Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Mää olen taas lähes äiditön. Äitini sairastaa vakavaa sairautta ja on henkisesti poissa.. Raskasta on ja ikävä äitiä. Hänen tukensa olisi niin tarpeen tässäkin elämäntilanteessa, kun keskenmenoja tulee ja tulee.

Täällä näyttäisi vähän siltä, ettei ovulaatiota tule tässä kierrossa. Ihan normaalia mulle. Jouduin lääkkeillä sitten käynnistää menkat.

Onnea Tyyppinen!
 
Voi miten monta meitä meitä onkaan, ketkä on menettänyt vanhempansa " tavalla tai toisella" :cry:❤
Mulle taas isä oli läheisempi kun äiti. Isälle kerroin lähes kaikki ongelmat, myös tästä tämänhetkisestä lapsettomuudesta ja epäonnen tunteesta. Se aina lohdutti tavalla tai toisella.. Vaikkakin kyseli monta kertaa että eikö kolme lasta olekkaan tarpeeksi.. Silti ymmärsi ja yhdessä itkettiinkin monet itkut ja oli kyl niin paras isä kaikessa! ❤ Kaikki isän kans koetut asiat tekee vaan niin vaikeeks hyväksyä isän poismenon.. Ja anteeks kun täällä tästäkin höpötän, mut ei meille anneta enempää kun sen verran mitä kukakin meistä jaksaa kantaa. Muistetaan se ❤ Vaikka joskus tuntuukin et miks aina joutuu pettymään..
 
Munkin tyttö 6vee sano, että ukki tulee kyllä vuoden päästä takasin.. Muistotilaisuudessa itki lohduttomasti kun hoksas että ukki on siellä arkussa, eikä se saanukkaan nähä sitä enää.. Halus vaan pois sieltä kun oli niin kova ikävä... ❤:cry::cry:
 
Paljon voimia kaikille, jotka ovat menettäneet vanhemman/vanhemmat <3
Se on tosi rankkaa. Mulla isä on olemassa, muttei oikeastaan koskaan ole ollut elämässäni millään lailla mukana, ja äidin menetin vuosia vuosia sitten, ollessani teini-ikäinen.

Mutta elämä on sellaista.. Paljon kaikkea surua ja ikävää, mutta onneksi paljon kaikkea hyvääkin :) <3
 
@tyyppinen onnea! Plussahan se :)

Mulla jomotellu vatsa ja vihloo tuolta tosi alhaalta välillä. Tiedä sitten mitä on, en usko että ovulaatiokaan vielä voi olla. Varmaan vaan eilisen seksin jälkeisiä oloja kun oli pitkä tauko. Kokoajan miettii et jos tässä vielä tulee jotain komplikaatioita tuosta km, mutta jospa ei, ite vaan ajattelee kaikkea.
 
Oikein paljon onnea tyyppinen! Kauan sulla kesti km.sta raskautua? Hurjasti tarrasukkia!!!

Muille tsemppiä ja jaksamista vanhemman menettämisestä! En voi kuvitellakaan miten rankkaa se on kun itselläni on vanhemmat vielä elossa <3

On: ei mitään kummempia. 3 viikkoa kaavinnasta ja 1.5viikon päästä kontrolliultra..
 
Ei hyvä jysäys! Kaikki varmaan näkee kuvassa saman minkä minä?! Reilun tunnin pidätyksellä.. huomisaamuna pitää tehdä heti aamupissistä uus. Huh huh... aika sekavat tunteet ja kädet vapisten katoin tuota testiä äsken!!
Jee!! Ihanaa tyyppinen!! Onnea!!!
Mitkäs kp:t/dpo:t sulla nyt on?

Täälläkin plussattu.
Mut nyt jännittää!! Pelottaa!!
Viivanen vahvistunut kivasti.
Eka haamuli jonka kännykamera tallensi oli dpo 10.
Tässä kuva dpo 12 ja dpo 13 testistä.

Vahvistuu vahvistuu...
Pysy pieni kiinni, ole ihan normaali raskaus. Ei mikään tuulimuna...
 
Munkin pakko uskaltautua kirjottamaan nyt tänne! Täällä yksi kuumeilija

Takana km elokuussa rv10. Km alkoi pienellä tuhrulla ja lähdettiin kiireellä keskellä yötä sairaalaan koska vuoto vei tajun. Lääkäri päätyi kaavintaan seuraavana päivänä. Olo ollu aika tyhjä ja pää sekasin vaikka uuteen yritykseen saatiin lupa kun yhdet menkat välissä.

Nyt yhdet menkat menny ja seuraavia odoteltu jo viikko. Testiä en ole uskaltanut tehdä vielä,koska pelkkä ajatus negasta surettaa.

Toivottavasti täältä löytyisi tukea ja ymmärrystä. Mulla ei meinaan ole lähipiirissä ketään kuka olisi ollut samassa paikassa ja tuntuu ettei vaan voi ymmärtää jos ei ole omalle kohdalle sattunut...
 
Huomenta ja kiitos kaikille onnitteluista. Tein aamupissistä uuden testin, apteekin oman, ja selvempi viivahan se oli kuin eilinen päiväpissistä tehty. Nyt mulla ei testejä olekaan enää kotona, mutta jotenkin vielä tekis mieli kontrolloida, että hcg nousee.
Pyllerölyllerö: Onnea myös sinulle kovasti! Hyvin on viivat vahvistunu! Mulla on nyt kp 32/30-31 eli eilen olisi menkat pitäny pisimmänkin kierron mukaan alkaa. Mutta kierto oli sekasin km:n jälkeen ja tämä oli ensimmäinen ns. normaalimittainen kierto. Koska sulla on la?
Tukutuku: Spontaani keskenmeno oli heinäkuun puolessa välissä. Viime kiertoon sain gyneltä terolutit, joilla saatiin kierto normaaliksi. Mulla oli km:n jälkeen epämääräistä vuotoja (valkovuoto ruskeeta, tiputteluja sillon tällön yms). Nyt oli siis normaalin oloinen kierto vasta.

Alaselkä kipuilee edelleen ja nukun huonosti vaikka väsyttääkin. Varmaan huolikin tekee tuota.. nännit on kipeytyneet ja tissit on kainaloista kipeät. Muita oireita ei vielä ole.
Tsemppiä piipari. Tässä ryhmässä vertaistukea nimenomaan saa!
 
Testien värimäärissäkin voi olla eroja mistä johtuu nuo erot sävyissä. Ja eikös se hcg tuplaannu joka toinen päivä et huomenna vois olla tummemmat viivat?
Joko sulla on menkat myöhässä?

Mua pelottaa tää alaselkäkipu. Yleensä ei oo ollu mulla raskausoireena. Tietääkö joku onko esim. kohdunulkoisessa selkäkipua?
 
Testien värimäärissäkin voi olla eroja mistä johtuu nuo erot sävyissä. Ja eikös se hcg tuplaannu joka toinen päivä et huomenna vois olla tummemmat viivat?
Joko sulla on menkat myöhässä?

Mua pelottaa tää alaselkäkipu. Yleensä ei oo ollu mulla raskausoireena. Tietääkö joku onko esim. kohdunulkoisessa selkäkipua?
Dpo 14 tänään. Että ei nyt voisi sanoa että myöhässä. Kierto on semmoset 26-28.
Saman erän testejä ainakin on nuo.
Kyllä harmittaa, jos tuosta nyt vaan alkaa haalrnemaan, kun niin nätisti vahvistui useamman päivän.
Kemialisessa en oo kyl noin tummia viivoja saanut.
Mut kyllä tässä taas tuli vahva tunne, että ei tää vauvan syntymään pääty.
 
Onko sulla ollu kemiallisia raskauksia aiemmin? Eikös usein kemiallisissa viivat jää hyvin haaleiksi?
Tsemppiä! On tää kyllä pelottava tie, ensin stressi plussasn saamisesta ja sitten hurja stressi plussan jälkeen.
 
Onko sulla ollu kemiallisia raskauksia aiemmin? Eikös usein kemiallisissa viivat jää hyvin haaleiksi?
Tsemppiä! On tää kyllä pelottava tie, ensin stressi plussasn saamisesta ja sitten hurja stressi plussan jälkeen.
Oli tuossa kesäkuussa. Siinä dpo 10 haalea, dpo 11 vähän vahvistui ja dpo 12 alkoi haalenemaan... Olikohan dpo 13 jo nega vai dpo 14. Mut tosiaan missään vaiheessa ei noin tumma ollut, kun nyt.
 
Minäkin uitin tänään parin tunnin pissasta eikä tietenkään mitään näkyny mut en vaan pystyny oleen testaamatta! :D
On tää kyl ihan päätöntä touhua :D

Tänään on jatkunu jomotus munasarjan kohdalla mutta kipu on muuttunut kirveleväksi.. En muista että tällasta olis ikinä ollu.. Pelottaa et se KU uusiutuu.. Niin ja mulla ei ainakaan sillon ollut selkäkipua mutta kova pistokipu oikean muniksen kohdilla ja vertakin tiputteli..

Jotenki vähä usko menny et olisin raskaana.. Nännit oli oviksen aikoihin ja jälkeen kipeät vaan ei enää mitää tuntemuksia ja aikasemmis raskauksis on ollut selvä nännikipu :( mietin tänään että jos nyt ei tärppää ni kai se on pakko turvautua hoitoihin.. Ei vaan millään haluais eikä jaksais sitä rumbaa..
 
Nyt mun pakko kysyä onko täällä ketään joka osais mua auttaa? Mulle tehty kaavintaan silloin elokuussa ja menkat alko 22.9 ja oli ihan normaalit..Nyt menkat on viikon myöhässä mutta en oo uskaltanu vielä testailla..Onko kaavinnan jälkeen kierto palautunu normaaliks? vai onko kierros venynyt?vai uskallanko toivoa että ekasta yrityksestä ois tärpänny :) Alavatsa nippailee kyllä mut edellisessä raskaudessa rinnat kipeyty ja nyt ei mitään..

Lääkäri mulle sanoi et pitäisi palautua kun jälkivuoto ei kestäny kaavinnan jälkeen kun muutaman päivän ja tarkastuksessa kaikki oli ok mut mene ja tiedä noista...
 
Onnea plussanneille!! Ihanaa :love: toivottavasti pienet tulee syliin asti!

Omaa napaa.. menkkojen olisi kaiketi eilen pitänyt alkaa,ei kuulunut eikä näkynyt. Jos oikein haluaa kuvitella niin oishan tässä oireita (on etovaa oloa, nännit kutiaa, on repäisy kipuja esim aivastaessa,on kylmä, on väsymystä jne jne) ja saattaapi olla että tikkuakin vahingossa tänään uittelin,eipä paljon selkeämpi nega voinut olla..
Alkaa nyt taas olemaan jotenkin raskaampaa.. Miten ihmeessä te urheat joilla on useampi keskenmeno takana jaksatte?!
 
(y)(y)
Nyt mun pakko kysyä onko täällä ketään joka osais mua auttaa? Mulle tehty kaavintaan silloin elokuussa ja menkat alko 22.9 ja oli ihan normaalit..Nyt menkat on viikon myöhässä mutta en oo uskaltanu vielä testailla..Onko kaavinnan jälkeen kierto palautunu normaaliks? vai onko kierros venynyt?vai uskallanko toivoa että ekasta yrityksestä ois tärpänny :) Alavatsa nippailee kyllä mut edellisessä raskaudessa rinnat kipeyty ja nyt ei mitään..

Lääkäri mulle sanoi et pitäisi palautua kun jälkivuoto ei kestäny kaavinnan jälkeen kun muutaman päivän ja tarkastuksessa kaikki oli ok mut mene ja tiedä noista...
Jospa se olisi tärpännyt! Mutta voi tietysti olla, että kiertokin heittelee. Mulla on kokemusta parin vuoden takaa kaavinnasta ja omalla kohdallani kesti monta kuukautta ennenkuin kierto normaalisoitui vähääkään. Taisi tulla jossain välissä ensimmäiset menkat ja sitten meni muistaakseni 3 kuukauttaa seuraavia odotellessa jne.. En tiedä vaikuttaako se, että viikkoja oli hieman enemmän (22) ja se, että oli henkisestikin ihan solmussa- keho varmasti reagoi siihenkin.

Tiedän kuitenkin myös paljon tapauksia, joissa kaavinnan jälkeen kierrot palautuneet heti mallikkaasti!

Entäpä jos kokeilet sen testi uittaa kuitenkin? :) Jos negaa tulee niin katselisin jonkin aikaa tilannetta ja jos ei vaan menkkoja näy ei kuulu, niin gynellä käymään.

Omaa napaa, jälivuoto alkaa olla tosiaankin hiipumassa! 1986/13 taisit kysellä miten jaksaa useampien menetysten jälkeen.
Eipä sitä tosiaan aina jaksakkaan. Välillä elämä ja päivät ovat silkkaa selviytymistä, mutta onneksi on myös parempia hetkiä. Ja itseäni ajaa eteenpäin se hurja toive siitä toisesta lapsesta <3 On vain pakko uskaltaa ja yrittää.
 
  • Tykkää
Reactions: 1986/13
Huomenta kaikille! Tervetuloa uusille tänne ihanaan ryhmään, toivotaan että me kaikki pääsemme täältä pois eikä jäädä tänne ikuisiksi ajoiksi kellumaan.
Ihanaa lukea täällä positiivisia uutisia. Surulliset uutiset, kaikin puolin kuuluu aina tähän ryhmään, jaksamista kaikille menetyksen kohdanneille.

omaa napaa: mietin että miten voi olla kolmannen keskenmenon jälkeen näin seesteinen olo. Ehkä siksi kun nyt pääsee tutkimuksiin ja jos selviäisi mistä nämä johtuu. Alamäki saattaa alkaa sitten siitä, en tiedä, mutta olen jo "entisessä elämässä" ja sen jälkeen päätynyt siihen että olen lapseton tämän elämäni. Nyt on annettu kolme kertaa pieni kokemus siitä mitä on olla raskaana 8-9 viikkoa, mutta pidemmälle ei olla päästy.
Tämä vuoto on kyllä kummallinen, viikko sitten otin cytotecit ja kunnon kramppeja ja vuotoja oli kolme päivää. sen jälkeen on joka päivä tullut kuitenkin vielä kramppikohtaus ja vuoto jatkunut, niiden välissä aina hiipunut. Eilen ei enää onneksi kestänyt kuin noin 5min enkä ottanut enää särkylääkkeitä kun ei tuntunut niin pahalta. Loppuis jo tää vuoto!
 
Pyllerölyllerö: Teitkö jo tänään testin? Miltä viiva näyttää?
Mä en kun ei ollut r-testejä enempää kotona kun 2. Ostan aina vaan sillon jos oikeesti tuntuu että tarttee. Ovistestin tein ja se oli kirkuvan punainen.
 

Yhteistyössä