HUIKKIS: Kyllähän jos siihen saat tasavahvat viivat siihen testiin niin kertoo oviksesta, eikä tartte vertailla
CAPPUCINOlle onnittelut! Selvä plussahan tuo, samanlainen kun mulla oli maanantaina, tai ei, ei mulla tainnu olla noinkaan vahva
).(
Jätin kahvin pois, ihan varmuudeksi.
Oma olo ihan ok, eilen ekan kerran yrjö hyppäsi kurkkuun, ja huimasi koko illan.
kovasti odotan että pääsisin sinne joulukuulle, ja ultraan asti, sitten olisin jo voiton puolella!! (mullahan aina km alkanut vkon 7 tienoilla vuodolla) joten tuolloin ultran aikaan olisi oletettavasti 9 vkoa, niin mulle jo sinne pääsy olis ihan huippua.
maha turvottaa kovasti. mietin että eikös tuo viime perjantain 129 HCG arvo ollu ihan hyvä arvo, kun edeltävänä lauantaina oli kuitenkin kotitestikin nega? Maanantaina vasta haamuviiva tuli 8oli pakko tehdä se digi sitten että näänkö omiani... ja se oli +), ja sekin TODELLA huomaamaton. CB digi näytti 1-2 raskaana, joten epäilen että sillon olis ollu se 10 pvää oviksesta (koska se testihän lupailee plussaa jopa 4 pvää ennen oletettuja menkkoja)eli 14 pvää oviksesta tuo arvo olis ollu tuon 129? Noh, eiköhän se siitä selviä aikanaan. Tosiaan, nythän ei ole yhtään käryä että millä vkolla tarkalleen olen, kun en ovista tikutellu tai bongaillu
et nuo on vain arvioita nuo päivät jotka tuohon heitin.
jos jotain arviota pitäs heittää, niin ovis mun mielestä oli vasta kp 18 (23.10.) jolloin CB digi olis näyttäny 9 pvää oviksesta jo plussan? Liekö mahdollista? Sitten tuo olis ollu 13 pvää oviksesta tuo 129 HCG arvo.
No joo, tulipa pohdintaa