Mur-mur
Siis joo, en oo itekkään koskaan kuullut siitä, että digin tulos muuttuis. Liuskalla saatu plussa ja digillä nega,
joka muuttu plussaks päivän kuluessa on jo ennen kuulumatonta. On tainnu olla oikeesti viallinen testi...
Mut raskaana 3+
Kiertopäivistä en tiiä, koska mä en oo niitä oikeen laskenu ja pillereiden lopettamisen jälkeen tulin ilman luomumenkkoja
raskaaksi, ja km 19.7.2010 ja sen jälkeen menkkoja ei kuulunut ollenkaan. |O
Joten siis, vieläkään ei oo kuulunu tätiä, kummallista himoilua juustonaksuihin ja tosi runsasta valkovuotoa :kieh:
Pari pahoinvointikohtausta oli tossa viikko-puoltoista sitten, mut niitäkään ollut enää kovinkaan paljon. En tiiä oikeesti
yhtään milloin mun kannattais tai pitäis uudelleen testata, lääkäri kuitenki anto ohjeet et seuraava testi lokakuun lopulle
jos plussaa ei tuu, mut nyt on tullut jo plussa ja nega - joka muuttu plussaks ??
Koralli73
Mun oma kmvuoto oli kummallisista kummallisin... Niukka ja lähes kivuton, kesti vaan pari kolme päivää,
mutta sillon kesken meni ja ilmeisesti tyhjenikin kaikki... Näin lääkäri mulle sanoi jälkeenpäin... :kieh:
Voimia ja jaksamista sinne <3 :hug:
Imoen
Rankkaa nuo laskettujen aikojen ylitys, varmasti...
Ja senkin jälkeen, esim mulla ainakin välillä mieli hyppää sinne kolmen
ja puolen vuoden takaiseen keskenmenoon, että laskettu aika olis ollu sit elokuussa sillon, ja nyt sit hän olis juuri täyttäny
kolme vuotta... Tsemppiä sinne, ja paljon paljon jaksamista :hug: <3