Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Voi kun teillä on noin ihanan selkeät viivat! Mäkin haluun!!! Oon vähä kateellinen.. Mutta toivotaan että ne testit olis susia niin voisin ehkä ollakin raskaana. Multa tosin puuttuu se nännikipu mikä on aiemmin ollut.. Kuluis nyt aika nopeammin!!
 
Voi kun teillä on noin ihanan selkeät viivat! Mäkin haluun!!! Oon vähä kateellinen.. Mutta toivotaan että ne testit olis susia niin voisin ehkä ollakin raskaana. Multa tosin puuttuu se nännikipu mikä on aiemmin ollut.. Kuluis nyt aika nopeammin!!
Joo mä oon testaillu vaan oikeestaan negoja. Että turhauttaa!! Mikäs kp sul on menossa nyt? Mulla 23/26-27..
 
Onnea plussista :love::love: monta plussaa on tullut sen jälkeen kun mä oon viimeks kirjotellu tänne, ihanaa että täältä lähtee väkeä pois aalloittain aina välillä :)

Mä vietän hiljaisempaa eloa taustalla vielä yhden kuukauden mutta tulin vaan tuulettamaan että huomenna lähtee käyntiin viimeinen ehkäisykierto :p
Kovin moni tuskin muistaa, meille tuli keskenmeno heinäkuussa n. viikolla 9-10, ja ollaan käytetty ehkäisyä nyt sen jälkeen kun sainkin työpaikan Yhdysvalloista talveksi kun haluan tehdä tämän pestin kunnolla loppuun enkä halua synnyttää täällä:)
Kuukauden päästä alkaa vihdoin jännäily! :p

Plussatuulia ja toivotaan että täältä on jokunen siirtynyt taas toisiin ketjuihin kuukauden kuluessa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Sniff ja truudy
Hantta81: Mitä testejä sä käytät? Mullakin on kp26/30-39 mutta nykyään lasken vaan noita dpo:ta kun kierrot heittelee ja mulla alkaa menkat aina 15 päivää oviksesta.. Onhan vielä aikasta testailla mut moni on kyl saanu plussia jo dpo10.. Täytyy ostaa perempia testejä jos ehdin ennen menkkoja...
 
Ihania plussia täällä :love::love: onnea :love::love:

Mä oon ollut taustalla kokonaan tän kierron ajan. Yritän olla ajattelematta mitään mikä liittyy tähän yritykseen, en oo tikuttanut ovista ollenkaan, enkä kuullostellut kroppaakaan. Nyt onkin menkat myöhässä, mutta testit negaa. Ei mitään hajua missä mennään.

Mutta me mennään huomenna jo lapsettomuusklinikalle, vielä kunnalliseen. Siitä kun lääkäri lähetteen laitto meni 2 viikkoa että saatiin aika :eek::eek: oon mykistynyt, peloissani, innoissani ja jännittynyt. Jotain verikokeita ne otti jo lisää sekä spermanäyte piti antaa. Mitäs kun lapussa lukee että IVF-yksikkö, mennäänköhän suoraan niihin hoitoihin :eek:

En tiedä miten päin olla, ajatukset ihan sekaisin. Kertokaa mitä vaan teidän lapsettomuudenhoidoista, miten aloititte, löytyikö missä vika, miten edettiin..jne? voiko edes suoraan päästä ivf hoitoihin??o_O

Ehkäpä tää 4v yritys päättyykin kohta onnellisesti :love:
 
Vieläkö pyllerölyllerö testasit tänään? Mä kävin hakee vielä apteekin oman, että saan siihen verrattua onko tosiaan viiva vahvistunu. Ihan älytöntä tällanen touhu ku aiemmin on yks testi mulla riittäny ni nyt on jo monta tehty viikon aikana :geek:
Testin tulos kummiskin lämmitti mieltä kovasti, varsinkin kun viiva piirtyi samantien ja ennen kontrolliviivaa. Nyt luotan että oon raskaana, mutta varovaisesti kuitenkin eteenpäin.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: truudy
Vieläkö pyllerölyllerö testasit tänään? Mä kävin hakee vielä apteekin oman, että saan siihen verrattua onko tosiaan viiva vahvistunu. Ihan älytöntä tällanen touhu ku aiemmin on yks testi mulla riittäny ni nyt on jo monta tehty viikon aikana :geek:
Testin tulos kummiskin lämmitti mieltä kovasti, varsinkin kun viiva piirtyi samantien ja ennen kontrolliviivaa. Nyt luotan että oon raskaana, mutta varovaisesti kuitenkin eteenpäin.
En oo tänään testannut. Josko seuraavasta pisusta. Mietin uskaltaskohan digin tehdä vai pc vielä tänään. Apteekin omiakin on muutama ja ebaysta tilattuja onesteppejä ja jotain tikkuja...
 
Hantta81: Mitä testejä sä käytät? Mullakin on kp26/30-39 mutta nykyään lasken vaan noita dpo:ta kun kierrot heittelee ja mulla alkaa menkat aina 15 päivää oviksesta.. Onhan vielä aikasta testailla mut moni on kyl saanu plussia jo dpo10.. Täytyy ostaa perempia testejä jos ehdin ennen menkkoja...
Joo mul on nyt kp 24/26-27, dpo 12 tai dpo 10. Ovist en testannu. Mul yleensä dpo14 alkaa menkat, joten luulis et olis plussaa jo näkyny. Tänään käyn taas ostaa testin. Käytän siis halpis pc tikkuja..
 
Nopsaa autossa vaan päivitän. Ei hoitoja meille, oon liian lihava. 20kg pitää vielä pudottaa, reilu 10kg oon jo pudottanu. eli ei hoitoja ainakaan vuosiin..oon ihan loppu nyt tähän, matto vedettiin taas jalkojen alta :cry:
Voi ei! Jaksamisia sinne..
Seurailen täällä taustalla. Meidän elämässä ei tapahdu nyt mitään raskautumisen suhteen. Suren sitä, ettei meille ole tullut vauvaa, vaikka vuosi sitä on jo toivottu. Mutta päivä kerrallaan..
 
haaveilija-31:lle voimia täältäkin. Jospa se toive kuitenkin vielä toteutuisi.

ON: Voisi tää jälkivuoto nyt jo loppua niin pääsisi taas kuumeilemaan. Tää keskenmeno vaan lisäsi "vauvakuumetta", aiemmin minulla ei sellaista edes ollut, mutta nyt haluaisin saman tien raskaaksi uudelleen.
Ärsyttää kun olen niin pessimistinen. Valitettavasti olin viimeksi oikeassa kun ajattelin, että ei tämä voi vaan olla näin helppoa ja että kaikki ei voi mennä hyvin...

edit: Onnea pyllerölyllerölle! :love:
 
haaveilija-31 Voimia! :( Mullekin lääkäri antoi ohjeeksi pudottaa painoa, vaikka mulla on "vain" n. 10 kg ylipainoa (ei siis hoitoihin liittyen kuitenkaan). Mulla toi paino on tullut enimmäkseen ekan keskenmenon jälkeen, joka oli vuosi sitten. Ennen keskenmenoa ei siis ollut ylipainoa kuin ihan pari kiloa. Ilmeisesti tälläkin määrällä on jo vaikutuksensa hedelmällisyyteen ja keskenmenoriskiin. En tosin ole saanut tuota painoa nyt alas yhtään... Ja laihdutusvaatimushan tuo mukavasti sitä stressiä lisää tähän projektiin.

Tää piinailuvaihe on kyllä pahinta! Uuden kierron alkamisessa on aina se hyvä puoli, että ei koko ajan pyöri päässä vauva-ajatukset vaan pystyy keskittymään muuhunkin. Vielä reilu viikko pitää odotella.
 
Viimeksi muokattu:
haaveilija-31 Voimia! :( Mullekin lääkäri antoi ohjeeksi pudottaa painoa, vaikka mulla on "vain" n. 10 kg ylipainoa (ei siis hoitoihin liittyen kuitenkaan). Mulla toi paino on tullut enimmäkseen ekan keskenmenon jälkeen, joka oli vuosi sitten. Ennen keskenmenoa ei siis ollut ylipainoa kuin ihan pari kiloa. Ilmeisesti tälläkin määrällä on jo vaikutuksensa hedelmällisyyteen ja keskenmenoriskiin. En tosin ole saanut tuota painoa nyt alas yhtään... Ja laihdutusvaatimushan tuo mukavasti sitä stressiä lisää tähän projektiin.

Tää piinailuvaihe on kyllä pahinta! Uuden kierron alkamisessa on aina se hyvä puoli, että ei koko ajan pyöri päässä vauva-ajatukset vaan pystyy keskittymään muuhunkin. Vielä reilu viikko pitää odotella.
Minulla ei ole yhtään ylipainoa ja silti tulee keskenmenoja. Että silleen..
 
Viimeksi muokattu:
Haaveilija-31: kovasti tsemppiä. Tuntuu tosi epäreilulle tuollainen. Annetaan ensin toivoa että pääsee hoitoihin ja sit tuleekin märkä rätti vasten kasvoja :(
Pyllyrölyllerö: Jee, hyvin on hcg noussut kun viikot näyttää tuolta testissä.
Mä katsoin lasketun ajan huvikseen laskurilla.. aika karua jos laskee normaalin kierron mukaan ajan (ja ovistuntemukset siihen täsmäis), mun laskettuaika olis 2.7. karua siks et se on mun isän kuolinpäivä. Taidan antaa neuvolassa niiden laskee sen normaalin 28 kierron mukaan et se olis sit 1.7. Tuntuis muuten aika karulle..
 
Haaveilija-31: kovasti tsemppiä. Tuntuu tosi epäreilulle tuollainen. Annetaan ensin toivoa että pääsee hoitoihin ja sit tuleekin märkä rätti vasten kasvoja :(
Pyllyrölyllerö: Jee, hyvin on hcg noussut kun viikot näyttää tuolta testissä.
Mä katsoin lasketun ajan huvikseen laskurilla.. aika karua jos laskee normaalin kierron mukaan ajan (ja ovistuntemukset siihen täsmäis), mun laskettuaika olis 2.7. karua siks et se on mun isän kuolinpäivä. Taidan antaa neuvolassa niiden laskee sen normaalin 28 kierron mukaan et se olis sit 1.7. Tuntuis muuten aika karulle..
Mulla taitaa olla 4.7 jos oikein katsoin.
Tänäänpä en ehtinytkään testata.
 
Tyyppinen! Vieläkö meinasit testailla?
Mulla on tuolla testejä vielä vaikka kuinka. Joten kaipa mä testaan vielä useamman kerran. :-D
Hah, jos varmuudella testais vielä synnärille lähtiessäkin, jos sinne asti päästään. Mulla siis on varmaan joku 60 testiä tuolla, jopa enempi. Kun vasta tuli 30 kappaleen satsi ebaysta jotain onestepin surkeita testejä.
PC;n testejä on varmaan parikymmentä, jos ei enemmänkin. Oon kaikki tunkenut pariin PC:n laatikkoon. Omissa laatikoissaan vie liikaa tilaa ja vaikeampi pitää piilosssa. :-D Apteekin omia on muutama ja muutama digi. :-D

Nyt mä vasta ehdin tänään tai no siis kappas on jo yli puolen yön.
Mutta siis eilisen puolella vielä testasin yhden PC:n, eli dpo 18 vielä oli.
Tänään olen syönyt ja juonut paljon. Monesti käynyt vessassakin.
Parin tunnin pissasta tälläinen. :)

Se näyttäs testiviiva jo vähän tummemmalle. <3
ja vielä vertailua


Voi, kunpa tämä nyt menisi hyvin. Heinäkuun alkuun menisi laskettu. Minä olen aina synnyttänyt hyvissä ajoin, että jos nyt kaikki menee hyvin, niin uskon että kesäkuinen tulisi. Ääh, mua niin pelottaa!
Sen mä olen nyt omassa päässäni ajatellut niin, että jos nyt käy huonosti, niin meidän lapset on sitten tässä mitä tähän asti on meille annettu. Ei jaksa enää yhtään menetystä.
 
Pyllerölyllerö: en oo nyt perjantain jälkeen testannut. Mulla on yks apteekin oma tuolla kun ostin sillo pe kahden kappaleen paketin. Tänään olis voinu testata kun viikot poksuneet hurjiin 5+0! Jouduin tosin käymään aamuyöstä pissillä enkä siitä pissista unenpöpperössä tajunnu testata. Täytyy nyt katsoa!
Meinaatko varhaisultraan? Mä varmaan kyl meen. Soittelen ens viikolla neuvolaan jos pääsis kunnalliselle keskenmenotaustan takia.
Mulla kans synnytykset olleet ajoissa, reippaasti ennen laskettua. Jos ja voi kun vaan tämä menisi hyvin, niin epäilen myös kesäkuista. Onko oireita jo tullu?
 

Yhteistyössä