Kiitos kaikille peukutuksista ja testikuva kommenteista :heart: Ootte ihania :kiss:
bubba kesäkuun vauva olis kyllä ihana
Jos nyt vihdoin kaikki menis hyvin, niin la ois 1.6. Tsemppiä sulle oviksen metsästykseen!
vauvaqme ihanaa, että viiva on vahvistunut :heart: Vahvistukoon entisestään! Mä olisin aika samoilla linjoilla, kuin Chamon tuon digitestin suhteen, eli noin viikon päästä edellisestä tekee seuraavan. Siinä ajassa pitäis viikot kaikella todennäköisyydellä vaihtua. Eiköhän sullekin ihan pian tule se "2-3 viikkoa"! Kerro, kun sut saa lisätä plussanneisiin
kultakimpale hyvä, ettei löytynyt endoa ja johtimet oli auki. Oon kuullu tosta aukiolotutkimuksesta, että sen jälkeen moni on plussannut, kun tutkimus jotenkin "puhdistaa" ne johtimet, vaikka ne olisivatkin olleet auki. Niin munasolu pääse helpommin sen jälkeen kulkemaan. Toivottavasti sulle kävis just niin
ON: Hyvin, hyvin varovaisin mielin oon. Viime yönä maha oli koko yön tosi oudon tuntuinen, ihan kuin ois ollu ilmaa täynnä koko pakki. Nukuin tosi huonosti ja heräilin vähän väliä. Mietin, että ei kai vaan nää mahatuntemukset tiedä taas jotain huonoa, mutta sitten herättyä tajusin, että syötiin miehen kanssa eilen hernaria, joten ehkä sillä oli jotain tekemistä noiden masutuntemusten kanssa
Oli kyllä ihana nähdä miehen ilme eilen, kun näytin sille tuon testin, kun toisesta huomas, että oli niin onnellinen
Vaikka tietysti miehelläkin on kaikkien pettymysten jälkeen jalat maassa. Tänään en aamulla testannu, aattelin jättä iltapäivään. Vaikka hullun hommaahan se on tänään jo testata uudestaan, ei kai se viiva vuorokaudessa oikein mihinkään vahvene. Toisaalta pelottaa, että entäs, jos se onkin haalistunut... Miten mä vielä sekoankaan huolesta tulevien päivien aikana, jos mä sekoan jo nyt :stick: