Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

Koralli73 Miulla tehtiin tyhjenys rv9+4(keskeytynyt km todettu 8+3 ja alkion "todellinen" ikä 6+6) sairaalassa ja peräti 5x sain Cytotecit: 2x emättimeen, 2xpeppuseen ja viimosen kerran suun kautta - enkä SILTIKÄÄN vuodellut kuin hieman!

Sanoin kyllä toka satsin jälkeen hoitajalle, että nyt tuli se mikä on tullakseen(hieman suurempaa hyytymää)..ei oikein uskonut ja aina vain lisää lääkettä antoivat: /..
Olin yön sairaalassa, aamulla ultraus ja kaikki siltä osin Ok.

Kotona vuotelin niuk-kaa-kin niukemmin muutaman pvä:n ja loput viikot inhan hajuista "kudosnestettä":x tästä jo kerkesin soitella sairaalaan kun luulin tulehdukseksi, ei ollut onneksi.
Tuota kudosnestettä(hieman ruskehtavaa) voi vuodella pitkäänkin, kuulemma normaalia.
Menkat alkoi tyhjennyksestä tasan 5vko:n päästä.

Vuoto EI siis aina ole rajua/runsasta/kovin kipuilevaa.

Kovasti jaksuja siulle:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Dark91 testaileppa muutaman päivän päästä uudemman kerran..aika pitkä aika odotella 1kk ja miettiä "ollakko, vaiko ei olla raskaana":confused:
..ainahin miusta olisi..:) Plussatuulia:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kesken meni. Tämä on jo neljäs epäonninen raskaus putkeen. Mielenterveyden vuoksi taidan laittaa vauvahaaveet hyllylle. En edes tiedä haluanko enää raskaaksi tulla kun kesken menee kuitenkin tai ainakin hirveä stressi siitä olisi koko raskauden.
 
Nallekarkille kovasti voimia :hug: Mulla on ihan samanlaisia ajatuksia ku sulla...

Piti sitten viime yönä ottaa kumminkin yksi Panacod. Heräsin klo 3 semmoseen kipuu, ku olis puukolla sohittu tuonne peräpäähän, jossain kohdunsuulla se kipu kai oli, oletan. Samanlaista kipua mulla oli viime synnytyksen jälkeen jälkisupistusten yhteydessä. Oletin, että nyt alkais vuoto, niin eipä tietenkään. Alkaa kyrsiä tämä tilanne todenteolla.
 
Tääläkin meni sitten kesken :'( Toinen km peräkkäin, eikä vielä yhtään lasta ole meille suotu...
Kyllä naisen vaisto on vaan ihmeellinen. Mulla tuli heti sen ultran jälkeen (joka näytti niitä päiviä vähemmän kun pitäisi) sellanen fiilis, ettei kaikki ole kunnossa. Eikös samana iltana alkanut vuotamaan ruskeaa limavalkkaria. Aattelin ensin positiivisesti, että johtuu vaan siitä ultrasta, että jos se ärsytti limakalvoja. Seuraavana aamuna, eli eilen vuoto muuttui kuukautistyyppiseksi vereksi hyytymineen kaikkineen ja on siitä vaan yltynyt. Eikä tän aamun jälkeen jäänyt enää mitään epäselvää, kun pönttöön muljahti muutamankin kerran iso hyytymäklöntti...sinne tais mennä meiän pieni :'( Ihan helvetin paska olo ja fiilis....olisin niin halunnut pitää tämän lapsen. Miten elämä voi olla näin epäreilua?? Sitä luulis, ettei salama iske kahdesti samaan paikkaan, mutta niin tuntuu vaan iskevän. Pakostikin alkaa miettimään, että onko joku vialla, kun molemmat km lähes samoilla viikoilla/päivillä. Vielä en ole käynyt lääkärissä, mutta empä mä sieltä mitään varmistusta edes tarvi. Täytyy kai silti mennä, että saa tämänkin km virallisesti papereihin.

Ei mennyt ihan putkeen meillä syyskuussa raskautuneilla...vaivaakohan meitä joku joukkokirous, kun niin moni tiputtiin takaisin tänne? nallekarkille jaKorallille iso hali :hug:
 
Sunnuntaita kaikille!

Täällä on taas ollut paljon surullisia uutisia, hali kaikille tarvitseville.
Keskusteltu on paljon myös keskenmenon jälkeisistä vuodoista. Mulla on sekä lääkkeellisen tyhjennyksen että spontaanin keskenmenon jälkeen ollut vuoto lähinnä tihkuttelua ja kestänyt vajaan viikon. Kummallakin kerralla on ultrattu vuodon loputtua että on tyhjentynyt mutta silti seuraavat menkat on olleet tosi runsaat ja kipeät. Lisäksi lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen sain kuukauden päästä koyhtutuloksen joten eipä näytä se ultrauskaan aina auttaa.

Odottelen taas tympeänä tädin saapumista. Peittoja on heiluteltu ahkerasti mutta täytyy varmaan ottaa ovistikut käyttöön kun tuntuu ovisoireita olevan jatkuvasti:|.
Mitään raskausoireita ei ikävä kyllä ole, joten taisi tämäkin kierto mennä harakoille.. :kieh:
Nyt syyskuussa olisi ollut ensimmäisen keskenmenon laskettu aika ja täytyy sanoa että tiukkaa tekee katsoa raskaana olevia ystäviä.

Sanmoc
 
Sanmar voi että, sinäkin. Miten nyt niin moni on kokenut taas km:n. Voimia sullekin kovasti! :hug:

Sanmoc, kiitos tiedosta, eli km-vuoto voi tosiaan olla niukkaa.

Mulla tullu tänään vain tummanruskeaa tuhrua pyyhkimällä ja hivenen siteeseen. Hivenen hyytymää ollu tuon tuhrun seassa. Mietin, että onkohan sinne nyt kaikki loppu raskausmateriaali vaan hyytyny sinne kohtuun..

Champion: sullahan oli kans niukkaa nyt km-vuoto. Joko sulla on se loppunut kokonaan? Kauanko sulla kesti se vuoto?
 
Ei ole totta!!!! On tämä kyllä niin epäreilua että "kaikki" joutuu takas tänne! :mad:

Isosti voimia Koralli, Nallekarkki ja Sanmar!!!!! :'( :hug:
Ihan käsittämätöntä kyllä miten tä on mahdollista et jouduitte takas..

Mua on lohduttanut sanat: Keskenmenoja saavat naiset saavat myös lapsia! :heart:

Mulla alko tä toinen km sellasella tosi vähäsellä ruskeella tuhrulla. Sit ei 2 päivään mitään paitsi pientä jomotusta selässä.. Ja sitte alko maha sattua ja alko tulee ihan kirkasta verta ja 2 sellasta puolen nyrkin kokosta hyytymää. Kipuja oli, mut ei mitään tajutonta.. Tuo vuoto kun alko 12 aikaa illalla ni oli jo aamulla ohi. Mut kun menin ultraan ni kaikki ei ollu vuotanu pois vaan menin viel kaavintaan josta saatiin "niukanpuoleinen saalis". Kyseessä oli varhainen km. Eli rv7 mut alkio oli "sulanu" jo aikaa sitten.. Tai sitte oli tuulimuna.
Minä vaatisin kyllä ultran jos vaan vähän tiputtelee jotta kaikki tosiaan tulee ulos eikä tulis mitään tulehdusta.

Tulehduksista puheen ollen: mun värkissä on nyt sitte joku tulehdus! Toivon et on vaan tossa ulkosynnyttimissä eikä missään kohdussa ollenkaan!!! Mut kirvelee!!!
Ens viikolla jälkitarkastus ni selviää sitte siellä!

:hug: jokaiselle! On tä vaan niin rankkaa..
 
Koralli73 mulla oli juurikin niin et tiputteli pari päivää ja sanoivat et niin sen kuuluukin mennä et tiputtelee se "sulanut" materiaali pois ja sitten tulee menkat sen 4-6 viikon päästä eli on normaalia ettei tule kauheeta vuotoa. Kaikki hyvin sullakin uskoisin :)

Nallekarkki ja sanmar jaksamisia :hug:

Dark91 testaileppa uudelleen varmuudeksi. EN ole kans kuullut et tollasta tulosta testit antais..

