä millainen se on laittaa paikalleen ja onnistunko siinä.. Ja vähän mietityttää, että mitähän oireita mahtaa niistä aiheutua.
Kaikille piinailijoille paljon paljon plussaonnea, toivotaan että oikein moni, toivottavasti minä mukaanlukien, plussaisi tässä kuussa, ja pysyvästi :heart: