Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Eiköhän ole nuo erot testeissä johtuneet nimenomaan vaan siitä, että niissä voi olla erimäärä sitä väriainetta. Selvästi olet raskaana! :love: Ja pissan laimeuskin voi vaikuttaa vielä tässä vaiheessa testiviivan väriin..
 
Onnea plussasta pyllerölyllerö! :)

Dpo1-2. Mulla oli lämmöt nousseet jo seuraavana aamuna ovisplussasta ja uskonkin, että mulla ovis tapahtuu aika pian sen plussan jälkeen. Jotenkin nyt tuntuu, että näistä piinaviikoista tulee piiiiiitkät! Täytyy yrittää keksiä jotain aikaa ja ajatuksia vaativaa tekemistä. (n):LOL:
 
Pyllerölyllerö, ihanaa, onnea!
Tyyppinen, onnea sinullekin! liimaa, jarrusukkia ja kaikkea pitävää teille että kaikki sujuu niinkuin pitää :love:
1986/13, nii, en tiedä kuinka tässä pysyy selväjärkisenä kun on jo 3 keskenmenoa takana ja kaikki vuoden sisällä. Pitää surra silloin kun surettaa ja ei saa jäädä siihen suruun makaamaan, eteenpäin on mentävä ja löydettävä iloa muista asioista.
pipari, niin se on, jos ei ole itse kokenut niin ei voi tietää miltä keskenmeno tuntuu ja kun ei ole ketään samaa kokenutta lähipiirissä niin se on vähän kurja fiilis, mutta täältä saa vertaistukea. joskus joku sanoi että "tiedän miltä se tuntuu kun mulla on lapsia".... ööö, ei tiedä!
 
Onnea plussista :barefoot: mulla piinapäivät menossa. Maanantaina pitäis menkat alkaa ja aika varma oon et alkaa ihan semmoinen olo on. Vaikka toivoisin että ei vaan olis raskautunut mut jos niin hyvin ois käynyt niin pelkään kyllä keskenmenon ihan liikaa.... oon tehnyt ovistestejä, joo tiedän tyhmää kun vielä ei edes r-testit näyttäis:D ovistesteihin tulee haaleaviiva voi elätellä turhia toiveita :D:ROFLMAO: oishan se ihanaa saada heinäkuussa pikku kakkonen:love: mutta ihan menkka olo on. Ärsyttää kaikki ja iho kutisee , niinkuin aina ennen menkkoja. ..
 
Ihania plussia täällä, onnea!

Mää suosittelen testaamaan, itse tein 20 testiä ennen kuin uskoin. Se toi mielenrauhaa vaikka viivat vähän heittelikin. Sain ekan plussan dpo11 ja joskus dpo20 vahvat viivat. Hullun hommaahan se himotestaaminen on, mutta minkäs teet.

Mulla oli tyhjennys lääkkeillä maaliskuun lopussa. Heinäkuun alussa tuli plussa joka jäi kemialliseksi ja elokuun lopussa tuli pysyvä plussa. Oli kyllä tuskaisaa odottaa plussaa ensin ovistestiin ja sitten r-testiin, odottavan aika on niin pitkä. Koittakaa jaksaa.

Eiköhän niitä plussia ole pian lisää tiedossa, tsemppiä!
 
Haavekesä: En oo kokeillu tuota Royalia, mutta mulla kierto oli mitä sattuu sillon km:n jälkeen. Jos sinullakaan ei ole vielä kokonaan hormoonitoiminta palautunut tuon pitkittyneen km:n vuoksi?
Tosin ei tuosta Royalista varmasti haittaakaan ole, päinvastoin.. Tsemppiä kovasti. Tiedän niin miltä sinusta tuntuu...
 
Haavekesä: En oo kokeillu tuota Royalia, mutta mulla kierto oli mitä sattuu sillon km:n jälkeen. Jos sinullakaan ei ole vielä kokonaan hormoonitoiminta palautunut tuon pitkittyneen km:n vuoksi?
Tosin ei tuosta Royalista varmasti haittaakaan ole, päinvastoin.. Tsemppiä kovasti. Tiedän niin miltä sinusta tuntuu...
Kiitos. Jos vaan olisin tiennyt että joudun "tälläisiin vaikeuksiin" uudelleen raskautumisen kanssa niin a) olisin ottanut kierukan aikaisemmin pois. Otin maaliskuun vika päivä tai b) en esikoisen syntymän jälkeen olisi edes laittanut. Tiedän että ei meillä niin sanotusti kauan ole yritystä takana, mutta suoraan sanottuna vituttaa kun krskenmenoon meni 3kk hukkaan.
 
Aamulla testasin puhtaan negan dpo10 testinä one step... Oon jo toivoni heittäny.. Kai sen olis jo pitäny näkyä edes haaleana??? Masentaa.. Huomenna aamulla vielä testaan kun on yksi testi jäljellä..
 
Mustakin noi one stepit on aika huonoja, näyttävät tosi myöhään vasta viivaa. Mutta näyttävät kyllä toki jossain vaiheessa. Tsemppiä pavi, jospa se kuitenkin olis plussa vielä tulossa! :)

Haavekesä, mä olen kokeillut sitä royal geleeä ja en tainnut huomata mitään muutoksia missään. Sama homma maca-jauheen kanssa. Mutta aina kannattaa kokeilla, jos siltä tuntuu :)

Pyllerölyllerölle isosti onnea plussasta! :)

Mä tilailin muutamia raskaus- ja ovistestejä, haluan vähän seurata miten hormonitaso laskee. hCG:n mittaus on parin viikon päästä, mutta kuitenkin.. Muutoin aion yrittää nyt jättää tikuttelut vähille (paitsi oviksen!)-- eli siis jos joskus raskaudun niin koitan tosiaan jättää himotestailut väliin. Kauhistuttaa ajatella rahamäärää mikä niihin on palanut vuosien varrella.. Ja muutenkin, 4 raskautta joista yksi onnistunut, kaikissa kuitenkin viivat aina vahvistuneet, digeissä viikot nousseet jne. Jos vaikka sellainen max 3 testiä olis jees, eikä kävis liikaa kukkaron päälle? :D Katsotaan, en kuitenkaan lupaa mitään.. :D

Jälkivuotoa vielä tulee hieman, toivon että tällä viikolla vaikka loppuisi?! Pääsisi taas hieman eteenpäin.
 
Pavi! Nuo onestepit on ihan kakkuja testejä. PC näyttää jo vahvaa, niin onestepeissä häthätää näkyy viivaa.

Tyyppinen! Ootko nyt testannut?

täällä pohdin uskaltasikohan diditestin tehdä. Jokohan tuli 2-3. Nyt dpo 16.
Hitaanlaisesti minusta tuo viivanen vahvistuu. Viimeksi oli vahvempi viivanen tässä vaiheessa.
Tuossa eilistä ja tältäpäivältä testailet.
 
Haavekesä: Tiedän tunteen, kun tuntuu että keskenmenon takia meni hukkaan aikaa. Mutta ei sitä voi elämästä tietää, eikä näitä keskenmenoja voi ennustaa etukäteen, onneksi.
Mäkin toivoin että olisin raskautunut km:n jälkeen nopeammin kun lääkärit ja neuvolasta vaan toitottivat että keskenmenon jälkeen raskautuu helposti ja moni raskaus jo alkanut helposti... Todella lohduttavaa! Varsinkin ku sit kroppa ei palautunukaan normaaliksi km:n jälkeen ilman sitä terolut kuuria.
 
Ei mullakaan kummempia oo vielä. Nännit on arat ja tummuneet, palelu, lämpö yli 37 ja alaselkäkipua. Tuo alaselkäkipuilu huolettaa ku aiemmissa raskauksissa se ei oo ollu raskausaikainen oire..
Täälläkin siis huolettaa..
 
Tein pc:n liuskan äsken. Onhan nuo viivat lähes yhtä tummat keskenään, mutta toivoin kyllä sellasta räikeetä punahehkua.. Aamulle jäi vielä se yksi testi. Pitää varmaan se tehdä ja sit ens viikolla soitella neuvolaan josko verestä vielä tekis hcg -mittauksen.
No niin!! Jee!! <3 <3
Testasitko sä siis ovista?
Onko sulla hajua mitkä dpo:t?
 
Ööh, ovista en testaillut mutta luulen kivuista päätellen tunteneeni. Oli ehkä 9.-10.10. et oisko nyt sit joku dpo 16/17?! Kiertopäivät on mulle tutummat, ne on 34/30-31. Aiemmin en oo tehny kun sen yhden selkeen plussatestin ja se on jääny siihen. Edellinen keskenmenoon rv 10+ päättynyt raskaus saa mielen aika rauhattomaksi asian suhteen...
 
Ööh, ovista en testaillut mutta luulen kivuista päätellen tunteneeni. Oli ehkä 9.-10.10. et oisko nyt sit joku dpo 16/17?! Kiertopäivät on mulle tutummat, ne on 34/30-31. Aiemmin en oo tehny kun sen yhden selkeen plussatestin ja se on jääny siihen. Edellinen keskenmenoon rv 10+ päättynyt raskaus saa mielen aika rauhattomaksi asian suhteen...
Eli aika samoissa mennään. :) Heinäkuun alussa siis toivotaan, että saadaan nyytti syliin.
 

Yhteistyössä