Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

Moi! Melko kauan olen tätä ja muitakin ketjuja lueskellut, ja nyt päätin uskaltautua kirjoituspuuhiin itsekkin! =) Ihanaa olisi ajatuksia vaihtaa kaikesta tästä härdellistä mitä päänsisältä löytyy, minulla kun ei ole vastaavassa tilanteessa olevia ystäviä.
Esikoista olemme yrittäneet kauan, vuosi 2008 otettiin tulee jos on tullakseen-asenteella. Vuodesta 2009 yritystä ja päivien laskemista on harrastettu melko ahkeraan, tuloksena vain kemiallinen raskaus syksyllä 2009 ja keskenmeno 2/10. Pieniä heikkoja hetkiä tulee ja usko meinaa loppua.. On tässä mietiskelty että jos sitten ensi vuoden puolella lähdetään tutkimuksiin, ellei sitä ennen tärppää. Vaan yleensä toivoa on vaikka muille jakaa, pettymyksiinkin on ehtinyt jo jollain tapaa tottua.

Nyt kiertopäivä 24/25-29, ja vaikka kuinka yrittää mieltään rauhoitella niin johan taas jänskättää! :rolleyes: Peukut pystyyn myös kaikille teille! Aina jaksaa mieltä ilostuttaa kun joku saa sen plussan ruutuun!

Täällä ootellaan ekoja menkkoja km:n jälkeen, edellisen kierron mukaan ois pitänyt jo alkaa mutta ilmeisesti lääkkeellisesti tehty tyhjennys on saanut kropan sekaisin eikä menkat tuu nyt ajallaan :(
Tää jatkuva jonkun asian odottaminen (ei aina niin positiivisen) alkaa käydä voimille ja välillä tekis mieli lyödä hanskat tiskiin :(

hei
Tein huvikseni testin negahan sieltä tuli|O tein sen siksi koska on ollut sitä nippailua viime vko.sta.väsymys on tosi voimakasta nukkuminen ei auta yhtään olen yhtä väsynyt kun nukkumaan käydessäni,hajua-aisti herkistynyt,haisen hielle vaikka aamulla pesin kainalot ja laitoin dödöä joka on 24h ja nyt huomasin että hiukset on rasvoittunut vaikka pesin ne perjantaina..yleensä ei tartte pessä ku 2 krt.vkossa..Voihan se olla että tekee tätiä kylää:stick:

Tervetuloa joukkoon kiia81! :)

Mulla on sellainen tunne että tästä kierrosta ei tärppiä tule... Aiemmin jaksoin uskoakin, mutta tänään iski päälle olo että menkat sieltä vaan on tuloillaan. Ja tää stressi varmaan siirtää niitä koko ajan eteenpäin. Saispa jotain muuta (positiivista) ajateltavaa! :ashamed:

Onnea taaperotx5! :flower:

Mä olen testaillu herkillä liuskoilla ja haamu on hivenen tummentunut. Jotenki epäilyttää miten nuo herkät liuskat toimii, joten kävin hakemas huomisaamuksi apteekin oman, josko se näyttäs paremmin missä ollaan menossa, eli tuleeko vaan hailu haamu vai vähän jo tummempi viiva.

Kovat menkkajomotukset on kyl tänä iltana ollut. Onkohan se kovinki huono merkki?

Koralli73 siullahan on vielä muutama päivä kierron loppuun..eiköstä?
..uskon menkkamaisten jomotusten johtuvan juurikin siitä kun kierron loppu lähestyy - normi menkat tulisi, näin hyyyyvin monella aivan juuri plussaamisen jälkeen - älä siis huoli!!:):heart:

Viimeksi muokattu:
Minut voi siirtää taustalle, kun elämä on hieman hektistä tällä hetkellä. Yritän opiskella koko päiväisesti ja samalla tehdä vielä täyttä työviikkoa. Ja tuskin sitä pysyvää plussaa meille koskaan suodaan... Ehkä näin on tarkoitettu.

Kaikille teille oikein ihanaa syksyä ja paljon plussia!!

Kiitos An-nie ja mur-mur ! Isosti onnea taaperox5! :flower:

Täällä hyvä fiilis vaihtui taas menkkojen odotteluksi, sen verran jo vatsaa juilii että tietää mitä tästä seuraa. Hitto vie.. Enemmän plussaonnea teille! =)

Kiitos kaikille onnitteluista!!Jotenkin vielä pelottaa jos kuiteskin taas menee kesken,mut kovasti pidän peukut ja varpaatkin pystyssä että pieni jaksais sinnitellä sinne toukokuulle

Toivottavasti moni muukin täältä tulee pian tuonne odotus puolelle!!

Hei
Mä meen tänää gynelle,haluun tietää mihin mun rintojen arkuus on hävinnyt tai siis miks sitä ei ole,ennen ménsui. on aina enne km ollut..Mulla on varmaan joku syysväsymys tms..ei meinaa silmiä saada pidettyä auki,sit kun yritän ottaa päikkäreitä en saa unta,yöt nukun hyvin..|O:|: /

TIISTAI 14.9

HAAVEISSA ESIKOINEN

tömpsis...................KM 07/10............................KP 6/30-75
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 15/26-28
durasel.....................KM 03/10..........................KP 24/28
kiia81.......................KM 02/10..........................KP 25/25-29
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 28/25-30
viirukissa..................KM, TM 07/09....................KP 36/27
An-nie......................KM 08/10...........................KP 42/30-35
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
Anna-79...................KM 08/10
toiveissa11...............KM 08/10

HAAVEISSA TOINEN

Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10.................KP 12/26-34
Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 19/26-33
Minsku82.............KM 07/10..................................KP 22/29
Nallekarkki...........KM 06/10..................................KP 23/28
Linnea82.............KM 12/08..................................KP 25/31
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Mariel85..............KM 12/09, 08/10
Dino80................KK 07/10

HAAVEISSA KOLMAS

Ruttuinen Rusina KM 07/10..................................KP 7/30
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10.......KP 9/21-26
Unicco..................KM 07/07, 03/09......................KP 15/35-50
Muutosta.............KM 03/10.................................KP 19/28
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10.....................KP 24/25-28
Helinäkeiju10.......KM 07/10.................................KP 32/?
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
Blanco.................KM 05/00, TM 08/10

HAAVEISSA NELJÄS

kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 18/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10........................KP 30/28-31
Vaavimasu..........KM 08/10
Barbamama35.....KM 08/10

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, Tipetsu, jiinas, Oltermanni, Liinus

:heart: PLUSSANNEET :heart:

2009

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, Cappuccino, Champion, Sanmar82, nepula, taaperotx5

Mä vähän lyhensin meidän listaa kun ei ole yhtään viidettä tai kuudetta kuumeilevaa enää, saahan ne takaisin sitten jos tulee. Ovat sen verran harvinaisia kuitenkin..

taaperot, hurjan paljon Onnea!! :heart:

kiia81, tervetuloa! :) Teillä on melko saman kuuloinen "yrityshistoria" kuin meilläkin, 2008 on aloitettu ja saatu 2 keskenmenoa aikaiseksi. Olen päättänyt myös odottaa vuodenvaihteeseen ja pyrkiä sitten tutkimuksiin.

Liinus, siirsin taustalle. Oikein hyvää jatkoa sinulle, toivottavasti teillekin kuitenkin se pysyvä plussa tulisi!!

Onnea taaperot!

Tänä aamuna nega :headwall::headwall::headwall:
Sen seurauksena ehdotin miehelle josko pidettäisiin taukoa (siis yrityksessä), mutta ei kuulema ollut hyvä idea. No minäpä pidän sitten yksin taukoa edes seuraavan kierron koska sillon ei voi olla mitään mahdollisuuksia. Enkä usko olevan jatkossakaan koska mitäpä ne clomit auttaisi, eri asia jos olisi oviksessa jotain häikkää. En ymmärrä miksi tuo nega niin ottaa päähän vaikka hyvin sen tiesinkin kun täysin oireeton olen ja se ainut plussa kierto oireile dpo 7 lähtien.

Jep..gynellä kävin kaikki ok ,kohtu sen näköinen kuin kuuluukin olla tässä vaiheessa kiertoo..rintojen arkuuden puuttumiseen vastasi,että aina raskaus muuttaa naisella menkka hormoonia,ovulaation mittarina ei voi pitää rintojen arkuuta,mahd.raskautta ei vielä pysty näkemään,mutta sen näki että munarakkula on irronnut:p nyt vain odottelen mensui ja sitten niiden jälkeen 2 krt viikossa olis hyvä peiton heiluu..näi sanoi gyne:whistle:
Hei
Mä meen tänää gynelle,haluun tietää mihin mun rintojen arkuus on hävinnyt tai siis miks sitä ei ole,ennen ménsui. on aina enne km ollut..Mulla on varmaan joku syysväsymys tms..ei meinaa silmiä saada pidettyä auki,sit kun yritän ottaa päikkäreitä en saa unta,yöt nukun hyvin..|O:|: /

NoBlood: mä oon saanu clomeja vaikka ovuloinkin. Lapsettomuuspolin ylilääkäri sanoi, että clomit vahvistavat ovulaatiota ja voivat parantaa munasolujen laatua. Juniori tuli just clomeilla, ku sitä ennen oli yli vuosi yritystä.

Nyt on kolmas clomikierto menossa tässä pikkukolmosen yrityksessä. Tässä tämän aamun testitulos:
http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/P1100380.jpg

Vähän on kyl hailakka viiva vielä, joten odottelen ja katson vielä tuleeko tästä taas kemiallinen/alkuraskauden km vai onko pikkupapu sitkeämpää laatua...

Morienttes!!!
Tää aatteli nyt kävästä huomenna apoteeksisa ostamassa valmiiks testin...
Viikonloppuna pitäis alkaa mensut ja yhteen testiin sain haamujen haamun..Tosin en tuohon testiin ihan luota, joten pitäs kai malttaa oottaa pari pv lähemmäks menkkoja ja testailla sitten.. Nyt ymmärrän sen malttamattomuuden mitä jotkut potee ton testailun suhteen =D Tekis mieli koko ajan pissata tikkuun =D
Oikeesti jos nyt ois jo tärpänny niin se ois suoraa keskenmenosta! Toivon todella et osi tärpänny ja pääsisin askeleen lähemmäs sitä suurperhe haavetta =D
Tai sitte kuvittelen jo ku ootan niin innolla!

Tervetuloa uusille ja halit tädin yllättämille :hug:

).( Tänään tehtiin kaavinta. Kohtuun oli jäänyt vielä raskausmateriaalia. Nyt pitäisi olla tyhjä ja kaikki kuulemma ok. No katsotaan... Mietin nyt noita kiertopäiviä, että miten ne lasketaan. Eilen alkoi ihan kunnon vuoto ja olin jo ihan varma, että nyt alkoi kuukautiset. Se oli 32. päivä keskeytyksen jälkeen eli hyvin olisi sopinut kiertoni pituuteen. No tänään lääkäri sanoi, ettei ollutkaan kuukautisvuotoa. En kyllä enää itse ymmärrä koska ne kuukautiset sitten tulee, kun nyt kerran kaavittiin tyhjäksi ja mistä kierto lasketaan. Eli onko nyt kp2 (eilen siis ensimmäinen kuukautispäivä) vai kp1 (koska tänään kaavittiin tyhjäksi) vai onko koko kierto edes vielä alkanut? Mitäs mieltä olette?

Yhteistyössä