Huomenta! pakko oli kirjottaa, kun näin, että muutkin taistelee terveyden ja kaiken lääkärisotkun kanssa
En ole yksin, ettekä te ole yksin! Tiedän miltä toi epätietosuus ja epäilyt ja kropan ongelmat tuntuu, Champion ja Ruttuinen rusina!!! :hug: voi kunpa joku voisi auttaa teitä ja muakin...
mulla nimittäin hajoo pää: valitin jo varmaan kuukausi sitten hiivatulehduskierrettä, tai no, hiivalta se näytti kai koska olen 3t lääkkeet siihen jo ottanut - oireet palaavat aina takaisin! ei kutinaa, ei kirvelyä, vaan jotenkin tuntuu kuin ilmaa jäisi häppäreiden väliin, tai olisi painetta tai jotain ylimäärästä tuolla alhaalla
muistan että vuosi sitten mulla oli emätintulehduksen ja hiivan jälkeen pitkään epämääräsiä oireita, jotka sit parani gynolactilla ja bepanthenilla... nyt ei vielä nuokaan ole auttaneet... oireet pahenee yhdynnän jälkeen - jep hieno homma kun lasta pitäis tehdä! mulla oikeesti menee hermot tän vaivan kanssa!!! :kieh:
sen lisäksi viisaudenhammas puhkeaa, koko ajan on ien hampaiden välissä ja leukalihakset niin jumissa, etten pysty syömään, en rentoutumaan enkä nukkumaan.
eilen hain lääkäriltä apua, sain sirdaludia lihasjännitykseen - lapussa muuten lukee, että se on selkärangan viereisiin lihaksiin se lääke, autto kyllä vähän, että sain nukuttua ees vähän... mutta arvauskeskuksessa oli sellaista sekoilua, että ei oikein helpottanu huolia toi lääkäri...
- eikä sitäkään siis sais raskauden aikana syödä... onneks keskiviikkona on purentakiskon tekeminen, jos se auttais tohon lihasjännitykseen - vai onko koko suun vaivat nyt tosta viisurista johtuvia??? pää hajoo kun ei tiedä! JA kaiken huipuksi, en voi mennä nyt viisurileikkaukseenkaan, jos sellasen ajan ihmeen kaupalla äkkiä saisinkin, kun lauantaina on mun häät. en tiedä miten selviän häistä kun on kroppa näin rikki
täällä vaan valvon ja itken ja kiukuttelen ja itken ja murehdin
siis miten voikaan sinällään pienet vaivat saada pään näin rikki ja elämän täysin raiteiltaan??? no joo, sairastan jo valmiiksi ahdistuneisuushäiriötä ja vaikeaa masennusta, eli sen takia pienet asiat on mulle niin maailman musertavia... ja tää häästressi siihen vielä päälle... mitä häistä tulee kun en saa levättyä ja koko ajan vaan on surkee olo??? :'(
ruttuinen rusina: antibiootteja saa kuulemma syödä raskaana ollessaan, mutta on kyllä kurjaa jos et pääse mistään kysymään lisäohjeita! ehdottomasti koitat saada sen lekurin jotenki kiinni ja selvyyden noihin asioihin, tosi outoa että tieto tulehduksesta tulee vasta nyt, oishan se voinut jo parantua tänä aikana itekseenkin? ehkä? :xmas:
mutta tiedän mimmosta toi on! enkä jaksa enää itekään yhtään tätä arvailua ja miettimistä...
sellasta valitusta siis täällä. ehkä lastentekoa pitää lykätä, sen verran että saan kropan kuntoon ja alapään kuntoon.... ei rikkinäisen alapään kanssa voi olla ja elää!!! :kieh: muutenkin on ollut herkät limakalvot mulla, miten teillä muilla kestää paikat jos joka päivä aletaan hommaileen? :stick: tähänkin sopii hyvin toi hassu hymiö
plussatuulia kuitenkin kaikille - joko testiin tai mielialaan