Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

Caisachu Voimia ja paljon haleja! :hug:

Chamon Meillä on kans tehty niin, että harrastetaan seksiä vaan säännöllisesti! :) Miestä ei haittaa..ei oo viä menny pakolliseks..vaikka mä se aina ilmoitankin tyyliin, et nyt sit harrastetaan ja sillä selvä! :D

Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille vastauksista mun kysymyksiini. Anteeksi, kun jutut ovat niin omanapaisia. Menin vain ihan sekaisin jo teissä mitä kenellekin kuuluu, kun en ole pitkään aikaan tätä listaa lukenut.

Kovasti voimia kaikille keskenmenon kokeneille :hug: ja paljon tarrasukkia uusille pienille!

Mulla siis alkoi keskenmeno kivuilla lauantaina ja illalla tuli jo pientä tuhrua. Sunnuntaina vuosin ihan kunnolla ja maanantaina vuoto alkoi jo hiipua. Nyt ei tule enää mitään. :O Tulihan sitä yhteensä enemmän kuin yleensä menkkojen aikana, kun sunnuntaina tuli niin paljon. Silti ihmettelen, että loppui näin äkkiä. En myöskään bongannut kuppia tyhjentäessäni mitään hyytymää/klönttiä tms. Eikös siellä nyt jotain luulisi olevan vaikkei kuukautiset olleet myöhässä kuin n. 5 päivää? Kipuilee kuitenkin tänään eilistä enemmän ja välillä vihloo rintoja. Laitoin juuri miehelle viestiä, että käy työmatkalla hakemassa raskaustestejä. Täytyy varmistella sillä onko viiva kadonnut vai vieläkö siellä näkyy jotain. Pelkään ihan kauheasti kohdunulkoisen mahdollisuutta. Ehkä siksi olen nyt näin "hysteerinen" näiden oireitteni kanssa. Sorry! :ashamed:

SANMAR, digi ei ihan herkkä ole,mulle kerran käyny niin että lauantaina tein testin (juurikin pari päivää ennen oletettuja menkkoja ) kun olin menossa juhlimaan. Nega oli, ja juhlin rankastikin... maanantaina menkkoja ei kuulunut, ja digin tein jälleen: ylläriksi siihen pätkähti sitten että raskaana. että niinkin voi käydä :) peukutuksia!

Täällä ollaan siinä pisteessä että oli viimeinen lääkärineuvola.
vkoja on kertynyt 36+1, painoa muhkeat 23,1kg:a. 30 menee melkovarmasti rikki taas, mutta kilojahan ne ovat. Luulisi ettei 5 epäonnisen raskauden jälkeen paljon kilot haittaisi, mut kyl ne vaan aina ahdistaa :/
Vauva voi hyvin. On lähtökuopissaan tukevasti: kiinnittynyt ja alhaalla, mutta kohdusuulla ei muutoksia ole, joten ennen laskettua-aikaa ei ainakaan lähtöä todennäköisesti tule.

Päästään tässä vielä laskettuna-aikana muuttamaan... torstaina tehdään asuntokaupat, ja 53 neliön vuokrakaksion sijaan päästään 120 neliön omakotitaloon :) tää kyllä alkoikin käydä jo 4 ahtaaksi (ja kohta meitä on viisi...)

päivä kerrallaan. Malttamattomaksi alkaa olo käydä.
Vaikea nauttia tästä tilasta kun ei taivu, ja turvottaa niin paljon. Mut tosiaan, loppusuoralla. kuten mies sanoi, olisi se huolestuttavaa jos tässä tilassa haluisi olla kovinkin kauan vielä.

Chamon kannattaa heiluttaa peittoa ennen ovista myös - toki vaikeaa jos ei ihan varmaan tiedä milloin ovis on, mutta suosittelen että arvioiden ennen sitä ja sitten ovispäivänä vielä. Parhaimmat tsäännsit on vissiin niin että siellä olisi kaverit odottamassa munasolun irtoamista. Mutta tosiaan...niin pakkopullaahan tuo on että ottaa jo nyt päähän :headwall: täällä olis huomenna eka "harjoitus"...ja mun tuurilla ovis myöhästyy niin pitää taas harjoitella sitten oikein urakalla. Viime kierrossa oltiin joku 3 päivää putkeen, ja nyt aattelin että joka toinen päivä saa kyllä riittää. Raskautumisissa on kyllä hyvin riittänyt ;)

Barbamama35 - mulla tm:ssä raskaustesti näytti positiivista vielä noin viikon vuodon loppumisen jälkeen ja vuotoa kesti himpun yli viikon silloin. Että se voi vielä olla jonkin aikaa positiivinen.

