Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Eilen ja toissapäivänä haaleaa viivaa ovistestissä. .Tänään kunnon viiva.. nää kolme päivää nyt harrastettu ahkerasti
Toivottavasti se riittäisi. .Eikös se niin ollu et parempi ajoissa, kun myöhässä? Seuraavat pari päivää, kun mies on toisella paikkakunnalla.
Vähän aikaisessa tuo ovis tuntuu olevan..mut oli niin erikoiset viime kuukautisetkin.. viikkoa ennen varsinaisen vuodon alkamista alkoi ajoittain tuhrua tulemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Hantta81
Mä täällä oottelen, millon menkat alkaa. Tänään pitäs tai sit huomenna. Nyt kp 26/26-27.Eilen oon tehny viimesimmän testin iltapäivällä parin tunnin pidätyksellä, ja negaa vaan tullu. Ottaa aivoon kyllä ihan täysillä!! Tuskin on oviskaan ollu sen myöhemmin, kun oletin. No ne alkaa ku alkaa..
 
Mä täällä pelkään että menkat alkaa tiistaina.. Sillon olis dpo15.. Viimeisin testi oli perjantaina aamulla puhdas nega. Huomenna taidan hakea oikeen apteekista testin.. Nyt oon huomannu että rinnat on kipeytyny vähä sivuilta ja ehkä turvonnu vähän.. Luultavasti pms oireita.. Tietenkin toivo aina herää et mitä jos..........
 
Mä täällä pelkään että menkat alkaa tiistaina.. Sillon olis dpo15.. Viimeisin testi oli perjantaina aamulla puhdas nega. Huomenna taidan hakea oikeen apteekista testin.. Nyt oon huomannu että rinnat on kipeytyny vähä sivuilta ja ehkä turvonnu vähän.. Luultavasti pms oireita.. Tietenkin toivo aina herää et mitä jos..........
Mulla kans on nyt tosi kipeet tissit, mut veikkaan omalta kohdaltani et liittyy kuukautisiin.. Tsemppiä sulle et se plussa kuitenki pärähtäs! ❤
 
Täällä myös kp26 nyt menossa. Toivon että kierto olisi nyt vähintään 30pv, kun ovisplussa oli vasta kp19. Viime kierrossa alkoi tässä vaiheessa tiputteluvuoto, joten toivon että se pysyisi poissa myös. Oireet ei vielä poikkea yhtään normaaleista loppukierron tuntemuksista, mutta tosiaan muutama päivä pitää vielä jännätä. Vehnänalkioöljy oli ekaa kertaa nyt käytössä. Oviskivut oli selvästi normaalia vahvemmat, joten toivotaan että auttaisi myös tärpissä!

Tsemppiä muille piinailijoille! :)
 
Moikka! Mahtuuko vielä mukaan?
Vähän taustaa: 10/2013 syntynyt poika ja nyt 9/16 annettiin lupa toiselle tulla, tärppäsikin heti, mutta 6+2 alkoi vuoto ja muutama päivä siitä gyne ultrasi kohdun tyhjäksi. km vuoto loppui vajaa viikko sitten ja nyt toiveissa olisi uusi raskaus <3
Minkälainen kierto muilla on ollut km:n jälkeen? Mulla normaalisti kroppa toimii kun kello, 30pv. kierto ja ovis selkeä. Tämään haetaan (miehen pyynnöstä) ovistestit, jotta saadaan edes vähän kiinni, että kuinka on kroppa toimii tällä hetkellä :)
 
Naadis, tervetuloa joukkoon. Toivottavasti vierailu jää lyhyeksi! Mulla oli spontaani km (10+2) heinäkuun puolessa välissä ja alkuun näytti et kuukautiset tuli tyhjennysvuodon jälkeen juuri kuten normikierrossa, mutta eipäs sitten ihan mennykään niin helposti. 2kk meni ihan sekavilla kierroilla tiputteluvuotojen ja epämääräisten kipujen kera. Sit sain gyneltä terolutit tasaamaan kierron, mikä toimi kuten pitää. Eli 3kk keskenmenosta et kierto oli tasaantunut normaaliksi. Toivottavasti sulla toimii heti! :)
 
Oli säännöllinen kierto ennen raskautta ja ovistuntemukset aina tosi selvät. Km:n jälkeisessä kierrossa olevinaan oli myös ovistuntemuksia mut veikkaan ettei ovulaatiota sillon kuitenkaan tapahtunut. Muuten oli hyvin sekavaa kierrot km:n jälkeen, koskaan en tienny vuotaako ja mitä vuotaa. Omasta neuvolasta vaan sanovat että normaalia on. Kävin sit yksityisellä ja sain ne terot avuks ja yks 10 pvän kuuri jo autto.
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Tais täälläkin tuo hommailu olla oikealla ajalla ja turha murehtia kun ei tänään enää siihen tilaisuutta...sillä toissapäivänä ovis viiva melko vahva ja eilen tasavalta. .Nyt ei enää kuin haalea juuri havaittava haamu. Nyt vaan odottelemaan tuloksia
 
Täällä alkoi päivällä jäätävä menkkajomotus mutta vuotoa ei näy... Outoa.. Eiköhän se huomenna ilmaannu. Jos ei ala iltaan mennessä ni testaan vasta sitten.. Ainoa hyvä asia tässä on se että ovulaatio on ollut silloin kun luulinkin mutta miksi ei sit ole tärpännyt.....?
 
Ihania positiivisia uutisia täällä onneksi, vaikkakin huonojakin on tullut, tervetuloa uusille ja toivotaan ettei täällä teidän tarvitse olla kauaa. :love:

Naadis, minulla kahden keskenmenon jälkeen kierto normalisoitui heti, ja molemmista ekat menkat alkoi täsmälleen yhtä monta päivää keskemenon alusta, oli viikon pidempi "kierto" ja oviskipuilunkin tunsin.
Tsemppiä uuteen yritykseen.

Kinder_Kitty, hienoja uutisia!!!

Kaikille jaksamista ja iloa näihin pimeisiin päiviin, oli ovista tai plussajännitystä, olette kaikki mielessäni vaikka en kovin usein tänne ehdi kirjottelemaan. :love:

Omaanapaa, kaks viikkoa on vuotanut, ei oo todellista! Muista keskenmenoista vuoto on kestänyt noin viikon. Nyt välillä laantuu eikä tule 8-9h mitään ja sitten taas ryöpsähtää. Ei oikein jaksaisi, haluaa näistä räteistä eroon ja odottamaan tutkimusaikaa. :( Noh, eteenpäin mennään oli tilanne mikä tahansa. (y)
 
Vissiin ovis ollu oletettua myöhemmin, jos ollenkaan, kun menkat ei oo vieläkään alkanu. (n)(n)Tänään 28/26-27. Toki isän menetys varmaankin vaikuttanu niin paljon, että senkin takia kierto nyt heittää härän pyllyä!
Testit negoja eiliseen mennessä, joten ei puhettakaan, että olis tärpänny tässäkään kierrossa!
Ei vaan voi, kun niellä taas pettymys ja pahamieli ja jatkaa yrittämistä.. :(
 
Täällähän on monella jännät paikat, onnea oviksista ja toivottavasti ne kantaa hedelmää :)

Tervetuloa Naadis. Toivottavasti ei kauaa täällä tarvitse olla :)

misu74, täällä kans edelleen jälkkäri jatkuu. :( Huoh, jospa se joskus nyt loppuisi molemmilla. Onko sulla mitään jälkitarkastusta tiedossa?

Tsemppiä Hantta81 <3
 
Pavi, mulla oli monta päivää menkkajomotuksia ilman vuotoja ja sit testi näytti plussaa ihan yllärinä ku odotin koko ajan vaan menkkoja alkavaksi. Jos sullakin?
Hantta81 ja Misu74: molemmille tsemppiä noiden keskenmenovuotojen kanssa. On todella turhauttavaa vaan odottaa, koska kierto alkaa palautumaan ja pääsee sitä kautta itsekin vähän irti siitä keskenmenosta. Niin kauan kun on vuotoa, se muistuttaa tapahtumasta.

Mulla on tänään koskenut taas alaselkään. Mietin jo aamulla, että tää ei varmaan enteile hyvää. Kauheen pelokas olo koko ajan. Oon tehny kyllä r-testejä ja niiden viivat on yhtä tummia ku kontrolliviivat, mutta silti. Eilen oli hetkellisesti etovaa oloa, samaa tänä aamuna, muttei pahoinvoinnista tosiaan voi puhua. Nännit on vaihtelevasti arat, muttei lähelläkään niin kipeät mitä olivat sillon kesällä keskenmenneen raskauden alkuviikoilla. Miten Pyllerölyllerö, onko oireita tullut?
 
Kinder_kitty! Mahtavaa! Nyt sitten kovasti peukkuja, että tärppi on käynyt.

Naadis! Tervetuloa!

Hantta81, Misu74 ja truudy! Jaksuja ja tsemppiä sen vuodon kanssa.

Tyyppinen! Kiitos kysymästä.
Meinas aamulla oksu lentää, kun pyyhin pojan pepun, kun se kävi kakallla. Taaperon yöllinen vaippakin haisi järkyttävälle yöks, eikä siellä paljon pissaa ollus. Mies oli jättänyt kahvit pannuun. YÖKS!
Joo ja huimaa huimaa! Yökkäyttää hampaita pestessä.
Palelee ja välillä taas kuuma. Varsinkin aamuyöstä uin hiessä.

Löysinpä muuten pari eri erän PC:tä mun testi pussukasta. Ihan mielenkiinnosta tein kaksi PC:tä (eri erää kumpakin).
Tässäpä tulos:

Muistin, että ne vanhemmat on jo loppuneet. Eli oli sellaisia joka menee vanhaksi 11/17 ja uudemmat 3/18.
Noi 11/17 on noita surkeampia.
Eli voisin veikata, että se yksi haalentunut viivanen aikaisemmin oli tuota huononpaa erää.
Tänään olis sitten rv 5+0.
Uskaltauduin digikin tekemään. Olin aika varma, että vielä näyttää sen 2-3 ja niinhän siinä sitten kävikin, että...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
 
Kiitos rakkaat tsempeistä ❤ mut mun keskenmeno on koettu jo reilusti vuosi sitten.. Nyt siis voivottelen mun myöhässä olevia menkkoja, kun testit näyttäneet negaa.. o_O

Tsempit piinailijoille! Täällä alkoi ruskea tuhru tänään.. Alkais sitte kunnolla jos alkaa prkl!!!

Hantta81: Ehkä sulla olikin ovulaatio viikko myöhemmin? Ku mietit sitä kiinnittymistä?
Tätä mä toivoisin!!! Mut jotenkin vaan on semmonen olo, et ne menkat sieltä vielä tulee.. Toki se olis voinu toisten tuntemusten mukaan olla just sillon kp18 ja siks ei näy vielä testeissä (y) Kun oliski ollu.. On tää naisena olo niin vaikeeta välillä :ninja:
Muoks. Toivottavasti sun tuhrut ei nyt enteilis menkkoja! Ootko testaillu nyt??
 
Ihanaa Pyllerölyllerö! Mä tein sillon sunnuntaina päiväpissasta viimeks testin (apteekin oma) ja viiva oli jälleen yhtä tumma kun kontrolli. Ei siis ainekaan haalistunut. Ollaan siis toistaiseksi raskaana. Mäkin uskalsin odotus -puolelle kun säkin :p
 
@Hantta81 tsemppiä!!

@Pyllerölyllerö ihanan mahtavaa!! Onnea!

@tyyppinen onnea!!

@Naadis tervetuloa! Pahoittelut keskenmenosta!

ite ajattelin testata vasta kun menkat on päivän myöhässä...ei jaksa vaan nähdä sitä negaa taas ja sitten ne menkat alkaa... pitkät 2vkoa vielä edessä ja lasken vaan päiviä :ROFLMAO: mä oon kyl niin pettynyt jos tästä kierrosta ei plussa pärähdä kun lääkärikin oli niin toiveikas.. mut siitä oon niin happy et ovis tapahtui ja vieläpä näin ajoissa :barefoot:
:love: mutta ois se heinäkuun vauva niin ihana... mutta katotaan sitten 2vkon päästä asiaa... tän kuun 12.pvä tulee tasan kaks vuotta siitä kun ehkäsy on jätetty pois :cry:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä alkoi päivällä jäätävä menkkajomotus mutta vuotoa ei näy... Outoa.. Eiköhän se huomenna ilmaannu. Jos ei ala iltaan mennessä ni testaan vasta sitten.. Ainoa hyvä asia tässä on se että ovulaatio on ollut silloin kun luulinkin mutta miksi ei sit ole tärpännyt.....?
mä oon jotenkin ymmärtänyt niin että vaikka munasolu hedelmöittyisi niin siitä ei aina ala raskaus vaan kohtu tavallaan valikoi parhaimmat munasolut jotka sitten kiinnittyvät.. olen näin jostain lukenut eli kohtu tavallaan tekee laadun tarkkailua jotta raskaudella olisi parhaimmat mahdollisuudet jatkua loppuun asti..
 
mä oon jotenkin ymmärtänyt niin että vaikka munasolu hedelmöittyisi niin siitä ei aina ala raskaus vaan kohtu tavallaan valikoi parhaimmat munasolut jotka sitten kiinnittyvät.. olen näin jostain lukenut eli kohtu tavallaan tekee laadun tarkkailua jotta raskaudella olisi parhaimmat mahdollisuudet jatkua loppuun asti..
Näinhän sen pitäisi olla. Mun kohtu hoitaa vaan näköjään huonosti tuon laadun tarkkailun..
 

Yhteistyössä