).( mää luulen et mulla on taas jotain tulehduksen poikasta. Varasin yksityiselle gynelle ajan keskiviikoksi varmuudeksi. On sellasta ilkeetä menkkajuilintaa ollut koko ajan ja toi vutoo alkanut haista ilkeelle ja on aika keltasta. Mua vaan pelottaa syödä taas antibiootteja kun söin edellisen kierron alussa, siis se missä raskauduin ja tietty miettinyt et voisko toi keskenmeno olla osittain sen kuurin syytä et kun söin sen kierron alussa niin se sit jotenkin vaikutti hormonaaliseen toimintaan. Oli vielä sellainenkuuri mitä ei raskausaikana saa syödä eikä alkoholiakaan saanut ottaa yhtään sen aikana ja se teki olon ihan kamalaksi! Mut meen nyt gynelle ja katsotaan mitä se sanoo, tosin jos tarttee joku kuuri syödä niin pyydän sellaisen mitä voisi syödä raskausaikanakin.

Eli ilman ehkäsyä ollaan oltu. Rinnat on jääneet hivenen kipeiksi keskenmenosta huolimatta ja en ole ihan varma olisiko jotain ovulaatioon viittaavaa päällä vai onko olo vaan seksin muuten. Ainakin makuuhuoneen puolella on fiiliksiä touhuta kuten yleensä oviksen aikaan. Ens kiertoon ostankin ovistikkuja vaikka en tiedä onko niistä hyötyä kun kuitenkin tunnun raskaaksi tulevan helposti ja ilman ovistuntemuksiakin..
 
Johan on taas huonoja uutisia täällä kun pariin päivään ei käy :( tsemppiä ja lämpimiä haleja niitä tarvitseville!

En ole vielä kuitenkaan testannut, vaikka on kyllä mieli tehnyt :D oireita piisaa urakalla, mua palelsi jopa SAUNASSA toissa iltana..turvottaa, väsyttää ja valkovuotoa tulee ihan hirveesti.

Jännä tilanne sinänsä, että mun siskolla on myös samoja oireita, ja jos tässä molemmille plussa tulee testiin, niin lasketut ajat menee + - 2 vrk heitolla:D olis himppusen hienoa odotella yhdessä:heart:

Saas nähdä joutuuko huomenna jo testaamaan..:whistle:
 
Taas niin surullisia uutisia monelta :( Pahoittelut listapalaajille, tämä on niin väärin :hug:

).( Eipä sitä tätiä näy eikä kuulu, kuinkahan monta raskaustestiä tässä on jo ehtinyt tekemään (=liian monta, kun kaikki ovat olleet negoja)... Tosin viikonloppuna lupaavasti kivisteli vasenta munasarjaa molempina päivinä ja ovistikkuunkin tuli väriä lauantaina. Peittoja heiluteltiin siinä toivossa, että olisi oikeasti ollut ovis :p Sama kai tuo olisi toinen raskaus vetää heti perään ilman yksiäkään luomumenkkoja välissä :whistle:
 
Moikka!

Pahoittelut keskenmenon toistamiseen kokeneille ja vaisusti toivotan teidät takaisin tervetulleiksi tänne :(

Oma olotila on normaali. Menkat oli ja meni ja nyt taas odotellaan, että pääsen bongailemaan ovulaatiota, jonka luulen sopivasti ajoittuvan vkl ja kerrankin niin et mieskin on kotona, joten jokainen tietää mitä on ohjelmassa? :kiss:

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :wave:
 
Pahoitteluni kaikille listalle palaajille! :hug: On se niin väärin, et kun täältä uskaltautuu pois plussanneisiin niin heti joutuu palaamaan takaisin.:'( Täällä KP2 eli tätsy kurvas mut kiinni ku kylpylästä oltiin kotiin ajelemassa (koitin kyllä eksyttää ajamalla eri reittiä ku mennessä, mut täti löysi mut kuitenkin), onneks ei kuitenkaan alkanu aiemmin niin sain kaikes rauhas polskutella porealtaassa. Nyt koitan täs saada kotihommia tehtyä et kerkeisin vielä illaks töihinkin.
 
Tänään oli sitten se ensimmäinen aika lapsettomuus''hoidoissa''. Ei lääkäri ottanut oikein tosissaan, kuulema hyvät mahdollisuudet tulla luomuna raskaaksi kerta mitään vikaa ei löydy. Totta joo muuten, mutta jos viisi vuotta on ollut ilman ehkäisyä ja tulosta ei näy niin eipä tuota kovin hyväksi mahdollisuudeksi voi kutsua. Ne clomit nyt kuitenkin sain. Ens kierrosta pääsee popsimaan niitä, mutta toivo ei oo kauheen korkeella koska nyt näkyi 23mm oleva munasolu ja jos kerran tuollasia tuotan ja silti en raskaudu niin mitäpä ne clomit hyödyttää. Kysyin jatkookin niin lääkäri tuumas, että jollei tästä kierrosta tärppää niin sitten tärppää clomeilla, eli jatkoa hoitoihin ei ole luvassa. Yksityiseenkään ei ole varaa joten pitää vissiin sitten yrittää eri lääkärille.
 
MAANANTAI 27.9


HAAVEISSA ESIKOINEN



An-nie......................KM 08/10..........................KP 12/30-35
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 13/25-30
durasel.....................KM 03/10..........................KP 14/24-28
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 19/30-75
viirukissa..................KM, TM 07/09....................KP 21/27
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 28/26-28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
Anna-79...................KM 08/10
toiveissa11...............KM 08/10
Orkidea88................KM 09/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10.....................KP 5/26-33
Cappuccino.........KM 02/10, 08/10, 09/10.............KP 10/26
Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10................KP 25/26-34
Linnea82.............KM 12/08..................................KP 38/31
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Mariel85..............KM 12/09, 08/10
Dino80................KK 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Muutosta..........KM 03/10.................................KP 8/26-28
Champion..........KM 04/10, 09/10....................KP 13/28-31
Ruttuinen Rusina KM 07/10..............................KP 20/30
Harhaanjohtaja..KM 10/01,12/08,02/09,07/10...KP 22/21-26
Unicco..............KM 07/07, 03/09......................KP 28/35-50
Helinäkeiju10....KM 07/10.................................KP 44/?
Rhiannon...........KU 12/09
viivi ja vagner....KM 12/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10
Koralli73............KM 04/10, 05/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 2/31
Vaavimasu..........KM 08/10
Barbamama35.....KM 08/10


HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, Tipetsu, jiinas, Oltermanni, Liinus


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, Minnäi, rikupi, kiia81, Minsku82



[/QUOTE]
 
Nallekarkki ja Sanmar82, ei ole enää todellista. :'( Ihan hirmuisen paljon voimia teille molemmille, tää on niiiin väärin!! :hug:

En laittanut Sanmar vielä sinuakaan listalle, kertonet jos/kun haluat tiedot sinne.

NoBlood, tuo on just mun epäily, ettei lääkäristä saa apua. Kun kuitenkin on raskaudet alkaneetkin. Lohduttaapa tosi paljon kun ei sitä lasta kuitenkaan tule, vaikka kuinka olisi välillä raskaana. :headwall:
 
ihan ensiksi lämmin :hug: Sanmart, Koralli, Nallekarkki Voimia jokaiselle!

Blanco:
juu kyllä!! :whistle: .. voi siis mennä kroppa niin sekaisin. Itseltä löytyy/on riesana nykyään kaikkia mahdollisia oireita.

Imoen: :hug: Laskettu aika tuntuu aina niin kurjalta ohitettavalta.

Darkin puolesta täällä jännitän :)
Ja Mamulille kans peukut pystyssä!! Mites Harhaanjohtaja??!
 
Voimia kaikille menetyksen kokeneille :hug:

Täällä ollaan jo vähän paremmissa tunnelmissa kuin viikko sitten.Tänää myös sovittiin että me lähetään koko perheen voimin rovaniemelle JOULUMAAHAN tulee varmasti mukava reissu.Kunhan vaan muksut jaksaa istua kitisemättä autossa tollaset 8-9h pysähdyksineen :D
 
Täällä ilmeisesti dpo 10, ja päiväpissasta saatu haamu Predictorilla :) selkee vaaleenpunanen viiva ja viidessä minuutissa tuli testiin. Nyt odotellaan ja jännitellään että mihin tilanne johtaa. Oireet puoltaa kyllä raskautta, mutta jännittää kauheesti jääkö taas kerran kemialliseksi.
 
