Harhaanjohtaja
Et sitten tehnyt sitä digiä tänään
Heh. No, tiiän tunteen ku ei malta eikä pysty.
Tottahan sekin on, että ei se raskaustestien hinta sinänsä oo paljon mitään kun
vertaa sitä johonkin, mutta jos yksittäin miettii, kuluttaa joka kierrossa sen 5 testiä,
niin kuinka paljon sitä säästäis, jos testais vasta sitten kun tätiä ei oo näkyny vielä
Heh.
Vaavimasu
Mä vihaan raskaustestejä. Piiloraskauksia voi käydä, totta.
Testaa vaikka viikon päästä uudelleen, ja jos näyttää negaa, ja tässä kierrossa tätiä ei tuu
niin käyppäs vaikka verikokeessa
Mulla verikoe näytti sen lopullisen kesäisessä raskaudessa, koska ei ollut
tullut kuin ihmeellisiä haaleita viivoja, kävin sit yksityisellä, ja kappas, positiivinen.
Niitäkin sattuu että raskaus ei näy testissä, koska hormonia ei erity jostain syystä
tarpeeksi virtsaan. Veressähän pitoisuus on aina paljon korkeampi.
Toivottavasti tohonkin asiaan tulee selvyys!
Dino80
hienoa että pääsit gynelle, ja sait terot
tömpsis,
teet niinkuin susta tuntuu parhaalta. :hug:
Mä en usko että niistä lääkkeistä (niin mitä ne oli...
) tulee mitään haittaa
muuten ainakaan ko verenkiertohan alkion kanssa ei oo yhteinen ennenko joskus rv7 vasta eteenpäin.
Omanapa:
Väsyttää... |O ja paleltaa... Hyr.
Mies ei oo tullut kotiin vieläkään, lähti kavereidensa kanssa johonkin ja eipä oo siitä taas kuulunu että onko yöksi ees kotiin tulossa. No täytynee itse mennä tästä sitten pikkuhiljaa nukkumaankin, että jaksaa huomenna koulussa.... Hyvää yötä... <3
Joo no en mä ihan näin tätä jättäny, ihmisethän jännää täällä mun puolesta
No, mutta mitään mullistavaa kerrottavaa mulla ei kai oo.. Tein kaverin valvonnassa tänään sen testin, pidätin pissiä kahdesta asti kahdeksaan, joten no, iltapissi mikä iltapissi toisaalta. Ja sen oli tuloskin näköinen. HELKUTTI MÄ VIHAAN RASKAUSTESTEJÄ! :kieh:
Kaverillakin oli siinä ihmettelemistä. Viivahan siinä oli. Vaalea tosin... PRKL... En tiiä mitä helkuttia tässä pitäis nyt sit ajatella, kai sitä muka ollaan raskaana,
digi kuitenkin väittää negaa ja liuskat molemmat plussaa... Huoh...