Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

Huh huh nyt alkaa jännittää jo miten tässä kierrossa käy.. viilennystä päälle äkkiä ettei ala liikaa kuumottaan testin teko :p
Voi luoja kun nin toivoisin jo pääseväni tuonne plussanneisiin.. Niinku varmasti jokainen tällä palstalla..
Ihanaa kun sinne jo taas on muutama päässytkin!!! Toivon tarrasukkia ja jeesusteippiä sinne että siellä pysyisivät loppuun asti!!!
Itse epäilen että minun stressi vaikuttaa edelleen enkä ole raskaana.. On tässä kaikenlaista suunnitelmaa ja niille esteitä jotka pitäis ensin saada edestä pois ennenkun voi suunnitella eteenpäin.. Nyt olen kuitenkin onneksi päivät lasten kanssa kotona ja teen iltatöitä eli yhden toiveeni olen saanut onnistumaan :whistle:
Mutta kai se on vain pakko odottaa ja odotttaa...
No.. kohtahan se alkaa selvitä ainakin yksi asia taas, kun kierto alkaa olla lopuillaan...
Tsempitykset kaikille!!!
 
Anna-79 en kyllä jaksa uskoa, että sulla olisi enää vanhoja hormoneita veressä. Syyskuun alusta on kuitenkin jo n 2kk, kyllä siinä ajassa on varmasti hcg:t laskenu nollille. Ja ainakin jos sulla on ollu jo menkat siinä välissä, koska menkathan ei ala, jos hcg:tä paljon veressä. Joten varovaiset onnittelut täältä! Kyllä se taitaa olla uusi pieni, joka sieltä hennon viivan muodossa ilmoittelee itsestään :heart:

Vaavimassulle paaaaljon plussatuulia :whistle:

Huikkis mä niin tiedän ton tunteen! Ei sitä vaan voi olla kuuntelematta kroppansa oviksen jälkeen ja miettiä, että tuntuuko erilaiselta ja kiinnittää huomiota jokaikiseen vähänkin erilaiseen/uuteen tuntemukseen ;) Mä niin tiedän, että mullakin tulee niin piinaavat seuraavat 2 viikkoa :D Tosin varmistelut jäi eilen tekemättä, kun tuli riitaa miehen kanssa ihan mitättömästä ja tyhmästä asiasta.. : /
 
Hurjan paljon onnea kaikille plussanneille! Pysykääkin poissa! :D :D :heart: Ja Annalle paljon plussan vahvistumista, eikö sulla ole mitattu hcg:tä keskenmenon jälkitarkastuksessa tms? Kyllä se varmasti on jo uusi plussa :)

Tän jatkuvan sairastelun takia me ollaan tehty talletuksia tosi harvoin, että epäilen suuresti, että tässä kierrossa tärppäis... ja kun on alapää näin rikki koko ajan (lääkekuuri ei auttanut siis) niin eipä tee enää mielikään seksiä :( Plussa tuntuu karkaavan kauemmas ja kauemmas :( No joo, ensi viikolla puhelinaika gynelle, katotaan mitä se keksii... Mutta mieli maassa täällä :(

Voikaa hyvin ja paksusti! :D
 
Kiitos Sanmar82 tsempistä! Noin munkin järki sanoo, mutta en kuitenkaan uskalla toivoa!
Unohtui kirjoittaa tuohon edelliseen, että hailakka viiva selittäisi n. viikon kestäneet oireet (väsymys, työinto, jano, palelu, ruokahaluttomuus). Varovainen :)
 
Anna-79, en mäkään usko, että sulla on enää vanhoja hormoneja veressä, on siitä jo sen verran aikaa.. Oireetkin on erittäin lupaavia, joten eiköhän sua ihan kohta voi jo ihan oikeesti onnitella ;)

Sanmar82, joo, kyllä tää seuraava 2 viikkoa on täynnä kaikkien mahdollisten oireiden tuijottelua.. Toisaalta kivaa, mut toisaalta... |O Me taidetaan mennä aika samassa vaiheessa?? Ja eipä mekään varmisteltu enää, eli pitää luottaa simppoihin, jotka lähti matkaan jo tod.näk vähän ennen ovista..

Vaavimasulle peukutukset, että se plussa sieltä tulisi =)

tömpsis, toivottavasti saat apuja vaivoihisi! Ja muista, etä aina jos on edes jotain tapahtunut, niin on mahis plussaan :) Mä raskauduin viimeks (siis just tää km-raskaus) vaan yhestä ja ainoasta talletuksesta, enkä ollu edes mitään ovulaatiota tikuttanu tms, eli kaikki on mahdollista ;) Jaksamisia sinne kuitenkin :)
 
Moikka ja tuhannesti onnea plussanneille :flower:

Mulla kierto venyy, mutta se tosin ei ollut ihme kun sain sen ovulaatiohymynaaman vasta kp 15. Raskaustesti tehty ja puhdas nega, josta voin sanoa olevani iloinen! Uusi työpaikka siirtää vauvahaavetta ainakin 2 vuodella, mutta ei sitä haudata.

Mukavaa jatkoa kaikille ja ihanaa joulunodotusta :xmas:
 
Vaavimasu, Anna-79 Plussapuhuja PUUUUUUH:whistle::heart:!!!

..ja muillekin teille tänne pinoon niitä plussasätehiä!!!

..huisin paaaaaljoooon!!!:heart:

Muutosta hyvää jatkoa siulle uudessa työssäsi&ihanaa joulun odotusta!!
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ei ole mitään oireita :ashamed:
TIEDÄN ettei se merkkaa mitään, kaikissa keskenmenoissa ollu oireita ihan hulluna, itseasiassa vain onnistuneissa raskauksissa ei oireita ole ollut.
Jotenkin huolettaa:ashamed:
Mä olen niin V**** ärsyttävä ku jaksan jauhaa tätä ja pelätä ja murehtia:ashamed:
Voi kun olis lasinen vatsa niin vois katsoa onko siellä mitään:ashamed:
Ihan sellanen olo etten edes ole raskaana:|
Miten sitä nyt osais relata ja nauttia tästä? Vinkkejä?:attn:
 
Anna-79, toivottavasti plussa vahvistuu!!

Neiti-81, ymmärrän huolesi paremmin kuin hyvin. Meiltä keskenmenon kokeneilta on viety
raskaudesta huolettomuus ja osa iloakin ja tilalle on tullut pelko. Itse olen jonkin
verran saanut sisäistettyä ajatusta, etten juuri voi tämän raskauden kulkuun
vaikuttaa. (Moinen ajatus ei kyllä käskemällä tule.)Mutta välillä pelot iskee toden
teolla! Elikkäs vinkkejä ei oikein löydy. Mutta:hug:
Ja kovasti toivoa ja uskoa, että nämä
raskaudet päättyvät hyvin!

Ja tsemppiä kaikille muillekkin:)
 
hei

Onnea plussaneille ihanaa:flower::heart:
ostin vitamor total luontaistuote.Tukee keltarauhashormonia..
tammikuussa menen hormoni lääkärille jos en siihen mennessä raskaudu ja ei mene kesken..

sain töissä kuulla että yks työkaverini odottaa lasta,mulla on vähä huono omatunto kun en oikein osaa iloita hänen puolestaan:ashamed:,sain sen tietää samalla viikolla kun alkoi km-vuoto..:headwall:hän on vielä mua reilusti vanhempi...

Ovis limoja olen bongannut mutta hymynaamaa ei vain ole tullut ovis testiin:kieh:
 
No niin..Pitikin mennä sanomaan mitään omasta rauhallisuudesta,
johan alkoi pelot ja epävarmuus jyllätä! No tätä tämä kai on.
Täytyy vain toivoa parasta ja pelätä pahinta. Vielä kun kököttää
kotona sairaslomalla, niin on vähän liikaa aikaa ajatella ;)
Durasel, kyllä se hymynaama sieltä ovistestiin tulee kun kerran jo
oireita on :) ja mielestäni nuo
kateuden tunteet toisten raskausuutisista ovat ihan ymmärrettäviä,
ainakin täällä olevat sen varmasti tietävät!
 
