Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

Heipat! Sorry,kun en oo käyny,ei oo ollu asiaa. Mut nyt on. Tulin just sairaalasta naistentautienpolilta. Ehdin sillon plussan saatuani varata sinne ultraan ajan,mut nyt aika käytettiin keskenmenon jälkitarkastukseen. Tuomio tämä: kohdun limakalvo on edelleen paksu! Vaikka ohut pitäisi olla vuodon jälkeen,ihan niinkuin alkukierrossa.
Ihmettelen kyllä tätä,koska vuoto oli runsasta ja hyytymäistä. Käskivät käydä mittauttamassa hCG:n ja kävinhän mä. Iltapäivällä soittavat vastauksen. Lämmötkin on edelleen ylhäällä,37.4. Normaali mulla 36,5 eikä flunssaa tms. oo. Hitto,mitähän tää nyt on? Raskaana tässä tuskin enää ollaan,kun oireet kaikkosivat vuodon alettua. Kai se hCG sit laskee niin hitaasti tällä kertaa. Viimeksi kun meni kesken,oli perjantai päivä kun vuoto alkoi ja hCG oli 4 ja jo sunnuntaina 0..
 
Keskenmeno kesäkuussa (rv 11) ja siinä meni vähän kaikki pieleen ja loppupeleissä sain olla onnellinen että ylipäätään sain pitää kohturaasuni. Keskenmenoa aikaisemmat kolme raskautta ovat sujuneet täysin hyvin. Toiveissa tosiaan olisi kovasti vielä neljäs lapsi tai vaikka vielä enemmänkin :p, mutta kun nyt sais vielä yhdenkin..
Kohdun toipumisaika on nyt lopuillaan ja kohta olis lupa toivoa nelosta. Aivan mahdoton pelko on päällä, jos ei tulekaan raskaaksi, jos tulee miten sujuu. Jos taas tulee kohdunulkoinen ja se kohtu joudutaan repimään pois, jos ja jos. Vaikea uskoa että kolmessa ensimmäisessä raskaudessa mun suurin pelko oli lähinnä liikakilot :headwall: Oi ihana turhamaisuus.
 
TIPETSU: Voitko olla uudelleen jo raskaana?

MAXIMILIANILLE tervetuloa ja tärppionnea!

MUR-MUR: Mä en mitään noista hormoniarvoista tiedä, ekaa kertaa nyt mitattiin, jotain talukoita katsoin ja viitearvojen sisällä, niin eiköhän se sitten... no, eihän maallikko (ts. minä) niistä muutenkaan mitään tajua:LOL: Mut toivotaan:heart:
 
Neiti81 tuossapa eri dpo päivien HCG arvoja - lähtien dpo14:sta.
Ensin on keskimääräinen arvo ja lopussa pienimmästä sinne suurimpaan.

* TVH: ta, 14. HCG level, 48 mIU/ml. Range: 17-119 mIU/ml.
* DPO, 15. TVH: ta, 15. HCG level, 59 mIU/ml Range: 17-147 mIU/ml.
* DPO, 16. TVH: ta, 16. HCG level, 95 mIU/ml. Range: 33-223 mIU/ml.
* DPO, 17. TVH: ta, 17. HCG level, 132 mIU/ml. Range: 17-429 mIU/ml.
* DPO, 18. TVH: ta, 18. HCG level, 292 mIU/ml. Range: 70-758 mIU/ml.
* DPO, 19. TVH: ta, 19. HCG level, 303 mIU/ml. Range: 111-514 mIU/ml.
* DPO, 20. TVH: ta, 20. HCG level, 522 mIU/ml. Range: 135-1690 mIU/ml.
* DPO, 21. TVH: ta, 21. HCG level, 1061 mIU/ml Range: 324-4130 mIU/ml.
* DPO, 22. TVH: ta, 22. HCG level, 1287 mIU/ml. Range: 185-3279 mIU/ml.
* DPO, 23. TVH: ta, 23. HCG level, 2034 mIU/ml. Range: 506-4660 mIU/ml.
* DPO, 24. TVH: ta, 24. HCG level, 2637 mIU/ml Range: 540-10,000 mIU/ml.

80-90% raskauksista HCG tuplaantuu n.72h:n välein
rv 6 asti.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Maximilian :) Ja tärppionnea täältäkin :)

Tein sitten äsken sen ainokaiseni ovis-testin ja ihan selvän viivan sain testikohtaankin, EHKÄ ihan hieman vaaleampi toisesta laidasta kuin kontrolliviiva, jos noita nyt pystyy edes vertailemaan kun kuitenkin niin samannäköiset ovat.. Mut tosta voi varmaan kuitenki sen verran päätellä et mun kroppa toimii jotenki?? Ja ovis tapahtunee lähiaikoina?? Oon vähän pihalla noista :ashamed:

Voin laittaa kuvan testistä tänään vähän myöhemmin, nyt en kykene, kun en löydä kännykkäni piuhoja ja kamera ei oo nyt kotona..

Niin ja neiti-81, arvo kuulostaa hyvältä :)
 
Moikka!

Mulla on niin hyvä mieli! Sain sen työpaikan, jota hain!! Meinas mennä teet väärään kurkkuun kun soittivat ja kertoivat :D Olen NIIN iloinen!!! Palkka nousee ihan kivasti ja mikä tärkeintä työmatka lyhenee ja näin ollen poikien tarhapäivät lyhenee myös.

Muuten omassa olossa ei ole kummempia muutoksia. Pikkasen saattais olla menkkamaisia jomotuksia, mutta nyt ehkä toivoisin etten ole raskaana ja luulen, että laitan vauvahaaveet toisen korvan taakse hyvään talteen, mutta en unohda sitä. Keskityn nyt uuteen työhön, mutta jään taustailijoihin mielelläni.

Toivotan teille kaikille mitä parahinta jatkoa ja plussatuulia hirmuisesti :whistle:
 
En usko että voisin olla raskaana uudestaan. Vuoto alkoi viime la 30.10 ja nyt kaksi täysin vuodonta päivää ollu. Luulin jo viime tiistaina vuodon loppuneen ja puuhattiin sitten miehen kaa,mutta keskiviikkona jatkuikin,eli ei ole voinut olla ovistakaan. Tein pe ovis-testin kun nippaili ja nappaili ja nuo lämmöt olleet koholla raskaus-plussasta asti,mutta kovin oli haalee viiiva..Tajuuko kukaan,hieman sekavaa tekstiä..:ashamed: Niin on kyllä fiiliksetkin :)
Jos se on joku keskeytynyt km tms.? Tosin,clomeilla monisikiö raskaus aina mahdollinen ja syyskuun alussa kävin seurantaultrassa ja kaksi munista oli irronnu sillon,eli periaatteessa voi olla mahdollista,että olen odottanut kaksosia,joista toinen vuosi pois. Näin kävi serkulleni,mutta yksi terve tyttö syntyi hänelle..
 
Huikkis kyllä tuo ovisplussalta näyttää! Nyt vaan peitot heilumaan :D

Mulla tuli testiin taas vahvempi viiva, niin enkohän raskaana ole! Nyt pitäis lopettaa tuo testien teko ja stressaaminen viivojen vahvuudesta. Oli nimittäin vieläkin tosi vaalea viiva ja heti alan miettimään mitä jos... Noh, huomenna pitäis menkat alkaa ja jos ei vuotoa näy niin turha kai sitä on stressata. Oon kaikista aiemmista rampannut hcg:n määrityksissä ja nyt ajattelin kyllä unohtaa sen ja jättää lopun luojan käsiin.
 
Muutosta Onnittelut työpaikasta!:flower:
Cappuccinolle iiiiiisot onnittelut plussasta!!!

Mä täällä edelleen autuaan tietämättömänä kohtalostani kärvistelen. Kumma alaselkä jomotus iski?? Ei mulla flunssaa tms. ole. Tämmönen samalainen kipu oli ekassa raskaudessa..Ei nyt passaa ruveta toivomaan turhia..:stick:
 
Auttakaahan nyt armaat palstalaiset!

Siis mä plussasin ekan kerran jo reilu pari vkoa sitten, hailakasti mutta selvästi. Sitten viimeviikolla oli kovat kivut mutta ei mitään vuotoa. Kipua oli vain yhden illan. Sitten parin päivän päästä testasin selkeen negan! siis ihan puhdas nega.
Mutta tänään päivällä ostin ihan vaan cittarista raskaustestin jonne pärähti heti selkee plussa päiväpissasta. Nyt on kierto jotain 30/ 24-32.
MITÄ TÄÄ NYT OIKEEN ON?:confused:
Mä olin varma että on menny kesken ja odottelin vaan vuotoa, mutta mitään ei oo näkynyt...
Miten plussa voi kadota ja tulla sitten uudelleen todella vahvana?:confused:
Kellään kokemusta?
 
Täällä ei olla ainakaan raskaana enää,hcg alle 1. Paksusta limakalvosta ei osannu sanoo sen kummemmin kuin aamullakaan,ehkä jotain on jääny sinne.. Kuukauden päästä uus käynti ja clomeja enää korkeintaa 2 kuuria! Sitten jotain muuta vai ei mitään..? Helvetti,mä kyllä epäilen vahvasti keltarauhasessa jotain häikkää,mutta lekurit ei korvaansa lotkauta ennen kolmatta keskenmenoo,mitä mun pää ei enää kestä!

Nyt siis menkkoja odotellessa.:headwall:
 
Cappuccino, joo, eilen tuli jo vähän harjoteltua peittojen heilutusta ;) Ja tänään varmaankin sitten uudestaan tai viimeistään huomenna, en oikein tiedä onks joka päivä ok, vai joka toinen vai :D

viivi ja vagner, tuli mieleen, että mitäpä jos se sun välissä tekemä raskaustesti oli viallinen?? Ja oot ihan normisti raskaana nyt? Toivotaan parasta :) Mulla ainaki esikoista odottaessa oli ihan järkyttäviä mahakipuja alussa, heräsin niihin öisin ihan tuskan hiessä ja oikeesti luulen että kuolen ja siitä huolimatta kaikki oli hyvin, vaikka silloin välillä jopa verta tiputteli..

Tipetsulle ei auta nyt sitten toivoa kun että ne menkat sieltä tulevat pian ja uusi kierto pääsisi alkuun.. Toi on kyllä tyhmää, että pitää se 3 km kokea, ennen kuin tutkitaan, vaikka kysymyksessä voisi olla joku pienikin juttu, jonka korjaamalla ei enää kolmatta km tarvitsisi kokea.. Kuitenkin keskenmenoissa on kysymys niin paljon muustakin kuin fyysisestä puolesta, vaikkei se fyysisestikään mukava kokemus ole..

Täällä mahakivut voimistuneet, joten eiköhän se ovulaatio ole käsillä, jes
 
HUIKKIS: Ovikseltahan tuo tikussa näyttää! ja eikun tuumasta toimeen :D

MUR-MUR: ei seurailla hcg:tä. 8.12. sit se ultra. Nyt vaan koitan pitää jalat ristissä sinne asti

VIIVI&WAGNER sitä hormoniahan saattaa erittyä eri määrä? ja oliko se negatesti yhtä herkkä kuin eka?
 
MAANANTAI 8.11


HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel....................KM 3/10, 10/10..................KP 10/24-28
Sanmar82................KM 05/10, 09/10................KP 14/28-33
ginger-lemon-honey...KM 09/10.........................KP 23/
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 25/30-75
Anna-79...................KM 08/10..........................KP 25/n.30
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 28/25-30
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 29/26-28
Orkidea88................KM 09/10...........................KP 31/?
Hjannah..................KM 05/10............................KP 31/
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10......KP 32/
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10



HAAVEISSA TOINEN



Dino80................KK 07/10...............................KP 8/
Mariel85..............KM 12/09, 08/10...................KP 9/?
Huikkis.................KM 09/10.............................KP 12?/28?
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 18/26-32
Cappuccino.........KM 02/10, 08/10, 09/10..........KP 25/26
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10...............................KP 3/28-32
Koralli73............KM 04/10, 05/10, 09/10...........KP 5/25-28
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10................KP 11/29-32
Muutosta..........KM 03/10.................................KP 26/26-28
Unicco..............KM 07/07, 03/09.......................KP 36/35-50
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10........KP 39/28
Helinäkeiju10....KM 07/10.................................KP 51/?
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 3/26-30
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 7/31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 12/31
Vaavimasu..........KM 08/10..................................KP 23/25-29
Maximilian..........KM 06/10


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10.........................KP 10/28



HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10......................KP 18/35





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, jiinas, Oltermanni, Liinus, Champion, viirukissa, viivi ja vagner, An-nie



:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: Neiti-81



 
Tänään kp 31/31 ja aamulla testasin plussan!! Lauantaina sain hailakan haamun, ehkä jopa testiajan jälkeen (Heikkohermoisena testailin jo silloin.) Mutta tänään siis selkeä plussa apteekin omaan.:) Vaikea on todeksi uskoa ja pelottaa kovasti tuleva.
Mutta ehkä se tästä iloksi muuttuu:heart:
 
Cappuccino, ihanaa! Toivottavasti nyt plussa säilyy loppuun saakka! :heart:

Muutosta, Onnea työpaikasta! :flower:

Maximilian, tervetuloa! Pahoittelut keskenmenosta. :hug:

viivi ja vagner, onpa jännä tilanne. Toivottavasti sielläkin olisi nyt se pysyvä plussa. :)
 

Yhteistyössä