Neiti-81 onnea loppuodotukseen...voi kun olis itekin jossain vaiheessa tuossa tilassa :) nyt oon miettinyt että olis pitänyt tosiaan alkaa yrittämään tuota kakkosta jo paljon aikaisemmin. Nyt tuo 3 vuoden ikäero ei tunnukkaan niin kivalta, esikko vielä tosi voimakastahtoinen niin olis voinut tehdä hyvää se pikkusisaruksen tulo jo niin olisi saanut hänkin vähän perspektiiviä. On kyllä niin silmäteränä ollut että huomionkipeys on ihan taivaissa....

Viimeksi muokattu:
Neiti-81 onnea loppuodotukseen...voi kun olis itekin jossain vaiheessa tuossa tilassa :) nyt oon miettinyt että olis pitänyt tosiaan alkaa yrittämään tuota kakkosta jo paljon aikaisemmin. Nyt tuo 3 vuoden ikäero ei tunnukkaan niin kivalta, esikko vielä tosi voimakastahtoinen niin olis voinut tehdä hyvää se pikkusisaruksen tulo jo niin olisi saanut hänkin vähän perspektiiviä. On kyllä niin silmäteränä ollut että huomionkipeys on ihan taivaissa....
Mullakin ehtii nyt kuopukseen ikäeroa kertyä jo 6 vuotta.
Aina sitä ajatteli et lapsia vaan tehdään...kunnes kohtalo tosiaan saneli toisin.
(entisessä liitossa tosiaan 2 terveen, heti alkunsa saaneen lapsen jälkeen kromosomipoikkeava raskaus ilman toivoa --> keskeytys rv 19+, KM, ja tässä uudessa liitossa 3 epäonnistumista ennen kuin tämä kaikkiaan jo 8. raskaus näyttää tuottavan tulosta)
Toivosta ei siis kannata luopua

Toisaalta, kun on isompi ikäero, voi ottaa sitä esikoista avuksi :) jos näin hyviä puolia hakee isommalla ikäerolla tulevista sisaruksista.

Viimeksi muokattu:
Hei! Täällä oli punktio aamulla ja hengissä selvittiin, vaikka pelotti ihan hirveesti. Vasen puoli ei tuntunut oikeestaan miltään, mut oikeen kanssa taisteltiin ja SATTUI ihan V...usti.. Siinä noiduin ääneen ja yritin pysyä paikoillani. Nyt särkylääkkeitä illan vetäny, et pystyy kunnolla istumaan. Saaliina saatiin 5 follia ja kaikissa oli munasolu sisällä. Huomenna saadaan tietää, et oliko kypsiä ja ovatko hedelmöittyneet. Mahdollinen siirto on torstaina 13.45 ja saadaan itse päättää otetaanko 1 vai 2 kyytiläistä. Olettaen siis, et on mitä siirtää... Ajatukset vähän sekaisin, et mitä tekee. toisaalta haluttas se kaksi ottaa, et lisäisi sen raskauden alkamisen mahdollisuutta, mutta kun takana on 3 km ,niin se monikkoraskauden riskitkin pyörii mielessä.
No huomenna ollaan taas vähän viisaampia.

Sanmar: laita kuvaa näkyville, et päästään tiirailemaan porukalla. Niin ja plussatuulia!!!

Sanmar82 kääk miten te uskallatte testata noin aikasin :D
Heh, eihän tässä hommassa ookaan järkeä sitten yhtään :D Kyllä mäkin vielä ekan raskauden aikana pystyin tyytymään pariin menkkojen myöhästymisen jälkeen tehyyn testiin ja kun digi näytti plussaa, niin jätin onnellisena testailut siihen. Mutta nää keskenmenot on tehneet musta jonkun testifriikin, joka haluaa alusta asti nähdä vahvistuuko viiva :D

Barbamama :hug: oon niin pahoillani, ettei sun plussa kestänytkään :( Toivon kovasti, että saisitte seuraavan plussan ja kestävän sellaisen mahdollisimman pian!

caisachu voimahali :hug: Pitäiskö sun kuitenkin testata, niin ainakin tietäisit "missä mennään"? Tollanen epätietoisuus ois ainakin itsestä raskasta. Vaikka raskastahan sekin on, jos saa tietää olevansa taas raskaana, kun sitten vasta alkaakin panikoimaan ja pelkäämään. Se tässä itseäkin taas pelottaa, että mikä panikointi alkaakaan, jos viiva vahvistuu ja raskaus kunnolla alkaa...Ei oo helppoa mitenkään päin :|

Tillu auh, kuulostaa kyllä inhottavalta toi punktio. Mutta hyvä, että selvisit siitä ja saalistakin tuli! Pidän NIIN peukkuja, että mahdollisimman moni hedelmöittyisi ja saisitte alkioita pakkaseenkin b :) d

Kiitos kaikille peukutuksista viivan vahvistumisen puolesta :heart: Illan Pregcheck liuska näytti tältä:

Joten jotain siellä yrittää taas tapahtua ja voi kuinka mä toivon kaikki varpaat ja peukut pystyssä, että tämä nyt vihdoin onnistuisi ja viiva vahvistuisi oikein hienoksi plussaksi! Ja että saataisiin vihdoin esikoinen syliin.

Sanmar: hieno viiva!! Mulla meni tässä viimeisessä raskaudessa varmaan miljoona testiä. Tuntui niin uskomattomattomalta, että raskaus lähti niin helposti käyntiin kierrukan poiston jälkeen etten vaan voinut uskoa. Aina kun meni apteekin ohi, niin miehelle selitin että haluan nyt vaan varmistaa...

Sellainen digitesti, joka näyttäisi pidempään hcg:n nousun olisi loistava, mutta nykyinen loppuu tuohon 3+ tekstiin eli rv 5-6. Toistaalta olihan mullakin hcg vaan noussut vaikka sykkeet loppunut. 11.9. 44000 ja 36h myöhemmin 51000 ja tässä välissä sykkeet ja liikkeet loppuneet.

Tillu: Pidetään peukkuja punktion tuloksille. Mulla ei ole kokemusta IVF:stä, mutta melkein. Esikoista lääkäri oli luvannut, että seuraavassa kierrossa tehdään ifv, jos ei tärppää. Unohdin sitten stressata koko kierron raskautumista, kun mietin koko ajan vaan että sitten tärppää kun pääsee ivf:n. Lopetin lugetkin salaa mieheltä kesken, että alkaisi menkat nopeammin, mutta eipä ne sitten alkaneetkaan, kun oli esikoinen masussa. Missä te olette hoidoissa? Meille yksityisellä puolella ei olisi edes suostuttu laittamaan kahta alkiota juuri kaksoisraskauksien risken takia. Minä en olisi edes halunnut, mutta mies sitä lääkäriltä kärtti...

ikäeroista: meillä neideillä ikäeroa on 1v6kk ja se on ollut meidän tapauksessa loistava. Esikoinen oli niin iso, että osasi tehdä asiat itse, mutta ei kuitenkaan niin iso, että olisi muistanut ajan ennen vauvaa ja olisi ollut mustasukkainen. En tiedä vaikuttaako sukupuoli kanssa, tytöillä on yleensä niin vahva hoivavietti, että sekin ohjailee käyttäytymistä pienempää kohtaan. Meillä esikoinen on aina hoitanut pienempää ilman mitään mustasukkaisuutta ja mikä ihaninta leikkivät aamusta iltaan keskenään, joten aina on leikkiseuraa. Isomman olen nyt laittanut 2krt/vko 3h seurakunnan päiväkerhoon, että saisi joskus leikkiä rauhassa ilman pikkusiskoa ja että minä voisin joskus keskittyä pelkästään pienempään, koska ei ole ikinä saanut yksin huomiota ja järjestely on toiminut hienosti. Nyt harmittaa, kun ikäeroksi tulee niin paljon isompi, mutta eipä sille mitään voi. Olisi pitänyt vaan jättää kierrukka ottamatta ja kuunnella sisäistä ääntä, mutta kun kaikki piti meitä ihan hulluina, kun meinattiin yrittää kolmatta heti perään. Ja toisaalta on tässä nyt välissä saanut nauttia superhelposta ajasta, kun molemmat syö, pukee, käy vessassa itse :) Eipä näitä asioita toivomalla saa toteutumaan niin kun me kaikki täällä tiedämme, joku muu päättää milloin se vauva suodaan...

Tillu, kovasti pidän täällä peukkuja punktion onnistumiselle :flower:
Sanmar82, paljon onnea plussasta :heart: Viiva näyttää munkin mielestä todella hyvältä noille päiville! Paljon paljon tarrasukkia pienelle matkaan!!

Ja kiitos kaikille plussaonnitteluista :heart: Tein eilen Clearbluen digin, "Raskaana 1-2 viikkoa" ja Pregcheckin liuskatestin tänään aamulla, heti alkoi viiva muodostumaan kun kastoin ja selkeä punainen viiva muodostuikin. Liuskatestissä on tosin viiva vielä heikompi ja haaleampi kuin kontrolliviiva. Nyt siis dpo14. Teen varmaan vielä huomenna ja ylihuomenna tuollaiset Pregcheckin liuskatestit ja katson onko lähtenyt vahvistumaan. Milloinhan kannattaisi tehdä tuo Clearbluen viikkonäytöllinen digi, jos metsästää tekstiä "raskaana 2-3"? Onkohan viikonlopulla liian aikaisin, taitaa mennä vielä päällekkäin tuon "raskaana 1-2 viikkoa" kanssa, ja sitten huolestuu vaan turhaan jos tulee noi pienemmät viikot?

Moikka kaikille! En ookaan moneen päivään kerenny kirjottelee, kun kiirettä ollu niin vapaalla kun töissäkin :) !

Tervetuloa kaikille uusilleja pahoittelut myös menetyksistänne.

Ihanaa että kuitenkin positiivisiakin tuloksia tullut :heart: ! Sanmar ja vauvaqme hurjan paljon onnea molemmille ja tarratöppösiä mukaan vauvoille :heart:

Mulle voi päivittää kp 7/25 :( Täti kurvas sit viikon myöhässä, mut ei sit viipyny kun hurjat kaks päivää, eikä tuliaisiakaan tuonu kun niukasti puolukkahilloo... Uutta yritystä putkeen vaan taas kerran eikai siinä muukaan auta.

Sanmar Oi mikä ihana viiva!:) Toivotaan, että viiva vahvistuu ja piskuiselle paljon tarraa ja liimaa!:heart:

Vauvaqme Tiedätkö jos vaan pystyt olla testaamatta niillä viikkonäyttösillä niin oo testaamatta. Mä viimeks vedin niistäkin hirveen ressin ja meni aika paljon rahaa niihin, kun pakkomielteisesti piti saada suuremmat viikot. Ja tulihan ne ihan oiekin ja silti oli tuulimuna, eli tavallaan IHAN turhaa oli omalla kohdallani koko roska. Olen myös kuullut, että on saatu heti tyyliin isot viikot ja silloinkin kaikki ollut ihan kunnossa ja myös pienet viikot olleet kauan ja silti kaikki kunnossa. Tiedän, että on vaikea pitää itsensä kurissa sen testaamisen kanssa, mutta tosiaan halusin vain kertoa tän, että jos malttaisit olla tekemättä!:) Tee niitä halpisliuskoja vaiks ennemmin niin säästät rahaa ja näet kyllä niistä sen viivan vahvistumisen. JOS kuitenkin meinaat tehdä niitä digitestejä, niin varmaan paras olis odottaa tyyliin aina viikko. Eli viikon päästä tosta teet seuraavan jne. Mä EN malttanut odottaa ja tein niitä aina pari päivää liian aikaisin jne. ja ne vaihtui aina lopulta kuitenkin ihan juuri viikolleen..

Tillu Tsemppiä sinulle, toivotaan, että tulosta syntyy! Olen kuullut parilta ystävältä kuinka kivuliasta tuo on ja varmasti juuri sen vuoksi vielä "vaikeampaa" kestää, kun ei ole varmuutta syntyykö tulosta vai ei. Jos olisi 100% varma niin silloinhan kestäisi vaikka minkä kivun mielellään! Molemmilla ystävilläni kuitenkin tämä onnistui heti ensimmäisestä kerrasta, joten toivon kovasti tärppiä myös sinulle sitten aikanaan!:hug:

Tillulle tsemppiä, mullakin ystävä tuli heti ekasta raskaaksi.

Sanmar hyvältä näyttä, eiköhän nyt tärppää. Ihanaa saada kesäkuinen vauva, meiän esikoinen synty kesäkuussa.

morebabies
joo meille tulee nyt sitten kunnon ikäero, yli 3 v. JOS tästä kierrosta ei tärppää (muuten menee hintsusti alle). Mutta jostain olen lukenut että luonnollisesti aikoinaan lasten ikäero oli iso jopa 4 v. koska pienemmillä väleillä lapset ei olis pysynyt hengissä kun ekaa piti imettää pitkään - tämä siis tuhansia vuosia sitten ;) että lohduttaudun sillä että mennään ainakin sitten luonnon mukaan. Vaikka nykypäivänähän nämä ei nyt ihan päde enään kun ei tuolla luolissa muutenkaan elellä. Mutta joo, kaikessa on aina hyvät ja huonot puolensa. Toiveissa olisi ollut täällä alle 3 v. ikäero, mutta yli 2 v. Me pahvipäät herättiin tähän hommaan vaan vähän myöhässä ja sitten tuli se tm.

kp 9/26-29 tänään ja eka ovistikku dipattu. Hailean hailea viiva kuten kuuluukin, odottelen viikonlopuksi plussaa...saas nähdä. "Kuiva kausi" päällä, mulla yleensä alkanut se ovislima melkein heti kun menkat loppunut, mutta nyt on aika sahara :LOL:

Odottavan aika on pitkä ja tylsä.

Viimeksi muokattu:
Heippa hei, Viime pe olin tähystyksessä kun epäilivät endoa ja samalla tekivät aukiolotutkimuksen johtimille.. auki ovat ja endoa ei löytynyt joten en tiiä miksi mulla on kauheet kivut joka kk aina viikko ennen menkkoja.. Tutkimuksiin päästään kkun vuosi tulee täyteen km.. niin lupasi lääkäri. Onneksi! Eipä tässä ole enään kuin kaksi kiertoa jäljellä tämän jälkeen...

SANMAR voi miten ihanaa! <3

KESKIVIIKKO 21.9.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN

nellielli....................KM 08/11.............................KP 12/?
Tillu79....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 15/26-30
Sanmar82...............KM 05, 09 & 12/10, 06/11.......KP 27/27-28
maikkuliini...............KM 10/10
Padmerine..............KM 11/10, 04/11

HAAVEISSA TOINEN

toukka90............KM 06/11....................................KP 6/25-31
bebel.................KM 12/09, 04/10, 10/10, 07/11.......KP 6/28
bubba................TM 07/11....................................KP 8/26-29
Maria-80............KM 07/11....................................KP 10/22-25
kultakimpale2.......KM 03/09, 12/10..........................KP 13/?
caisachu.............KM 08/10, 04/11..........................KP 32/28
Tehilla................KM 02/11
vauvaqme...........KM 05/11, 06/11, 08/11
Chamon..............KM 07/11, TM 09/11

HAAVEISSA KOLMAS

Fantteli............KM 08/11................KP 11/28
Whisky Peat....KM 07/11..................KP 11/30-50
Missa-76.........KM 04/11.................KP 45/26-30
mammuzki.......KM 03/11, 04/11
morebabies.....KM 08/06, KM ?/?, KM ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Koski.........................KM 04/11...............KP 7/25
johnu........................KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse..............KM 11/10.................................KP 27/28

HAAVEISSA KUUDES

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5, ElinaMaria, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, Emby^, plug-in-baby

:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu Naive88, bebel (km)

Kiitos kaikille peukutuksista ja testikuva kommenteista :heart: Ootte ihania :kiss:

bubba kesäkuun vauva olis kyllä ihana :) Jos nyt vihdoin kaikki menis hyvin, niin la ois 1.6. Tsemppiä sulle oviksen metsästykseen!

vauvaqme ihanaa, että viiva on vahvistunut :heart: Vahvistukoon entisestään! Mä olisin aika samoilla linjoilla, kuin Chamon tuon digitestin suhteen, eli noin viikon päästä edellisestä tekee seuraavan. Siinä ajassa pitäis viikot kaikella todennäköisyydellä vaihtua. Eiköhän sullekin ihan pian tule se "2-3 viikkoa"! Kerro, kun sut saa lisätä plussanneisiin :)

kultakimpale hyvä, ettei löytynyt endoa ja johtimet oli auki. Oon kuullu tosta aukiolotutkimuksesta, että sen jälkeen moni on plussannut, kun tutkimus jotenkin "puhdistaa" ne johtimet, vaikka ne olisivatkin olleet auki. Niin munasolu pääse helpommin sen jälkeen kulkemaan. Toivottavasti sulle kävis just niin :)

ON: Hyvin, hyvin varovaisin mielin oon. Viime yönä maha oli koko yön tosi oudon tuntuinen, ihan kuin ois ollu ilmaa täynnä koko pakki. Nukuin tosi huonosti ja heräilin vähän väliä. Mietin, että ei kai vaan nää mahatuntemukset tiedä taas jotain huonoa, mutta sitten herättyä tajusin, että syötiin miehen kanssa eilen hernaria, joten ehkä sillä oli jotain tekemistä noiden masutuntemusten kanssa :D

Oli kyllä ihana nähdä miehen ilme eilen, kun näytin sille tuon testin, kun toisesta huomas, että oli niin onnellinen :) Vaikka tietysti miehelläkin on kaikkien pettymysten jälkeen jalat maassa. Tänään en aamulla testannu, aattelin jättä iltapäivään. Vaikka hullun hommaahan se on tänään jo testata uudestaan, ei kai se viiva vuorokaudessa oikein mihinkään vahvene. Toisaalta pelottaa, että entäs, jos se onkin haalistunut... Miten mä vielä sekoankaan huolesta tulevien päivien aikana, jos mä sekoan jo nyt :stick:

Viimeksi muokattu:
todella ihana Sanmar ja Vauvaqme!!!! :flower: onnea!! ja tarrasukkia tusinoittain!

Barbamama35 oman kokemuksen mukaan vuoto voi alkaa myöhemmin uudestaan, tosin miulla oli kaavinta. eli ensin vuos vaan vähän, sitten viikko ettei mitään, sen jälkeen taas viikko vuotoa, taas viikko taukoa, jonka jälkeen eka täti.

Tillu79 toivottavasti tuottaa tulosta, ettei ainakaan tartteis tota toimenpidettä toistaa.

Bubba ite halusin ensin pientä ikäeroa lapsille tosin ristiriitaisin tuntein, semmosen lapsipsykologian mukaan, josta ite tykkään, hiukka isompi ikäero olis parempi. siis just joku 3v. tosin luontohan siitä päättää kuitenkin, ku täälläkin on kuitenkin yritystä ollu jo melkein 1,5 vuotta... ja jos tää onnistuu ni sit tulis 1kk vajaa 3v ikäeroks. =)

).(
viikon kestäny kriisi tais mennä ohi. kiitos kuuntelusta ja tuesta! :) illalla itkee tihrustin miehellle ja se helpotti yhtä lailla ku eilinen yksinolo kotona, vaikka kipeenä olinki. sai miettiä rauhassa asioita ja lopputuloshan on se mikä se on aina; aika näyttää. tää pahaolo ja väsymys alkaa olla jo sellasta et ei sitä enää pysty kieltämään vaikka miten yrittäs. ja sama pätee alavatsa kouristeluihin 100 x normi täti-kouristelut ja jo hipaisuarkoihin rinnanpäihin. :) niin, ja tänäaamuna pillitin autossa kun radiosta tuli Whitney Houstonin I have nothing ja en todellakaan ole herkkä itkijätyyppi!!! :O

nyt jo siis positiivisella mielellä ja toivoen parasta. =) varmaan vielä vähän aikaa roikun täällä ennenkun siirryn toukokuisten puolelle, toivottavasti loppuun asti!

Sanmar82 todella mahtavaa, onnea plussasta :heart: ihanan selkeä viivahan tuo jo on ja toivottavasti plussa kestää sinne kesäkuulle asti!

Itsekin sain ekan (ja ainoan) lapseni 8v. sitten kesäkuussa... :)

Yhteistyössä