Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

Saapa nähdä palaanko itsekin kohta taas tänne...rv 5+0 ja verta aloin vuotaa tänä aamuna. Selkää ja mahaa särkee.. :(

Jos tämäkin menee kesken, niin sitten mulla on ollu 3 varhaista keskenmenoa. Mut pääsenkö edes tutkimuksiin, koska mulla on jo 2 lasta? Koskaan aiemmin mulla ei ole ollut km ennen kuin tätä kolmatta yrittäessä.
 
Minsku82, ei haittaa ainakaan mua, vaikka höpöttelet tänne, tiedän kyllä miltä tossa vaiheessa tuntuu, on jotenkin kauheen epätodellinen olo, eikä meinaa uskoo, että kaikki menee hyvin. Vauvaliimaa sinne :hug:

Imoen Kiitos listaan lisäämisestä :) Onneks silleen on pitänyt sullakin kiirettä, sillon ku ei sit kerkee miettimään mitään vauvapuuhia, niin aikakin menee nopeammin ;)

Vaavimasu KP= kiertopäivät ja vuodon ensimmäinen päivä on kierron ensimmäinen. DPO= days post ovulation, eli siis oviksen jälkeen dpo1-16 niin pitäis tädin tulla kylään :p
Pahoittelut negasta :hug:

Koralli73
Voi ei :hug: Toivottavasti tää on niitä vaarattomia alkuraskauden vuotoja, mutta ootko soitellu jonnekin? Voisit kysellä jos pääsisit kuitenkin ultraan, että näkis onko tyhjentyminen alkanut... :'( Voimia <3:hug:

omaa napaa
Digitesti oli seonnut eilen aamuisen tuloksen jälkeen, jonka jälkeen jätin testin pöydälle. Mies soitti ihan paniikissa, että eikö tää testi ollu negatiivinen? Mä sanoin että joo oli, koska näin itse sen "ei raskaana" tulevan ruutuun. Kuitenkin kotiin mennessäni siinä luki RASKAANA 3+. Täytynee uusia testi, joskus.
 
hei eritevaroitus
Tyhmiä kyselen:ashamed:Oletteko huomanneet missä kierron vaiheessa teillä on alkanut ovislimanvuoto?Yritin netistä ettii mutta en löytänyt muuta kuin sen milloin on munarakkula irtoaa ja silloin on se ovis..ja siihen loppuu se ovulaatio liman eritys,ihmettelen vaan siksi koska mulla elkoi eilen ovislimat ja kp oli 9 aika aikasessa mulle,nyt rupeen laitaa ylös sen päivän ku ekat limat tulee...tänää ei ole viel tullut limoi..:confused:
 
Koralli73
Voi ei :hug: Toivottavasti tää on niitä vaarattomia alkuraskauden vuotoja, mutta ootko soitellu jonnekin? Voisit kysellä jos pääsisit kuitenkin ultraan, että näkis onko tyhjentyminen alkanut... :'( Voimia <3:hug:
Kiitos! Soittelin aamulla neuvolaan, mutta siellä ei osattu sanoa muuta, ku että mun pitää vaan seurata tilannetta. Varasin yksityiselle yleislääkärille ajan illaksi, gynelle ei aikaa ollut. En tiedä osaako hän ultrata, enkä tiedä näkyiskö ultrassa ees vielä mitään, mut mietin, että josko sais huomiseksi lähetteen hcg-verikokeeseen ja ehkä vielä maanantaiksikin. Haluaisin lisäks saikkua huomiseksi, en tänäänkään menny töihin,ku oon vaan itkeskelly kotona...mut huomenna olis töis joku koulutuspäivä ja sieltä ei saa olla pois ilman lääkärintodistusta.

Kyllä mulla fiilis on, että kesken tämä menee... henkisesti niin älyttömän raskasta..miten sitä jaksaa enää yrittääkään, jos taas menee kesken..
 
Heip, kaikille! Että voi olla väsynyt olo! Ei jaksais tehdä yhtään mitään, mut pakko olis kun huomenna ois lähtö kylpylään. Aamulla töihin, jonka jälkeen muksut autoon ja kummilasta hakemaan. Ei taida kyl olla kauheen rentouttava viikonloppu tiedossa neljän muksun kanssa, mut onhan se kuitenkin eri olla kylpylässä kun ite kokkailla ja siivoilla sotkuja.:D Menkat ei oo alkanu (ainakaan vielä) ja toivottavasti eivät nyt ainakaan viikonloppuna ala. Menkkakipuiluja on ollu muutamana päivänä, ja myös jonkinlaisia "repäisy kipujakin" on ollut ku nousee nopeesti ylös tai aivastaa. Muutenkin taas löytyy "raskausoireita" vaikka muille jakaa, esim. pahoinvointi, palelu, väsymys, koko ajan nälkä,...! Mut enpä silti uskalla raskautumisesta kauheesti ees haaveilla, ehkä kuitenkin hieman toivon! Nyt on pakko nousta tästä koneelta ja ruveta siivoomaan ja pakkaamaan. Mukavaa viikonloppua teille kaikille!
 
TORSTAI 23.9


HAAVEISSA ESIKOINEN



An-nie......................KM 08/10..........................KP 8/30-35
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 9/25-30
durasel.....................KM 03/10..........................KP 10/24-28
tömpsis...................KM 07/10............................KP 15/30-75
viirukissa..................KM, TM 07/09....................KP 17/27
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 24/26-28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
Anna-79...................KM 08/10
toiveissa11...............KM 08/10
Orkidea88................KM 09/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 1/26-33
Cappuccino.........KM 02/10, 08/10, 09/10...............KP 6/26
Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10.................KP 21/26-34
Linnea82.............KM 12/08..................................KP 34/31
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Mariel85..............KM 12/09, 08/10
Dino80................KK 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Muutosta..........KM 03/10.................................KP 4/26-28
Champion..........KM 04/10, 09/10........................KP 9/28-31
Ruttuinen Rusina KM 07/10..................................KP 16/30
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10......KP 18/21-26
Unicco..............KM 07/07, 03/09......................KP 24/35-50
Helinäkeiju10....KM 07/10.................................KP 40/?
Rhiannon...........KU 12/09
viivi ja vagner....KM 12/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 27/31
Vaavimasu..........KM 08/10
Barbamama35.....KM 08/10


HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, Tipetsu, jiinas, Oltermanni, Liinus


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, Sanmar82, nepula, Koralli73, Minnäi, rikupi, kiia81, Minsku82, Nallekarkki



 
Koralli, :( Jaksamista epätietoisuuteen, toivottavasti tilanne selviää. Ja toivottavasti kaikki olisi kunnossa! :hug:

Täällä on kp 1. Taas vaihteeksi. Kierto jäi taas normaalia lyhyemmäksi, ärsyttää kun se vaihtelee ni vähän vaikea laskea mitään ovisajankohtaakaan.
 
Vaavimasu kemiallinen on juuri sellainen et saat viivan testiin mut sit se aika nopeasti hailenee. Mulla on mennyt viikko ja hcg on jo nolla. Ja toi vuotokin voi olla tosi erilaista kun toisilla vuotaa paljon mut esim. mulla oli vaan pientä tiputtelua ja nyt vaan venaillaan sit menkat 4-6 viikon päähän arvioituna. Dpo tarkoittta days past ovulation eli montako päivää ovulaatiosta on.

Koralli73 mulla sama tilanne kun sulla. Kaksi tervettä lasta ja ongelmatonta raskautta takana ja kun kolmatta yritetään niin kaksi keskenmenoa jo takana. Pääset kyllä tutkimuksiin. Kaveri pääsi kolmen keskenmenon jälkeen ja sai jotain teroluteja tms. ja nyt odottaa vauvaa ja sillä on yksi lapsi jo entuudestaan.

).( mää oon saanut koottua itseni. Aika jännästi kävin läpi tota tunneskaalaa tossa. Päällimmäisenä oli vaan viha ja se ettei millään ole mitään väliä ja viimeksi taas itkin menetettyä vauvaa pitkään.

Kävin sit eilen ottamaan sen hcg:n ja se oli alle 5 eli nolla. Kaikki hyvin ja nyt vaan odotellaan mitä tapahtuu. Päätettiin miehen kans ettei nyt odotella vaan ilman ehkäsyä eletään ja jos tulee kolmas km niin sit mietitään tilanne uudelleen. Mies on hakeutumassa rauhanturvahommiin taas muutenkin joten voipi olla et jos ei äkkiä raskauduta niin sit tulee puolen vuoden tauko ja ei se haittaa vaikka himpun verran harmittaa. Ainakin saa kroppa sit toipua kunnolla. Oon varma et meille se vauva vielä suodaan kun aika on vaan otollinen.

Mut näyttää siltä et meidän koira on ainakin raskaana :) Kovasti on väsynyt ja hellyydenkipeä ja valkovuotookin tulee, joten sen puolesta ei tartte kuumeilla vaan toivotaan isoo lössiä pikkuhauvoja <3

Ja itse meen ens kuun alussa lääkäriin ja saan viimeinkin taysiin lähetteen. Entisten työnanatjien omalääkäri (yksityinen) kirjoittaa mulle lähetteen reumapolille :D Jee jee!!!!!!!!!! :D
 
Huomenna keskussairaalan naistenpolin päivystykseen, sain sinne lähetteen, kun tämä todennäköisesti on 3. keskenmeno. Ultraavat ja ottavat hcg:n. Mä vielä pidän kiinni toivonrippeestä, että ei olisi mennyt kesken..
 
Tällä palstalla näköjään tunteet vaihtelee kirjaimellisesti laidasta laitaan. Toivoisin teille kaikille tietenkin enemmän niitä ilon- kuin suruntunteita, mutta vaikka kuinka kovasti toivoo, niin ei aina käy parhain päin. :hug: siis ihan kaikille kuumeilijoille! Ja onnittelut plussanneille - tosiaan se antaa toivoa meille muillekin, kuten Mamulis jo edellä mainitsi.

).( Maanantaina tulee 5 viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä, eikä tätiä ole vielä näkynyt. Tein alkuviikolla raskaustestin, joka näytti negatiivista. Eli ainakaan keskenmenon jälkeen ei ole enää hcg:tä jäljellä. Tosin olo on ihan kuin alkuraskaudessa ja olen tällä viikolla oksentanutkin kaksi kertaa... Voikohan keskenmeno sekoittaa kropan niin, että näin ennen oletettuja menkkoja turvottaa, etoo ja oksettaa, hajuaisti on terävöitynyt, on painontunnetta alavatsalla, ärtyneisyyttä ja päänsärkyä ja parina yönä tuntunut just siltä, että nyt ne menkat alkaa eli juilinut alavatsaa menkkamaisesti? Voikohan se johtua muusta kuin raskaudesta eli tekeekö hormonien heittely tuollaista oloa muutenkin? Ikinä ei ole tällaista ollut normaalikierroissa ja -olotilassa. :confused: Tosin ei olla miehen kanssa tässä keskenmenon jälkeen käytetty ehkäisyäkään, joten eihän se raskauskaan ihan poissuljettu juttu ole...
 
PERJANTAI 24.9


HAAVEISSA ESIKOINEN



An-nie......................KM 08/10..........................KP 9/30-35
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 10/25-30
durasel.....................KM 03/10..........................KP 11/24-28
tömpsis...................KM 07/10............................KP 16/30-75
viirukissa..................KM, TM 07/09....................KP 18/27
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 25/26-28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
Anna-79...................KM 08/10
toiveissa11...............KM 08/10
Orkidea88................KM 09/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 2/26-33
Cappuccino.........KM 02/10, 08/10, 09/10...............KP 7/26
Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10.................KP 22/26-34
Linnea82.............KM 12/08..................................KP 35/31
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Mariel85..............KM 12/09, 08/10
Dino80................KK 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Muutosta..........KM 03/10.................................KP 5/26-28
Champion..........KM 04/10, 09/10........................KP 10/28-31
Ruttuinen Rusina KM 07/10..................................KP 17/30
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10......KP 19/21-26
Unicco..............KM 07/07, 03/09......................KP 25/35-50
Helinäkeiju10....KM 07/10.................................KP 41/?
Rhiannon...........KU 12/09
viivi ja vagner....KM 12/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 28/31
Vaavimasu..........KM 08/10
Barbamama35.....KM 08/10


HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, Tipetsu, jiinas, Oltermanni, Liinus


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, Sanmar82, nepula, Koralli73, Minnäi, rikupi, kiia81, Minsku82, Nallekarkki



 
Kesken se meni taas :'( Eli mut voi ottaa pois plussanneista ja laittaa takas listalle, mut ei kp:itä. Käskettiin pitää yks välikierto nimittäin. Lisäks vuoto ei ole alkanu kunnolla, niin sain cytotecit otettavaksi huomenaamulla kotona. Tuleepa siis kiva lauantai. :( Mahtaako tämä koskaan enää onnistua...

tiedot siis:
kolmatta toivotaan, km 4/10, 5/10, 9/10

Koralli murhemielin
 
Viimeksi muokattu:
Koralli Voi että, olen syvästi pahoillani puolestasi:'(..Lämmin:hug:
Voimia&jaksuja kovasti laitan tulemaan:heart:
Uskon, että vielä sinua onnistaa ja pienen saat syliisi asti:):heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tulen tänne vähän "häiritsemään" teitä vielä. Oon käyny lukemassa teiän juttuja plussauksen jälkeen edelleen. Tästä palstasta ehti tulla kun "toinen koti", enkä meinaa päästä irti ;)

Täälä ketjussa tosiaan ollu paljon niin surun, kuin ilon hetkiäkin viime päivinä. Edelleen oon tosi pahoillani kaikkien puolesta, jotka on joutuneet kohtaamaan keskenmenon uudestaan :hug: teitä ollu viime aikoina ihan liikaa! Yksikin on ihan liikaa. Imoenillekin oisin plussaa kovasti toivonu, niinkun kaikille teille! Championille vielä extrahali kaikkien koettelemusten jälkeen :hug:

Raskaana vielä ollaan, mutta en tiedä miten meikäläisenkin vielä käy...Tänään oli varhaisultra yksityisellä. Viikkoja pitäis olla 6+1, mutta vastasikin 5+5, eikä näkynyt kun raskauspussi, ei siis alkiokaikua, sykkeestä puhumattakaan :( Gyne ehdotti, että jos hedelmöittyminen oiskin ollu myöhemmin, mutta ei se kovin paljon myöhemmin oo voinu olla, koska sain sen ovisplussan kp15. Kysyin, että voiko toi "näkymä" olla normaali, vaikka viikot oiskin oikeasti toi 6+1, niin kuulemma voi olla, koska on niin alussa, että muutama päiväkin ratkaisee. Pelottaa nyt vaan hirmusti ja samalla harmittaa, että piti hätähousuna mennä liian aikaisin sinne ultraan.

Mutta oikein hiiiiiirmusti plussatuulia tasapuolisesti ihan kaikille :whistle: Toivottavasti pääsette pian odotuspuolelle ja minäkin sielä pysyisin....
 
Viimeksi muokattu:
Koralli73:hug: Aika erilaisia juttuja näemmä nää alkuraskauden keskenmenot. Mulla oli vaan pari päivää niukkaa tiputtelua ja mulle vaan hoetaan et ihan normaalia se tiputtelu ja menkat tulee joskus eikä puhettakaan et tarvis tyhjennellä cytotekeillä kun hcg kerran oli laskenut.. Ihmetyttää miks sää sait ne kun mulle väitetään ettei tartte tollasia alkuraskauden keskenmenoissa.. Ja sit kuiteskin kysellään et no koskas se iso vuoto on tullut eikä välitetä kun sanon ettei ole. "mekkakipuja" on päivittäin aika voimakkaanakin mut ei kai tää sit mitään vakavaa ole. Onko sulla sit aina tullut isona vuotona noi keskenmenot?
 
Champion: en mä keväällä käyny ees lääkäris, silloin tyhjeni ihan itellään. Kai se lääkäri nyt vaan aattelin helpottaa mun tilannetta, että pääsisin nopeammin tästä yli tai jotain sellasta. Kun kerran vuoto on nyt kokonaan loppu niin tiedä kuinka pitkälle tämä pitkittyis. En mä niitä lääkkeitä ens alkuun ees meinannu suostua ottamaan, ajattelin että olis paree että lähtis itellään vuotamaan loputkin. Mut sit mietin että olispa kiva, että sais koko jutun pois alta nopeammin ja pahimman vuodon täs viikonlopun aikana ja suostuin sit ottaan lääkityksen. En tiedä sit onko oikea päätös. Mieles pyörii kaikkia kummia ajatuksia, että mitä jos lääkäri ei osannukaan tulkita ultraa tai hcg:ta oikein, että entäs jos raskaus kumminkin olis ok. Mut kai se on pakko jaksaa luottaa sen ammattitaitoon. Kai mä ne himputin tabletit(4 kpl) aamulla otan. Tympii jo mimmosia kipuja niistä tulee ku sain mukaan kipulääkkeitä burana600mg ja panacodia, josta mulla ei ole mitään kokemusta aiemmin, muuta ku että ymmärrän, että se on aika kova kipulääke.

Noi aiemmat keskenmenot, niin eka joka meni kesken 4+2 niin siinä oli yllättävän kova vuoto ja kivut vaikka meni niin aikasin kesken. Kovaa vuotoa oli viikon verran (yleensä kovin menkkavuoto kestää mulla vaan 1-2 pv+tiputtelut päälle) Seuraava meni kesken 4+5 ja se oli vaan vähä runsaampi menkkavuoto (3-4 pv) ja normimenkkakivut. Kai tuos ekas oli limakalvo sit niin hyvin paksuuntunu tai jotain.

Mut oon mäki netistä lueskellu että joillain on km tullut vaan tiputteluna. Ehkä osa vuodosta tulee sit seuraavien menkkojen aikana? Sanotaanhan, että km seuraavat menkat voi olla tavallista runsaammat ja kivuliaammat.
 
Koralli73 Ei ne cytotecit mulle ainakaan ihan hirveitä kipuja tehneet mut sekin on aika tapauskohtaista. Kyllä se suppareita aiheuttaa ja kantsii ottaa kipulääkettä. Panacod saattaa saada pään hiukan uniseksi, ainakin mulla ja auttoi paremmin kun burana tyhjennyksen yhteydessä. Vuoto tuskin tulee olemaan kovin iso sulla verraaten siihen mitä se oli mulla aikanaan n. 12 viikolla mut hyvin sen kesti. Melkein toivon et olisin nyt itsekkin saanut noi cytotecit niin ei tarttis ihmetellä koko ajan omaa oloa ja olla epävarma. Toisaalta toivon ettei seuraavia menkkoja nyt tulis ollenkaan :) MUTTA edelleen korostan et vaadi tutkimuksia ja apua asiaan. Kannattaa mennä jollekkin tällaiseen erikoistuneelle lääkärille niin saat tuki lääkettä raskauden alkuun lähtön ettei kiinnittyminen kohdussa lopu kesken. näin mun ystävä teki samassa tilanteessa ja saa jouluna vauvan (taisin kyllä jo mainita asiasta)..
 
Champion: Joo, mulla ei tosiaan oo hajuakaan mimmosta se vuoto on isommilla viikoilla. Uskon että rv 12 vuoto on tosiaan jo tosi kovaa. Mulla on itellä tosi niukat menkat niin siihen nähden nämäkin jo tuntuu isoilta vuodoilta.

Kiitti tiedosta, mun pitäs just mennä noi cytotecit ottamaan, hyvä ettei niissä niin kovia kipuja tule. Viimeksi synnytinkin luomuna, joten kai mä nyt noi kivut sit kestän. Kai mua eniten vaan stressaa henkisesti. Tuntuu siltä, ku olis jotain aborttia tekemäs, ku ei vuoto ole lähtenyt itellään. Tosin tänä aamuna nyt tuli pyyhkies taas vähän verta, joten se vähä helpottaa päätöksen tekemistä. Plus googletin äsken noita hcg-arvoja, ja olishan niiden nyt pitäny olla selvästi korkeammat tässä vaiheessa. Kai tämä jääräpääkin lopulta uskoo, ettei ole mitään toivoa enää.

Täällä ei ole mitään yksityistä lapsettomuusklinikkaa. Julkisella saatiin aikanaan apua pikkukakkosen kanssa. Tosin julkisen puolen lääkärit kyl tekee keikkaa yksityisellä lääkäriasemalla, joten ehkä mä yritän saada sinne ajan jolleki niistä lapsettomuuspolin lääkäreistä. Ehkä ne vois antaa apuja sitä kautta.

Tsemppiä sullekin kovasti Champion! Kiitos ku vastailit mulle, vaikka sulla on omiakin murheita siellä. :heart:
 
LAUANTAI 25.9


HAAVEISSA ESIKOINEN



An-nie......................KM 08/10..........................KP 10/30-35
NoBlood...................KM 06/10..........................KP 11/25-30
durasel.....................KM 03/10..........................KP 12/24-28
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 17/30-75
viirukissa..................KM, TM 07/09....................KP 19/27
Minttu81..................KM 09/09, 03/10................KP 26/26-28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
Anna-79...................KM 08/10
toiveissa11...............KM 08/10
Orkidea88................KM 09/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 3/26-33
Cappuccino.........KM 02/10, 08/10, 09/10.............KP 8/26
Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10................KP 23/26-34
Linnea82.............KM 12/08..................................KP 36/31
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Mariel85..............KM 12/09, 08/10
Dino80................KK 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Muutosta..........KM 03/10.................................KP 6/26-28
Champion..........KM 04/10, 09/10....................KP 11/28-31
Ruttuinen Rusina KM 07/10..............................KP 18/30
Harhaanjohtaja..KM 10/01,12/08,02/09,07/10..KP 20/21-26
Unicco..............KM 07/07, 03/09.......................KP 26/35-50
Helinäkeiju10....KM 07/10..................................KP 42/?
Rhiannon...........KU 12/09
viivi ja vagner....KM 12/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10
Koralli73............KM 04/10, 05/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 29/31
Vaavimasu..........KM 08/10
Barbamama35.....KM 08/10


HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, Tipetsu, jiinas, Oltermanni, Liinus


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, Sanmar82, nepula, Minnäi, rikupi, kiia81, Minsku82, Nallekarkki



 
Koralli, tosi kurjaa. :'( Jaksamista kovasti sinne. :hug:

Sanmar, tsemppiä, kaikki on varmasti ihan kunnossa! :hug:

Tänään on kakkosen laskettu aika. Mulla on siis mennyt jo molemmat lasketut ajat ohitse ilman uutta plussaa. Ensi kuussa ekasta KM:sta tulee vuosi täyteen. Jos joku olisi mulle viime syksynä sanonut, että mä en vuoden päästä ole vielä edes raskaana uudestaan, en varmaan olisi selvinnyt siitä. Nyt on jo jotenkin alistunut kohtaloon, että näin tää sitten vaan meni.
 
Mur-mur
Siis joo, en oo itekkään koskaan kuullut siitä, että digin tulos muuttuis. Liuskalla saatu plussa ja digillä nega,
joka muuttu plussaks päivän kuluessa on jo ennen kuulumatonta. On tainnu olla oikeesti viallinen testi...
Mut raskaana 3+ :confused:
Kiertopäivistä en tiiä, koska mä en oo niitä oikeen laskenu ja pillereiden lopettamisen jälkeen tulin ilman luomumenkkoja
raskaaksi, ja km 19.7.2010 ja sen jälkeen menkkoja ei kuulunut ollenkaan. |O
Joten siis, vieläkään ei oo kuulunu tätiä, kummallista himoilua juustonaksuihin ja tosi runsasta valkovuotoa :kieh:
Pari pahoinvointikohtausta oli tossa viikko-puoltoista sitten, mut niitäkään ollut enää kovinkaan paljon. En tiiä oikeesti
yhtään milloin mun kannattais tai pitäis uudelleen testata, lääkäri kuitenki anto ohjeet et seuraava testi lokakuun lopulle
jos plussaa ei tuu, mut nyt on tullut jo plussa ja nega - joka muuttu plussaks ?? :confused:

Koralli73
Mun oma kmvuoto oli kummallisista kummallisin... Niukka ja lähes kivuton, kesti vaan pari kolme päivää,
mutta sillon kesken meni ja ilmeisesti tyhjenikin kaikki... Näin lääkäri mulle sanoi jälkeenpäin... :kieh:
Voimia ja jaksamista sinne <3 :hug:

Imoen
Rankkaa nuo laskettujen aikojen ylitys, varmasti...
Ja senkin jälkeen, esim mulla ainakin välillä mieli hyppää sinne kolmen
ja puolen vuoden takaiseen keskenmenoon, että laskettu aika olis ollu sit elokuussa sillon, ja nyt sit hän olis juuri täyttäny
kolme vuotta... Tsemppiä sinne, ja paljon paljon jaksamista :hug: <3
 
Pidän peukkuja Dark91! Jännä tilanne sulla! En ole kans koskaan kuullu, että digin tulos muuttuisi noin! :O Kyllä mä sinuna testaisin muutaman päivän päästä uudestaan, jos ei menkkoja kuulu.

Mulla ei nuo cytotecit nyt näemmä auttaneet sit kumminkaan. Pientä vuotoa vaan tullu päivän mittaan, enkä tosiaankaan ole tarvinnu kipulääkkeitä. Ehkä se sit vuotaa nyt vain näin hiljakseen pois tällä kerralla. Tai katsotaan nyt aukeeko hanat parin päivän päästä. Olisin kyl toivonu, että olis vuotanu kerralla pois kunnolla.
 

Yhteistyössä