(.) kaksi viivaa tuli tänäänkin. Soitin neuvolaan ja sain ajan jo 25.11. (5+6?). En kyllä usko plussaan, vaan pessimisiti-Anna ajattelee, että toinen viiva liittyy elo-syyskuiseen km:ään. Mieheni on työmatkalla, näemme vasta sunnuntaina. Taidan vasta sitten kertoa mahdollisista uutisista ja toivottaa hyvää ekaa isänpäivää?!? Olen jännittynyt, surullinen, kauhuissani n 99%:sti, onnea ja iloa vain 1%, koska en halua vielä antaa toivon herätä. Täytyy varmaan varata aika verikokeeseen, jotta saisin tietää, voiko kyseessä olla raskaus. :|
Lisäys: minua ei siis vielä saa lisätä plussanneisiin!
 
Viimeksi muokattu:
PERJANTAI 12.11


HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel....................KM 3/10, 10/10..................KP 14/24-28
Sanmar82................KM 05/10, 09/10................KP 18/28-33
ginger-lemon-honey...KM 09/10.........................KP 27/
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 29/30-75
Anna-79...................KM 08/10..........................KP 29/n.30
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 32/25-30
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 33/26-28
Orkidea88................KM 09/10...........................KP 35/?
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10......KP 36/
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10



HAAVEISSA TOINEN



Dino80................KK 07/10...............................KP 12/
Mariel85..............KM 12/09, 08/10...................KP 13/?
Huikkis.................KM 09/10.............................KP 17?/28?
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 22/26-32
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10...............................KP 7/28-32
Koralli73............KM 04/10, 05/10, 09/10...........KP 9/25-28
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10................KP 15/29-32
Muutosta..........KM 03/10.................................KP 30/26-28
Unicco..............KM 07/07, 03/09.......................KP 40/35-50
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10........KP 43/28
Helinäkeiju10....KM 07/10.................................KP 55/?
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 7/26-30
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 11/31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 16/31
Vaavimasu..........KM 08/10..................................KP 27/25-29
Maximilian..........KM 06/10


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10............................KP 14/28



HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10......................KP 22/35





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, jiinas, Oltermanni, Liinus, Champion, viirukissa, An-nie



:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: Neiti-81, viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah



 
Korjaukseksi että täällä on oikeastaan jo kp 29 jos lasketaan siitä perjantaista jolloin viimeks vuotoa tuli ekana.. Hokasin itekki ku laskeskelin kalenterista.. Nyt alko tosissaan taas jännittää.. Voi miten mä taas itteni viilennän.. Oudosti on röyhtäyttäny pari päivää ja tänään oli ihan ku huono oloki.. Taas ku kierto lopussa niin alkaa varmaan kuvitella kaikkea... ns vihlasujaki muka tuntunu ja outo olo muutenki ollu. nyt ei ole ollut sitä tavanomaista hermostuneisuutta ennen kuukautisia..
On se kumma vaikutus tuolla keskenmenolla kun sitä muuttuu niin malttamattomaksi! Sitten kun vielä lueskelee muiden juttuja jotka palaavat aina takas tänne.. Toivois niin että muillakin jo onnistuis ja siten sais itellekkin toivoa..
No. Nyt on sellanen fiilis monen plussanneen puolesta,että nyt on ja pysyy. Toivon vaan että itelle ja meille kaikille muillekkin pian koittais se päivä!!!
Keskenmenon jälkeen kirjoitinkin pienen jutun jossa mietin sitä pientä puikkoa jossa kaksi viivaa näkyy.. Miten sitä jatkuvasti tuijottaa ja ihastelee ja miten tärkeä se siinä vaiheessa on kun muuta todistetta ei pienestä alusta vielä ole. sitä jopa raahaa laukussa mukana ja välillä vilkuilee.. Sitä on niin onnellinen, ja ennen keskenmenon kokemista ei voi ajatellakkaan että se viiva johonkin katoaisi.. Sitten taas keskenmenon jälkeen sitä tuijottaa niin paljon että jokaisessa testissä tuntuu näkyvän jokin haalea viiva tai viivan paikka ja sittenkin kun se kirkas viiva siihen pärähtää niin sitä epäilee ja stressaa.. Sen kun joku osaiskin kertoa miten sen mielen saa rauhoittumaan noiden testailujen ja stressaamisen suhteen, niin varmaan monelle olis apua.. Liika stressaaminenkaan ei ole hyvä.. Pitäis malttaa sen verran että kuukautiset on oikeasti jo myöhässä ennenkuin testaa. Pitäis jaksaa uskoa siihen että asukki pysyy matkassa, ja pitäis kuitenkin osata jollakin tapaa olla varuillaankin. Mutta meistähän se ei ole kiinni mitä sille tarrapallolle siellä masussa sitten tapahtuu. Monesti miettii sitäkin että miksi sellaiset ihmiset saa laspia jotka eivät heistä välitä, eivätkä "ansaitsisi" lasta.. Nekin lapset mielellään antaisi ennemmin rakastavaan kotiin.. Mutta maailma on julma.. Onneksi hyvääkin tapahtuu..

Tulipas siinä pienet iltapäivävuodatukset :ashamed:
No.. Ainakin oon nyt sitten kirjottanu :)
Nyt pitänee koittaa keksiä muuta ajateltavaa ja odotella...
Hyvää viikonloppua kaikille!!!!
 
Anna-79 Tsemppiä sulle, kyllä se siltä vaikuttaa et raskaana taas olet! Toivotaan parasta ja koita jaksaa nää piinaavat alkuviikot että saa selkyyden. :hug:

Neiti-81 Tuttu tunne! Voi ku olis ultralaite ja vois sillä kattoo aina et mis mennään.. Tsemppiä! :hug:

Tömpsis Voihan harmitus sun vaivojasi! On kyllä tosi inhottavaa ja varsinki ku haluais lasta tehdä, höh! Toivottavasti apu löytyy pian ja jos ei ni tikuta ihmeessä ovis ens kierrossa ni tulis ainakin silloin talleteltua..

Vaavimasu tuttu tuo kirjotuksesi testin tyytyväisestä tuijottelusta ja nyt jos ne 2 viivaa saisi se tarkottaisi vaan että on ehkä raskaana.. Toivotaan sulle nyt niitä 2 viivaa kuitenkin se on jo niin lähellä sitä mahdollisuutta et vauva ois tosiaan tulossa! :heart:


Tänään mulla on ihan hyvä fiilis tän kierron suhteen! Oon ollu aika epäuskonen, mut nyt on sellanen kutina et jospa sieltä ovis kuiteski tulis..
Talletukset on jo hyvässä alussa ja tikutus eilen alotettu. Digitestit tuli tänään, toivottavasti niille tulee käyttöä! Sellasen uhraan vasta jos viiva alkaa vahvistumaan.

Hyvää mieltä ja viikonloppua! :wave:
 
Pikainen käynti täällä.. Keskiviikkona alkoi menkat, eli nyt kp 3/32. Kierto nyt noina pari kertana ollut vähän pidempi kuin aikaisemmin, mutta ei se mitään, kun ei mahottomasti heittele. Nyt pyörähti siis toinen yrityskerta keskenmenon jälkeen. Ei oikeastaan harmita, vaikken vielä raskaana ollutkaan. Tuntuu hyvältä et kroppa pelittää ja menkat tuli ajoissa. Paremmalla onnella tässä kierrossa :) Ja nyt ehkä paremmin osaa ajoittaakin oikeaan päivään, kun tietää tuon pituuden :)

Mulle saa päivittää kp 3/32
Kiitos :)
 
Anna-79 kyllä mie jotenhin vakaasti uskon, että pieni salamatkustaja siulla on kyydissäis!:)
Kovasti tarrasukkasia&vaaviliimaa jos näin on!!:heart:

vaavimasu:hug:
..eihän sille pelko peikolle mitään voi: /..aika tässähin näyttää asioiden oikian laidan - jaksuja:heart:
Peukuttelen d=)b kovasti:heart:!!!!
 