Harhaanjohtaja toivottavasti viiva vahvistuu ja pysyy vahvana ensi kesään asti! :heart:

NoBlood Voi hyvänen aika mikä lääkäri!!! :hug: Onko miehesi tavara tutkittu?
Mä sit taas pyysin clomeja mut en saanu.. vaikka mun munikset ei lupaillu mitään. Paljon pieniä ja 2 isompaa follia joista se isompikin säälittävä 8mm. : /

Eli olin eilen jälkitarkastuksessa ja kaikki näytti siltä osin hyvältä! Parin viikon päästä saan käynistää vuodon teroilla jollei ole itekseen alkanut. Mitään muita apuja en saanut koska juuri oli kerran kaavinta.. Ens vuonna sitte kontrolli. Harmittaa koska olisin halunnu saman setin ku esikoista "tehdessä". Josko sitten myös pysyisin ensi kerralla raskaana. Mutta keskenmenoni on kuulemma vain huonoa tuuria. :stick: Ja mä kävin viel yksityisellä, et olisin saanu heti apua..!
 
Kiitos kaikille haleista ja zempeistä :heart: Imoen mut saa lisätä listalle, elikkäs sitä esikoista edelleen toivotaan, KM 05/10 ja 09/10. Kiertpäivät voi lisäillä sitten taas myöhemmin, kun ne ekat menkat sieltä tulee (toivottavasti tulis se plussa ennen niitä).

Täälä siis vuoto jatkuu... mystinen juttu tässä on se, ettei mulla oo ollu kipuja oikeastaan ollenkaan :rolleyes: Mutta vuodosta ja etenkin sen hyytymien määrästä päätellen, mä oon niin vakuuttunu keskenmenosta, että jos tuola joku vielä sinnittelee, niin se on maailman 10 ihme sitten. Eikä kyllä raskausoireitakaan enää, että senkin puolesta turha elätellä toiveita. Gyne ois varattuna ens viikon perjantaille. Voisin tietysti mennä aikaisemminkin, mutta haluaisin mennä samalle, jolla olen käynyt, ja joka tietää jo valmiiksi tilanteen ja hälle ei ollut aikoja aikaisemmin. Ajattelin kyllä kysellä, että vosiko jotain hormoniverikokeita ottaa jo nyt ja kysellä varsinkin niistä mun kilppariarvoista ja niiden vaikutuksesta näihin keskenmenoihin. Edelleen vituttaa, itkettää ja raivostuttaa...mutta minkäs sitä kohtalolleen voi. Eetenpäin! sanoi mummo lumihangessa.

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä jo 10 vuotta, eikä tähän mennesä kukaan miehen sukulaisista ole kysynyt meidän lisääntymisaikeista mitään. Mutta eikös sitten ollut oikein elämän ironiaa parhaimmillaan, kun viikonloppuna (seuraava päivä vuodon alkamisesta) miehen mummo kysyi ihan harmittomasti, että "Koskas aattelitte niitä vauvoja alkaa tekemään?" Mies ei saanut sanaa suusta ja minä vaan itkeä vollotan. Mummokin meni ihan hämilleen, mutta tajusi pian asian laidan ja pahoitteli kovasti kysymystään. Eikä hän sitä tosiaan mitenkään pahalla kysynytkään, enkä kysymyksestä itsessään harmistunut. Paha mieli jo valmiiksi ja sitten kun oli vain päivästä kiinni, että olisi vielä edellisenä päivänä voinut onnellisena vastata, että "täälä se masussa parhaillaan kasvaa"... Tietenkin miehen äiti sai kuulla asiasta ja kysyi meiltä seuraavana päivänä, haluammeko puhua asiasta. Minä sitten taas itkeä vollotan ja mies ei taas saa sanottua mitään. No, nyt ainakin tietävät missä mennään...

Onpas nobloodilla ja mariellalla ollut kyllä ärsyttäviä lääkärikokemuksia!! Sitä luulis saavansa apua edes itse siitä maksamalla (yksityisellä), mutta ei näköjään aina edes rahalla saa apuja...niin turhauttavaa!

Harhaanjohtajalle paljon plussatuulia viivan vahvistumiseen :whistle: Hienoa!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä