Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

Täällä näyttää olevan runsaasti surun- mutta onneksi myös niitä ilon kyyneleitä. Champion ja Cappuccino - kyyneleet tulivat täälläkin silmiin, kun teidän piti joutua vielä tänne puolelle palaamaan. :'( Olen todella pahoillani puolestanne.

Isot onnittelut plussanneille ja tarrasukkia pikkuisille, jotta pysyisivät kyydissä mukana! :flower:

).( Täällä vähäsen "outo" olo, sillä maanantaina tulee lääkkeellisestä tyhjennyksestä 4 viikkoa ja jostain syystä nyt tuntuu ihan sille kuin silloin raskaana ollessani! Eli alavatsassa nipistelee ja juilii sekä tuntuu sellainen painontunne. Tuo painontunne hävisi silloin tyhjennyksen jälkeen (loogisesti), mutta nyt on tällä viikolla taas tuntunut... Lisäksi on vielä etova olo ollut viime päivinä kaverina. Oviksen kaltaisia oireita mielestäni bongailin jo alle kaksi viikkoa tyhjennyksestä. En kyllä uskalla edes ajatella sitä, mitä kuitenkin koko ajan ajattelen, että jospa olisi jo heti tärpännyt! :eek: Voivathan nämä oireet olla tietenkin jotain tädin tuloa ennustavia asioita, mutta... Testiä en kyllä tee ennen kuin aikaisintaan viikon-parin päästä, sillä en halua oikeastaan edes tietää asiasta liian aikaisin. Sillä jos se meneekin kesken vaikka heti alussa, niin on parempi luulla, että ne menkat nyt sitten alkoivat. Jonkinlainen puolustusmekanismi siis vissiin...
 
Champion, Cappuccino olen todella pahoillani puolestanne:'(.. Lämmin jaksu:heart::hug::heart:

Camppion kemiallisesta raskaudesta puhutaan kun raskaus mennyt kesken yleensä ennen rv5.

"On ns. biokemiallisia raskauksia, joissa hedelmöitynyt munasolu on kiinnittynyt kohtuun ja muodostanut sen verran istukkasolukkoa, että raskaustesti on positiivinen. Vuoto kuitenkin alkaa muutaman päivän myöhässä, mahdollisesti tavallista runsaampana."
Kemiallinen raskaus
Verkkolääkärit - Etusivu - Helistin.fi


Onnittelut plussanneille!=):flower::heart:

Voimia&jaksuja kaikille omaan yritykseen!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Imoen että lisäsit listalle! Ja löysit tiedotkin vanhoista listoista :)

Kaikille yhteinen kiitos myötätunnosta. Se oikeasti auttaa. Tässä ketjussa on aina niin lämmin henki ja toivotaan aidosti toisillemme plussia, että se on kaikille takaisku kun jollain menee kesken. Ja vaikka kirjoitukset on usein valivalia niin muut ymmärtää tämän turhautumisen mikä kuumeilusta tulee...

Mulle tää on paha isku, sillä jostain syystä mulla oli tosi hyvä fiilis tuon alkaneen raskauden suhteen. Oli jotenkin erilainen oli ja olin melkein varma et tällä kertaa onnistaa. Ja ihan suotta! Vaistot olikin ihan väärässä. Luulen et mulla vois olla jotain vikaa kiinnittymisessä, kun kuitenkin raskaudun suht helposti. Et nytkin oli ihan sellanen tukevasti raskaana olo, mut ehkä se ei hormonien puutteesta pysynyt kohdussa. Pitääpä kysyä tänään lääkäriltä, kun se soittaa, ennenkuin heittäydyn itse diagnosoimaan :xmas:

Kaikenkaikkiaan oon yllättävän fine tapahtuneen kanssa. Ei oo ollenkaan niin paha pettymys kun kaks aikasempaa. En vaan jaksa enää itkeä niin paljon. Oon ihan varma et me saadan vielä toinenkin lapsi, ja kolmas ja neljäs :saint:

Champion Suuret pahoittelut sulle! On se niin väärin :hug:

Onnittelut kuitenkin uusille plussaneille!!! Pidetään plussapuhuria yllä! :heart:
 
Moi kaikille!

Pahoittelut Championille ja Cappucinolle keskenmenoista. Teille kävi just se mitä kaikki meistä varmaan eniten pelkää.. Eli kun vihdoin raskautuu niin sitten onni loppukin lyhyeen.. :'(

Onnittelut plussanneille!Te olette loistava esimerkki siitä että toivoa on!

ON: Mikä ihme siinä on, että vaikka kierron alun pystyy olemaan lungisti ja lähes ajattelematta asiaa niin viimeistään kymmenennen päivän kohdalla alkaa taas ajatukset pyörimään pelkästään raskautumisessa?????:headwall:
Olen olevinaan tuntenut ovisoireita jo kohta viikon? Eli näinköhän tässä taas mieli tekee keppposet? No, yrittämistä ei ainakaan ole puuttunut joten saas taas nähdä.

Tyhmä kysymys: Miksi monet juovat greippimehua?:ashamed:

Plussatuulia meille kaikille puhaltaa hän.. Phuuuuuuuh..
 
mur-mur kiitos :) Eh kai sitä olisi voinut itsekin sitä yrittää etsiä netistä :ashamed:

).( mää en kans jotenkin ole jaksanut surra koko keskenmenoa. EN tajua mistä tää lippu korkealla fiilis tulee vai eikö asiaa ole vaan vielä tajunnut.. Kavertikin eilen soitti et oonko okei ja oli ihan ihmeissään kun vaan sanoin et no paska säkä et mulla kaikki hyvin. Eivät jotenkin uskoneet kun viimeksi itkin kuukausi tolkulla ja olin ihan maassa keskenmenon vuoksi. Kai mä itkin sillon niin plajon etten vaan enää jaksa.

Cappccino kun sullahan noi raskaudet luetaan kans kemiallisiksi jotka on menneet kesken niin ootteko alkaneet heti yrittään uudelleen kun taysista meinas et pitäis odottaa taas seuraavat normaalit kuukautiset ja sit vasta.. EI huvittas odottaa :ashamed:

Mietin itseni kohdalla tota kemiallista et kun yleensä mulla on ollut tosi vahvat ovistuntemukset ja nyt ei mitään niin onko mahdollista et koko kierto oli hormonitasoltaan niin laimee et toi kemaillinen johtu sit siitä. Mä vilpittömästi luulin et ovuloinut ja mä tunnen oviksen yleensä AINA..
Mää en vuoda taas yhtään.. Toissa päivänä vähän, eilen vähän ja nyt ei mitään. Mää pelkään niin kauheasti et joudun kaavintaan ja se on ainoo mikä itkettää koko asiassa. Miksei se nyt vaan tuu ulos tuolta itellään :stick: Kipuja on mut ei vuotoo. Noh odotellaan vielä.. Mun kroppa ei näemmä oikein halua päästää alkaneita raskauksia tulemaan ulos ollenkaan..

Ihan varmuudeksi montako kaavintaa teille on tehty? Onko joku määrä jonka jälkeen ei enää lapsia uskalla tehdä?
 
Pahoittelut Champion ja Cappucino!!! :(

Imoen, toivotaan ihania uutisia ennen ensi vuotta! Mietin että helmikuussa laitan asiaa eteenpäin, jollei mitään ala tapahtumaan. Silloin tulee vuosi keskenmenosta mulla.

Onnea plussanneille, hymy herkässä näitä iloisia viestejä lueskelen! :)

Täällä edelleen niitä menkkoja odotellaan, tiistaina alkoi vatsan juilimiset ja selkäjomotukset, välillä teki kipeää nivusiin asti. Joka kipu puuskan jälkeen mietin että noni, NYT ne tulee.. ja ei mitään muuta kuin valkkari vaan lorahtelee. Harvinaista sinänsä, yleensä kun on ollut ne muutamat kouraisut ja pari tuntia siitä alkaa vuoto viimeistään. Ei auta kun ihmetellä ( ja pitää peukut pystyssä viimeiseen asti!)

Ihanaa viikonlopun alkua kaikille! :heart:
 
Champion Eka joka meni kesken oli km rv9 ja siitä lääkäri suositteli pitämään välikierron mutta sanoi sen olevan vaan sen takia et jos raskautuu niin tiedätään la. Ei pidetty...
Toka meni kesken kun rv6 oli täynnä niin lääkäri puhui kyllä keskenmenosta mutta ei puhunut mitään tauosta. Ja ei pidetty...
Tää vika oli mun mielestä kemiallinen kun oli vasta 5+4 kun vuoto alkoi. Ja nyt lääkäri oikein painotti, et ei saada yrittää! Et pitää kondomilla ehkäistä ettei hormonaalinen ehkäisy vaikuta jos päästään johonkin tutkimuksiin. Ja sanoi et tarvitaan henkinen ja fyysinen tauko :(
Nyt soitin julkiselle puolella ja pääsen omalääkärille kahden viikon kuluttua. Pitää häneltä si pyytää lähete jatkotutkimuksiin. Eli ei vissiin tapahdu lähikuukausina mitään :kieh:
Kaippa me tää kierto ehkäistään, pitää sen jälkeen kattoa sitten.
Niin ja mulla ei oo vielä alkanut menkat! Eli kohdun limakalvo ei oo vielä rapissut pois vaikka alkio tulikin yhtenä humpahduksena keskiviikkona. Hcg oli 190 et ehkä ne menkatkin alkaa kun se laskee ja kroppa tajuaa et en ookkaan raskaana. Sitä odotellessa...

Mulle lääkäri kyllä puhui siitä et km:n jälkeen hormonit ei oo otolliset uudelle raskaudelle. Mun kohdalla se tais pitää paikkansa kun nää kaks viimeistähän oli siis peräkkäin. En oikein osaa sanoa mitä sun kannattaa tehdä. Itelläkään ei oikein kumit houkuta. En kai mä osaa sellaista enää ees laittaa miehelle :LOL:
 
pelottaa ja ukkokin sano että ei todellakaan uskalla nyt alkaa iloitsee asiasta.. mutta todellakin toivottaan että pysyy mukana matkassa. ja Mieskin näki viivan.. vaik oli tosi hailakka mutta kyl se näky.. :D odotettaan nyt viel..





näättekö te??:confused::confused:
 
Viimeksi muokattu:
tömpsis: No ei mulla oo hcg:tä mittailtu kai tai ainakaan mulle ei oo niitä lukemia kerrottu. Raskaushan oli sen verran pitkällä, että keskeytys tapahtui käynnistettynä synnytyksenä sairaalassa. Silloin hoitaja sanoi, että istukka syntyi kokonaisena. Siitä on nyt 5 vk aikaa. Itselleni jäi sellainen olo, ettei kaikki ole kunnossa. Mitään kuumetta tms. ei ollut, mutta tunsin, että kohdussa on jotain ylimääräistä (ikäänkuin tunne, että sieltä pitäisi puskea vielä jotain ulos). Välillä tuli hetkellisiä kovia kipuja, mutta ne loppuivat nopeasti. Tuli myös epämääräistä hyytymää / tiputtelua / limaa kaavintaan asti. Soitin sairaalaan ja selitin tilanteen. Hoitaja nauroi ensin mulle ja sanoi, että kohtu vaan supistelee vielä. Sanoin aika tiukkaan sävyyn, että mulla on useampi synnytys takana ja tiedän kyllä miltä se tuntuu ja tämä ei ole sitä! Ultrassa lääkäri arveli näkevänsä jotain ylimääräistä, mutta kaavintaa piti odottaa vielä viikko :( Kaavinnassa löytyi iso osa istukkaa eli onneksi soitin sairaalaan ennen kuin tuli tulehdus tms.

Keskustelitte noista uuden yrityksen aloituksista. Mulle sanottiin keskeytyksessä, että olisi hyvä odottaa puoli vuotta. Ilmeisesti sekä henkisistä että fyysisistä syistä. No nyt olen jo tajunnut jotain näitä fyysisiä syitä... Kohdunsuukin kuulemma tarvitsee reippaasti aikaa toipuakseen kunnolla ettei sitten tule keskenmenoa tai keskosta seuraavalla kerralla. Tämä tosin koskee varmaan enemmän näitä myöhemmillä viikoilla tapahtuneita keskenmenoja / keskeytyksiä / synnytyksiä. Nyt odotellaan ainakin yhdet tai kahdet normaalit kuukautiset ennen kuin lähdetään uuteen yritykseen. En uskalla enää luottaa siihen, että kaikki on kunnossa vaikka siltä vaikuttaisi. Enkä halua ottaa tahallaan suurta riskiä seuraavan kanssa. En ole vielä lähellekään toipunut edellisestä menetyksestä. Vieläkin tekee pahaa nähdä isoja masuja tai kuulla että joku on raskaana. Sitä tulee väistämättä mieleen, että mullakin pitäisi olla nyt iso masu ja raskaus jo puolessa välissä :( En tiedä miten sitä jaksaisi jatkaa eteenpäin, jos joutuisi kokemaan vastaavaa uudestaan.
 
Capuccino ja Champion: Ei voi olla totta miten p*ska tuuri teillä :(
:hug: molemmille. Positiiviselta kuulostette, mikä ihanaa. Muistatte vaan surra surunkin pois.

Orkidealle lämpimästä tervetuloa joukkoon, :hug:

Minskulle
varovaiset onnittelut :)

Ite istuin eilis illan päivystyksessä :( Menkat alko toissapäivänä vk:a liian aikaisin ja aloin vuotaa kun seula. Ihan jotain järkyttävää. Päivällä alkoi huono olo ja heikotus. hemoglopiini oli romahtanut parikymmentä pykälää. Kyseli onko mahdollista että olisi varhainen km, mutta en usko että sitä on. Ja raskaustesti minkä ottivat sitten, niin oli nega. Sain vuotoa rauhoittavia tabletteja että pystyn töissä olemaan. Niitä syön nyt pari päivää. Kipuihin menee 3krt pv:ssä 2buranaa. Varasin ajan gynelle parin viikon päähän tarkastukseen.
että tämmöstä tänne.

Kaikesta kököstä huolimatta pidetään lippu korkealla.. ja tuleehan tänne myös noita ihaniakin uutisia =) ja olkoonkin ne tästä lähtien kestäviä :)
 
Uuden yrityksen aloittamisesta kommentoisin sen verran, että minulle jälkitarkastuksessa sanottiin myös että henkisistä syistä suruaika pitäisi pitää ensin (lääkäri puhui väh. puolesta vuodesta), mutta fyysisesti raskaudelle ei kuulemma ole esteitä aikaisemmin. Mutta meillähän päästiin viikkoa vaille "täysiaikaiseksi" vauvan kanssa, että sinällään tilanne on hieman erilainen. Tällä hetkellä syli on vaan niin tyhjä, että meillä se yrittäminen alkaa heti. Kotonakin on niin outoa, kun on jo kaikki vauvaa varten hankittuna ja nyt sitten käyttämättä :'( Ja seuraavalle en uskalla ostaa yhtään mitään ennen kuin on hengissä kotona (ei kyllä ole tarvettakaan, voihan tytönkin pukea vaaleansiniseen)...
 
:wave:hei
Eipä ihmeitä kunhan merkkailen:p täti on lopuillaann..oli kyllä taas oudot mensut,ei ollut minkäänlaisia kipuja,viime mensuis oli,taitaa tääkin kierto mennä haarakoille,serkkulikka tulee ens viikoks lapsensa kanssa kyläilee,koska olen saikulla hoidan muksua päivät ja äippä on hoitamassa itseään kuntoon päiväs aikaan(piiitkää juttuuuu...)sanoin sille kyllä että pitää miettii joku merkki siitä kun peitto heiluu:whistle:että tietää mennä lapsensa kanssa vaik ulos tms...:rolleyes:
 
Minsku82 kyllä mä näen selkeän viivan :) Onnea :)

).( pikanen kysymys tytsit! Millainen vuoto teillä on ollut keskenmenossa? Neljättä päivää pienen pientä tiputtelua! EIkö tässä pitäs alkaa tulla jo jotain kunnolla pihalle vai näinkö se aina menee? Olis kiva kuulla hiukan kokemuksia kun oon ihan kaavintahysteerisellä päällä : /
 
Danjuska: voimahalit :hug:

Minsku82: Kyllä siellä haamu näkyy :) Toivottavasti viiva vahvistuu. Koska meinaat testata uudestaan?

Dino80: Me ei päästy raskauden kanssa noin pitkälle, mutta tunnistan tuon tyhjän sylin tunteen. Se oli ihan kauheaa heti keskeytyksen jälkeen. Sen takia tännekin eksyin tosi nopeasti ja miehen kanssa päätimme, että aloitetaan varoituksista huolimatta yritys ensimmäisten kuukautisten jälkeen, jos jälkitarkastuksessa on kaikki hyvin. Nyt ajatukset on hieman muuttuneet näiden ongelmien vuoksi. Ollaan taas tavallaan pisteessä A, koska kaavinta oli taas aikamoinen rasitus kohdulle ja kohdunsuulle. Pitää siis taas odottaa niitä kuukautisia. Tuli myös pelko siitä, että mitä jos kaavinnassa jäi kuitenkin vielä jotain tai tulee tulehdus sen seurauksena. Se tarkoittaisi taas yrittämisen lykkäämistä... Onneksi tyhjän sylin tunne on hieman helpottanut ja olen pystynyt keskittämään ajatuksia muualle. Ehkä tosin nyt on nuo pelot pinnassa kaavinnan vuoksi. Mieli on vaan kummallinen, kun vähän aikaa kuluu, niin ikävät asiat unohtuu... Todennäköisesti muutaman viikon päästä tuskailen taas, kun haluan yrittää mahdollisimman nopeasti uutta raskautta ;)
 
LAUANTAI 18.9


HAAVEISSA ESIKOINEN



An-nie......................KM 08/10..........................KP 3/30-35
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 4/25-30
durasel.....................KM 03/10..........................KP 5/24-28
tömpsis...................KM 07/10............................KP 10/30-75
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 19/26-28
kiia81.......................KM 02/10..........................KP 29/25-29
viirukissa..................KM, TM 07/09....................KP 40/27
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
Anna-79...................KM 08/10
toiveissa11...............KM 08/10
Orkidea88................KM 09/10



HAAVEISSA TOINEN



Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10.................KP 16/26-34
Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 23/26-33
Minsku82.............KM 07/10..................................KP 26/29
Nallekarkki...........KM 06/10..................................KP 27/28
Linnea82.............KM 12/08..................................KP 29/31
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Mariel85..............KM 12/09, 08/10
Dino80................KK 07/10
Cappuccino.........KM 02/10, 08/10, 09/10



HAAVEISSA KOLMAS



Champion..........KM 04/10, 09/10........................KP 4/28-31
Ruttuinen Rusina KM 07/10..................................KP 11/30
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10......KP 13/21-26
Unicco..............KM 07/07, 03/09......................KP 19/35-50
Muutosta..........KM 03/10.................................KP 23/28
Helinäkeiju10....KM 07/10.................................KP 36/?
Rhiannon...........KU 12/09
viivi ja vagner....KM 12/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 22/31
Vaavimasu..........KM 08/10
Barbamama35.....KM 08/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, Tipetsu, jiinas, Oltermanni, Liinus


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, Sanmar82, nepula, taaperotx5, Koralli73, Minnäi, rikupi



 
Täällä taidettiin nyt sitten plussailla... Kai... Tuli apteekin testiin viiva jossa on ihan väriäkin ja kuulemma apteekin testiin ei sitä viivan paikkaa tulekkaan =D
Mutta vielä en uskallauskoa.. Ens vkon alussa tulee testejä postissa niin sitten kokeilen vielä..Ja tällä kertaa huokasen vasta kun se varsinainen riskiaika on todellakin ohitte!!!
Aikalailla sama tilanne taitaa testissä olla mulla kuin Minsku82 testissä =D
Toivottavasti se nyt siitä vahvistuu vkl aikana...
 
Orkidea88, pahoittelut keskenmenosta! Tervetuloa kuitenkin tänne! :)

Minsku, toivotaan että viiva vahvistuu!! Varovaiset onnittelut! :flower: Vaavimasulle samoin! :heart:

Champion, minulla tuossa rv 5+ KM:ssa ei tullut mitään hurjaa vuotoa koko aikana. Aluksi tiputteli muistaakseni yli viikon, sitten tuli vähän tavallisia menkkoja runsaampaa vuotoa ja sitten taas tiputtelua. Se vuoto kyllä kesti sitten ikuisuuden. Ei siis mitään verrattuna siihen vuotoon, joka oli KM:ssa viikolla 10+.

Meillä esikoinen täyttää tänään 13 vuotta. Ihan käsittämätöntä ajatella että siitä synnytyksestä on niin kauan aikaa. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Minsku82 tuonne "Plussakuvia" puolelle jo kommentoinhin..

Siulla oli siellä tuo toka kuva ja en saanut selvää, oliko punertaavaa väriä?..tuossa ekassa on iiiiiiiihan selkeästi punertava viivanen - Onnea kovasti!!:wave::flower:

Paljon pikkiselle tarraa&vaaviliimaa!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Moi, ei taida kovin moni muistaa mua enää, mutta edelleen taustalla pyörin :)

Kauheasti haleja champion ja cappuccino :hug: ja onnea kaikille plussanneille :flower:

Täällä edelleen yritykset jäissä. Edelleen keskenmeno kummittelee ja hyppii nurkan takaa, vaikka muuten elämä on taas mallillaan (parisuhde ja oma mielenterveys). Tällä hetkellä keskityn työntekoon/työnhakuun, joka pitää ajatukset onneksi poissa lapsihaaveista. Kävin 3kerran tänä vuonna ultrattavana ja tällä kertaa löytyi nestettä kohdun takana, muutoksia kohdunsuulla/(liian) helposti vuotava kohdunsuu. Nyt odotellaan papa-tuloksia ja jatkotutkimuksia, toivottavasti ei mitään pahempaa löydy.

Hyvää syksynjatkoa kaikille ja plussia kovasti :heart:
 
Täällä tuli pikkasen verta tuossa aamupäivällä..Oiskohan se ollu vaan jotai kiinnittymisvuotoa tms??
Tuli vain vähäsen ja siteeseen ihan sellanen puolisenttiä kapea ja 5cm pitkä viiru.. muuta ei ole kuulunut vielä ainakaan...
Voi hitto tää on jännää oottaa.. Alkuvkosta pääsee vast testaileen sitten uuestaan jos ei ne mensut sitten ala...
Jänskättää niiiiiiiin kauheesti....
 
hei
Mulla kesti kaavinnan jälkeen vuoto n.reilun viikon menkkamaista vuotoo aluks 2 päivää runsasta sit alkoi hiipumaan.seuraavat mensut tuli 33 päivää kavinnasta ja ekoista menkoista aloin laskee kiertoa.km.jälkeen kaikki mensut mitä on ollut on olleet erilaisia..:rolleyes:
Minsku82 kyllä mä näen selkeän viivan :) Onnea :)

).( pikanen kysymys tytsit! Millainen vuoto teillä on ollut keskenmenossa? Neljättä päivää pienen pientä tiputtelua! EIkö tässä pitäs alkaa tulla jo jotain kunnolla pihalle vai näinkö se aina menee? Olis kiva kuulla hiukan kokemuksia kun oon ihan kaavintahysteerisellä päällä : /
 
Mulla alkoi eilen vuoto. Meni pari päivää et kroppa tajus käynnistää menkat! Ja on kyllä inhottavat, ihan erilaiset kun limakalvo oli ehtinyt niin paksuuntua :( Voisin kuitenkin alkaa laskemaan tästä uutta kiertoa eli mulle vois päivittää kp 2/26

Krizze Kyllähän me sut muistetaan! Hienoa että ootte saanut miehen kanssa suhteen kuntoon! Ehkä se tauko yrittämisestä useamman km:n jälkeen saakin aikaan pelkkää hyvää. Just että mieli ja parisuhde saa levähtää :)

Vaavimasu Laitetaan nyt peukut pystyyn ettei menkat ala ja plussa pysyy! :heart:
 

Yhteistyössä