Tulkaa keskenmenon jälkeen plussanneisiin, siellä saa jakaa tuntemuksiaan ja ymmärrystä riittää, kun on saman kohdanneita turisemassa.
Onnea vielä!
Onnea vielä!
En mä vielä...Tulkaa keskenmenon jälkeen plussanneisiin, siellä saa jakaa tuntemuksiaan ja ymmärrystä riittää, kun on saman kohdanneita turisemassa.
Onnea vielä!
Joo mä oon testaillu vaan oikeestaan negoja. Että turhauttaa!! Mikäs kp sul on menossa nyt? Mulla 23/26-27..Voi kun teillä on noin ihanan selkeät viivat! Mäkin haluun!!! Oon vähä kateellinen.. Mutta toivotaan että ne testit olis susia niin voisin ehkä ollakin raskaana. Multa tosin puuttuu se nännikipu mikä on aiemmin ollut.. Kuluis nyt aika nopeammin!!
Oho sullahan olikin vasta kp23 hups katsoin väärin..Hantta81: Mitä testejä sä käytät? Mullakin on kp26/30-39 mutta nykyään lasken vaan noita dpo:ta kun kierrot heittelee ja mulla alkaa menkat aina 15 päivää oviksesta.. Onhan vielä aikasta testailla mut moni on kyl saanu plussia jo dpo10.. Täytyy ostaa perempia testejä jos ehdin ennen menkkoja...
En oo tänään testannut. Josko seuraavasta pisusta. Mietin uskaltaskohan digin tehdä vai pc vielä tänään. Apteekin omiakin on muutama ja ebaysta tilattuja onesteppejä ja jotain tikkuja...Vieläkö pyllerölyllerö testasit tänään? Mä kävin hakee vielä apteekin oman, että saan siihen verrattua onko tosiaan viiva vahvistunu. Ihan älytöntä tällanen touhu ku aiemmin on yks testi mulla riittäny ni nyt on jo monta tehty viikon aikana
Testin tulos kummiskin lämmitti mieltä kovasti, varsinkin kun viiva piirtyi samantien ja ennen kontrolliviivaa. Nyt luotan että oon raskaana, mutta varovaisesti kuitenkin eteenpäin.
Joo mul on nyt kp 24/26-27, dpo 12 tai dpo 10. Ovist en testannu. Mul yleensä dpo14 alkaa menkat, joten luulis et olis plussaa jo näkyny. Tänään käyn taas ostaa testin. Käytän siis halpis pc tikkuja..Hantta81: Mitä testejä sä käytät? Mullakin on kp26/30-39 mutta nykyään lasken vaan noita dpo:ta kun kierrot heittelee ja mulla alkaa menkat aina 15 päivää oviksesta.. Onhan vielä aikasta testailla mut moni on kyl saanu plussia jo dpo10.. Täytyy ostaa perempia testejä jos ehdin ennen menkkoja...
Voi ei! Jaksamisia sinne..Nopsaa autossa vaan päivitän. Ei hoitoja meille, oon liian lihava. 20kg pitää vielä pudottaa, reilu 10kg oon jo pudottanu. eli ei hoitoja ainakaan vuosiin..oon ihan loppu nyt tähän, matto vedettiin taas jalkojen alta
Minulla ei ole yhtään ylipainoa ja silti tulee keskenmenoja. Että silleen..haaveilija-31 Voimia! Mullekin lääkäri antoi ohjeeksi pudottaa painoa, vaikka mulla on "vain" n. 10 kg ylipainoa (ei siis hoitoihin liittyen kuitenkaan). Mulla toi paino on tullut enimmäkseen ekan keskenmenon jälkeen, joka oli vuosi sitten. Ennen keskenmenoa ei siis ollut ylipainoa kuin ihan pari kiloa. Ilmeisesti tälläkin määrällä on jo vaikutuksensa hedelmällisyyteen ja keskenmenoriskiin. En tosin ole saanut tuota painoa nyt alas yhtään... Ja laihdutusvaatimushan tuo mukavasti sitä stressiä lisää tähän projektiin.
Tää piinailuvaihe on kyllä pahinta! Uuden kierron alkamisessa on aina se hyvä puoli, että ei koko ajan pyöri päässä vauva-ajatukset vaan pystyy keskittymään muuhunkin. Vielä reilu viikko pitää odotella.
Mulla taitaa olla 4.7 jos oikein katsoin.Haaveilija-31: kovasti tsemppiä. Tuntuu tosi epäreilulle tuollainen. Annetaan ensin toivoa että pääsee hoitoihin ja sit tuleekin märkä rätti vasten kasvoja
Pyllyrölyllerö: Jee, hyvin on hcg noussut kun viikot näyttää tuolta testissä.
Mä katsoin lasketun ajan huvikseen laskurilla.. aika karua jos laskee normaalin kierron mukaan ajan (ja ovistuntemukset siihen täsmäis), mun laskettuaika olis 2.7. karua siks et se on mun isän kuolinpäivä. Taidan antaa neuvolassa niiden laskee sen normaalin 28 kierron mukaan et se olis sit 1.7. Tuntuis muuten aika karulle..