Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

Cappuccino: minäkin näen toisen viivan! Ainakin olet varhaisilla dpo:illa vielä, joten toivotaan parasta! Mut mä ymmärrän sua täysin. Mua itseäni suorastaan pelottaa seuraava plussa mikä testiin tulee. Kun se ei takaa mulla vielä mitään, sen oon tämän vuoden aikana katkerasti huomannut. Viimeisimmässä km:ssa mulla vahvistu se viivakin jo kunnon plussaksi ja silti vaan meni kesken. Silti on itellä se toivo, että pakkohan se on joku kerta onnistua. Ja toivotaan sulle samaa, että tämä olisi nyt se kerta, kun onnistuisi!

Noista testeistä. Pregcheckeistä mulla on kokemuksia, ja pidän niitä luotettavana. Roskishaamun olen saanut niillä pari kertaa, mutta en väärää viivaa testin lukuaikana.
 
Cappuccino suurensin näyttöä 400% ja sain näkyviin testiviivan kohdilta aivan alareunasta, punertavaa väriä - selvästi=)

Milloin siulla haamuiset on alkaneet näkyä..mikä dpo pvä??
..monellehan tulee ensin viivanpaikka(harmaa)näkyviin ja siitä vahvistuu plussaksi - toivon näin siunhin testien toimivan!!!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos mur-mur tyhjentävästä vastauksesta ovistesteihin liittyen! Oon cb:n digillä saanut aikaisemmin plussan aamupissasta, joten mulla kai sitten erittyy tarpeeksi hormonia myös aamulla...tosin nyt taidan vetää varman päälle, enkä testaa aamun ekasta satsista ;)

Barbamama35 voi harmi :( Jos sinne tulisi sitten se elovauva :hug:

Cappucino minunkin silmiin näkyy tuossa jonkinlainen ohut viiva! Pidetään peukkuja täältäkin, että vahvistuu! Mulla ei ainakaan cittarin pregcheck liuskatesteihin ole ikinä tullu viivan viivaa, eikä viivanpaikkaa, jos jotain ei ole oikeasti "tapahtunut". Sama puikkotestin kanssa. Eli sanoisin, että luotettavia ovat.
 
Eka haamu tuli eiliseen iltapissaan (dpo8) ja sit tänään aamupisuun dpo9. Molemmissa oli "viivanpaikka" jota mulla ei aina kyllä tuu testeihin.

Noh, olinpa taas malttamaton kun nyt illalla oli aika konsentroitunut pissa niin tein siitä vielä pregcheck liuskatestin (mulla oli niitä pyhäinpäivän varasto kaapissa :LOL:) Siihen näyttäis nyt haamulainen piirtyvän jo parissa minuutissa! On kyllä hailakka hailakka, mutta haamulta eli vaalenapunaiselta näyttää. Apua! Toivottavasti nyt ei ois vaan hipaissut munasolu kohdun seinämää, vaan ois tiukasti siellä kiinni!!! Pelkään kuollakseni et menkat alkaa normaalisti tiistaina :( En kyllä tuota itsekkään siis plussaksi vielä tulkitse! Laitan kuitenkin kuvat tuoreimmasta testistä.



 
Kiitos koralli73 tsempityksestä! Väittäisin vielä sen perusväitteen että luonnossa näyttää selvemmältä :ashamed: On niin vaikea ottaa kuvaa vielä noinkin hailakasta viivasta...

Jos nyt omaan tuntemukseen ja muihin oireisiin on uskominen niin kyllä oisin raskaana. Eli katotaan miten viivan käy! Olo on kyllä maailman malttamattomin! Jospa neljäs kerta toden sanois...
 
Täällä onkin sitten yllättäen 2/28-32. Kierto tuntuu alkaa elävän omaa elämää kun on tottunut että se toimii aina saman kaavan mukaan ja nyt todellakin tuli ihan puun takaa. Eipä ehtinyt elättelemään mitään toiveita, parempi tietysti näin päin.
Cappuccino Kyllä tuossa viivaa näkyy, toivotaan parasta! :)
 
Taas mä pommitan palstaa! :LOL: Mutta joo, tänään kp 24/26 ja kyllähän tuossa aamun testissä plussa on. Haalea viiva, mutta eikai sillä väliä näillä kiertopäivillä! :) Oon tosi onnellinen mutta jännittää tietysti kovasti, kuinka kauan tästä ehtii nauttia! Sitten meillä ehti olla yks normaali kierto välissä ilman tärppiä syyskuisen km:n jälkeen. Kohdun pitäisi olla siis ihan palautunut ja vastaanottavainen. Viimeksi mulla oli hyvä kutina ja niin on nytkin. Kai mä taas suhtaudun ihan liian optimistisesti! :D Mut eikai se voi mennä kesken kun kolme edellistä meni, eikä niille ole löytynyt mitään terveydellistä syytä minusta. Luulis, et todennäköisyys on jo meidän puolella jos ne oli vaan huonoa tuuria ja kaikki meni jo alkuraskaudessa kesken! Ens kuussa tulee vuosi täyteen vauvantekoa ja tähän nyt sit mahtuu neljä alkanutta raskautta. Musta tää vois olla jo meidän kerta loppuun asti :heart:
 
Ihanaa Cappuccino, uskotaan ja toivotaan, että tällä kertaa plussa vahvistuu ja pikkuinen pysyy mukana loppuun asti :heart: Viivan vahvistumista odotellessa :popcorn:

:hug: jälleen kerran tädin runtelemille. Täälläkin vähitellen lähdetään uuteen nousuun, varmaankin 1½ viikkoa aikaa ovikseen, ja 2½ viikkoa tädin tuloon, jos samalla kaavalla mennään kuin viimeksi :headwall: Luottamus on kyllä nyt ihan nollassa, että lähiaikoina pääsisi niin pitkälle, että voisi muita kuin ovistestejä edes haaveilla tekevänsä :(
 
Voi Capuccino mie arvasin, että plussaa se alakaapi näyttämään testi!!!!;)

Nyt hirrrrrrmuisesti onnen pipanoita siun pienelleis matkaan n. 9kk:n ajaksi - tarraa&jeesusteippiä kilometri sotalla!!!!


*Pysy pieniäinen tiukasti kiinni kohtupesäisessä!!!!*
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut plussanneille! Toivottavasti sitä itsekin pian plussais :) Täällä km jälkeen ensimmäinen yrityskierto loppupuolella. Kp 30/?. Eilen tein r-testin joka negatiivinen. Km kierto kesti, jos sitä voi jotenkin "laskea" niin sen 31 päivää ja normaalisti ollut 28 +/- 2 päivää.. Menkat ei oo ainakaan vielä alkanu, mut ehkäpä ne sieltä pian tulee..
 
Oi ihanaa Cappuccino - ja onnittelut! :flower: Toivotaan todella, että pikkuinen tekisi sinne masuun oikein kunnon pesän ensi kesään asti! :heart:

Kysymystä vielä lisää oviksen tikutteluun liittyen, kun sitä nyt tässä elämäni eka kertaa suunnittelen, eli tuossa kp 8/29-32 kokeilin huvin vuoksi, miltä näyttää, kun ei ovis ole ihan ovella ja siihen testiin tuli kuitenkin kaksi viivaa, joista se testiviiva oli sellainen haalea, mutta siis ihan värillinen viiva. Eli näyttääkö se testi kahta viivaa aina vai miten se olisi tulkittavissa? Testi on raskauskeiju.fi:stä tilattu David-puikkomallinen testi. Varsinaisen tikuttelun ajattelin aloittaa kp 12. Eli ovisplussa nuo kaksi viivaa ei tietenkään ole, mutta luulin että kaksi viivaa näkyy sitten vasta lähempänä ovista... Vai sotkikohan ne mun viimeisimmät oudot 3-päiväiset menkat kropan kokonaan..? :confused:
 
Hienosti on viiva jo vahvistunut, Cappuccino! =)

Blanco, minulla ainakin tulee aina kaksi viivaa ovistesteihin. Riippuu kyllä ilmeisesti myös ovistestin herkkyydestä. Esim. pregcheckin ovistesteissä se toinen viiva on mulla toooooosi haalea, juuri ja juuri nähtävissä (siis silloin kun ei ovista lähimaillakaan). Sitten taas esim. fertest-ovistesteissä minulla on aina selkeä toinenkin viiva testissä. Kyllä sen oviksen silti oon löytänyt kummallakin.

David-ovistesteistä oon kyl lukenu vähä huonoa palautetta netissä, en tosin tiedä oliko kyse niistä liuskamalleista. Itse en ole niitä kokeillut kylläkään.
 
