Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

taaperot, voi ei. :( Jaksamista! :hug:

kiia81, Onnea matkaan! :flower:

Pikaisesti päivitin listaa, että jos päivät on mitä sattuu tai olette väärässä paikassa, ilmoitelkaa... :)

ON kp 25 ja tässä kierrossa tuntuu puuttuvan kaikki menkkajomotukset ja juilinnat joita yleensä aina ollut oviksesta lähtien. En mä silti usko että se mitään tarkoittaa, jotenkin mennyt toivo siitä että tulisi enää plussaa ikinä ainakaan ihan omin avuin.
 
Mää vaan valitan koko aika täällä.. Oliskohan syytä pitää palstatukoa..

Lääkärissä käyty.. Meidän arvauskeskuksen lääkärin mielestä annetaan vaan olon olla ja antaa kipuilla rauhassa.. Viikon päästä keskiviikkona kontrolli hcg ja jos ei ole laskenut niin ultrataan mutta tiedän kokemuksesta et se voi laskea nolliin ja siltikin sisään jäädä jotain. Noh mä odottelen ja mua kiukuttaa niin paljon että en ota enää yhtäkään särkylääkettä ja vaikka ryömien joutusin eteen päin meneen niin en mene lääkäriin :stick:

Ja sit se lääkäri vielä alkoi puhua ettei varmuudeks buranaa ennen kun nähdään et hcg laskee ja multa meinas päästä poru et mitä sä vitun äijä selität kun mulla on todettu jo keskenmeno ja se yrittää et olis raskaus vielä päällä :'(

Eli en syö buranaa, en e-pillereitä enkä mitään muutakaan. On niin paska olo ja oon vaan vollottanut koko päivän siitä asti kun tulin lääkäristä. Vihaan omaa kroppaani ja toivon et joku iskis puukon selkään niin ei tarttis kärvistellä tallaisessa paskassa kehossa joka ei toimi ja aina vaan jonnekkin sattuu. Ja kaiken lisäksi en saanut vieläkään lähetettä selän takia yliopistolliseen sairaalaan reumapolille vaan kiitos vaan lähete laitetaan fysiatrille kunhan nähdään onko hcg laskenut. Just sitähän mä tässä tarvinkin. Kun vielä tajuis mitä se hiton fysiatri voi mun selkäni kans tehdä kun tartten sen reumadiagnoosin niin olisin ehkä asteen verran ilonen. Ei olis pitänyt mennä lääkäriin. Olen tyhmä.
 
Palstatauko tais tuottaa hedelmää, sain nimittäin eilen plussan <3
Jännittelen kyllä että meneekö kesken mutta kemiallinen ei ainakaan ole kyseessä koska plussa ja viiva (tein kahdella eri testillä :D) oli selkeä ja tumma.
 
Nallekarkki Lämpimät onnittelut siulle!!:flower:
Tarraa&vaaviliimaa rekkalastillinen pikkiselle!!!:heart:


Champion..voi surkujen surku:(
ISO&LÄMMIN:hug:&jaksuja kovasti:heart:
..toivon, että pian saat jotain selkoa tilanteeseesi(Km/kipuilut/ reuma juttu..)
 
Viimeksi muokattu:
Mä tulen taas tänne valittamaan, pahoitteluni jo etukäteen! :ashamed: Miten on mahdollista että mä saan aina aika lähellä oviksen aikaan huonoja uutisia?? Viimeksi oli se pissatulehdus niin nyt tuli tieto että oli muuten emätintulehduskin.. Siis kuukauden perästä tieto! Ja nyt siihen pitäisi ottaa antibioottikuuri, eikö tuo muka olisi hoitunut samalla kuurilla pissatulehduksen kanssa?? Ja ei mitään tietoa mitä jos nyt olisikin ehtinyt raskautua (no tuskin..) ja ottaa nuo lääkkeet? Vai täytyykö pitää taukoa kumminkin..? Ei kellään kokemusta? Mulla ei ole ikinä ollut mitään ja nyt keskenmenon jälkeen on kaikki mennyt pieleen ja tuntuu että meille ei enää vauvaa haluta suoda :'( Luin kyllä jostain että raskauden aikanakin noita lääkkeitä on määrätty mutta silti.. Lääkäri kumminkin tietää yrityksestä ja nyt tuollainen tieto ja kuukauden päästä vasta, minusta on niin outoa ja ikävää. Eikä päässyt kyselemään asiasta. Ja tämä on vielä yksityiseltä, arvauskeskuksessahan ne ei tunnistanut pissatulehdustakaan vaikka itse tiesin heti mistä kyse.

Champion Aika tympeetä lääkärin suusta että antaa vaan kipuilla, ei tuo ole oikein. Harmi miten ikäviä kokemuksia on nyt noista lekureistakin, ihankun muuten ei olisi tarpeeksi :hug:

Nallekarkki Aina on ihanaa lukea näitä onnellisia uutisia, paljon onnea! :flower:

Taidan kömpiä tuonne sohvan pohjalle suklaan kera ja yrittää vaihteeksi unohtaa tämän hetkeksi, mitähän pahoja uutisia sitten kuukauden päästä taas tulee :stick:
 
Piti tulla katsoon mitä tänne kuuluu. Onpas kurjaa luettavaa, monella mennyt taas kesken. :hug:

Champion ei voi olla totta :( Pahoittelut keskenmenosta. Sua varmasti ottaa päähän toi kaikki. En yhtään ihmettele. Voi kurjuus :hug:

Mulla on 29 kiertopv menossa..mahaa särkee ja alaselkää ja supistaa! ja EI menkkoja näy. Raskaustestin tein varalta tänään ja oli nega kuitenkin. Joten sitä vuotoa odotellessa...
Minä aloitan kans pillerit tästä kierrosta. Saan vähän stressi vapaata. Keskittyä töihin..ja lapsiin ja mieheen =) Katotaan, jos aletaan taas yrittään sit jossain vaiheessa mutta ei varmasti ennen kevättä.

Toivotan plussatuulia kaikille :heart:
 
Sateista huomenta! Jotenkin tuo vesisade tympii tänään erityisen paljon. Voi olla et tuo keli inhottaa jo ihan sen takia, ku tiedän et parin tunnin päästä pitää olla jo matkalla töihin, ennen sitä täytyy lapset herättää ja saada lähtökuntoon ja kaikki elukat täytyy myös ruokkia (yleensä isäntä hoitaa osan, mut on lähtenyt töihin jo lähes kolme tuntia sitten ja siihen aikaan meijän kaikki elukat vielä nukkuu), niin ja jossain välissä täytyy kai hieman laittaa myös itseäni työkuntoon.

Kierto alkaa olemaan lopuillaan, saa nähdä et miten täti tässä kuussa paikalle kaartaa! Toivottavasti ei ilmaannu viikonloppuna, ku pitäs lähteä käyttään omia muksuja ja kummilasta kylpylässä.

Olo on jotenkin toooosi väsyny ja sit palelee koko ajan. Eilen ajattelin töissä olla reipas ja imuroida, ku polkasin koneen käyntiin niin vasemmal puolel munasarjojen kohalla tuntu aivan kamala repäsykipu! Mut eipä mun oireet oo aikoihin mitään merkkailleet, joten miks tälläkään kertaa, joten se noista oireista!:|

:hug: ja pahoittelut kaikille jotka tänne joutuivat takaisin palaamaan, samoin kaikille uusille pahoitteluni :hug: kera.

:flower: plussanneille! Tarrasukat pikkuisille jalkoihin!

:wave: Heippa! ++++++++++++++:whistle:
 
Huomenta! pakko oli kirjottaa, kun näin, että muutkin taistelee terveyden ja kaiken lääkärisotkun kanssa :( En ole yksin, ettekä te ole yksin! Tiedän miltä toi epätietosuus ja epäilyt ja kropan ongelmat tuntuu, Champion ja Ruttuinen rusina!!! :hug: voi kunpa joku voisi auttaa teitä ja muakin...

mulla nimittäin hajoo pää: valitin jo varmaan kuukausi sitten hiivatulehduskierrettä, tai no, hiivalta se näytti kai koska olen 3t lääkkeet siihen jo ottanut - oireet palaavat aina takaisin! ei kutinaa, ei kirvelyä, vaan jotenkin tuntuu kuin ilmaa jäisi häppäreiden väliin, tai olisi painetta tai jotain ylimäärästä tuolla alhaalla :confused: muistan että vuosi sitten mulla oli emätintulehduksen ja hiivan jälkeen pitkään epämääräsiä oireita, jotka sit parani gynolactilla ja bepanthenilla... nyt ei vielä nuokaan ole auttaneet... oireet pahenee yhdynnän jälkeen - jep hieno homma kun lasta pitäis tehdä! mulla oikeesti menee hermot tän vaivan kanssa!!! :kieh:

sen lisäksi viisaudenhammas puhkeaa, koko ajan on ien hampaiden välissä ja leukalihakset niin jumissa, etten pysty syömään, en rentoutumaan enkä nukkumaan. :( eilen hain lääkäriltä apua, sain sirdaludia lihasjännitykseen - lapussa muuten lukee, että se on selkärangan viereisiin lihaksiin se lääke, autto kyllä vähän, että sain nukuttua ees vähän... mutta arvauskeskuksessa oli sellaista sekoilua, että ei oikein helpottanu huolia toi lääkäri... :( - eikä sitäkään siis sais raskauden aikana syödä... onneks keskiviikkona on purentakiskon tekeminen, jos se auttais tohon lihasjännitykseen - vai onko koko suun vaivat nyt tosta viisurista johtuvia??? pää hajoo kun ei tiedä! JA kaiken huipuksi, en voi mennä nyt viisurileikkaukseenkaan, jos sellasen ajan ihmeen kaupalla äkkiä saisinkin, kun lauantaina on mun häät. en tiedä miten selviän häistä kun on kroppa näin rikki :( :( täällä vaan valvon ja itken ja kiukuttelen ja itken ja murehdin :( :( siis miten voikaan sinällään pienet vaivat saada pään näin rikki ja elämän täysin raiteiltaan??? no joo, sairastan jo valmiiksi ahdistuneisuushäiriötä ja vaikeaa masennusta, eli sen takia pienet asiat on mulle niin maailman musertavia... ja tää häästressi siihen vielä päälle... mitä häistä tulee kun en saa levättyä ja koko ajan vaan on surkee olo??? :'(

ruttuinen rusina: antibiootteja saa kuulemma syödä raskaana ollessaan, mutta on kyllä kurjaa jos et pääse mistään kysymään lisäohjeita! ehdottomasti koitat saada sen lekurin jotenki kiinni ja selvyyden noihin asioihin, tosi outoa että tieto tulehduksesta tulee vasta nyt, oishan se voinut jo parantua tänä aikana itekseenkin? ehkä? :xmas:

mutta tiedän mimmosta toi on! enkä jaksa enää itekään yhtään tätä arvailua ja miettimistä... :(

sellasta valitusta siis täällä. ehkä lastentekoa pitää lykätä, sen verran että saan kropan kuntoon ja alapään kuntoon.... ei rikkinäisen alapään kanssa voi olla ja elää!!! :kieh: muutenkin on ollut herkät limakalvot mulla, miten teillä muilla kestää paikat jos joka päivä aletaan hommaileen? :stick: tähänkin sopii hyvin toi hassu hymiö ;) :D

plussatuulia kuitenkin kaikille - joko testiin tai mielialaan :)
 
Pahoittelut Taaperotx5, että jouduit tänne palaamaan :hug: Toivotaan että sen kuudennen vielä saatte ja pikaisesti! Ja :hug: kaikille muillekin tarvitseville!

Ruttuinen rusina, tiedän täsmälleen kuinka turhauttavaa noiden tulehdusten kanssa eläminen on. Minulla oli esikoista yrittäessä tärppikierrossa ja edeltävässä kierrossa juuri ennen ovista pissatulehdukset (+atb-kuurit). Molemmissa kierroissa sitten tuli myös selkeät raskausoireet, jollaisia koskaan muulloin ei ole ollut. Ekalla kerralla ei kuitenkaan ehtinyt plussaa näyttää ja menkat alkoivat ajallaan. Kauhulla siis odotan, onko tuo tulehdus mulle sitten ennakointia raskautumisesta :headwall:... Pitää seuraavalla kerralla sitten pyytää valmiiksi jo sellaiset lääkkeet, joita varmasti saa raskausaikanakin napsia.

).( Aamulämpö ollut pari päivää alempana, jokohan se täti tulisi... Ei kyllä muuten anna mitään merkkejä itsestään, eli epäilen suuresti :kieh:

Tarrasukkia matkaan plussanneille ja plussapuhureita tasapuolisesti kaikille niitä toivoville:whistle:
 
Heippa!

Oon tätä ketjua taustalla seuraillut muutaman kuukauden ajan ja lukenut tiedän kirjotuksia tuolta keväästä saakka. Nyt on pakko hypätä mukaan keskusteluun tän sekavan tilanteeni kanssa.

Eli km oli kesäkuun lopussa rv 12+1, kehitys oli pysähtynyt n. rv 9 :( Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin TAYS:ssa juhannuksena. Matto vedettiin kyllä totaalisesti jalkojen alta. :(

Nyt on tilanne se, että viime viikolla n. kp 26 tein negatiivisen raskaustestin, vaikka oireet oli voimakkaat. Menkat alkokin sitten kp 28. Menkat oli ja meni, mutta oireet jäi. Teinkin sitten eilen (kp33/kp5??) uuden raskaustestin joka oli selvä PLUSSA??? Tein vielä toisen heti 10 minuutin jälkeen, kun ajattelin, ettei voi pitää paikkaansa. Se oli vielä vahvempi.

Nyt on pakko tulla tänne kyselemään ja ihmettelemään. Tarkotus on soittaa tänään neuvolaan. Voiko ne menkat tosiaan tulla, vaikka raskaana oliskin? Kyllä on tää neiti kummissaan.

Lupaan kommentoida teidän kirjotuksia myöhemmin, nyt on pää niin pyörällä, ettei työn teostakaan tahdo tulla mitään. :)

Tsirppis
 
Heipparallaa!

Mä oon tullut siihen tulokseen että lauantaiset vatsakivut on olleet ihan ovulaatiokipuja..Katselin uudestaan noita ovistestejä, ja kyllä torstainen testi on noista vahvin, eli kp 11..siitä sit pari vuorokautta jos laskee niin lauantaillehan se ovis osuisi eli kp 13. Tänään vasta lämmöt on olleet selkeesti enemmän koholla, mulla menee aina se vähintään pari päivää oviksesta ennenkun kunnolla ovat koholla. Eli nyt olis vasta dpo 3 menossa. TYLSÄÄ:D mä niiiiin en jaksais odotella, nää oviksen jälkeiset ajat on kyllä kaikkein raastavin vaihe kierrossa...Olis nyt voinu tällä kertaa olla se lyhyempi kierto :D nyt vaan näyttää tasottuneen tohon 26 päivään. Toisaalta ihan hyvä niin, on ainakin säännöllinen ja suht lyhyt kierto.

Pissatulehduksista on puhetta ollut, mullahan just loppui kuuri, ja toi tulehdus ajottui juuri tohon pariin päivään ennen ovista..kuuri loppui eilen. Toivottavasti ovis ei nyt estynyt tai muuta häikkää tullut, lääkäri määräs mulle Pronaxenia kipuihin, ja yhden ehdin ottaa ennenkun luin pakkausselosteesta että saattaa vaikeuttaa raskaaksi tuloa:headwall: toisilla tulehduskipulääkkeillä kai on toi vaikutus, en sit tiedä vaikuttaako ovulaatioon vai limakalvoihin. Prkl.
 
Kiitos onnitteluista ihanaiset! :heart: Välillä menkkamaisia jomotuksia havaittavissa, ja heti tulee pelko josko taas tämä juttu loppuu lyhyeen.. mutta päivä kerrallaan eteenpäin. Tsemppiä ja jaksamista kaikille! =)
 
Tsirppis86 Kyllä menkat voi tosiaankin tulla, vaikka olisikin raskaana.:)
.. R-testi saattaa myös reagoida LH-hormoniin ovulaation aikaan..tosin ei varmaankin siulla näin, koskapa eilen testatessa vasta Kp5 menossa!

Pahoitteluni kesäisen km johdosta:hug:..mutta nyt..
Toivotaan, että siun plussa on ihan SITÄ..eli - RASKAUTTA!!!:heart:

Plussatuulia!!:wave:

Voimi&jaksuja jokaiselle terveyden tai vaavihaaveen kanssa painiskeluun!!:hug:
 
Viimeksi muokattu:
TIISTAI 21.9


HAAVEISSA ESIKOINEN



An-nie......................KM 08/10..........................KP 6/30-35
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 7/25-30
durasel.....................KM 03/10..........................KP 8/24-28
tömpsis...................KM 07/10............................KP 13/30-75
viirukissa..................KM, TM 07/09....................KP 15/27
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 22/26-28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
Anna-79...................KM 08/10
toiveissa11...............KM 08/10
Orkidea88................KM 09/10



HAAVEISSA TOINEN



Cappuccino.........KM 02/10, 08/10, 09/10...............KP 4/26
Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10.................KP 19/26-34
Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 26/26-33
Linnea82.............KM 12/08..................................KP 32/31
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Mariel85..............KM 12/09, 08/10
Dino80................KK 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Muutosta..........KM 03/10.................................KP 2/26-28
Champion..........KM 04/10, 09/10........................KP 7/28-31
Ruttuinen Rusina KM 07/10..................................KP 14/30
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10......KP 16/21-26
Unicco..............KM 07/07, 03/09......................KP 22/35-50
Helinäkeiju10....KM 07/10.................................KP 38/?
Rhiannon...........KU 12/09
viivi ja vagner....KM 12/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 25/31
Vaavimasu..........KM 08/10
Barbamama35.....KM 08/10


HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, Tipetsu, jiinas, Oltermanni, Liinus


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, Sanmar82, nepula, Koralli73, Minnäi, rikupi, kiia81, Minsku82, Nallekarkki



 
Minä välillä ilmottelen itsestäni, etten ainakaan listalta pois joudu. Hiljaista siksi kun pidetään tämä kierto taukoa, että kerkee pää levätä ennen clomeja. Paljon nopeammin aikakin kulunut kun ei ole päiviä laskenut ja testejä tilaillut. Toivottavasti kierto olisi mahdollisimman lyhyt ja pääsisin pian aloittamaan clomit, huolestuttaa vaan kun niin paljon positiivista niistä lukenut niin ollaan nyt aika paljon niiden varaan jätetty. Sitten pettymys on kauhea kun ne eivät tuotakkaan toivottua tulosta.
 
Tömpsis extrahalit sinne suunnalle. Kiva tietää ettei ole ainut, tosin mää alan epäillä jo omaa mielenterveyttäni näiden asioiden kanssa eikä paljoa tunnu näkyvän valoo tunnelin päässä tällä hetkellä.

).( Mää taidan olla vähän masentunut kun tuntuu etten jaksa yhtään mitään. On tullut itkukin ulos jo keskenmenon vuoksi ja lähinnä kiukuttaa vaan oma olotila. Tää kipuilu on ilkeetä ja se vetää aika apeaksi kun ei oikeasti tiedä mikä on vaan kuvittelenkohan mää vaan kaiken.. Luin et jos on masentunut niin saattaa tunte kipuja mut toisaalta olisin kyllä ollut masentunut jo useamman vuoden tietämättäni ja kyllä nää kivut ihan aitoja on. Mut tänään mä päätin luovuttaa. Soitin vielö varmuudeksi taysiin ja pyysin niitä sanomaan mulle et tää on ihan normaalia mitä tällä hetkellä tapahtuu. Sanoivat et varhainen keskenmeno ei aina vuodakkaan paljoo ja sit menee 4-6 viikkoo et tulee kuukautiset. Mut meinasivat et pitää ottaa se hcg vielä mutta kun mää en oikeasti ymmärrä että miksi. Se oli laskenut jo kasiin ja kun se on laskenut niin miksei se sit olis jo nollissa. Mää inhoon niin paljon pistämistä ja tuntuu ihan turhalta joten päätin jättää väliin sen verikokeen. Ihan sama se nyt mitä se näyttää ja vaikka nollissa oliskin niin ei se tieto vie näitä kipuja pois. Tänään on ollut tosi kovaa menkkajomotusta niin et kai tätä sit kestää nää viikot siihen asti kun ne menkat tulee. Ei me olla käytetty edes ehkäsyä miehen kans ja kun on ollut kierrto ihan sekasin muutenkin niin en mä usko et raskaaksi edes voisin tulla tällä hetkellä ja jos tuunkin ja saan uuden keskenmenon niin sit mut ehkä aletaan ottaan tosissaan. Tosin nyt on sellanen olo et ihan sama. Sängystä pääsen ylös ja töissäkin on ihan kivaa vaikka saikku varmaan tekis ihan hyvää mut en viitsi pitää kun en mä siellä kotonakaan osais olla. Mää vaan sanon et jos on olemassa joku ylempi voima niin sen on kyllä pakko vihata mua jostain syystä ja todella paljon..
 
Heippa hei! :wave:

Onnittelut plussanneille! :hug:

Liittyisin tänne mukaan kuumeilemaan, jos vielä joukkoon mahtuu :p
Kesäkuussa alkoi yritys, ja ensimmäinen kierto tuotti plussan testiin. Se ei kuitenkaan kauheen kauaa kestänyt, heinäkuussa meni sitten kesken rv 7... :'( Eli siis takana KM07/10 ja sitten aikaa sitten vahinko, kaverin ilkeilyn takia (pitkä juttu :$) KM02/2007

Mut nyt kuitenkin uudelleen kuumeillaan, päätettiin antaa tulla uus raskaus, jos on tullakseen... Ensimmäistämme siis yritetään... :whistle:
Minä -91 ja mies -89 :heart: Ollaan oltu tässä nyt kolme vuotta kohtapuoliin jo yhdessä, joista kaksi ollaan asuttu yhessä ja kihloissakin ollaan, häiden viettoon ens kesänä 11.6.11 klo 16 :D

Nyt itellä tilanne se, että keskenmenon jälkeen ole tullut menkkoja ollenkaan, menossa siis joku kp65 |O lääkärissä kävin eilen, ja ohjeena oottaa lokakuun loppuun... :headwall:

Tänään nyt sit kuitenkin testasin kahdella eri testillä. Toinen liuskamallinen ja toinen cb:n digi viikkonäytöllä. Liuskaan tuli ihan selkee toinen viiva, tosin haalea, mut selkee. Digi näytti sit "ei raskaana", joten... :headwall:

Vihaan raskaustestejä:stick:
 
Viimeksi muokattu:
Heips.. kamala tunne kun haluis jo siirtyy tonne odotuspuolelle mutta sitten pelottaa mennä sinne.. hmm. kävin kyl jo ilmottautumas. mut pelottaa silti siel olla :/ heinäkuun KM edelleen vaivaa.. mutta kyllä tää tästä.. ettehän pahastu että oon täällä viel jonkin aikaa?? ihan oman turvallisuuden vuoks
 
KESKIVIIKKO 22.9


HAAVEISSA ESIKOINEN



An-nie......................KM 08/10..........................KP 7/30-35
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 8/25-30
durasel.....................KM 03/10..........................KP 9/24-28
tömpsis...................KM 07/10............................KP 14/30-75
viirukissa..................KM, TM 07/09....................KP 16/27
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 23/26-28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
Anna-79...................KM 08/10
toiveissa11...............KM 08/10
Orkidea88................KM 09/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10



HAAVEISSA TOINEN



Cappuccino.........KM 02/10, 08/10, 09/10...............KP 5/26
Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10.................KP 20/26-34
Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 27/26-33
Linnea82.............KM 12/08..................................KP 33/31
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Mariel85..............KM 12/09, 08/10
Dino80................KK 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Muutosta..........KM 03/10.................................KP 3/26-28
Champion..........KM 04/10, 09/10........................KP 8/28-31
Ruttuinen Rusina KM 07/10..................................KP 15/30
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10......KP 17/21-26
Unicco..............KM 07/07, 03/09......................KP 23/35-50
Helinäkeiju10....KM 07/10.................................KP 39/?
Rhiannon...........KU 12/09
viivi ja vagner....KM 12/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 26/31
Vaavimasu..........KM 08/10
Barbamama35.....KM 08/10


HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, Tipetsu, jiinas, Oltermanni, Liinus


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, Sanmar82, nepula, Koralli73, Minnäi, rikupi, kiia81, Minsku82, Nallekarkki



 
Dark91 pahoittelut keskenmenosta. :hug: Tervetuloa kuitenkin tänne, ja toivotaan että testit näyttäisi plussaa jo nyt! :)

Minsku, en ollut sua pois häätämässä täältä vaikka plussanneisiin jo laitoinkin. :)

ON Tosi kiva ollut nyt kun töissä on niin kiirettä, ettei oikeasti ole ehtinyt ajatella mitään vauvajuttuja lainkaan. Kiertopäivät on kuluneet kerrankin ilman oireiden vahtaamista ja suurempaa laskemista. Mä odotan jo enemmänkin vuodenvaihdetta että päästäisiin ehkä johonkin tutkimuksiin kun edellisestä plussasta tulee vuosi täyteen.
 
heip

Tömpsis:: hug: Koita keskittyä nyt vain tuleviin häihin.. Ajattele että seuraavaksi sitten on vuorossa kroppa. Asiat järjestyy aivan varmasti, :hug:
Ihanaa tulevaa lauantaita ja olkoon se iloinen, onnellinen ja kivuton.

Ikävää että niin moni on joutunut tänne takas juuri plussanneista palaamaan :| jaksuja teille kaikille ihan hirmuisesti!

Tsirppis: toivotaan että plussa raskautta näyttäisi :) yhdellä tutulla tuli useammatkin menkat kun raskaana oli,joten voi hyvinkin olla mahdollista.

oli paljon muutakin kommentoitavaa, mutta nukkumaan mentävä että jaksaa lasten kanssa aamulla herätä.. vähän aikaa sitten pääsin töistä |O
alkaa muuten olla lastenhuoneen remppa valmis :D tuumasta toimeen kävi tuo :) mutta ennen seuraavaa huonetta pidetään hengähdystauko.. ei mitään herkkua rempata lasten kanssa..
 
Helou.. Täällä sitten eilen illalla ja nyt aamulla tuli tikkuun negatiivinen tulos, eli ei olla raskaana.. Se taisi sitten olla menkat vaikka oudot menkat kyllä olikin...
Mites siinä kemiallisessa raskaudessa? Siis sekö näkyy plussana, mutta tulee pois ennen 5vkoa?
Olisko sittne ollut sellanen kun kuitenkin lauantaina hailakan viivan sain ja saman tien alkoi vuotaa..
Sitten taas eilen oli jännä kun vuoto loppui ku seinään... Päivällä ja illallakin vielä ku olin töissä niin vuoti aika reilustikki ja sit ku tulin kotiin ja kävin veskissä niin se oli loppunu...
No.. Onko mulla nyt sitten kp1 vai mites ne lasketaan?? En ole ikinä mitään laskeskellu tollasia kiertopäiviä ja mitä ihmeitä ne dpo:t on?
Tällä kierrolla minä aion tulla raskaaksi :D
Eikös tehä muutkin sellanen päätös? Otetaan sellanen joukkoraskautuminen :LOL:
No joo... Rauhallisesti etiäpäin...
Mutta ihmeen rennosti osasin nyt tuon ottaa taas... Eilen tuli tosiaan 15kpl raskaustestejä postissa niin nyt taas kärsii testailla :LOL:
Mutta hauskaa päivää kaikille ja niitä plussapuhureja!!!
 

Yhteistyössä