närästyksestä mäkin söin sitä gavisconia ja kyl se ihan ok auttoi vaikkei ihan loppuaikana raskaudessa vienytkään pahinta terää pois..
Cappuccino tee uusi testi parin päivän päästä! Jos siinä ei näy enemmän viikkoja niin huolestu sit vasta! Eikös sulla ollut nyt joku tukilääkitys mukana vai muistanko ihan väärin?
).( täällä elellään sekavaa aikaa.. Positiivistä on et ihmettelin kun vaatteet tuntuu löysiltä ja hyppäsin vaa´alle niin multa on lähtenyt yli 5kg painoo pois parissa kuukaudessa
Jee
Ja koiravauvat on niin ihania et taidankin pitää kaikki itse. Emokoirakin oppi miten pentuja hoidetaan ja nyt vaan meitin tarvii vahtia ettei pennut jää emon alle mut muuten ne on koko ajan emon vierihoidossa ja jos yrität ottaa pentuja syliin niin emo on tikkana paikalla et "mihin viet mun vauvan" joten pitää sit antaa heti takasin
Täytyy nukkua niiden kanssa mut ei ne herättäneet mua viimeyönäkään kun kerran.
Reumalääkärin soittoaika oli eilen 12-15 ja se EI soittanut!!!
Kiukuttaa kun se oli muuteskin niin tyly mulle ja nyt sit jättää soittamatta vaikka on kirjallisesti kotiin lähetetty soittoaika!!! : / Vitsi mä soitan niin kiukkusen puhelun sinne maanantaina :headwall:
Eikä tilannetta helpota et meillä lyötiin töissä käteen palkkaturvaa varten laput ja ilmotettiin et työpaikka voi olla alla vielä 2 viikkoa tai 2kk mut konkurssi firmalle tulossa kuiteskin. Mää en tiedä millä hitolla me selvitään. Onhan olemassa liitto ja mulla on lainoissa vakuutus mut kyl mä mieluummin töissä olisin. Mulle tarjottiin jo vanhaa työpaikkaa takasin mutta kun mää en halua sinne! Siellä tehdään 3-4 12h työpäivää viikossa ja mää en jaksa kun noi lapset reagoi siihen niin voimakkaasti etten ole kotona ja kun mies on 5-vuortyössä niin en ite haluis tehdä vuorotyötä kun tää amuvuoro on ollut niin ihanaa.. Tän takia mun piti olla nyt raskaana kun osasin aavistella tätä tilannetta ja mä en ole :'(
Mieskin kyllä sanoi eilen et kyllähän siihen laparoskopiaan pääsee sit raskauden jälkeenkin et jos nyt vaan yrittäs mut mun olo on niin ristiriitainen tällä hetkellä etten tiä mitä haluan.. Mää oon toivonut siihen laparoskopiaan pääsyä jo niin kauan et sit se lykkääntyis taas ja kun olin toivonut et tehtäs vauvaa vasta sitten etelän reissun jälkeen. Eikä nyt ole edes järkee tehdä sitä kun oon niin stressaantunut ja en kestäs yhtään keskenmenoa.. Pillerilaatassa vielä pari viikkoa pillereitä jäljellä joten sen verran aikaa miettiä asiaa..
Ja iho reagoi stressin muodossa ja urtikariaa nousee ja kun mulla on rasitusanafylaksiaa niin soitin sit allergiapolille ja halusivat lisätutkimuksiin kun sanoin et haluisin tulla raskaaksi mutta en uskalla kun se pahentaa oireita. Nyt syön tripla-annoksen cetiriziiniä ja odottelen kutsua sinne..