Blanco ei hätiä mitiä, naisen elinmistössä ON aina hieman LH hormonia - siitä haalea viivanen.
..nyt vain sitä tasavahvaa mettästät - Onnea matkaan!!:wave:

Miulla Raskauskeijun herkät David 10mIU/ml liuska O-testit toimivat oikein hyvin - vahvat viivaset aina sain!

Vinks!!..Kannattaa dippailla testejä aamupäivällä&alku illasta(klo. 10-20.00) ettei vain Oili-neiti pyyhällä ohi huomaamati;)
..niin ja siitä aamun toka pisusta vasta eka dippaus!..=)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taitaa olla ovis käsillä ;) Tai maha on "tutun" tuntunen ja aamulla (anteeksi yksityiskohtaisuus) tuli kunnon limat vessakäynnin yhteydessä :) Voi hyvinki olla et ovis on "jo" nyt kp12 koska en osaa tarkast sanoa koska oli kp 1, ku mulla tosiaan menkat alko heti km-vuodon perään.. Sen tiedän, että ne menkat olivat, olivat sen verran runsaat ja km-vuoto oli enää tuhrua, mutta silti on vähän epäselvää, minkä päivän lasken sitten kp1:ksi.. No, samapa tuo...

Mulla ois kaapissa YKSI ovulaatiotesti, oon sen joskus saanu jonku kaupanpäällisenä, ni sanokaas viisaimmat, onks yhtä testiä mitään järkeä tehä? Eiks sitä pitäis aina jotenki vertailla muihin tjsp? Voisko sellanen yritetty täsmäisku tikun kanssa kertoa mulle mitään?? :D
 
HUIKKIS: Kyllähän jos siihen saat tasavahvat viivat siihen testiin niin kertoo oviksesta, eikä tartte vertailla :D

CAPPUCINOlle onnittelut! Selvä plussahan tuo, samanlainen kun mulla oli maanantaina, tai ei, ei mulla tainnu olla noinkaan vahva :D

).(
Jätin kahvin pois, ihan varmuudeksi.
Oma olo ihan ok, eilen ekan kerran yrjö hyppäsi kurkkuun, ja huimasi koko illan.
kovasti odotan että pääsisin sinne joulukuulle, ja ultraan asti, sitten olisin jo voiton puolella!! (mullahan aina km alkanut vkon 7 tienoilla vuodolla) joten tuolloin ultran aikaan olisi oletettavasti 9 vkoa, niin mulle jo sinne pääsy olis ihan huippua.

maha turvottaa kovasti. mietin että eikös tuo viime perjantain 129 HCG arvo ollu ihan hyvä arvo, kun edeltävänä lauantaina oli kuitenkin kotitestikin nega? Maanantaina vasta haamuviiva tuli 8oli pakko tehdä se digi sitten että näänkö omiani... ja se oli +), ja sekin TODELLA huomaamaton. CB digi näytti 1-2 raskaana, joten epäilen että sillon olis ollu se 10 pvää oviksesta (koska se testihän lupailee plussaa jopa 4 pvää ennen oletettuja menkkoja)eli 14 pvää oviksesta tuo arvo olis ollu tuon 129? Noh, eiköhän se siitä selviä aikanaan. Tosiaan, nythän ei ole yhtään käryä että millä vkolla tarkalleen olen, kun en ovista tikutellu tai bongaillu :D et nuo on vain arvioita nuo päivät jotka tuohon heitin.
jos jotain arviota pitäs heittää, niin ovis mun mielestä oli vasta kp 18 (23.10.) jolloin CB digi olis näyttäny 9 pvää oviksesta jo plussan? Liekö mahdollista? Sitten tuo olis ollu 13 pvää oviksesta tuo 129 HCG arvo.

No joo, tulipa pohdintaa :D
 
Viimeksi muokattu:
Neiti81 tuo 129 hcg arvo ON hyvä dpo13 aikoihin!!!!=)
Paljon tarrasta&liimaa edelleen pikkiselle:heart:
..miulla oli VAIN 48 dpo17..


Capuccino, dippailitko heti aamusta?..:)
Toivon siunhin viivasten vahvistuvan ja pienen pysyvän tiukkaakin, tiukemmin pesässään!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä