Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Onnea plussanneille!! ❤❤

Täällä isän siunaus- ja muistotilaisuus ohi. Oli niin lämmin ja rakastava tunnelma, että tuli hyvä mieli. Suru on edelleen suuri, ja ikävä vielä suurempi. Nämä tunteet tulee tuskin koskaan häviämään.. Ei vaan voi ymmärtää, ettei isää enää nää eikä kuule sen ääntä. Onneks on kuitenkin sen tekemä levy muistona ja paaaaljon videoita ja kuvia ❤ Uurna lasketaan 27 pvä..

Omaan oloon ei oo juurikaan tullu kiinnitettyä huomioo, muuten kun menkat kesti taas ehkä kaks, kolme päivää, jonka jälkeen parin päivän päästä vuoteli vaaleenpunaista vuotoo varmaan 4 päivää. Ovis oli ehkä joskus kp 11. Nyt kp 19/26
Nyt on kolmena päivänä koskenu vasemmalle puolen ja ihan sormella voinu näyttää sen kohdan. Kipu tuntu painaessakin. Alaselkä vihotteli samoina päivinä aina kun nous jostalin seisomaan.. Valkkaria valuu ihan huolella, valkeaa kosteusvoidemaista. Tissit ei oo ollenkaa kipeet, nännit ehkä vähä. Jotenki kuitenki semmonen olo ettei ovulaatiota edes tapahtunu vaikka limaa ja tuntemuksia olikin..
Saa nähä..

Plussia kehiin naiset!

Pahoittelut km kokeneille. Niin epäreilua tää elämä välillä.. :(:(
 
Tsemppiä tyyppinen, onko menkat jo alkaneet? Jospa seuraava kierto olisi sitten tärppi-kierto! Ilmeisesti nopeasti olet aiemmin raskautunut?

hill4, toivottavasti pian sitten tärppää! Jospa jälkivuotokin pian loppuisi.

Hantta81, osanottoni. :( Hyvä, että siunaustilaisuudesta jäänyt lämmin mieli. Ikävä muuttaa muotoaan ajan kuluessa ja terävin särmä pikkuhiljaa hioutuu. Onneksi on muistot <3

Täällä vaan odotellaan, että aika kuluisi. Kamalasti kuulostelen oloa ja mietin mikä on normaalia ja mikä ei.. Jäänyt varmaan jonkinlainen kammo, kun on niitä takapakkeja aiemmilla kerroilla tullut. Edellisen kkm:n tyhjennyksen jälkeen alkoi joidenkin päivien kuluttua ihan järjetön verenvuoto, oli jäänyt istukanpalaa jumiin matkan varrelle. Sairaalareissuhan siitä tuli ja se säikäytti!
Olo kuitenkin pääosin onneksi ihan ok, toivottavasti jatkuukin niin.

Hyviä vointeja kaikille :)
 
Truudy: Ei oo vielä vuoto alkanu. Olo kyllä on sellainen että alkaa hetkenä minä hyvänsä. Ja joo kolmesti oon raskautunu helposti, eka tuli pillereistä huolimatta, muutama unohdus ja pam. Toinen tuli myös heti kun annettiin mahis, kolmas myös eli viimeisin ja keskenmennyt.
Mikä sulla nyt tilanne siis?
 
Truudy: Ei oo vielä vuoto alkanu. Olo kyllä on sellainen että alkaa hetkenä minä hyvänsä. Ja joo kolmesti oon raskautunu helposti, eka tuli pillereistä huolimatta, muutama unohdus ja pam. Toinen tuli myös heti kun annettiin mahis, kolmas myös eli viimeisin ja keskenmennyt.
Mikä sulla nyt tilanne siis?
Jospa tälläkään kertaa ei tarvitsisi sitten kauaa plussaa odotella! Pidän peukkuja!

Mulla nyt siis tilanne se, että ke oli kkm:n tyhjennys ja nyt vain odotellaan, että pääsisi taas yrittämään.
Toista lasta yritetty kaikenkaikkiaan enemmän tai vähemmän kohta 2,5 vuotta. Välillä olen raskautunut yhdestä-kahdesta kierrosta, pisimmillään mennyt suurinpiirtein 9 kuukautta. Että ei sinänsä hirveän pitkiä aikoja aina, mutta piinaavaahan se on sitä plussaa odotella. (vaikka plussastahan se piina sitten vasta alkaakin xD )
 
Miten sulla Truudy meni eka raskaus? Alkoiko helposti?
On ne pitkiä kuukausia odottaa ensin sitä plussaa ja sen jälkeen vielä pelätä pahinta ja toivoa parasta seuraavat kuukaudet.
Toivotaan että sulla pian vuoto lakkaa kokonaan ja pääset etsimään ovista ja uutta yritystä sitä kautta! Paljon tsemppiä myös muille!
 
Julkisella tosiaan se 3 km ennen kuin käynnistävät tarkempia tutkimuksia mikä on raastavaa mutta ei auta. Siinä tilanteessa ollaan ja koitetaan selvitä. Meillä yritystä 3.5 vuotta takana mutta edelleen yritän olla positiivinen ja uskon tulevaan että saadaan se vauva joskus syliin saakka.

Jälkitarkastusta suosittelen lämpimästi. Itsellä 3 kerta ollut km ja aina jäänyt jotain sisään, tosin tämän kolmannen kerran en osaa vielä sanoa kun oli kaavinta lääkkeellisen tyhjennyksen sijasta ja jälkitarkastus vasta 2viikon päästä.

Voimia toivotan meille kaikille kun km ollut kaikilla tässä lähiaikoina/-viikkoina!



Kapsukka: hienoa että oot saanut negan testiin! Mulla 2.5viikkoa kaavinnasta ja edelleen plussaa näyttää testissä, on toki haalistunut paljon mutta edelleen selkeä plussa eikä esim haamu tai viivan paikka.. Testaan taas maanantaina kun päätin että testaan vaan kerran viikossa sitä negaa..

Kuinka pitkälle sä pääsit raskaudessa kun noin nopeasti näytti negaa testissä? Pohdin siis vaan omaa tilannettani että varmaan kaksoisraskaus vaikutti hcg.n arvoihin ja mulla oli luku jo aika korkea joten varmaan kestää laskea kehosta vaikkakin oli tm mutta tm.ssa hCG nousee kuten normiraskaudessa.. Odotan vaan mitä hormonin lasku tuo tullessaan, viimeiset 2 km aiheuttanut hirveän akneihon. Nyt oon säästynyt vielä aknelta mutta uskon että se on tulossa.. Plääh, niin ikävää että km muistuttaa itseään vielä näinkin ilmeisellä tavalla kuin akneiho!!
Olin viikoilla 12+4 mutta menehtyny oli 9+4. Itsekin hämmästyin tästä kun noin pian tuli toi negatiivinen. Varmasti voi vaikuttaa tuo sulla et oli ehtiny nousta tosi korkealle, toivotaan et näyttäis pian negatiivista, saitko mitää ohjeita et kuinka kauan oottaa? Mulle lääkkeellisen jälkeen sanottii et yhteys jos 4vko jälkeen viel positiivinen ja ton kaavinnan jälkeen et jos viel 3vko päästä nii yhteys.
 
Niukan vuodon vuoksi kävin just privaatissa gynellä, kun eivät huolineet mua vielä tonne julkiselle ja pitää kuitenkin tietää mahdollisimman pian oonko loppuviikon työkykyinen. Kohtu oli tyhjentynyt hyvin, vain hematoomaa/verta vähän jäljellä joka nyt jälkivuotona sitten tulee, ja kohtu oli supistunut, eli kaikki niin kuin pitääkin. Huomisesta töihin ja "normaaliin elämään".
Hyvä että näin! Kovasti tsemppiä töihin ja arjen jaksamiseen. Se onneks auttaaki kun kokoajan ei ehdi pyöritellä päässä tätä.
 
Olin viikoilla 12+4 mutta menehtyny oli 9+4. Itsekin hämmästyin tästä kun noin pian tuli toi negatiivinen. Varmasti voi vaikuttaa tuo sulla et oli ehtiny nousta tosi korkealle, toivotaan et näyttäis pian negatiivista, saitko mitää ohjeita et kuinka kauan oottaa? Mulle lääkkeellisen jälkeen sanottii et yhteys jos 4vko jälkeen viel positiivinen ja ton kaavinnan jälkeen et jos viel 3vko päästä nii yhteys.
Eilen näytti negaa, eli n.3 viikko kaavinnasta. Mulla toki 1.5viikon päästä vielä kontrolliultra julkisella koska halusin varmistaa että kaikki on varmasti kunnossa ja samalla tarkistaa missä tilassa munasarjat on. Vielä 5 viikkoa niin pääsen käynnistämään menkat jos eivät ala itsekseen. Epäilen kyllä että joudun turvautumaan hormoneihin että saan menkat aikaiseksi.. No katsotaan, sinne on vielä aikaa..

Hantta81, ihana kuulla että hautajaiset menivät hyvin ja siitä jäänyt lämmin muisto :love: tsemppiä!

Uusille keskenmenon kokeineille osanottoni ja tsemppiä kierron alkuun joutuneille! Kyllä se siitä ja me raskaudutaan kyllä joskus!:LOL:
 
Kuinka kauan teillä on kestänyt jälkivuoto lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen? Kuinkas pian seuraavat menkat tullut? Onko joku raskautunut suoraan, heti km:n ja tyhjennyksen jälkeen ilman yksiäkään kuukautisia?

Mulla rv 22 keskeytyksen/synnytyksen jälkeen oli vielä kaavinta ja sen koko homman jälkeen kiertojen käynnistymistä sai odottaa kuukausitolkulla, ja senkin jälkeen vielä useampi kuukausi oli hirveän epäsäännöllistä.
Viime vuotisen kkm:n ja lääkkeelliseen tyhjennyksen jälkeistä aikaa en muista yhtään kuinka pitkään jälkkäri kesti ja milloin alkoi menkat.. Niin en nyt jotenkin yhtään osaa suhteuttaa mitä saattaisi olla tällä kerralla odotettavissa.
Ajatuksiin ei mahdu muuta kuin uuden yrityksen odotus ja toivoisin vaan ajan menevän nopeasti (ja että ei tulisi takapakkeja!) Hirveästi houkuttaisi alkaa sitten aikanaan yrittämään ihan suorilta, ilman että odottaisi niitä yksiäkään menkkoja, mutta en tiedä uskaltaako kuitenkaan?

Mielelläni kuulisin kokemuksianne!
Kuinka kauan teillä on kestänyt jälkivuoto lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen? Kuinkas pian seuraavat menkat tullut? Onko joku raskautunut suoraan, heti km:n ja tyhjennyksen jälkeen ilman yksiäkään kuukautisia?

Mulla rv 22 keskeytyksen/synnytyksen jälkeen oli vielä kaavinta ja sen koko homman jälkeen kiertojen käynnistymistä sai odottaa kuukausitolkulla, ja senkin jälkeen vielä useampi kuukausi oli hirveän epäsäännöllistä.
Viime vuotisen kkm:n ja lääkkeelliseen tyhjennyksen jälkeistä aikaa en muista yhtään kuinka pitkään jälkkäri kesti ja milloin alkoi menkat.. Niin en nyt jotenkin yhtään osaa suhteuttaa mitä saattaisi olla tällä kerralla odotettavissa.
Ajatuksiin ei mahdu muuta kuin uuden yrityksen odotus ja toivoisin vaan ajan menevän nopeasti (ja että ei tulisi takapakkeja!) Hirveästi houkuttaisi alkaa sitten aikanaan yrittämään ihan suorilta, ilman että odottaisi niitä yksiäkään menkkoja, mutta en tiedä uskaltaako kuitenkaan?

Mielelläni kuulisin kokemuksianne!
Meille lääkäri sanoi että lääketieteellistä syytä ei ole (tän kaavinnankaan) jälkeen odottaa menkkoja ja tosiaan ton et kroppa kyllä tietää kun valmis. Eli itse ainakin koitan uskaltaa yrittää ilman odottelua.

Meillä ei ole vielä siis ensimmäistäkään, keskenmennyt raskaus oli meidän eka. Nyt kyllä tuntuu että se vain vahvisti sitä, että me tosiaan halutaan lapsi ja mahdollisimman pian. Mies on samalla linjalla, joten jahka (onneksi jo niukka) jälkivuoto loppuu niin yritys alkaa kyllä heti. Jos raskaudun uudelleen, olen kyllä melko varma että laukkaan ultrassa useampaan otteeseen ennen nt-ultraa. Se oli vaan niin ikävää päästä siihen etappiin asti ja sitten todeta, että olen kantanut kuollutta sikiötä sisälläni viikkotolkulla tietämättäni. :( Kaikki ne huolehtimiset, ruuasta kieltäytymiset, ihan turhaan...
Tiedän tunteen, itse makasin 5vkoa saikulla oksentaen ja tipuin jopa sairaspäivärahalle.. Viikko ennen nt ultraa palasin töihin kun pahoinvointi helpotti ja sit saatiinkin nämä uutiset.. Ja sama, aion käydä ar ultrassa heti kun mahdollista ja uudestaan tuolloin rv 9-10, sekö hommata doplerin ihan mielenrauhan vuoksi.. En halua uudestaan saada kuulla että kolmeviikkoa sitten jo kehitys loppunut.. :(
 
Onnea plussanneille!! ❤❤

Täällä isän siunaus- ja muistotilaisuus ohi. Oli niin lämmin ja rakastava tunnelma, että tuli hyvä mieli. Suru on edelleen suuri, ja ikävä vielä suurempi. Nämä tunteet tulee tuskin koskaan häviämään.. Ei vaan voi ymmärtää, ettei isää enää nää eikä kuule sen ääntä. Onneks on kuitenkin sen tekemä levy muistona ja paaaaljon videoita ja kuvia ❤ Uurna lasketaan 27 pvä..

Omaan oloon ei oo juurikaan tullu kiinnitettyä huomioo, muuten kun menkat kesti taas ehkä kaks, kolme päivää, jonka jälkeen parin päivän päästä vuoteli vaaleenpunaista vuotoo varmaan 4 päivää. Ovis oli ehkä joskus kp 11. Nyt kp 19/26
Nyt on kolmena päivänä koskenu vasemmalle puolen ja ihan sormella voinu näyttää sen kohdan. Kipu tuntu painaessakin. Alaselkä vihotteli samoina päivinä aina kun nous jostalin seisomaan.. Valkkaria valuu ihan huolella, valkeaa kosteusvoidemaista. Tissit ei oo ollenkaa kipeet, nännit ehkä vähä. Jotenki kuitenki semmonen olo ettei ovulaatiota edes tapahtunu vaikka limaa ja tuntemuksia olikin..
Saa nähä..

Plussia kehiin naiset!

Pahoittelut km kokeneille. Niin epäreilua tää elämä välillä.. :(:(
Mulla isä kuoli viime jouluna joten iso halaus sinne <3 jotenkin tämä uusi raskaus oli jotenkin niin valonpilkahdus kaiken tuon keskellä et tuntui niin epäreilulta saada vielä kkm ja uusi suru käsiteltäväksi. Tsemppiä uurnan laskuun se oli itselleni vielä kovempi paikka kun siinä vaiheessa sen kuoleman oli tajunnut paremmin, hautajaiset meni ihan sumussa.
 
Niin paljon surua tässä ryhmässä
Pakkohan se on välillä niitä iloisia onnistuneita raskauksia tulla..Kyllä mä ainakin siihen uskon, vaikka välillä masennus iskeekin.
Kp 5 menossa..laskeskelin tuossa, että taitaapi tärppipäivät sattua jälleen yövuoro ajankohtaan Pitäs saada järjestettyä päiväsaikaan rauhallinen kutuhetki
 
Onko kukaan tuntenut kiinnittymiskipuja? Oon nyt ihan hämmentynyt kun mulla oli lauantaina illalla sellaista samanlaista jomotusta vasemmalla puolen munasarjassa kun oviksen aikoihin. Lauantaina oli siis dpo5 ja samat kivut sunnuntaina.. Mietin ja toivoin että olis kiinnittymisestä johtuvaa mutta kamala pelko että mitä jos se onkin jumahtanut sinne vasempaan johtimeen, mulla kun edellinen oli se kohdunulkoinen oikeassa johtimessa :( pelottaa!!! Onko kukaan tuntenut samanlaista? Lisäks sellasta menkkamaista tunnetta kohdussa..
 
Miten sulla Truudy meni eka raskaus? Alkoiko helposti?
On ne pitkiä kuukausia odottaa ensin sitä plussaa ja sen jälkeen vielä pelätä pahinta ja toivoa parasta seuraavat kuukaudet.
Toivotaan että sulla pian vuoto lakkaa kokonaan ja pääset etsimään ovista ja uutta yritystä sitä kautta! Paljon tsemppiä myös muille!
Eka raskaus meni oikein hyvin, ei ollut mitään tällaisia ongelmia. Sitä raskautta pisimmän aikaa yritettiin kaikista näistä raskautumisista, eli sen n. 9 kuukautta. Kiitos tsempeistä!

hill4, meillä taisi tyhjennykset olla aika samoja aikoja. Pakko udella mikä sun vuodon tilanne on, ilmeisesti niukkaa? Mulla jo tosi vähäistä, ihan ihmetyttää. Että voiko tämä mennä jotenkin näin helpolla...

Kapsukka, meille lääkäri sanoi tätä km:a todetessaan, että pitäisi odottaa ne yhdet kuukautiset, jotta kohtu saisi palautua ja kierto normalisoitua jne.. Mutta tästä on niin paljon eri tietoa, ettei taida mitään absoluuttista totuutta olla olemassa. Aion itsekin siis vaan antaa homman mennä omalla painollaan, enkä ryhdy ehkäisyhommiin. En kertakaikkiaan jaksa odottaa yhtään, aikaa vaan menee hukkaan... Pelottaa kyllä hieman, että jos raskautuisinkin suoraan tästä sitten ja menisikin taas kesken, että mitkä fiilikset sitten olisi. Mutta eipä näistä voi tietää.

Pavi, toivotaan että siellä olisi esim. keltarauhanen kipuilemassa eikä kohdunulkoista. Varmasti pelottaa ja mietityttää. Tsemppiä!
 
Onko kukaan tuntenut kiinnittymiskipuja? Oon nyt ihan hämmentynyt kun mulla oli lauantaina illalla sellaista samanlaista jomotusta vasemmalla puolen munasarjassa kun oviksen aikoihin. Lauantaina oli siis dpo5 ja samat kivut sunnuntaina.. Mietin ja toivoin että olis kiinnittymisestä johtuvaa mutta kamala pelko että mitä jos se onkin jumahtanut sinne vasempaan johtimeen, mulla kun edellinen oli se kohdunulkoinen oikeassa johtimessa :( pelottaa!!! Onko kukaan tuntenut samanlaista? Lisäks sellasta menkkamaista tunnetta kohdussa..
Mulla sama just tässä kierrossa! Nyt on tuntemusteni mukaan dpo 7-9 ja perjantaista-sunnuntaihin dpo 4-6 koski vasemmalle puolen sillee ihan et painaessa tuntu.. Ja valkkaria tuli ihan haitaks asti pöksyihin!! Jospa se olis kiinnittymisestä johtuvaa ❤❤❤
 
Kiitos ihanaiset tuestanne!! ❤❤ Uurnan lasku tosiaankin voi olla kovempi paikka kun sen asian sisäistää silloin viimestään.. Kyllä tää elämä osaa olla välillä niin epäoikeudenmukaista.
Osanottoni teille muillekin, joiden isä ei täällä enää fyysisesti ole läsnä!!!!! ❤
 
Meillä laskettiin isän uurna hautajaisten yhteydessä. Koettiin, että oli parempi hoitaa kerralla se pois, vaikka tosiaan sumussa meni ne hautajaiset. Vasta kuukausi tapahtumien jälkeen alkoi päähän iskostua mitä tapahtui. Tsempit myös minulta!
Täällä vielä menkkaolot jatkuneet tällekin päivää, muttei vuotoa edelleenkään. Ei tosin kyllä mitään raskauteen viittaavia oireitakaan ole, sillä en oikein raskauteen usko. Kävin kuitenkin pari raskaustestiä kotiin. Jos ei tänään vuoto ala niin täytyy aamulla testata.. Mietin kyllä kassalla ku testejä maksoin, että varmaan samalla hetkellä lorahtaa veret housuun = kohtalon ivaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hantta81
hill4, meillä taisi tyhjennykset olla aika samoja aikoja. Pakko udella mikä sun vuodon tilanne on, ilmeisesti niukkaa? Mulla jo tosi vähäistä, ihan ihmetyttää. Että voiko tämä mennä jotenkin näin helpolla.
Mulla siis oli tiistaina tyhjennys, vuoto tosin tuli vasta yöllä. Kävin torstaina privaatissa ultrassa ja silloin näkyi vaan vähän hematoomaa enää kohdussa joka oli supistunut jo hyvin. Vuoto on ollut mullakin aika vähäistä, oikeastaan enimmäkseen vaan pyyhkiessä hyytymää tullut. Eilen menin reippaana vähän urheilemaan, sepä aiheutti jälkisupistuksia pariksi tunniksi ja tuli vähän enemmän vuotoa hetken. Nyt tänään ei sitten ole ollut oikein mitään. Toivon että tosiaan näin vähillä päästään, luulen että se on todennäköisesti niin, kun ei ultrassakaan näkynyt enää juuri mitään. Tsemppiä sinnekin ja kaikille muillekin, on tää vaan niin tympeää. Semmoinen alakuloinen olo suurimman osan aikaa.
 
@tyyppinen onnea!! :)

täällä tänään kp8 ja eilen siis otin vikan letron ja torstaina alkaakin sitten oviksen metsästys(y) perjantai oli aika paska ja itkuinen...kuulin raskausuutisia miehen kaverilta oli meillä kylässä...joulukuussa syntyy heille vauva ja sanoi vaan et nopeasti tärppäs...hyvä etten tokassu et kivat teille :cry: vaikka eihän se oo multa pois..mut jotenki tuntuu vaan niin pahalta se et toisilla onnistuu ja meillä ei...haluaisin iloita mutta en vaan just pysty siihen..helpompaa iloita sellasien puolesta joilla ollut pitkä ja kivinen tie...
 
Mulla siis oli tiistaina tyhjennys, vuoto tosin tuli vasta yöllä. Kävin torstaina privaatissa ultrassa ja silloin näkyi vaan vähän hematoomaa enää kohdussa joka oli supistunut jo hyvin. Vuoto on ollut mullakin aika vähäistä, oikeastaan enimmäkseen vaan pyyhkiessä hyytymää tullut. Eilen menin reippaana vähän urheilemaan, sepä aiheutti jälkisupistuksia pariksi tunniksi ja tuli vähän enemmän vuotoa hetken. Nyt tänään ei sitten ole ollut oikein mitään. Toivon että tosiaan näin vähillä päästään, luulen että se on todennäköisesti niin, kun ei ultrassakaan näkynyt enää juuri mitään. Tsemppiä sinnekin ja kaikille muillekin, on tää vaan niin tympeää. Semmoinen alakuloinen olo suurimman osan aikaa.
Toivottavasti ollaan loppusuoralla vuotamisessa molemmat! Mut ultrattiin silloin ke iltana ennen kotiutumista ja oli siellä vielä kiinteämpääkin tavaraa tulossa, jospa olisi kuitenkin suurinosa jo tullut. Saa nähdä, saattaahan se olla että on näitä vähemmän vuodon-päiviä ja sitten taas holahtelee, muistelen niin käyneen aikaisemminkin. On vaan niin pirun malttamaton olo, mutta eipä se auta kuin odottaa ja katsoa mitä tuleman pitää!

Vaude, hurjasti onnea tyyppinen! Mahtava juttu! :)

Kinder_Kittylle tsemppiä piakkoin alkavaan oviksen metsästykseen! Toivottavasti oikein hyvä ovis tuleekin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
Mulla iski kunnon pahaolo ihan yhtäkkiä ja karmeet vilunväristykset et piti melkein tulikuuman suihkun alle mennä istumaan. Silti paleltaa :sick:(n) Testejäkin ostin taaaas kerran valmiiks ku hätähousuna jaksa ootella kierron loppuun kuitenkaan :D

Tyyppinen, oliksulla mitään oireiluja nyt plussakierrossa? Ihana olis kuulla jos ollu jtn erityistä :love:
 
Kiitos! Täytyy toivoa niiiiin älyttömän paljon tarrasukkia ja onnea tälle pienelle alulle. Hurjasti kyllä pelottaa jo nyt.
Hantta81: sehän tässä mua huijaskin niin paljon et mulla oli aivan samat pms-oireet kun negakierrossakin. Tosin alaselkä kipuili ehkä normaalia pidempään. Negakiertoon eriä oli menkkakivut, kestäneet kolme-neljä päivää. Normaalisti ei oo kipuja ollenkaan ennen vuotoa. Jopa menkkafinnikin ilmestyi otsaan! Toivotaan nyt ettei tää oo mitään kropan huijausta ja unta :love:
 
Onnea tyyppinen! Toivottavasti kaikki menee hyvin! :)

Mäkin kuulun tähän isättömien kerhoon, tosin isä kuoli jo muutama vuosi sitten. Aika jännä juttu, että näinkin pienessä porukassa on tällainenkin yhteinen tekijä niin monella. :)

Mä odottelen ovista, joka ilmeisesti taas viivästyy. Nyt jo kp19 menossa, joten jos ei nyt tässä parin päivän sisällä plussaa kuulu niin varailen aikaa lääkärille. On siis jo useammassa kierrossa viimeisen km:n jälkeen venähtänyt tuo ovis ja kierron pituus pysytellyt kuitenkin suht samana, eli luteaalivaihe lyhentynyt. Kierto siis on normaalisti 29-31 päivää, mutta pari pidempääkin kiertoa on ollut.
 

Yhteistyössä