Onko teillä kokemusta tuosta viikkonäytöllistä digitestistä?
Tein tuossa ja vähän huolestuin tuloksesta. Tuli se Raskaana 1-2 ja ois paremminkin pitänyt tulla se 2-3 (viikkoa hedelmöittymisestä). Kuitenkin testasin sen oviksen... Nyt mietin et voihan se olla et mulla on vielä hcg nousemassa ja ois parin päivän kuluttua toinen tulos :( Testasin kuitenkin ekan plussan jo 6 päivää sitten. Nyt se pelko taas nostaa päätään... Mikäköhän tuossa on raja niille viikoille? Ei ois pitänyt testaa :ashamed:
 
Cappuccino tuossa testissä juuri hcg taso määrää sen, mikä viikkolukema tulee.
Älä nyt hirmuisesti ala huolestumaan, sehän saattaa vaikka viikonlopulla näyttää tuota 2-3vko:a hedelmöittymisestä!
..ja ei sitä tarkkaa hedelmöittymisajankohtaa kuitenkaan tiedä, vaikka ovista tikuttelishin..

Milloinka se siun ovis+ tuli??..eikös siulla eilen ollut kierron viim. pvä-26..

Oliko siun viime menkat 15.10?..jos näin, olisit nyt raskaana:
Raskauslaskuri, laskettu aika, raskauskiekko - Vau.fi
..eikö silloin ole hedelmöittymisestä juurikin vain hieman yli se 2vko:a..

Ovulaation mukaan, joka siulla mitä ilmeisemmin ollut 27.10?(ovis+ 26.10) olisit raskahana aivan saman ajan:
Raskauslaskuri, laskettu aika, raskauskiekko - Vau.fi


Jaksuja kovasti:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisesti vaan Cappuccinolle, mä oon kuullu monelta, että se viikkonäytöllinen on näyttäny viikot väärin, siis nimen omaan niin, että usein tulee se 1-2 vaikka viikkoa ois enemmänki ja silti kaikki on ollu kunnossa.. :) Ei kovin tarkka testi tunnu olevan....

Ja vähän omaa napaa.. Turvotus jatkuu ja nännit on kipeet.. voi tätä kuvittelemisen iloa :headwall:
 
mur-mur tiistaina oli kierron viimeinen päivä eli 26. Mietityttää vaan, just kun on lyhyt kierto ja ei vielä vaihtunut nuo viikot. Keskenmenneissä raskauksissa on usein käynyt just noin kun hcg on ollut sen verran matala. En mä vielä heitä kuitenkaan kirvestä kaivoon!

Huikkis kiva kuulla, et muillakin on näyttänyt tuota!

Onnea muuten Hjannah ja Anna-79! Heinämassuissa on tilaa =)
 
CAPPUCINO: varmasti vaikuttaa sekin kauanko pidättänyt, mihin vuorokauden aikaan tekee, onko juonut reilusti.....kaikki on varmasti hyvin :hug: Toivotaan että pysytään molemmat odottajissa loppuunsaakka :)

ANNA-79: Mulla oli KM 6.10. ja tosiaan, 30.10. oli ihan puhdas nega digitestillä, ja kappas, 1.11. olikin digillä PLUSSA, ja 5.11. oli hcg verestä 129, eli uudelleen raskauduin heti KM:n jälkeen, neukkutäti sanoi heti ku tuloksia kyselin että taitaa olla rouva uudelleen jo raskaana :D
Eli kyllä taidat ihan uudelleen raskaana olla :D, en usko että hormoni näkyy,varsinkaan kotitestissä, enää noin kauan KM:n jälkeen.

MARIELille tsemppiä oviksen bongailuun :)

VAAVINMASUlle ~~~PlussaPuhureita~~~

).(
Ystäväni närästys on palannut. Gavisconiin jouduin turvautumaan, mullahan on vaivaan oikein lääkityskin, mutten sitä syö kuin äärimmäisessä hädässä (olen siis ollut pariin otteeseen ensiavussa kun on tuntunut että kuolen siihen polttoon)

Jotenkin tänään ollu outo olo. Näen öisin ihan sairaita unia, ja koko päivä on menny vähän sumussa, kun on vaan sellanen.... olo. Vaikee selittää. Ei huono, muttei hyväkään. Sellanen vetämätön olo. En pystynyt syömään mun vakio aamupalaa kun siinä oli joku outo sivumaku.
Lisäksi mies tuoksuu jotenki hirveän vastustamattomalta nykyään. :D
Yölläkin heräsin ja nuuskuttelin sitä :D (ehhehe.... tosi tervettä :D ) kun ei se ole partavesi, tai dödö.. se on joku.... joku muu. Mut hirveen hyvä tuoksu enkä malta lopettaa nuuskuttelua iltaisin ja öisin :D Musta tuntuu että kun se kävi keittiössäkin ennen saunaanmenoa, niin täällä leijuu vieläkin ihan sairaan hyvä se tuoksu!!! kai siinä on sekoitus sitä huumaavaa partavettäkin..:rolleyes::confused: Mut joo :D ja mun kädetki tuoksuu ku halasin sitä:D (mielikuva: mää nuuhkin täällä ihan huumassa nyt mun käsiäni ja keittiön ilmaa:LOL: )

Jahas, nyt nukuttaa penskat :) Ovat olleet jo yliaikaakin hereillä. Meillä siis tytöt (6 ja 5v) menevät 18 nukkumaan yleensä, tai nukkuvat silloin jo. Aamuisin heräävät 06 poikkeuksetta. Pisti sitten 18 tai 22 unille, 06 on meidän talossa herätys (joskus 5.30) Sen takia ajoissa unille laitankin, ja hyvin nukkuvat. Kuitenkin unentarve on vielä vrk:ssa se 12h eikä kumpikaan nuku oikein hoidossa enää päikkäreitä. Kotona en edes yritä päikyille enää.
Ihanaa tuossa 1,5v ikäerossa on, että aamulla leikkivät yhdessä 7-8 asti ennen kuin tulevat herättelemään. Olen sanonut että kun mun tai miehen kello soi, niin saa tulla herättämään (eli 7-8 aikaan aina riippumatta onko arki vai pyhä) ja siihen asti siis leikkivät yhdessä, pukevat, ja tekevät usein aamupalaakin (meillä jogurtit alimmalla jääkaapin hyllyllä ja hedelmät keittössä "saatavilla" joten sellaista aamiaista itse ottavat yleensä) jos nälkä yllättää ennen klo 7 aamulla.
Meillä menee kyllä niin hienosti illatkin, ovat siis samassa huoneessa kerrossängyssä. Ei tappeluita juuri ollenkaan kun meillä on aina 5 min puheaika ennen kuin menen lopullisesti sanomaan hyvät yöt, jolloin tulee hiljaista :)
Esikoinen huolehtii että viikkaavat vaatteensa kaappiin aina siististi :) ja ennen kuin aamun piirrettyjä tulevat katsomaan, siivoavat leikkinsä pois lattialta eli huoneensa siistiksi. LUOJA, vihdoinkin koulutus on menny perille:D Meinaan tämä siivousjuttu on tullut nyt ihan kesän jälkeen, että VIHDOIN ovat ymmärtäneet että se helpottaa heidän leikkejään kun kerää lelut välillä pois ja vaatteet on kaapissa siististi :D

Asiasta lusikkaan, kuopus kysyi multa tänään et "äiti, menetkö sä lääkäriin, sun mahassa taitaa olla vauva!" Olin ihan et aijaa, mitten niin, niin tyttö tokaisi että "sun mahas on kasvanu. Mä veikkaan et siel on vauvva." Mitä siihenki sit vastais:confused:
Onhan tuo pötsi iltaisin ihan järkky turvoksissa:D


Mut nyt nukuttaa niin pentuja. Iltasatua odottelevat:heart:

T:Neiti, rv ???
 
Cappuccino älä huoli liikoja!! Rentoudu, sekä jutustele pikkiselle, että jaksaisi pysyä kiinni!!!!
..kertoile, etä siellä masussa on lämmin pesä piiiiiitkäksi aikaa:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä