Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

Nyt on pakko vähän ihmetellä.. Eilen aamulla heräsin julmettuun alavatsakipuun, ja koko päivän jomotteli enemmän ja vähemmän. Tuntui, että kohtua kouristelee, ihan kuin lieviä supistuksia. Sama tunne jatkuu tänäänkin. Aloin miettimään, että mä sain sen ekan ovisplussan jo sillon kp 9, ja se oli eka ovistesti minkä tässä kierrossa tein, ja sen jälkeen neljänä aamuna samanlaiset viivat tuli. Elikkäs elikkäs, nyt on se mahis olemassa, että ovulaatio on tullut heti menkkojen jälkeen niinkuin mulla tulee jos on tuo kaikkein lyhkäsin kierto eli 21 päivää. Pienen laskeskelun jälkeen tulin siihen tulokseen että eiliset ja tän päiväset ihme tuntemukset vois jopa olla kiinnittymisestä johtuvia:confused: oi että on HANKALAA odotella että päivät kuluu! Viime kierrossa ei mitään tällästä ollut, ja nää tuntemukset on sitä luokkaa että ei tarvitse edes itseään sen kummemmin tutkiskella, repii ja vihloo välillä niin kovin että oikeesti sattuu! Häpyluun vieressä tuntuu todella ikävää jomotusta aika ajoin.

Nyt peukut pystyyn että jotain täällä tapahtuisi:rolleyes: toiveet on ainaki korkeella..joten alas tullaan sit ja kovaa jos ei sitä plussaa sieltä tule.
 
Cappuccino onko sulla alkaneet menkat aina noin opeasti keskenmenon jälkeen? Mää en ymmärrä mikä mussa mättää kun tiputtelee vaan ja tekee kipeetä eikä vieläkään tuu kunnon vuotoa.. Saa nähdä kuinka kauan tää kestää.. Mää oon aina luullut et keskenmeno menee niin et ensin vuotaa kaikki pihalle kohdusta ihan kun olis menkat ja sit menee useampi viikko ennen kun kunnon menkat tulee. Tyhmää mut oon kyllä kateellinen et sulla toi vuoto tuli noin helpolla ja kun oon tosiaan ihan hysteerisen kaavintapelon vallassa kun viimeksikin jäi tavaraa tulematta ja oli samanlaista kipua kun nyt ja samanlailla pientä tiputteluvuotoa.. :ashamed: Mää kun en ole vuotanut kunnolla missään vaiheessa vaan pikkarin suoja per päivä olis riittänyt.

).( ei vieläkään ole surullinen olo mutta kiukuttaa kauheesti tää keskenmeno.. Eniten kiukuttaa se et olin jotenkin ihan varma et asiat olis kunnossa ja en pelännyt missään vaiheessa keskenmenoa. Seuraavassa raskaudessa ei sit taidakkaan enää olla yhtä rauhallinen mieli. Mulla on ens viikolla se lääkäri ton selän vuoks joten ajattelin ohimennen kysästä voisinko saada jotain mikä tasaa tota kiertoa esim. pillerit hetkeks. On niin pelokas olo siitä kun noi kierrot on ollut pitkiä keskenmenon jälkeen et mitä jos ne on nytkin ja kroppa ei ole kunnossa ja sitten menee taas kesken. Tosin luulen ettei se lääkäri anna mulle mitään vielä kun sitä kolmatta keskenmenoo ei ole vielä ollut..
 
Aamu ollut järisyttävän ihana, vahva plussa tuli testiin! Nyt sitten ei auta muu kuin toivoa parasta, josko se kolmas kerta toden sanoisi..? =)

Lyhyt oli tämänkertainen visiitti täällä. Toivon teille kaikille ihanaa ja plussarikasta jatkoa! :heart:
 
Champion Tässä kierrossa mun kierron pituus ois siis ollut jotain kp45 (norm. 26). Eli tää on nyt menkat/keskenmenovuoto. Tavallaan menkat kun oli kemiallinen raskaus mutta onhan tää vuoto erilaista :x Mulla siis oli 3 päivää tuossa välissä, sillä raskausmateria tuli könttinä ulos jo keskiviikkona :x Mulla on normaalisti kans niukat menkat ja nyt tulee siis kunnolla verta, aina kun meen vessaan varsinkin. Ymmärrän kyllä sun huolen, sillä musta ainakin tuntuu et nyt kohtu puhdistuu!

Ekasta joka tyhjennettiin lääkkeillä mulla oli kahden viikon superniukka tuhruilu mut silti kaikki tyhjeni eikä kaavintaa tarvittu! Joten älä vielä huoli! Toivotaan et kaikki tulis nyt pois! Mulle sairaanhoitaja sanoi et aina vuoto ei tuu rytäkällä. Suosittelen kuitenkin jälkitarkastusta, ettei asia jää vaivaamaan. Ite varasin arvauskeskuksesta ajan omalääkärille ja aion pyytää lähetteen labraan ja jälkitarkastukseen...
Niin ja tuosta et ei suruta vaan kiukuttaa jne. Mulla on ihan sama fiilis. Mäkään en pelännyt ja näin kävi! Ei kyllä ainakaan stressistä mennyt kesken kun olin vaan hyväntuulinen ja onnellinen!

Harhaanjohtaja kuulostaa hyvältä! Mäkin tunnen jo aikalailla hyvin oman kroppani ja usein merkit on oikeassa :D
 
Pitkästä aikaa itsekin kirjoittelen... paljon on palstalla tapahtunut!

Oikein hirmuisesti ONNEA kaikille plussanneille ja pahoittelut tänne takasin joutuneille.

Meillä on ollut vauvanteko hieman jäissä. Mulla pamahti selkä ja olen joutunut syömään sellasia myrkkyjä jotka ei olis olleet raskaana olevalle. Nyt ollaan taas yrittämässä tosissaan.
Tuo tauko teki ihan hyvääkin. Sain kierron tasaantumaan ehkäisyä käyttämällä.
Vaikka oli taukoakin niin ei se vauvakuume minnekään kadonnut.... :)

Hieman on halutkin olleet hakusessa, mutta jospa ne taas sieltä löytyisivät kun yrittämisen voi nyt kunnolla taas alottaa. ;)
 
Tiistaina alko ekat menkat km:n jälkeen, menkkojen kesto oli huimat kaks päivää... ja nyt loppuviikosta on vähän tuhrutellut. Toivon että noi tosiaan oli menkat eikä mitään km:n jälkimaininkeja. Pääsis vihdoinkin kunnolla yrittämään uutta tärppiä.

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä meille kaikille plussaa vielä yrittäville!
 
Tyhmä kysymys: Miksi monet juovat greippimehua?:ashamed:
Greippimehun juominen saattaa parantaa ovulaation tunnistettavuutta mm. lisäämällä ovulaation aikana erittyvän liman määrää ja tekemällä siitä siittiöille paremman alustan uiskennella.
Tätä tietoa ei mun tietääkseni ole missään tutkimuksessa vahvistettu mutta tuskin tuosta mehun juomisesta mitään haittaakaan on :)
 
Onnea kaikille plussanneille!!

Mullekkin siis kävin niin että kesken meni tossa tiistaina aloin vuotaa aamulla kipujen kera ja nyt on ollut ihan maassa sen takia ja sitten tähän samaan syssyyn sairastuin oksennustautiinkin vielä :'(

ilmoitan kp:t taas kerran sitten kun tiedän tuon kierron pituuden :(

nyt tuntuu siltä että ei sitä kuudetta meille suoda ikinä,mut silti kovasti toivon että joskus se meille vielä tulis.
 
taaperotx5::hug::'( hirveesti tsemppiä!

Harmillisen moni on meidän plussapuhurin jälkeen joutunut tänne palaamaan:| lapsia ei tosiaan tehdä vaan saadaan. Toivon vilpittömästi jokaiselle uutta pysyvää plussaa mahdollisimman pian!

Olihan tänne plussiakin tullut, onnittelut:heart:

Mulla vaan mahatuntemukset jatkuu, nyt on hirmuinen painontunne kaverina, ja poskia polttelee! Voi kumpa kumpa KUMPA!!!! Sanoin jo miehellekkin että nyt on sellanen olo että saattais olla vauva tulollaan :) Sais mennä nyt aika nopeesti! Ajattelin testata herkällä testillä ens sunnuntaina kun on kuopuksen 1v juhlapäivä:heart:
 
ISO, lämmin:hug: tädin yllättämille.

taaperotx5 olen todella pahoillani puolestasi - jaksuja:heart::hug::heart:

Harhaanjohtaja puhallan :heart:+++++++++++:heart: testeihin, joita teet ensi viikolla!!:wave:

kiia81 ONNEA!!!!!!:wave::flower:
Tarraa&vaaviliimaa!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Kiia81!!!!!

Shenda81
ei kantsi huolestua vielä tossa vaiheessa! oot tehnyt testin tavallaan 5-6 päivää ennen menkkojen alkamista joten aika epätodennäköstä et edes näkyis testissä vielä.

).( mä päätin et syön pari laattaa pillereitä. Mun on pakko saada henkinen tauko ja toivon et pillerit hiukan herättelis mun kehoo. Ostan laatat mun kaverilta joka tekee vauvaa tällä hetkellä eikä tarvi ite niitä. En tiä yhtään koska ne sais alottaa mut alotan heti huomenna kun kaikkien mielestä mun keskenmenokin on ihan normaali joten kai ne voi alottaa. Ainakin netissä oli et kaavinnan jälkeen voi heti alkaa syömään mut en sit tiedä kun ei muista keskenmenoista ollut mitään juttua. En millään kyllä jaksa lääkäriin mennä tän vuoksi. Tulee sit ehkä joskus pihalle tavara tuolta jos on tullakseen ja mun säkällä ei tuu.. Saa sit asian eteen päin ton reumaepäilynkin kanssa kun voivat tutkia kun ei ole raskaana. Mut siis pysyn listalla joka tapauksessa :)
 
mur-mur: :D taidatkin jo hyvin tuntea mun testailutyylin kun niihin moniin testeihin puhallat plussia mitä tässä tuun tekemään:LOL:

Minsku82:oi onnea:heart:

shenda81: ei todellakaan kannata masentua--noi ei kovin herkkiä taida olla vaikka muuta mainostetaan! Kertaakaan en oo aikasilla päivillä noihin saanut että "raskaana" vaikka tavistesteissä oliskin jo näkynyt haamu..

Täällä on ihanissa merkeissä hulinaa tällä viikolla kun tosiaan pikkuisin täyttää vuoden :) pääsee leipomaan ja laittamaan ja ja:D ehkä hyvä niin jää taka-alalle itsensä liiallinen tarkkailu:LOL:

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 
Päätin olla ylihysteerinen ja soitta neuvolaan kun meni hermo tähän kipuun.. Käskivät tulla näytille iltapäivällä kun olis kuulemma jo pitänyt alkaa runsaammin vuoitaa eikä kipuilla kohta viikon ja vaan tuhrutella. Katsotaan nyt saanko hysterialeiman otsaan vai mitä tapahtuu. Neuvolan täti meinas et iso tulehdusriski kun ei ala tulla kunnolla pihalle raskausmateriaali.. Saanpahan kysyä sit samalla kanttaako niitä pillereitä syödä nyt hetken aikaa vai mitä pitäis tehdä..
 
taaperotx5 :'( Voi ei!!!!! Paljon voimia sinulle ja miehellesi! :hug:

Ja Onnea uusille plussanneille ja parempaa tuuria! :heart:

).( kaikenlaisia nippailuja muniksissa, mut tiiä niistä sitte mitä ovat! Typerää kyllä tä ettei heti vaan saa yrittää.. Tulis jo täti! *malttamaton*

Niin ja Champion hyvä ku meet näytille! :hug:
 
shenda81 siulla on nyt dpo9
Varovaiset onnittelut siulle roskis haamusesta, se SAATTAA tietää jotain ihunaa..:)

Ovis+= dpo-1( miinus tuossa ykkösen edessä )
Ovis= dpo 0..ja seuravat päivät dpo1..dpo2 jne..jne..
 
Viimeksi muokattu:
MAANANTAI 20.9


HAAVEISSA ESIKOINEN



An-nie......................KM 08/10..........................KP 5/30-35
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 6/25-30
durasel.....................KM 03/10..........................KP 7/24-28
tömpsis...................KM 07/10............................KP 12/30-75
viirukissa..................KM, TM 07/09....................KP 14/27
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 21/26-28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
Anna-79...................KM 08/10
toiveissa11...............KM 08/10
Orkidea88................KM 09/10



HAAVEISSA TOINEN



Cappuccino.........KM 02/10, 08/10, 09/10...............KP 3/26
Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10.................KP 18/26-34
Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 25/26-33
Minsku82.............KM 07/10..................................KP 28/29
Nallekarkki...........KM 06/10..................................KP 29/28
Linnea82.............KM 12/08..................................KP 31/31
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Mariel85..............KM 12/09, 08/10
Dino80................KK 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Champion..........KM 04/10, 09/10........................KP 6/28-31
Ruttuinen Rusina KM 07/10..................................KP 13/30
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10......KP 15/21-26
Unicco..............KM 07/07, 03/09......................KP 21/35-50
Muutosta..........KM 03/10.................................KP 25/28
Helinäkeiju10....KM 07/10.................................KP 38/?
Rhiannon...........KU 12/09
viivi ja vagner....KM 12/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 24/31
Vaavimasu..........KM 08/10
Barbamama35.....KM 08/10


HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, Tipetsu, jiinas, Oltermanni, Liinus


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, Sanmar82, nepula, Koralli73, Minnäi, rikupi, kiia81



 

Yhteistyössä